Naisihanteeni

rikas,komea mies

Nuori, kaunis, hyväkäytöksinen,isotissinen,uskollinen ja antava upea nainen.

17

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HjallisHurjimo

      ja varakas ja ko. varallisuudesta pitää saada myös miehen nauttia.
      Eikä älykkyys ole pahasta.

      • Lady Lux

        Varakas ja älykäs nainen ei ota eikä tarvitse sponssattavaa retaletta. Hankkikoon mies oman varallisuutensa, jos tällä ei varallisuutta alkujaan ole.


    • rikas,komea mies

      Olenkin äidin kanssa asuva poika.

      • TyyneYkkönen

        No poika alahan mennä peräkammariin ja katsele vaikka niitä vanhoja isän lehtiä ja kuuntele isojen poikien kasetteja.
        Käytit taas luvatta tietokonettani.
        Huudan sinut sitten iltakahville.


    • maiju80

      Miesihanteeni; itsensä tunteva, aikuinen, korkeakoulutettu, älykäs, keskusteleva, hygieniastaan huolehtiva, liikunnallinen, raitis, luotettava, väh.180 cm pitkä, tupakoimaton, toisia ihmisiä kunnioittava, keskikokoinen varustukseltaan, ja osaa vielä käyttää sitä, on hellä ja huomaavainen, puhuu! Eihän tällaista olekaan, vai?

      • MiesParastaARyhmää

        Onhan meitä olemassa.


      • maiju80
        MiesParastaARyhmää kirjoitti:

        Onhan meitä olemassa.

        Missä, missä??


    • Neiti Söpö

      150 000 €/v / 185 cm / 25 cm.

      Tuossa ovat miesihanteeni minimimitat, joilla pääsee sitten tekstispesifikaatiosivujen tarkistukseen.

      • JohnHolmes1

        Hmm..jos pohjilla asti meinaa käydä, niin syvyyttä varmaankin löytyy sukellukseen ?


      • Mä olen sinneppäin

        Tavataanko?
        Olen n. 160 cm / 100 kg / 10 cm
        (ei sitä kyllä ite oo enää 10 vuoteen mahan alta nähny, mut peelistä)

        Kalijaa mennee koppa päevässä ja norttie pari askie. Ikinä en oo urheillu, enkä urheile. Enkä juo maetoa.
        Työttömänä oon ollu ikäni. Jonki satasen kuussa hankin salametästämällä ja pontikan keitolla.Eli yksityisytittäjä oon, voepi sannoa.

        Pari kertoa kuussa käön saonassa peseömässähi. Ja pikku kalijossaan on aena mukava porista, eli keskustelukykkyöhi löytyy. Kotona asun.
        Joko rupes kiinnostammaan..


      • Tupu
        Mä olen sinneppäin kirjoitti:

        Tavataanko?
        Olen n. 160 cm / 100 kg / 10 cm
        (ei sitä kyllä ite oo enää 10 vuoteen mahan alta nähny, mut peelistä)

        Kalijaa mennee koppa päevässä ja norttie pari askie. Ikinä en oo urheillu, enkä urheile. Enkä juo maetoa.
        Työttömänä oon ollu ikäni. Jonki satasen kuussa hankin salametästämällä ja pontikan keitolla.Eli yksityisytittäjä oon, voepi sannoa.

        Pari kertoa kuussa käön saonassa peseömässähi. Ja pikku kalijossaan on aena mukava porista, eli keskustelukykkyöhi löytyy. Kotona asun.
        Joko rupes kiinnostammaan..

        Van jo! Missä tavataan ja millon?


      • Mä olen sinneppäin
        Tupu kirjoitti:

        Van jo! Missä tavataan ja millon?

        Mielellään stä tapovaesi sua,Tupu. Nyt on vähä kiireistä aekaa ku pittää nuita poroja jahata ja kaataa, ettei pata tyhjää porise talavisyönnä..Elä kerro kellee..Rankkihi alakaa olla jo valamista, ni pittää pian ryhtyö tiputtelemaan.

        Läheppä joskus mukkaan, ni kävästään minun tehtaalla panemassa rosessi käontii. Ja vähä muutahi.. Ja tehtaan tuotoksie saat maestella ihan vappaasti sitte.

        Yöllä on kateltava nuo katiskothi parista järvestä. Kalasta kun tykkään van ne omat katiskat on niin pirun tyyriitä..Ja mitä niitä ommie hankkie ku niitä on järvissä muutennii.
        Että kiirettä pittää näen toemelijaalla yrittäjämiehellä.


      • Sakke ja Taisto
        Tupu kirjoitti:

        Van jo! Missä tavataan ja millon?

        Tunnetaan yksi Tupu mutta se taitaa olla aikalailla loppuunajettu ja helemat kukkii. Entä sinä?


      • Tupu
        Mä olen sinneppäin kirjoitti:

        Mielellään stä tapovaesi sua,Tupu. Nyt on vähä kiireistä aekaa ku pittää nuita poroja jahata ja kaataa, ettei pata tyhjää porise talavisyönnä..Elä kerro kellee..Rankkihi alakaa olla jo valamista, ni pittää pian ryhtyö tiputtelemaan.

        Läheppä joskus mukkaan, ni kävästään minun tehtaalla panemassa rosessi käontii. Ja vähä muutahi.. Ja tehtaan tuotoksie saat maestella ihan vappaasti sitte.

        Yöllä on kateltava nuo katiskothi parista järvestä. Kalasta kun tykkään van ne omat katiskat on niin pirun tyyriitä..Ja mitä niitä ommie hankkie ku niitä on järvissä muutennii.
        Että kiirettä pittää näen toemelijaalla yrittäjämiehellä.

        Minä lähen mielelläni mukkaan, mulle se tehastuotos maistuu! Ja ethän välitä, että oon vähä ollu kaikkiin kanssa, vaan en usko että vielä sinun!


      • Tiedossa on
        Tupu kirjoitti:

        Minä lähen mielelläni mukkaan, mulle se tehastuotos maistuu! Ja ethän välitä, että oon vähä ollu kaikkiin kanssa, vaan en usko että vielä sinun!

        Vasta kahden kanssa: Kainuun Prikaatin ja Keskustan Kainuun piirin.


      • Mä olen sinneppäin
        Tupu kirjoitti:

        Minä lähen mielelläni mukkaan, mulle se tehastuotos maistuu! Ja ethän välitä, että oon vähä ollu kaikkiin kanssa, vaan en usko että vielä sinun!

        No enhän minä nyt oo ronkeli tavaran suhteen. Oon aena ollu sitä mieltä, ettei se käötössä kulu. Vaan käötön puutteesta paremminnii kärsii.

        Ei me varmaankaa olla oltu ku oon toeselta paekkakunnaltahi kotosi nykyää.
        Vielä vaen aeka kulluu nuita katiskoja kokiissa ja poroja jahatessa.
        Nyt on jo nestemäesen tuotteen satsi valamis. Hyvvää on ja sitä riittä. Ja on rosenttiehi. Tuuhan joskus maestelemmaan...

        Kohta on kalakeitto valamis ja syömään.

        Ja muuten: En oo eelisen teeren poeka minäkää niissä lihanpiilotushommissa.


    • Saat kunnollisen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2524
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      299
      2229
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1791
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1701
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      115
      1321
    Aihe