Bungalowit ja ötökät

Muurahaiset laukussa

Hei te rohkeat ihmiset jotka yövytte bungaloweissa ja kaikenlaisissa pikkumajoissa. Nostan hattua. Miten paljon joudutte ottelemaan erilaisten ötököiden ym. kanssa majoituksessa? Siitä ei kukaan koskaan kirjoita, aivan vaan kehutaan kuinka ihanaa on ollut... Oma ötökkäkammoisen matkaajan kriteerini on että hotellihuone ja vähintään 2.kerroksesta... eli taitaa paratiisisaaret jäädä näkemättä. Koh Lantalla oltiin 4 tähden hotellissa (Chada Beach) ja eka yö taisteltiin punaisten muurahaisten kanssa, oven takana iltaisin oli armeija torakoita ja porraspielessä aina sama kirkkaan värinen sammakko (väristä arvellen ehkä myrkyllinen). Siinä oli meidän porukalle ihan tarpeeksi extremeä. Thaimaasta nautittiin ja uutta reissua suunnitellaan, mutta ainakin Rayong on ilmeisesti ihan hyttyspaikka ja pienillä saarilla (Samuista haaveilen) taitaa majoitukset olla nimenomaan bungalow. Ja niihin en uskalla mennä yöksi.

2

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ötököistä

      Kyllä ne muurahaiset ja muut ötökät kiipeävät hotellien ylimpiinkin kerroksiin. Älkää säilyttäkö hedelmiä ja makeisia avonaisessa tilassa makean perään nämä otokät ovat. Hyttyset viihtyvät kosteassa aivan kuten täällä suomessakin. Pharmasysta ( suom:Apteekki ) löytyy hyönteismyrkyt jotka tehoaa hyvin thaimaassa nimi oli jotain Skeleton tai sinnepäin nyt ei nimi tule mieleen. Samuilla on hyviä hotelleja eikun sinne suosittelen.

    • heinasirkka:

      Mulla unohtu purkka rinkan taskuun ja ne muurahaiset sitte eivät millään meinanneet lähteä litomaan. Hotellin respasta kävivät suihkauttamassa myrkkyä reppuun ja heti kaikkosivat. Elikkä ei mitään syömistä mielellään hotellihuoneeseen. jos kumminkin roudaile ruokaa, ni huoneen minijääkaappi on hyvä säilytyspaikka. Heinäsirkat olivat ainaskin hieman suurempia mitä suomessa nähnyt. Ihmettelinkin sitä korvia vihmovaa siritystä, että "ompas vain kova äänisiä". Sitten yhtenä iltana yksi hyppäsi parvekkeeni ikkunaan tupakalla ollessani. Voin sanoa, että niskakarvat nousivat pystyyn sen kämmenen kokoisen hirviön nähdessäni.

      Nämä kokemukset samuilta. Samuille kannattee toki mennä. Majoitusta saarelta löytyy kyllä yllin kyllin. Luksus hotelleista halvempiin bungaloweihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. Mistä kaupungeista tai kunnista olette ?

      Mistä ? ?
      Ikävä
      46
      813
    Aihe