TÖITÄ..

lila-66

Haen toimistotöitä Helsingin alueelta, espoo ja vantaa ei pois suljettu. Kokemusta toimistotöistä ja asiakaspalvelusta.. Alkaa turhautua kun saa vain "Valitettavasti ette tulleet valituksi" vastauksia.. Ei jaksaisi enää hakea vaan haluaisi töitä.. Joten YHTEYTTÄ saa ottaa jos on tarjolla jotain... Ja katsotaan siitä sitten.. Kiitos etukäteen ja aurinkoista päivän jatkoa..

terkuin
Satu

3

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalismin puolest

      Ihanko tosiaan luulet, että joku työnantaja etsisi täältä työntekijöitä. Varsinkaan, kun et kerro mitään muita tietoja kuin etunimesi.

      Kyllä niitä työnhakijoita riittää ihan jonoksi asti, joten tätä kautta et saa töitä. Se on fakta. Joten nyt kipin kapin työvoimatoimistoon ja töihin, jotta alat maksaa veroja etkä päinvastoin aiheuta meille muille kuluja.

      • Supliikkilainen

        Mitähän kuluja aloittaja on sinulle täällä kirjoitettuaan aiheuttanut? Itse taidat olla se kulujen aiheuttaja kuun täällä ehdit kirjoitella. Itse olen lomalla, joten oikein luvan kanssa voin oleskella joutilaana keskustelupalstoilla. Ala itse vaan painua työkkäriin tai tee jotain hyödyllistä.


    • Kapitalismin puolest mitäköhän luulet että olen tässä yrittänyt.. Hakea töitä.. Kokoajan lähetellyt hakemuksia... Yhteyttä saa edelleen ottaa.. Viestejä voi laittaa s-posti [email protected]..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe