Eli siis onko kellään tietoa mistä voisi ostaa kohtuu hyvät pienelle retkelle eriparia olevat kengät. Tuntuu niin hölmöltä ostaa kaksi paria kun tarvitsen vain toisia niistä. Eli tarvitsisin joko käytetyt tai uudet eriparia olevat retkeily kengät mieluusti varrella. Jos joku tietää mistä voisi ostaa eripari kengät niin ilmoitelkaa toki minulle. Kiitos näin etukäteen... :)
Hakusessa eripari vaeluskengät/maiharit?
Willow89
2
209
Vastaukset
- muistoa kunnioittaen
Paappani menetti jalkansa Kannaksella -45 venäläiseen miinaan. Hänelle siirrettiin jalka kuolleen venäläisen sotilaan ruumiista, joka oli neljä kokoa pienempi. Hän teetti kenkänsä räätälillä mittatilaustyönä.
Olen miettinyt kyllä tuota mutta niin kallista nykyään... Todennäköisesti saan jostakin käytetyt ''maiharit'' Esim. Varusteleka myy käytetyitä kenkiä joskus he saavat eriparikengät toivottavasti myös ilmoittavat minulle siitä ni saan ajoissa tiedon erikokoisista kengistä olen kuitenkin halukan ostamaan kengät... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586