http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012070515807192_uu.shtml
Ja ihan oikein!
Kyllä on kaverit saanet hauskan yllärin=)!
50
550
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Heeh, ihan oikein varkaille, olis vaan koirat kerenneet vähän näykkäseen!! :D
- eheeeh??
Ai sekö ois ollu hyvä, jos koirat ois vähä näykkässy!!
- Myy-Pikkuinen
eheeeh?? kirjoitti:
Ai sekö ois ollu hyvä, jos koirat ois vähä näykkässy!!
Kyllä, katokun laki on roistojen puolella niin olisi ollut erittäin hyvä jos koirat ois kerennyt pikkasen kouluttamaan niitä. :D
- ehheeeee??
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kyllä, katokun laki on roistojen puolella niin olisi ollut erittäin hyvä jos koirat ois kerennyt pikkasen kouluttamaan niitä. :D
Miten se laki on roistojen puolella??
- Myy-Pikkuinen
ehheeeee?? kirjoitti:
Miten se laki on roistojen puolella??
Mieti sitä.
Hyvin kilttejä koiria oli, vaikka rotu on vahti. Sitä ihmettelen kuinka olivat päästäneet tunkeilijat jo sisälle asti? ja olisiko siitä tullut tuomio jos ne 3 koiraa olisi raadelleet ne varkaat? Tuokin asia on vähän kaksipiippuinen.
- Myy-Pikkuinen
Ei niitä varkaita olisi tarvinnut raadella, vain vähän näykkäistä. Vissi ero hei.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ei niitä varkaita olisi tarvinnut raadella, vain vähän näykkäistä. Vissi ero hei.
NO HEI JA HEI VAAN!!! kirjoitin siihen jos, tiedätkö mikä on sana se jos?
Ja kirjoitinko että varkaita pitää raadella? kirjoittaako täällä porukka kännissä kun ei tajuta kirjoituksia??? vaan kirjoitetut väännetään miten vaan.- Myy-Pikkuinen
sue.ellen kirjoitti:
Ja kirjoitinko että varkaita pitää raadella? kirjoittaako täällä porukka kännissä kun ei tajuta kirjoituksia??? vaan kirjoitetut väännetään miten vaan.Niin mutta kirjoitit kuitenkin jos olisivat RAADELLEET!! :DDD
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Niin mutta kirjoitit kuitenkin jos olisivat RAADELLEET!! :DDD
Tiedätkö mitä itse kirjoitit:
"Kyllä, katokun laki on roistojen puolella niin olisi ollut erittäin hyvä jos koirat ois kerennyt pikkasen kouluttamaan niitä. :D "
Kerro minulle kuinka 3 isoa koiraa joiden puruvoima on mahdoton " kouluttaa varkaita?
Kerro mulle kuinka taistelukoirat näykkäisee vähän?- Myy-Pikkuinen
sue.ellen kirjoitti:
Tiedätkö mitä itse kirjoitit:
"Kyllä, katokun laki on roistojen puolella niin olisi ollut erittäin hyvä jos koirat ois kerennyt pikkasen kouluttamaan niitä. :D "
Kerro minulle kuinka 3 isoa koiraa joiden puruvoima on mahdoton " kouluttaa varkaita?
Kerro mulle kuinka taistelukoirat näykkäisee vähän?Mikä ihmeen taistelukoira??
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Mikä ihmeen taistelukoira??
Tämä loppuu nyt tähän, et edes lukenut linkkiä mitä siinä oli.
No mutta sinä olet oikeassa, kuten aina:P- ????????????????????
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Mikä ihmeen taistelukoira??
Tiedätkö sä ylipäätänsä mitään koirista???
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bordeaux'ndoggi - Myy-Pikkuinen
???????????????????? kirjoitti:
Tiedätkö sä ylipäätänsä mitään koirista???
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bordeaux'ndoggiNiin niin mutta kun suomessa ei koirat saa taistella, se on laissa kielletty. Joten edelleen ihmettelen että mitä ihmeen taistelukoiria...
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Niin niin mutta kun suomessa ei koirat saa taistella, se on laissa kielletty. Joten edelleen ihmettelen että mitä ihmeen taistelukoiria...
Seli seli taas kerran!Suurimassa osassa maailman maita koiratappelut on laissa kielletty, mutta niitä silti on, ja niihin käytettävät koirat ovat taistelukoirarotuisia.
Kaikki muut kyllä varmaan ymmärssi, mitä sue.ellen tarkoitti, paitsi sinä joka et tiennyt ja typeryyttäs sitten selittelet ontuvilla selityksilläsi.
Ja kohta saapuu ratsuväki. - sakumali????
Tää kaveri olis voinnu "sanoa" hieman PAINAVAMMAN sanan kotitaloon tunkeutuneille;)!
http://www.youtube.com/watch?v=8qwewv8ZFWI - Myy-Pikkuinen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Seli seli taas kerran!Suurimassa osassa maailman maita koiratappelut on laissa kielletty, mutta niitä silti on, ja niihin käytettävät koirat ovat taistelukoirarotuisia.
Kaikki muut kyllä varmaan ymmärssi, mitä sue.ellen tarkoitti, paitsi sinä joka et tiennyt ja typeryyttäs sitten selittelet ontuvilla selityksilläsi.
Ja kohta saapuu ratsuväki.Mun mielestä on väärin nykypäivänä ja varsinkin suomessa käyttää sanaa taistelukoira, joka kuitenkin nykyään on seurakoirana.
- alkaa riittään
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Niin niin mutta kun suomessa ei koirat saa taistella, se on laissa kielletty. Joten edelleen ihmettelen että mitä ihmeen taistelukoiria...
plaa plaa plaa myy. Aloit sitten taas kerran vittuilee. Olet sä kipee. Mitäs Sue.Ellen on sinulle tehny? Nää sun tahalliset vittuilut lähtee yppiin. Sä et myy määrää palstan kirjottajii.
- Myy-Pikkuinen
alkaa riittään kirjoitti:
plaa plaa plaa myy. Aloit sitten taas kerran vittuilee. Olet sä kipee. Mitäs Sue.Ellen on sinulle tehny? Nää sun tahalliset vittuilut lähtee yppiin. Sä et myy määrää palstan kirjottajii.
Mitä sinä vaahtoat?? Mä kellekkään vituile, kysyin vaan että mitä ihmeen taistelukoiria!! Laita vaikka jeesukselle, evvk. Kyllä te ootte ihan kipeitä.
- Myy-Pikkuinen
Etkä määrää muuten sinäkään. :DDD
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Mun mielestä on väärin nykypäivänä ja varsinkin suomessa käyttää sanaa taistelukoira, joka kuitenkin nykyään on seurakoirana.
Ei voi kun nauraa noita sun selittelyjäs;))!
Juu ei ole ei taisteluita missä niitä käytetään, vain laittomia koiratappeluita tänä päivänä, mutta niiden perimässä on taistelukoiraa, ja se usean koiran käytöksessä näkyy vieläkin, vaikkei ole moneen sukupolveen koirat "taistelleet".Ja vaikka kuinka olis FCI:n roturyhmässä "seurakoirat". - Myy-Pikkuinen
Ei voi kun nauraa noita sun selittelyjäs;))!
Juu ei ole ei taisteluita missä niitä käytetään, vain laittomia koiratappeluita tänä päivänä, mutta niiden perimässä on taistelukoiraa, ja se usean koiran käytöksessä näkyy vieläkin, vaikkei ole moneen sukupolveen koirat "taistelleet".Ja vaikka kuinka olis FCI:n roturyhmässä "seurakoirat".Juu, mutta ei pidä sanoa taistelukoirat, edelleen se on mun mielestä väärin ja leimaa sen rodun. Jää ihmetteleen mä meen nukkumaan.
- alkaa riittään
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Mitä sinä vaahtoat?? Mä kellekkään vituile, kysyin vaan että mitä ihmeen taistelukoiria!! Laita vaikka jeesukselle, evvk. Kyllä te ootte ihan kipeitä.
vaahtoon mitä vaahtoon asiaa tälläkertaa. Mulle ei kannata vetää tota enhän mä mitään mä vaan. Kyllä kuule sen sun viesteistäs näkee .Sue.Ellen on tervetullu pulisemaan.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Juu, mutta ei pidä sanoa taistelukoirat, edelleen se on mun mielestä väärin ja leimaa sen rodun. Jää ihmetteleen mä meen nukkumaan.
Oli vaan sun epätoivoinen selittelys, kun et tiennyt, että kuuluu taistelukoirarotuihin.Eli et tiedä koiraroduista tuon taivaallista.
- hejeiii
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Mun mielestä on väärin nykypäivänä ja varsinkin suomessa käyttää sanaa taistelukoira, joka kuitenkin nykyään on seurakoirana.
Jaa, on kait sit ihan väärin myös käyttää sanaa paimenkoira, ainakin Suomessa, kun yleensä paimenkoirat on ihan seurakoirana...
- muistu vaan mieleen
hejeiii kirjoitti:
Jaa, on kait sit ihan väärin myös käyttää sanaa paimenkoira, ainakin Suomessa, kun yleensä paimenkoirat on ihan seurakoirana...
Ja norjan harmaa hirvikoirakaan ei ole pystykorva, kun sen nimessä ei ole pystykorva, niinhän nää meni=DDDD!Vaikka kuuluu pystykorviin!!!!
- ,,,,,,,,,,,,,
sue.ellen kirjoitti:
Ja kirjoitinko että varkaita pitää raadella? kirjoittaako täällä porukka kännissä kun ei tajuta kirjoituksia??? vaan kirjoitetut väännetään miten vaan.sakuli haluaa aina korjata tekstit itselleen sopivaksi.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
sakuli haluaa aina korjata tekstit itselleen sopivaksi.
Puskista nyt huutelet omaa idioottimaisuuttas.Kyllä se tässäkin ketjussa on joku ihan myy kun sakuli, joka selittää ja haluaa kirjoituksiaan itselleen sopivaksi!!!!!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puskista nyt huutelet omaa idioottimaisuuttas.Kyllä se tässäkin ketjussa on joku ihan myy kun sakuli, joka selittää ja haluaa kirjoituksiaan itselleen sopivaksi!!!!!
myy piti olla muu, vai pitikö=D!
- head palm!!
muistu vaan mieleen kirjoitti:
Ja norjan harmaa hirvikoirakaan ei ole pystykorva, kun sen nimessä ei ole pystykorva, niinhän nää meni=DDDD!Vaikka kuuluu pystykorviin!!!!
Se oli se toinen sankari joka sano ettei hänellä ole pystykorvaa eikä ole koskaan ollutkaan.:))
Ei niin tyhmää hirvikoiran omistajaa voi olla olemassa ettei tiedä hirvikoiran kuuluvan pystykorviin, eli uskon että oli oikeestaan vaan rehellinen siinä viestissään! Tuskin sillä mitään hirvikoiraa on! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
head palm!! kirjoitti:
Se oli se toinen sankari joka sano ettei hänellä ole pystykorvaa eikä ole koskaan ollutkaan.:))
Ei niin tyhmää hirvikoiran omistajaa voi olla olemassa ettei tiedä hirvikoiran kuuluvan pystykorviin, eli uskon että oli oikeestaan vaan rehellinen siinä viestissään! Tuskin sillä mitään hirvikoiraa on!Niin, tämä toinen komppas kybällä, samaa zaizea et eihän sen nimessä ole pystykorvaa=D!
- Myy-Pikkuinen
vaahtoon mitä vaahtoon asiaa tälläkertaa. Mulle ei kannata vetää tota enhän mä mitään mä vaan. Kyllä kuule sen sun viesteistäs näkee .Sue.Ellen on tervetullu pulisemaan.
Anteeks kuinka, ei vois vähempää kiinnostaa ketä täällä kirjjoittelee. Älä niitä omia harhojas minuun kaada.
Eikä minua vois vähempää kiinnostaa kuka täällä kirjoittelee, vaikka olisivat itse hobitteja.... - Myy-Pikkuinen
Oli vaan sun epätoivoinen selittelys, kun et tiennyt, että kuuluu taistelukoirarotuihin.Eli et tiedä koiraroduista tuon taivaallista.
Juu niin oli tottakai, mut tiedätkö sinä mikä on higeruitsalleri??
- Kyllä naurattaa,
voi teitä sinisilmäisiä idioottimaisia uunotettavia, hyvin on sakuli sinutkin aivopessyt.
- se kyl tietää
Sit pitää kyl muistaa kans se, että sakulin koira ei oo pystykorva, vaan luppakorva. Kuuluu siis luppakorvaisiin sakuleihin. Kysy vaik annelt.
- kiwa nähä
Kyllä naurattaa, kirjoitti:
voi teitä sinisilmäisiä idioottimaisia uunotettavia, hyvin on sakuli sinutkin aivopessyt.
Mut ei pese kauaa :)))
Se parhaiten nauraa ku nähään a-k.katarriina pää punasenna puskasa, häpeemässä tekosiaan ;)) Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ei taida oikein voida kouluttaa pelkkiin näykkäisyihin.Tai noh,periaatteessa voi,mutta se pitää kouluttaa ihan ilman uhkaa tai aggressiota.Eli ihan jonain ns.temppuna.Tosin siinä on vaan niin,että se myöskään ei toimi,kuin tempputilanteissa,lähinnä siis käskystä.
Jos esim.uhkatilanne on,tai koiralle luontainen puolustus ym.niin siihen heittää puolustus päälle ja mikään temppujuttu tuskin toimii...
Ja itseasiassa,tuollaisen temppuna kouluttamisenkin,on aika vaativa.Ei ihan jokaiselta taitaisi onnistua :D
Ei minun käsittääkseni olleet päästäneet varsinaisesti sisälle asti.Eikö lukenut,että tulossa sisälle.Eli ovella koira(koirat) pysäyttäneet.Noissa roduissa on tyypillistä,että koirat ei välttämättä hauku ja ilmoita etukäteen,vaan ne odottaa suoraan tilannetta hiljaa ja toimii vasta sitten.Miten sitten toimiikin.Riippuu pitkälti ihan yksilöstä...
Kumpikin rotu on taistelukoirataustainen.Ei taistelukoira,nykypäivänä.Ja kuuluu kakkosryhmään,täällä Suomessa.Pääasiallinen tarkoitus seurakoira,mutta ei siinä mielessä ehkä ihan "seurakoira seurakoira" ,että roduilla on ollut,ja on vieläkin,muukin funktio,kuin "pelkkä" seurakoira ja "pelkäksi" seurakoiraksi tehdyt alunperin.
Oli niillä voroilla aika tuurikin.Joko pääsi jotenkin mukavasti karkuun tai oli onnekseen senverran leppoisia kavereita,viimekädessä,etteivät kapasiteettejään käyttäneet kokonaan :D
Kaikissa tapauksissa noitten kanssa välttämättä yhtä hyvää säkää ei ole...- hakeudu hoitoon
Kyllä naurattaa, kirjoitti:
Sä taidat olla aika pahoissa mielenterveysongelmissa.....
- koirien ystävä
se kyl tietää kirjoitti:
Sit pitää kyl muistaa kans se, että sakulin koira ei oo pystykorva, vaan luppakorva. Kuuluu siis luppakorvaisiin sakuleihin. Kysy vaik annelt.
Sakemanni ei ole kyl koska kuulunut pystykorvarotuihin, älä kovin kovaan ääneen lauo omia totuuksias sakemannipiireissä koska ihan kaikki ei saata tykätä jos väität heidän koiraansa pystykorvaksi. :D
- Ilvessöikoiran
plaa plaa plaa . Aloit sitten taas kerran vittuilee. Olet sä kipee. Mitäs Myy-Pikkuinen on sinulle tehny, eikö ole lähtenyt mukaasi vedätykseen viattomille ihmisille? Nää sun tahalliset vittuilut lähtee yppiin. Sä et kuule määrää palstan kirjottajii.
- romanialaiset varkai
Kas kun eivät käyneet kiinni haukkuivat vaan.
- Ei ihmetytä
Pääosin koiralla on aika suuri kynnys purra ihmistä vaikka olisivatkin vahti taustaisia
rotuja ja joidenkin silmissä pelottavankin näköisiä koiria. Ei ihmetytä kirjoitti:
Pääosin koiralla on aika suuri kynnys purra ihmistä vaikka olisivatkin vahti taustaisia
rotuja ja joidenkin silmissä pelottavankin näköisiä koiria.Yksilökysymys,miten luontaisesti reagoi.Puremaesto on kyllä koirilla normisti aika suuri(luonnostaan),mutta kun tulee selvää puolustustilannetta ja painetta nimenomaan,niin silloin kynnys käyttää hampaita laskee.Eli yksilökohtaista,millainen on silloin tapa toimia(jos itse saa päättää).
molossi kirjoitti:
Yksilökysymys,miten luontaisesti reagoi.Puremaesto on kyllä koirilla normisti aika suuri(luonnostaan),mutta kun tulee selvää puolustustilannetta ja painetta nimenomaan,niin silloin kynnys käyttää hampaita laskee.Eli yksilökohtaista,millainen on silloin tapa toimia(jos itse saa päättää).
Miellä tässä lähistöllä asuu se argentiinan dogo ( uros ), sellainen valkoinen iso vahti ja se haukkui ohikulkeville paksun verkkoaidan takana.
Sitten kun menin siitä ohi, ja kun se näki minun kauniin narttuni se alkoi häntää heiluttaa ja siis todella häkeltyi siihen paikkaan hiljaa katseli koiraani.
Oma koirani ei ollut huomaavinaankaan sitä jostakin syystä, eli voiko koirat ihastua tai jotakin?
- Ilmon tein siniseen
ONKO NOI KONNAT SUN KAVEREITAS !!!!????
Tuo on hyvä homma, varmaan näitä itä-eroopan "turisteja", mistä poliisi on lehdessäkin varoittanut.
Meillä ei tarvitsisi koiria pelätä, ne olisivat allekirjoittaneeseen verrattuna pehmoleluja, jos tuollainen tilanne joskus tulisi.- utelias uuno
mitä tarkoitat? eikös sinulla ole vahtirotuja?
utelias uuno kirjoitti:
mitä tarkoitat? eikös sinulla ole vahtirotuja?
Kai ne on, mutta ne on meidän lemmikkejä. Niillä ei ole mitään vastuuta, minä hoidan mahdollisen asian. En toimi "vaistonvaraisesti" vaan tietyn harkitusti
ja takaan, että koiran-puremat/raatelu olisi helpotus siihen rangaistukseen... :D- rakastetaan eläimiä
kaishakunin kirjoitti:
Kai ne on, mutta ne on meidän lemmikkejä. Niillä ei ole mitään vastuuta, minä hoidan mahdollisen asian. En toimi "vaistonvaraisesti" vaan tietyn harkitusti
ja takaan, että koiran-puremat/raatelu olisi helpotus siihen rangaistukseen... :DSöpö doreman kuvassa sulla. kertoo paljon mitä ajat takaa.
- 14+2
Tuollaisia kyllä saisi näykätä vaikka persiistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506