Jatkoa "kumiset synttärit jatkoa" osalle.
Heräsin ja huomasin olevan edelleen pimeää. Yö jatkui. Pissihätä oli aika kova. Sitten tunsin pehmeät kuivat vaipat haarovälissä. Vaimo tuntui nukkuvan koska kaasunaamarin venttiilit pihisivät rauhalliseen tahtiin. Käännyin kyljelleni ja lämmin pissi alkoi valua vaippaan. Tuntui lämpimältä koko vaippa. Muovihousut pitivät vaipan tiukasti paikoillaan ja mitään ei vuotanut. Oli hyvin eroottinen olo. Pissi tuoksui lakanoissa ja maistui vähän suussakin. Nostin kaasunaamarin hetkeksi kasvoilta ja etsin tuttipullon käteeni. Imin pissiä tutista posket lommolla. Maistui edelleen makealta. Ruiskaisin hiukan kaasunaamarin sisäpuolellekin. Ja sitten taas naamari tiukasti paikoilleen. Hieroin muovihousuja haaroista ja se kahina kuullosti seksikäältä. Vaipat olivat melko paksut ja oli hankalaa saada kunnon otetta pikkupojasta, joka taas tuntui kovenevan. Nukahdin kuitenkin ennen kuin sen kummempaa tapahtui. Oli vaikea uskoa, että osasin nukkua ollenkaan niissä oloissa. Olin ehkä melkoisen väsynyt viikonlopun muusta ohjelmasta.
Heräsin kun joku istahti sängyn laidalle. Se oli Hanna ja valosta päätellen oli jo aamu. Hän kokeili muovihousuja ja hymyili, koska ne olivat märät. Hannalla oli edelleen yllä kokovartalokumiasu ja samat nepparimuovihousut. Hän veti peiton sivuun ja asettui polvilleen ylitseni. Hän avasi hitaasti nepparit ja huomasin, että Hannalla oli dildo molemmissa rei'issä. Hän hieroi klitoristaan kumisormillaan ja veti dildon hitaasti ulos. Samalla hän otti kaasunaamarini pois. Sitten hän istui kasvoilleni ja nuolin hänen kuumaa pilluaan. Nuolin ja samalla tunsin kuinka kuumaa nestettä valui suuhuni. Hanna nousi pois ja riisui vaimoni kaasunaamarin. Ja sama toistui sielläkin puolella. Tällä kertaa Hanna antoi vaimoni nuolla hänet orgasmiin asti.
Itsellä oli kalu kovana, mutta vaipat pitivät sen hyvin aisoissa. Hanna riisui vaimoni vaipat hitaasti ja huomasin, että nekin vaipat olivat märät. Hanna kumartui ja alkoi nuolla paljastunutta mehevää pillua. Ja nuoli orgasmiin asti. Minulla sykytti vaipoissa kun katselin ihan vierestä. Sänky oli osittain märkä edellisen illan pissistä ja aromi oli mahtava. Minulle laitettiin muovihupun päälle vielä muovinen lääkärinaamari, joten viimeinenkin ilmareikä peittyi lähes kokonaan. Hanna riisui minultakin vaipat ja hieroi niitä kumipukuaan vasten. Sitten vaimoni kääntyi ja otti kullini suuhunsa ja imeskeli voimakkaasti. Siementä tuli melkein heti kovalla paineella suuhun ja muovinaamarille. Hänen kielensä lipoi sitä himokkaasti. Muovinaamari melkein salpasi hengitykseni, mutta huomasin taas, kuinka se nopeutti orgasmia. Mielenkiintoista!
Huohotin sängyllä ja tärisin vielä orgasmista. Suihku ja siivous seuraavaksi, sanoi Hanna. Oli sunnuntaiaamu. Ja melkoinen alku päivälle.
Jatkuu edelleen, jos mielenkiintoa riittää!
Kumisynttärit, osa 3
8
3639
Vastaukset
- Kumimies
Innolla odotan :)
- kokovartalohoito
Asusteiden, sängyn ja lattioiden siivoamiseen meni melkoisesti aikaa. Tällä kertaa sain tehdä sen ilman asusteita. Ainoastaan kumikäsineet piti olla.
Kun kaikki oli pesty ja kuivamassa, nautimme aamiaista ja sen jälkeen piti lähteä kaupungille. Hanna otti kaapista kahdet kumidildohousut. Toisessa oli kaksi dildoa ja toisessa vain yksi. Se oli tarkoitettu vaimolleni ja Hanna upotti kaksidildoisen aukkoihinsa. Minulle annettiin vihreät läpinäkyvät muovihousut ja sillä siisti. Näytimme Hannalle nähtävyyksiä ja söimme lounasta järvenrannalla.
Tytöillä näytti olevan mukavaa hymyistä päätellen. Itse olin tyytyväinen muovihousuihini. Oli oikeastaan mukava huilata melkoisen intensiivisen alun jälkeen. Iltapalaakin nautimme ravintolassa, joten minun ei tarvinnut pyöriä keittiössä ollenkaan.
Kotiin palattiin alkuillasta ja olin hiukan utelias. Jatkuisiko huilaaminen vai oliko jotain muuta tarjolla. Asusteet olivat kuivaneet mukavasti ja öljysin kumivaatteet ja laitoin kaikki paikalleen. Meillä ei vielä ollut muita kuin Hydrogloven kloorattuja asuja, joita ei tarvinnut öljytä. Tavalliset lateksiasut piti huoltaa normaalisti. Tytöt olivat laittaneet sänkyyn vihreät läpikuultavat muoviset lakanat ja tyynyt. Samanvärisiä kumi- ja muoviasuja roikkui hengareissa.
"Kumiklinikka" sanoi Hanna. Silloin vasta huomasin, että takapöydälle oli aseteltu pumpattavia dildoja, joissa oli letku kiinni. Pissihousuja oli myös otettu esille samoin kuin kumisia pusseja letkuineen.Lisäksi oli kaikenlaista pikkutilpehööriä, jota voi kuvitella näkevänsä jollain vastaanotolla.
Klinikka avataan tunnin kuluttua totesi Hanna ja hymyili. Ja taas kerran minun oli poistuttava "klinikalta" ja ovi sulkeutui ja lukittiin perässäni. En jaksanut katsella seksivideoita, joten ryhdyin maksamaan laskuja ja tekemään sellaisia välttämättömiä asioita. Klinikasta kuului hihitystä ja kumiasujen kitinää. En kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota.
Sitten ovi aukeni ja minut pyydettiin sisälle...
Dokumentti jatkuu - kokovartalohoito
kokovartalohoito kirjoitti:
Asusteiden, sängyn ja lattioiden siivoamiseen meni melkoisesti aikaa. Tällä kertaa sain tehdä sen ilman asusteita. Ainoastaan kumikäsineet piti olla.
Kun kaikki oli pesty ja kuivamassa, nautimme aamiaista ja sen jälkeen piti lähteä kaupungille. Hanna otti kaapista kahdet kumidildohousut. Toisessa oli kaksi dildoa ja toisessa vain yksi. Se oli tarkoitettu vaimolleni ja Hanna upotti kaksidildoisen aukkoihinsa. Minulle annettiin vihreät läpinäkyvät muovihousut ja sillä siisti. Näytimme Hannalle nähtävyyksiä ja söimme lounasta järvenrannalla.
Tytöillä näytti olevan mukavaa hymyistä päätellen. Itse olin tyytyväinen muovihousuihini. Oli oikeastaan mukava huilata melkoisen intensiivisen alun jälkeen. Iltapalaakin nautimme ravintolassa, joten minun ei tarvinnut pyöriä keittiössä ollenkaan.
Kotiin palattiin alkuillasta ja olin hiukan utelias. Jatkuisiko huilaaminen vai oliko jotain muuta tarjolla. Asusteet olivat kuivaneet mukavasti ja öljysin kumivaatteet ja laitoin kaikki paikalleen. Meillä ei vielä ollut muita kuin Hydrogloven kloorattuja asuja, joita ei tarvinnut öljytä. Tavalliset lateksiasut piti huoltaa normaalisti. Tytöt olivat laittaneet sänkyyn vihreät läpikuultavat muoviset lakanat ja tyynyt. Samanvärisiä kumi- ja muoviasuja roikkui hengareissa.
"Kumiklinikka" sanoi Hanna. Silloin vasta huomasin, että takapöydälle oli aseteltu pumpattavia dildoja, joissa oli letku kiinni. Pissihousuja oli myös otettu esille samoin kuin kumisia pusseja letkuineen.Lisäksi oli kaikenlaista pikkutilpehööriä, jota voi kuvitella näkevänsä jollain vastaanotolla.
Klinikka avataan tunnin kuluttua totesi Hanna ja hymyili. Ja taas kerran minun oli poistuttava "klinikalta" ja ovi sulkeutui ja lukittiin perässäni. En jaksanut katsella seksivideoita, joten ryhdyin maksamaan laskuja ja tekemään sellaisia välttämättömiä asioita. Klinikasta kuului hihitystä ja kumiasujen kitinää. En kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota.
Sitten ovi aukeni ja minut pyydettiin sisälle...
Dokumentti jatkuuHanna seisoi oviaukossa. Hänellä oli yllään vihreä kumipuku, jossa oli tissien kohdalla aukot. D kokoisia tissejä kannattelivat mustat liivit, jotka eivät peittäneet nännejä. Näiden päällä oli vihreät muoviset liivit, joissa oli isot mustat kuminännit. Tiesin ne liivit, koska olimme ostaneet vähän aikaisemmin itselle kaikenlaisia vihreitä asusteita klinikkaa varten. Niitä ei vielä ollut käytetty. Onneksi Hanna oli yhtä kokoa vaimoani pienempi ja siten hän voi käyttää kaikkia asusteita. Päätä peitti tiukka vihreä kumihuppu, joka jätti silmät ja suun avoimeksi. Nenänreikiä hupussa ei ollut. Kaulan ympärillä roikkui muovinen lääkärin naamari, jonka alla oli musta kaulapanta ja otsalla oli vihreät uimalasin tapaiset suojalasit. Jalassa lyhyet muovisukat kumin päällä. Polven alapuolella läpinäkyvä kuminen pullo, josta johti letku haaroväliin. Tarkemmin katsoen letku meni suoraan pilluun, jolloin minulle selvisi, että se oli katetri suoraan rakkoon. Se oli Hannan omasta varastosta. Sellaisia meillä ei ollut omasta takaa. Letku meni muovihousujen nepparien välistä läpi. Nepparihousujen alla oli kaksi mustaa kumiremmiä, jotka menivät haaroista läpi ja olivat kiinni vyössä. Tuon asusteen tunnistin. Takapuolella siinä oli iso dildo, jonka Hanna oli asettanut syvälle anukseen. Kädessä oli lähes kainaloon ulottuvat läpikuultavat ohuet vihreät kumikäsineet. Ne oli myös Hannan varastosta. Olin yrittänyt sellaisia ostaa, mutta en ollut löytänyt sopivia. Ehkä hän hommaisi meillekin sellaisia.
Vyössä oli pissipullo, jossa oli muutama sentti pissiä, ja korkki tiukasti kiinni. Pullon ja vartalon välissä oli vihreä muoviasuste.
Olin noussut seisomaan mennäkseni klinikkahuoneeseen, mutta tämä ilmestys sai minut istahtamaan penkille uudestaan. Uskomatonta!
"Sinulle on varattuna kokovartalokäsittely, joten riisu itsesi kokonaan", sanoi Hanna ja hymyili. Ensimmäistä kertaa huomasin hänen maalanneen huulensa kirkkaan punaisiksi. Minulla oli jonkinlainen hypnoottinen olo kun riisuin vaatteita. Viimeisenä ne vihreät muovihousut, jotka olivat hiukan hikiset. Samalla kun kuoriuduin vaatteistani, Hanna oli ottanut pissipullon vierestä muoviesiliinan, jonka hän hitaasti ja suurieleisesti puki ylleen hymyillen. Hän vinkkasi minulle silmää ja varmisti, että huomaisin vahvan vihreän silmämeikin.
"Kumiklinikalla ei mitata verenpainetta käsivarresta vaan kullista", sanoi Hanna.
Hän otti kumikäsineellä kiinni kullistani, joka heti osoitti paineiden olevan kunnossa. Minusta se tuntui lähinnä uskomattomalta kun ajattelin pari viime päivän tapahtumia. Hanna polvistui ja imeskeli minua hitaasti välillä katsoen suoraan silmiini. Tärisin tämän kumihuoran(positiivisesti tarkoitettuna) käsittelyssä. Vaimoani ei näkynyt, sillä olimme edelleen olohuoneessa.
"Klinikalle", käski Hanna ja osoitti ovelle... - kokovartalohoito
kokovartalohoito kirjoitti:
Hanna seisoi oviaukossa. Hänellä oli yllään vihreä kumipuku, jossa oli tissien kohdalla aukot. D kokoisia tissejä kannattelivat mustat liivit, jotka eivät peittäneet nännejä. Näiden päällä oli vihreät muoviset liivit, joissa oli isot mustat kuminännit. Tiesin ne liivit, koska olimme ostaneet vähän aikaisemmin itselle kaikenlaisia vihreitä asusteita klinikkaa varten. Niitä ei vielä ollut käytetty. Onneksi Hanna oli yhtä kokoa vaimoani pienempi ja siten hän voi käyttää kaikkia asusteita. Päätä peitti tiukka vihreä kumihuppu, joka jätti silmät ja suun avoimeksi. Nenänreikiä hupussa ei ollut. Kaulan ympärillä roikkui muovinen lääkärin naamari, jonka alla oli musta kaulapanta ja otsalla oli vihreät uimalasin tapaiset suojalasit. Jalassa lyhyet muovisukat kumin päällä. Polven alapuolella läpinäkyvä kuminen pullo, josta johti letku haaroväliin. Tarkemmin katsoen letku meni suoraan pilluun, jolloin minulle selvisi, että se oli katetri suoraan rakkoon. Se oli Hannan omasta varastosta. Sellaisia meillä ei ollut omasta takaa. Letku meni muovihousujen nepparien välistä läpi. Nepparihousujen alla oli kaksi mustaa kumiremmiä, jotka menivät haaroista läpi ja olivat kiinni vyössä. Tuon asusteen tunnistin. Takapuolella siinä oli iso dildo, jonka Hanna oli asettanut syvälle anukseen. Kädessä oli lähes kainaloon ulottuvat läpikuultavat ohuet vihreät kumikäsineet. Ne oli myös Hannan varastosta. Olin yrittänyt sellaisia ostaa, mutta en ollut löytänyt sopivia. Ehkä hän hommaisi meillekin sellaisia.
Vyössä oli pissipullo, jossa oli muutama sentti pissiä, ja korkki tiukasti kiinni. Pullon ja vartalon välissä oli vihreä muoviasuste.
Olin noussut seisomaan mennäkseni klinikkahuoneeseen, mutta tämä ilmestys sai minut istahtamaan penkille uudestaan. Uskomatonta!
"Sinulle on varattuna kokovartalokäsittely, joten riisu itsesi kokonaan", sanoi Hanna ja hymyili. Ensimmäistä kertaa huomasin hänen maalanneen huulensa kirkkaan punaisiksi. Minulla oli jonkinlainen hypnoottinen olo kun riisuin vaatteita. Viimeisenä ne vihreät muovihousut, jotka olivat hiukan hikiset. Samalla kun kuoriuduin vaatteistani, Hanna oli ottanut pissipullon vierestä muoviesiliinan, jonka hän hitaasti ja suurieleisesti puki ylleen hymyillen. Hän vinkkasi minulle silmää ja varmisti, että huomaisin vahvan vihreän silmämeikin.
"Kumiklinikalla ei mitata verenpainetta käsivarresta vaan kullista", sanoi Hanna.
Hän otti kumikäsineellä kiinni kullistani, joka heti osoitti paineiden olevan kunnossa. Minusta se tuntui lähinnä uskomattomalta kun ajattelin pari viime päivän tapahtumia. Hanna polvistui ja imeskeli minua hitaasti välillä katsoen suoraan silmiini. Tärisin tämän kumihuoran(positiivisesti tarkoitettuna) käsittelyssä. Vaimoani ei näkynyt, sillä olimme edelleen olohuoneessa.
"Klinikalle", käski Hanna ja osoitti ovelle...Astuin hitaasti sisälle "klinikalle". Hämärässä huoneessa olivat punaiset valot päällä ja vihreä kumi ja muovi näyttivät lähes mustilta, mutta samalla läpikuultavilta. Samanaikaisesti vaimoni tuli kylpyhuoneesta. Hänellä oli yllään läpinäkyvä vihreä kumipuku ja huppu. Otsalla suojalasit ja kaulassa leveä panta. Muovinen lääkärinaamari roikkui pannan päällä. Jalassa oli läpinäkyvät pissihousut ja kumipussi vasemmassa jalassa. Huomasin voimakkaan vihreän silmämeikin ja punaiset huulet. Ja tietenkin lähes lattiaan ulottuva vihreä läpikuultava muoviesiliina. Hän otti vihreällä lateksikäsineellä kiinni kullistani ja puristeli voimakkaasti. Erektioni vai voimistui. "Paineet kunnossa", hän totesi. Itse ihmettelin "paineita" kaiken sen jälkeen mitä oli parissa päivässä jo tapahtunut. Olin kuin 16-vuotias, jolta ei erektio meinannut talttua millään.
Hengarissa roikkui muoviasusteita ja vihreä kumihuppu. Hanna otti hupun käteensä ja veti sen sitten päähäni. Huppu oli hyvin öljytty joten se liukui paikalleen helposti. Seuraavaksi puettiin ylle vihreä muovihaalari, jossa oli vetoketju haarojen läpi ja muovisukat ja vihreät kumikäsineet. Huppu jätti vain kasvot esille, ainakin nyt alussa. Lisäksi tuli vihreät nepparimuovihousut. Samalla kun pukeuduin Hannan avustuksella vaimoni täytti kolme shappanjalasia pissipussistaan. Nautimme pissicocktailin yhdessä. Se maistui makealta ja kiihottavalta. Lopussa Vaimoni otti pissiä suuhunsa ja sitten suuteli Hannaa niin, että juoma valui suupielistä muoviesiliinalle. Olin nähnyt videolla smantapaista, mutta en ollut koskaan ajatellut sen tapahtuvat kotioloissa. Käsittämättömän kiihottavaa!
"Olet aina halunnut kokeilla miltä tuntuu eturauhasen käsittely. Tänään keskitytään sen hoitamiseen. Naisilla sellaista ei ole, joten klitoris ottaa sen paikan. Potilas(minä) tekee mitä käsketään. Tottelemattomuudesta seuraa rangaistus." Hanna selosti ja otti samalla piiskan naulakosta. Minut käskettiin nelinkontin sängylle ja piiska viuhui muutaman kerran aika napakasti muovihousuille. Nautin tunteesta. Sitten minut pantiin selälleen sängylle ja kahlittiin käsistä ja jaloista sängyntolppiin. Pään alle pari tyynyä ja samoin yksi takapuolen alle. Sänkyä vastapäätä on peilikaappi, joten näin itseni peilistä ja saatoin tarkastella mitä tapahtui takapuolella. Tytöt seisoivat vierekkäin sängyn päädyssä ja laittoivat hitaasti muovinaamarin paikalleen ja suojalasit silmille.
Vaimoni otti hyllystä läpinäkyvän vihreän muovihupun, lirautti hiukan pissiä siihen jalkapussistaan ja veti hupun päähäni. Haalarin huppu vedettiin vielä sen päälle tiukasti. Luulin tukehtuvani, mutta hän laittoi pari ohutta kumiletkun pätkää kaulan kuminauhan alle ja siten sain juuri ja juuri tarpeeksi ilmaa. Huppu pullisteli hengityksen tahdissa. Hanna meni pöydän ääreen ja otti punaisen kovakumisen letkun käteensä. Letkussa oli kaksi ohutta lateksipalloa ja pumppu niihin yhdistettynä. Tiesin, että pallot pumpattiin täyteen heti kun letku oli asetettu paikalleen anukseen. Vaimoni avasi housujeni nepparit hitaasti...
Jatkuu jos lukijoita riittää!
- joojoo
riittä riittää jatka jo! :D
- kokovartalohoito
Hanna otti silikoniöljyä kumihansikkaisiinsa ja hieroi öljyä myös letkuun samalla puristaen ilman pois kumipalloista. Muovi tuoksui ja kahisi kun tytöt liikkuivat. Minulla pissintuoksuinen vihreä muovihuppu tarttui sisäänhengittäessä nenää ja suuta vasten ja tuntui kiihottavan pehmeältä. Juuri nyt tiesin olevani fetisisti enemmän kuin olin kuvitellutkaan. Lisää tällaista!
Hanna tunnusteli kumikäsineellään anuksen lihaksia ja se tuntui aivan taivaalliselta. Minun käskettiin rentoutua. Hän työnsi hitaasti mutta päättäväisesti kumiletkua sisälleni. Kun ensimmäinen pallo oli sisälläni, Hanna lopetti työntämisen ja pumppasi pallot ilmaa täyteen. Tunsin puristuksen suolessa. Toinen pallo sisällä ja toinen ulkona varmisti sen, että letku ei vahingossa valunut ulos. Paine suolessa sai aikaan halun ulostaa, mutta olin tiukasti kahleissa sängyssä ja kumiletku ei hevillä liikkunut. Tuntui yhtäaikaa kiihottavalta ja epämukavalta, jos sellainen on mahdollista.
Hannan jalkapussissa oli letku myös alapäässä. Hän otti pöydältä isokokoisen ruiskun ja yhdisti sen jalkapussiletkuun. Ruisku täyttyi pissistä. Hitaasti Hanna irroitti letkun ja hieroi samalla klitoristaan. Sitten tytöt suutelivat muovinaamarien läpi toisiaan. Hanna ruiskautti hiukan pissiä muoviesiliinoille ja he hieroivat itseään esiliinan läpi. Kiemurtelin kahleissani ja toivoin, että huppuni ei olisi niin huurteinen sisältä, että näkisin paremmin ulos.
"Ruiskutan suolesi pissiä täyteen. Sitten odotetaan, että se valuu pitemmälle ja puhdistaa suolen. On helpompi päästä eturauhaseen käsiksi." Hanna kertoi kuin lääkäri. Ja sitten ruisku yhdistettiin takapuolessani olevaan punaiseen kumiletkuun ja Hanna alkoi työntää mäntää alaspäin. Tunsin painetta, joka hitaasti lisääntyi. Mutta Hanna oli ammattilainen ja tiesi, että täyttö tehdään hitaasti. Vähitellen ruisku tyhjeni ja samaa vauhtia kasvoi minun haluni päästä vessanpytylle. Mutta kahleet estivät sen. Hanna laski ilman pois kumipalloista ja veti punaisen kumiletkun hitaasti ulos. Minulla paine kuitenkin lisääntyi. Sitten kuului kuriseva ääni ja oloni helpottui, kun neste valui syvemmälle suoleen.
Pissiperäruiske sanoi itselleni. Tyyny otettin pois takapuoleni alta ja nepparihousut laitettiin takaisin paikalleen.
Kului ehkä vartti ehkä enemmän. Ajantajuni oli mennyt. Ajatukset keskittyivät kirjaimellisesti peräsuoleen, jonka painetta tarkkailin. Se tuntui taas lisääntyvän. En tiennyt, milloin kahleet avattaisiin, mutta onneksi oli muovihousut jalassa. Kiemurtelin ja ehkä puhisin hiukan äänekkäämmin, mutta sitten kahleet avattiin. Voin mennä vessaan sitten kun oli tarve. Tarve oli tietenkin heti, mutta yritin sietää vielä vähän enemmän. Se tuntui jotenkin kiihottavalta. Vaimoni hieroi kiveksiäni ja se tuntui nyt taivaalliselta. Pissin paine suolessa kai vaikutti myös eturauhaseen.
Sitten tuli sellainen olo, että nyt on mentävä. Ryntäsin vessan ja riuhdoin muovihousuja alas. Onneksi nepparit aukesivat ja ehdin juuri istahtaa, kun taivas aukesi ja suoli tyhjeni räjähtämällä. Tunsin suurta helpotusta. Minun siinä ahertaessani hoitajat olivat myös tulleet vessaan ja katselivat suoritustani ja nyökyttelivät hyväksyvästi. Vaimoni laittoi suihkun päälle ja menin kontalleni ammeeseen. Hän suihkutteli minut puhtaaksi. Kerrassaan mahtava olo!
Hoitosi voi nyt alkaa, sanoi Hanna ovensuusta. Alkaa??? Mitähän se mahtoi tarkoittaa? No oppia ikä kaikki!
Jatkuu...
- zbfbr
Jatka....
- kokovartalohoito
Hannan isot tissit pullistelivat muovirintsikoissa. En heti huomannut kun oli se muovihuppu päässä, että niissä liiveissä oli nestettä. Menin takaisin sängylle ja Hanna nosti muovihuppuani otsalle ja silloin näin, että liiveissä todella oli nestettä. Väristä ei voinut sanoa, kun muovi oli vihreää. Arvasin kuitenkin mitä.
Hanna tuli eteeni ja käski minun imeskellä nännejä. Tein työtä käskettyä ja sain suuhuni nestettä, joka tietenkin oli tyttöjen pissiä. Se valui aika hitaasti,joten imeskelin nautinnolla makeahkoa pissiä. Kiihotuin taas kuin seksikoulun ekaluokkalainen. Mielessä pyöri taas, että milloinkahan tästä unesta herää. Hankasin kasvojani muovirintsikoita vasten ja se tuntui taivaalliselta. Sitten Hanna veti muovihupun takaisin paikalleen ja se nautinto päättyi. Mutta olihan niitä aromeita jo hupussakin entuudeltaan. Nuoleskelin muovia ja tunsin taas erektion kehittyvän.
Kahleet laitettiin taas kiinni ja muovityyny takapuolen alle. Hanna otti pöydältä kumisen dildon, johon oli yhdistetty pumppu samalla kun vaimoni riisui neppari housuja. Hanna veti kondomin dildon päälle ja hieroi sillä suutani muovihupun läpi. Sitten hän tunnusteli takapuoltani sormillaan ja alkoi hitaasti työntää dildoa sisälle. Se luiskahti paikalleen ihan helposti kun se oli tyhjä. Hanna alkoi pumpata ilmaa dildoon ja se paisui täyteen mittaansa. Silloin se juuri ja juuri ulottui eturauhaseen asti. Erektioni hävisi yllättäen. Hanna liikutteli dildoa sisälläni ja vaimoni imeskeli kulliani intohimoisesti. Erektio oli kuitenkin jostain syystä heikko, vaikka mielihyvän tunne oli valtava dildon ansiosta. Pidin siitä tunteesta, että dildo oli takapuolessa. Olenko homo, ajattelin hetken. Mutta miehet eivät kuitenkaan kiinnostaneet ollenkaan, joten tämä oli ihan muuta nautintoa. Hanna liikutteli dildoa myös edestakaisin ja sekin tutui hyvältä. Imin kosteaa muovihuppua suuhuni kuin olisin tukehtunut.
Yhtäkkiä tuntui, että nyt laukean, vaikka erektio oli edelleen heikko ja sitten siemenet tulvivat vaimoni suuhun kovalla paineella. Siemensyöksy lähes ilman erektiota oli sekin uutta ja ihmeellistä. Huohotin edelleen muovihupussa ja kahleissa ja vartalo tärisi orgasmista. En osaa selittää, mutta tuntui jotenkin erilaiselta.
Minun siinä huohottaessani Hanna oli irroittanut kumipussin jalastaan ja vetänyt letkun ulos rakostaan. Hän valutteli pissiä naamalleen ja vaimoni naamalle. Myös vaimoni oli irroittanut pissihousunsa ja tytöt hieroivat toisiaan vimmatusti. Kuulin enemmän kuin näin, koska huppuni oli huurtunut sisältä, enkä voinut sitä puhdistaa. Hetken kuluttua kuulin vierestäni ulinaa kun tytöt saivat hurjan orgasmin lähes samanaikaisesti. Sitten kuului vain huohotusta huppujen ja naamarien alla. Vau, mikä kokemus.
Loppuilta kului siivoamisen ja pesulan merkeissä. Minulla valitettavasti oli aamulla töihin meno. Tytöillä kuitenkin kotipäivä. Olin ihmeissäni siitä miten paljon seksuaalista energiaa minusta oli löytynyt iästä huolimatta. Sitä tuntui riittävän, kun vain tiesi miten se saadaan esille. Olihan tämä ollut paras synttärilahja, jonka olin koskaan saanut. Opin tuntemaan itseäni paremmin. Mielenkiintoista oli myös se, että hengityksen kontrollointi vaikutti suoraan kiihottavasti ja jonkun toisen tekemä lyhyt tukehduttava salpaaminen sai pakko-orgasmin tulemaan. Jos siemenet oli vähissä niin sitten lykkäsi pissiä.
Lopetan tämän sarjan tähän, vaikka Hanna oli vielä viikon kanssamme. Voin sieltä tulevaisuudessa poimia vielä jotain muita kokemuksia. Ne eivät vielä olleet lopussa. Tämä siis oli 95% tapahtunutta 5% fiktiolla höystettynä. Olin kokenut sitä joskus aikaisemmin muualla, mutta yhdistin tähän tarinaan jos sattui kohdalleen. Saatan joskus tulevaisuudessa kertoa lyhyempiä otteita loppuviikon seikkailuista. Juuri nyt olin saanut seksiä riittävästi ainakin tälle päivälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057