rikkinäinen virtalähde

mul ois nyt pieni probleema että ku toi mun xbox 360 slimin virtalähde/muuntaja pitää ihme ääntä ihan ku se tuuletin siel ois joko rikki tai sitte siel on vaan pölyä en tiedä. oon soitellu paikkoihin mut ne antaa vaan lisää numeroita jne. ja sähköposteja mut ei ois kiva maksaa 100€ että laittais sen korjaukseen. ja ollaan koitettu aukasta sitä mut ei toimi ja tietokone liikkeeseen käytiin viemässä eivätkä sielläkään saanu auki. jotenka vastauksia siihen mitenkä sen sais helpoiten korjattua?? pitäskö viedä jonnekki liikkeeseen vai mitä?

10

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uus muuntaja halval?

      Mun boksin muntajassa on varmaa sama vika, se toimii kyl mut pitää kauheeta ääntä.
      Mä varmaa ostan uuden muuntajan. Se taitaa olla halvempaa ku korjaaminen.

    • Olis 1 xboxin

      ylimääräinen muuntaja laatikossa hesassa 20e

    • jappriokli

      onko vielä myynnissä?

      • on on

        vieläkin myynnissä


      • pohjois..,,,,,,,,,
        on on kirjoitti:

        vieläkin myynnissä

        hesassa


    • jappriokli

      no siellähän minäkin, mikäs on wattimäärä?

    • 175wattia
    • japououo

      eli 175w. Hitto, mulla on 150w, enkä sähköhommista niin paljoa ymmärrä että tietäisin voiko noita parittaa yhteen... Yritän ottaa selvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe