mul ois nyt pieni probleema että ku toi mun xbox 360 slimin virtalähde/muuntaja pitää ihme ääntä ihan ku se tuuletin siel ois joko rikki tai sitte siel on vaan pölyä en tiedä. oon soitellu paikkoihin mut ne antaa vaan lisää numeroita jne. ja sähköposteja mut ei ois kiva maksaa 100€ että laittais sen korjaukseen. ja ollaan koitettu aukasta sitä mut ei toimi ja tietokone liikkeeseen käytiin viemässä eivätkä sielläkään saanu auki. jotenka vastauksia siihen mitenkä sen sais helpoiten korjattua?? pitäskö viedä jonnekki liikkeeseen vai mitä?
rikkinäinen virtalähde
10
1772
Vastaukset
- uus muuntaja halval?
Mun boksin muntajassa on varmaa sama vika, se toimii kyl mut pitää kauheeta ääntä.
Mä varmaa ostan uuden muuntajan. Se taitaa olla halvempaa ku korjaaminen. - Olis 1 xboxin
ylimääräinen muuntaja laatikossa hesassa 20e
- jappriokli
onko vielä myynnissä?
- on on
vieläkin myynnissä
- pohjois..,,,,,,,,,
on on kirjoitti:
vieläkin myynnissä
hesassa
- jappriokli
no siellähän minäkin, mikäs on wattimäärä?
- 175wattia
microsoft ac adapter model hp-aw175ef3p
kuvahaku: https://www.google.fi/search?q=model hp-aw175ef37&client=firefox-a&hs=YHL&rls=org.mozilla:fi:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9bCUUsOOEoHOygOym4HIDg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=861#channel=fflb&q=microsoft ac adapter model hp-aw175ef3p&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&imgdii=_
Pitkälti aika samannäköinen kuin 4 kuva. - japououo
eli 175w. Hitto, mulla on 150w, enkä sähköhommista niin paljoa ymmärrä että tietäisin voiko noita parittaa yhteen... Yritän ottaa selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254467
- 1072247
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601284
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501039
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111029Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994