Ujo mies ja ujo nainen..

Miten..

Olen 40-vuotias mies.. Ja ujo.. Takana on useampikin suhde ja yksi lapsikin.
Nyt olen ollut sinkkuna vuoden verran ja mielestäni päässyt irti menneisyyden "kahleista".
Keväällä otin sähköpostilla yhteyttä erääseen tuntemaani naiseen joka on minua pari vuotta nuorempi ja ujo... Ehdotin hänelle taannoin että käytäisiin kahvilla ja niin kävimmekin.. Jutusteltiin niitä näitä ja tietysti välillä tuli piinaava hiljaisuus..
Ehkä kuukauden päästä siitä kävimme elokuvissa mutta siellä ei tietenkään paljon puhuta vaan katsellaan elokuvaa.
Lähiaikoina olemme menossa erääseen musiikkitapahtumaan..

Pidän tätä naista viehättävänä ja haluaisin tutustua häneen paremmin mutta miten ihmeessä saan "jään murrettua"? Mitä minun pitäisi tehdä?
Luulen että hänkin on kiinnostunut koska suostuu kutsuihin ja haluaa tavata jne..
Mutta miten kaksi ujoa ja hiljaista ihmistä saa homman menemään eteenpäin..?
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan..

5

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisten käsittelijä

      Kaada akka keittiön pöydälle ja ota se takaapäin.

    • vastuu on hänelläkin

      Ainoa vinkkini on että jatka vaan ehdotteluja yhteisestä tekemisestä ja odota miten suhde kehittyy.

      Joudut toimimaan päällikkönä suhteenne osalta, ja jollei hän muutu avoimemmaksi kun hän voi alkaa luottamaan sinuun niin jossakin vaiheessa sinun pitää valita haluatko puheliaamman ihmisen vai onko hiljaisuus ok.

      Muutaman kerran jälkeen voit tietysti kysyä viihtyykö hän seurassasi. Älä kuitenkaan esitä kysymystä siten että kysyt suoraan suostuuko hän mukaan vain siksi että on kutsuttu.

      • Miten..

        Kiitos vinkistä..:) Aika paljon olen panostanut seuraavaan tapaamiseemme, mutta saa nähdä miten siellä sitten käy..
        Lisää kommentteja kaipaisin kyllä koska asia todella vaivaa..


    • 35vmDIsdpkslp

      Hienoa, että olet ujona noinkin onnistunut! Itse olen myös ujo mies, mutta en voi sanoa, että olisin ollut suhteessa. Tapaillut ja treffaillut kylläkin, mutta nähtävästi ujouden lisäksi olen vaan, niin vitun ruma etten kenellekään kelpaa. Hyvä, jos kerran vuodessa jonkun treffeille saa kovasta yrityksestä huolimatta. Olkoon...

      • Miten..

        Niin.. Olen kyllä monesti miettinyt että miten ne suhteet ovat alkaneet..
        Ja täytyy sanoa että naisen aloitteesta varmaankin kaikki.. Tosin pari edellistä naista olivat sen verran mahdottomia tapauksia (kaksisuuntaista ja alkoholismia), vaikka hyvältä ensin näyttikin, että minun oli pakko lopettaa suhde vaikka tiesin jo etukäteen että jään varmasti taas pitkäksi aikaa yksin. Ja todella vaikea oli erota. Mutta parempi on ollut näin kun huonossa suhteessa.
        Niin.. Että ei se suhde aina onnea ja onnistumista tuo.. Huonosta suhteesta saattaa jäädä tosi ikävät seuraamukset.. Tottakai sitä kaipaa ja haluaisi mutta kovin vaikeaa on se aloitteenteko ja tutustuminen kun ei uskalla ja sanat eivät tule suusta..jne. Mutta toivotaan että vielä joku päivä onnistuisimme luomaan terveen ja kestävän parisuhteen.. Tsemppiä kaikille näiden asioiden kanssa painiville!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe