Kummat ihastuvat helpommin miehet vai naiset?

Jäätelökaakao

Niin. Kummat ihastuvat helpommin? Tämä kysymys saattaa olla aika ysilö kohtainen. Mutta nainen kun olen, ajattelisin että naiset ihastuvat helpommin, naiset ihastuvat jo siitä että ajttelevat jonkun olevan ihastunut häneen (vaikka näin ei välttämättä ole).

Mutta kuinka helposti miehet sitten ihastuvat? :D

7

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin minä

      Liian helposti

    • Taas ihastunut

      miehenä voin vastata, että liian usein. Nyt on menossa jo toinen ihastus 20 vuoden sisään.

    • Anonyymi

      Meillä ala-asteella oli silleen että tytöt enemmän ihastuivat meihin poikiin ja ne halusi tyyli joka päivä Haleja :D

    • Anonyymi

      Todellakin, tuo on ihan yksilöstä kiinni.

      • Anonyymi

        Ja olen nainen, enkä todellakaan ihastu helposti. Ihastun hyvin harvoin, eikä mua kiinnosta lainkaan jos joku on minuun ihastunut.


    • Anonyymi

      Minä mies ihastun melko harvoin, mutta myös melko voimakkaasti. Kestää pitkään päästä yli kun oikein kolahtaa.

    • Anonyymi

      Voisin kuvitella, että miehet ihastuvat helpommin. Itse olen nainen, ihastun pari kertaa vuosikymmenessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe