Seksuaalinen turhautuminen

turhautunut90

Niin.
Tämä puoli yksinäisyydessä.
Olen hyväksynyt oman yksinäisyyteni pääosin. En kaipaa sosiaalista seurustelua sen enempää kuin mitä netistä helposti saa. Mutta sitten on tämä seksi. Sitä kun ei niin vaan virtuaalisesti hoidetakaan.

Olen 22 vuotias nainen ja neitsyt. En ole koskaan edes seurustellut. En pidä itseäni kauhean viriilinä ihmisenä. Suurimman osan aikaa en ajattele seksiä. Mutta kai ne on ne hormoonit tai mitkä lie jotka välillä aiheuttavat sen, että kaipaisi fyysistä kontaktia. En nyt puhu pelkästä seksistä ja orgasmin saannista, vaan myös muusta lähiesyydestä - ihmisen koskettamisesta, siitä lämmöstä, halailusta jne.

Joskus oikeasti tulee niin pakahduttava läheisyyden kaipuu että halailen kissoja kunnes ne raapivat naaman verille (en ole eläimiinsekaantuja huom).

Toki orgasmin saan mastuboinnillakin. Mutta ei se vaan ole sama asia. Ja media on niin täynnä seksiä ja romantiikka, sitä toitotetaan joka paikassa niin että yksinäinen ei varmasti voi unohtaa sitä hetkeksikään.

No miksen vaan mene baariin ja pokkaa seuralaista?! Useita syitä. Ensinnäkin, olen sosiaalisesti täysin idiootti ja ahdistun sosiaalisissa tilanteissa pahasti. ihmisten tapaaminen on kauheaa. Enkä halua yhden yön juttuja. En toisaalta vakavaa suhdettakaan, mutta ihanne olisi sellainen "fuck buddy" - tunnettaisiin tarpeeksi, että saisi hieman sisältöä seksiin, mutta ei liikaa, ettei sitoutumis vaatimukset alkaisi ahdistaa.

Mutta turhaanpa näitä edes pohdin, sillä olen myös ruma. Ihan objektiivisen ruma, näytän parikymppisenä keski-ikäiseltä, miehekäs ruumis, olen aivan oksettavan näköinen. Eli en koskaan tule harrastamaan seksiä ellen satu löytämää jostain sokeaa ja epätoivoista miestä.

Miten tämän voi hyväksyä? Onko mitään keinoa tappaa seksuaalisia haluja?! Jotain lääkettä? Mitä ne antavat pedofiileille, voisin ostaa hieman sitä....

192

11379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+18

      Joo-o, samanlaista se on meillä miehilläkin, mutta käsi auttaa. Osta dildo.. mielialalääkkeet saattavat joillakin vähentää seksihaluja, mutta itselläni en huomannut eroa paitsi ihan lääkkeenkäytön alkuvaiheessa ei saanut orgasmia mutta halut pysyi

    • Olen kans ruma. Eipä naiset kattele päinkään.

    • enkeksinimeä111

      Sama mutta olen JO 24-v... Näillä mennää eipä voi mitää ku ei voi ketään pakottamaan tykkäämään. Ruma olen myöskin.

    • jumankauta

      tyypit hei, miettikää minkänäköinen on Hjallis Harkimo ja montaks hyvänäköstä muijaa se on pokannu ja nainu. Se jätkä ei ajattele, että se on ruma, se ajattelee vittu että pannaas tui "firma" pystyyn ja siitä se lähtee vähän huonommallakin naamalla. Huonommallakin pärställä saa, jos on helvetisti itsetuntoa kattokaas, se teiltä puuttuu eikä mitään muuta.

      • sokea ja epätoivoine

        Plussia kirjoituksille tulee ja menee, joten kirjoitan että tuo oli hyvä neuvo. Liika peiliin tuijottaminen on haitallista ja voi tuottaa vääriä johtopäätöksiä.

        Jopa virtahevot ja villisiat löytävät petikumppanin kun eivät ne mieti ulkonäköään.


      • Harkimolla on rahaa ja on sillä ollut vähän eri lähtökohdat elämään kun mulla ja monella muulla. mut heitettiin lastenkodista ulos ilman rahaa ja työtä kun täytin 18 vuotta. Sillä oli varmaan vanhemmat jotka auttoi opiskelussa ja muuten. Eipä mua ole auttanut ketään. Töitäkään ei nykyään saa ja firmoja ei pistetä pystyyn jollei ole pääomaa. Kyllä mäkin voisin yhen hallin rakentaa jos pankki antais lainaa ja sit pääsis varmaan televisioonkin sen jälkeen. Naiset on intona julkkiksiin jotka näkyy telkkarissa oli sit ruma tai ei.

        Veikkaan et jos voittaisin millin lotossa ja kertoisin siitä kaikille niin alkais naiset pyörii ympyrää mun vieressä. Rahan valta on sen verran suuri et naama värkillä ei ole silloin merkitystä jos on paljon rahaa.


      • Hjallis
        i.like.you kirjoitti:

        Harkimolla on rahaa ja on sillä ollut vähän eri lähtökohdat elämään kun mulla ja monella muulla. mut heitettiin lastenkodista ulos ilman rahaa ja työtä kun täytin 18 vuotta. Sillä oli varmaan vanhemmat jotka auttoi opiskelussa ja muuten. Eipä mua ole auttanut ketään. Töitäkään ei nykyään saa ja firmoja ei pistetä pystyyn jollei ole pääomaa. Kyllä mäkin voisin yhen hallin rakentaa jos pankki antais lainaa ja sit pääsis varmaan televisioonkin sen jälkeen. Naiset on intona julkkiksiin jotka näkyy telkkarissa oli sit ruma tai ei.

        Veikkaan et jos voittaisin millin lotossa ja kertoisin siitä kaikille niin alkais naiset pyörii ympyrää mun vieressä. Rahan valta on sen verran suuri et naama värkillä ei ole silloin merkitystä jos on paljon rahaa.

        on näyttänyt suunnan siitä miten yrittelijäisyys palkitaan ja usko omaan itseen. Hän on maailmanympäri purjehduksellaan osoittanut, että hänellä on muutakin kuin vain vanhempansa rahat, nimittäin luonnetta, sitkeyttä, tahtoa ja yhteistyökykyä. Minusta on surkuteltavaa miten sinä suhtaudut elämään ja itseesi aivan kuin kaikki pitäisi tulla kultalautasella heti synnyttyä ja että vain ne pärjäävät elämässä, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa.

        Turhan julkisuuden ja rahan perässä juoksevat turhat pinnalliset itsestään eksyneet ihmiset, jotka eivät luota tai joilla ei ole kykyä, halua tai voimaa tehdä elämästään sellaista kuin he oikeasti haluavat. Raha ei tuo onnea, eikä julkisuus. Joskus ne voivat olla jopa kiro. Ei Hjalliskaan helpolla elämässään ole päässyt vaikka moni niin luulee ja hän on ehtinyt jo nähdä elämän rajallisuudenkin ja ymmärtänyt mikä loppupeleissä hänenkin elämässään on tärkeintä.

        Joskus rikkaasta itsekkäästäkin ihmisestä voi kasvaa empaattinen aikuinen, kun hän tekee maailmanympärimatkan ja seilaa yksinäisyydessä valtameriä pitkin tulee takaisin itsensä löytäneenä vahvana persoonana näyttäen meille esimerkkiä, että se voima on meissä itsessämme ei rahassa eikä vallassa..


      • *pölyä

        Hjallis :D Nyt oli osuva kommentti! Itsetunnostahan tuo kaikki oikeestaan on kiinni. Itselläni ollut aina huono itsetunto, mutta sitäkin pystyy kehittämään kun vähän hakee itseään ja opettelee pikkuhiljaa hyväksymään ja luottaa itseensä. On myös olemassa niitä "hyvännäköisiä"hmisiä, jotka ovat aina yksin, koska eivät luota itseensä ja on ujoja. Tällaiseen kategoriaan minäkin olen kuulunut.


      • Hjallis kirjoitti:

        on näyttänyt suunnan siitä miten yrittelijäisyys palkitaan ja usko omaan itseen. Hän on maailmanympäri purjehduksellaan osoittanut, että hänellä on muutakin kuin vain vanhempansa rahat, nimittäin luonnetta, sitkeyttä, tahtoa ja yhteistyökykyä. Minusta on surkuteltavaa miten sinä suhtaudut elämään ja itseesi aivan kuin kaikki pitäisi tulla kultalautasella heti synnyttyä ja että vain ne pärjäävät elämässä, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa.

        Turhan julkisuuden ja rahan perässä juoksevat turhat pinnalliset itsestään eksyneet ihmiset, jotka eivät luota tai joilla ei ole kykyä, halua tai voimaa tehdä elämästään sellaista kuin he oikeasti haluavat. Raha ei tuo onnea, eikä julkisuus. Joskus ne voivat olla jopa kiro. Ei Hjalliskaan helpolla elämässään ole päässyt vaikka moni niin luulee ja hän on ehtinyt jo nähdä elämän rajallisuudenkin ja ymmärtänyt mikä loppupeleissä hänenkin elämässään on tärkeintä.

        Joskus rikkaasta itsekkäästäkin ihmisestä voi kasvaa empaattinen aikuinen, kun hän tekee maailmanympärimatkan ja seilaa yksinäisyydessä valtameriä pitkin tulee takaisin itsensä löytäneenä vahvana persoonana näyttäen meille esimerkkiä, että se voima on meissä itsessämme ei rahassa eikä vallassa..

        Mun vanhemmat oli alkoholisteja. Isä läks kun olin 7 v sit äiti alkoi juomaan ja löysi jonkun pulsun baarista ja sit ne joi ja joi vuosia. Mitään en saanut ilmaiseksi. Ruokarahatkin ne joi ja lapsena elettiin veljen kaa pelkällä puurolla monet kerrat. Et en ole saanut kultalautasella mitään tässä elämässä. Ja en ole pyytänyt edes mitään kultalautasella. Töitä olen ehnyt tosissani aina kun sitä on saanut ja monet kerrat ilman palkkaakin mut siltin mua ei ole palkittu siitä hyvästä vaan aina on potkittu pois kun on työt tehty. Myönnän et olen odottanut jotain palkintoo kuitenkin ahkeruudesta et olis vaikka vakityöpaikan saanut mut ei niin ei.


      • 323423232

        Ihminen on 50%:sesti sitä mitä sanoo olevansa ja 50%:sesti sitä mitä on. Voi olla myös että prosentit ovat lähempänä 80%-20%.

        Toisin sanoen mitä enemmän uskoo itseensä niin sitä todennäköisemmin käy onneakin noissa jutuissa.

        Hjallis ei oo kyl ihan paras vertailukohde koska harvempi tienaa saman verran kuin Hjallis ja menestyy julkisuudessa noin hyvin.


      • Jokainen on ihminen.
        sokea ja epätoivoine kirjoitti:

        Plussia kirjoituksille tulee ja menee, joten kirjoitan että tuo oli hyvä neuvo. Liika peiliin tuijottaminen on haitallista ja voi tuottaa vääriä johtopäätöksiä.

        Jopa virtahevot ja villisiat löytävät petikumppanin kun eivät ne mieti ulkonäköään.

        "Jopa virtahevot ja villisiat löytävät petikumppanin kun eivät ne mieti ulkonäköään."

        Hyvin sanottu. Juuri näin se on.


      • ruikutus pois...

        jaahas...kaikki ei näy päälle päin...ja hyvä näin :) jokaisella on jokin asia mihin toinen voi rakastua ...kuten Hjalliksellakin, no hänellä on kyllä mainetta ja fyrkkaa joka on monelle misulle myös tärkeää. Elkää miettikö turhaan ulkonäköä, hyvä itsetunto ja mukava luonne on parhaita ulkonäkö ominaisuuksia, myös toisen huomioon ottaminen on tärkeä ja eikun maailmaa valloittamaan .)


      • Antaa ja ottaa.
        i.like.you kirjoitti:

        Mun vanhemmat oli alkoholisteja. Isä läks kun olin 7 v sit äiti alkoi juomaan ja löysi jonkun pulsun baarista ja sit ne joi ja joi vuosia. Mitään en saanut ilmaiseksi. Ruokarahatkin ne joi ja lapsena elettiin veljen kaa pelkällä puurolla monet kerrat. Et en ole saanut kultalautasella mitään tässä elämässä. Ja en ole pyytänyt edes mitään kultalautasella. Töitä olen ehnyt tosissani aina kun sitä on saanut ja monet kerrat ilman palkkaakin mut siltin mua ei ole palkittu siitä hyvästä vaan aina on potkittu pois kun on työt tehty. Myönnän et olen odottanut jotain palkintoo kuitenkin ahkeruudesta et olis vaikka vakityöpaikan saanut mut ei niin ei.

        Tsemppiä sinulle. Olen itse köyhästä perheestä, akateemisesti kouluttautunut ja silti paiskin hanttihommia jossen sitten välillä työllistä itse itseäni omien firmojeni kautta.

        Kyllä suoraan sanoen vituttaa katsella itseäni tyhmempien, rikkaiden perheiden vesojen, porskutusta kansain välisissä tehtävissä ja muissa positioissa, joihin heillä ei omin avuin olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta päästä.

        Vertailukohtana; ei todellakaan ota päähän katsoa itseäni fiksumpien menestystä, päin vastoin, yritän oppia heiltä itsekin jotain.

        Moni kaltaisemme on sortunut alkoholiin, itse olen siitä kirosta päässyt. Onneksi.


      • Harkimo
        Hjallis kirjoitti:

        on näyttänyt suunnan siitä miten yrittelijäisyys palkitaan ja usko omaan itseen. Hän on maailmanympäri purjehduksellaan osoittanut, että hänellä on muutakin kuin vain vanhempansa rahat, nimittäin luonnetta, sitkeyttä, tahtoa ja yhteistyökykyä. Minusta on surkuteltavaa miten sinä suhtaudut elämään ja itseesi aivan kuin kaikki pitäisi tulla kultalautasella heti synnyttyä ja että vain ne pärjäävät elämässä, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa.

        Turhan julkisuuden ja rahan perässä juoksevat turhat pinnalliset itsestään eksyneet ihmiset, jotka eivät luota tai joilla ei ole kykyä, halua tai voimaa tehdä elämästään sellaista kuin he oikeasti haluavat. Raha ei tuo onnea, eikä julkisuus. Joskus ne voivat olla jopa kiro. Ei Hjalliskaan helpolla elämässään ole päässyt vaikka moni niin luulee ja hän on ehtinyt jo nähdä elämän rajallisuudenkin ja ymmärtänyt mikä loppupeleissä hänenkin elämässään on tärkeintä.

        Joskus rikkaasta itsekkäästäkin ihmisestä voi kasvaa empaattinen aikuinen, kun hän tekee maailmanympärimatkan ja seilaa yksinäisyydessä valtameriä pitkin tulee takaisin itsensä löytäneenä vahvana persoonana näyttäen meille esimerkkiä, että se voima on meissä itsessämme ei rahassa eikä vallassa..

        Miten Hajlliksen yhteistyökykyisyys tulee esiin hänen suorittamallaan maailmanympäripurjehduksen valossa? Ei siellä varmaan tullut erimielisyyttä kenenkään kanssa. Ja montako kertaa kaveri on eronnut? Ei vaikuta kovin yhteistyökykyiseltä. Eli kyllä Hjalliksen saannin takana on se, että hän on Hjallis eivätkä ne erinomaiset luonteenpiirteet.

        Ja tähän kohtaan tuli mieleen se vitsi kyseisestä kaverista: Miksi Hjaliis ei itse pelaa jääkiekkoa? Kypärä pitäisi sitoa leuan alta.


      • näin minusta
        ruikutus pois... kirjoitti:

        jaahas...kaikki ei näy päälle päin...ja hyvä näin :) jokaisella on jokin asia mihin toinen voi rakastua ...kuten Hjalliksellakin, no hänellä on kyllä mainetta ja fyrkkaa joka on monelle misulle myös tärkeää. Elkää miettikö turhaan ulkonäköä, hyvä itsetunto ja mukava luonne on parhaita ulkonäkö ominaisuuksia, myös toisen huomioon ottaminen on tärkeä ja eikun maailmaa valloittamaan .)

        En voi olla ottamatta kantaa. Turhaan tähän keskusteluun on Hjallis vedetty. Taisi olla kainalon puutteesta kyse etupäässä! Ja itsetunnon,jos oikein osasin rivien välistä lukea. Ei sinua kukaan katso sillä silmällä,jos koko olemus jo huutaa,et anteeksi kun olen olemassa. Selkä suoraksi ja nokka pystyyn,hyväksy ittesi! Ja mitä Hjallikseen tulee,niin siinä miehessä viehättää juuri se,että hän on sinut itsensä kanssa. Karisma huokuu jopa tv ruudun läpi!


      • :))

        "jumankauta" Kato Hjalliksella on se raha mikä saa naiset kiinostumaan. Ja sitten kun naiset kiinostuu, niin kai ne sit huomaa et se on ihan hyvä tyyppikin kaiken lisäksi :)


      • :)) kirjoitti:

        "jumankauta" Kato Hjalliksella on se raha mikä saa naiset kiinostumaan. Ja sitten kun naiset kiinostuu, niin kai ne sit huomaa et se on ihan hyvä tyyppikin kaiken lisäksi :)

        Eipä nää viimesimmät kauaa o pysyny...


      • Hjallis kirjoitti:

        on näyttänyt suunnan siitä miten yrittelijäisyys palkitaan ja usko omaan itseen. Hän on maailmanympäri purjehduksellaan osoittanut, että hänellä on muutakin kuin vain vanhempansa rahat, nimittäin luonnetta, sitkeyttä, tahtoa ja yhteistyökykyä. Minusta on surkuteltavaa miten sinä suhtaudut elämään ja itseesi aivan kuin kaikki pitäisi tulla kultalautasella heti synnyttyä ja että vain ne pärjäävät elämässä, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa.

        Turhan julkisuuden ja rahan perässä juoksevat turhat pinnalliset itsestään eksyneet ihmiset, jotka eivät luota tai joilla ei ole kykyä, halua tai voimaa tehdä elämästään sellaista kuin he oikeasti haluavat. Raha ei tuo onnea, eikä julkisuus. Joskus ne voivat olla jopa kiro. Ei Hjalliskaan helpolla elämässään ole päässyt vaikka moni niin luulee ja hän on ehtinyt jo nähdä elämän rajallisuudenkin ja ymmärtänyt mikä loppupeleissä hänenkin elämässään on tärkeintä.

        Joskus rikkaasta itsekkäästäkin ihmisestä voi kasvaa empaattinen aikuinen, kun hän tekee maailmanympärimatkan ja seilaa yksinäisyydessä valtameriä pitkin tulee takaisin itsensä löytäneenä vahvana persoonana näyttäen meille esimerkkiä, että se voima on meissä itsessämme ei rahassa eikä vallassa..

        Joo, varmasti suurelta osin totta mitä nimimerkki "Hjallis" kirjoitti. Eivätkä todellakaan kaikki ns. kultalusikka suussa syntyneetkään aina elämässään pärjää, vaan päätyvät jopa itsemurhaan, vaikka rahaa olisi lähes määrättömästi.

        Toisaalta valta on naisia todistetusti kiinnostava asia. Ranskassa aikanaan oli äänestys maan seksikkäimmästä miehestä. Voittaja oli yli seitsemänkymppinen, lyhyt, kalju, ylipainoinen ja sairaalloinen mies. Mutta. hän oli Ranskan presidentti!

        Harvalla kuitenkaan on rahaa ja valtaa kovin mainittavasti täällä Suomen maalla. Ja silti kaikki , lähes kaikki, saavat seksiä. Miehet ja naiset. Kyllä se itsetunto on se juttu. Moni muukin ominaisuus auttaa, esim. huumorintaju, keskustelutaito, tilannetaju, sosiaalisuus.

        Jos nyt joku sanoo, ettei hänellä ole em. ominaisuuksia, ei se tarkoita, että niitä ei voisi hankkia. tai että itseään ei voisi kehittää. Jos on kuuluisuutta, valtaa, tai rahaa, voi niillä parinhakumarkkinoilla kompensoida mahdollsia ulkonäöllisiä tai muita puutteitaan. Mutta onnneksi kompensoida voi muillakin tavoilla. Pitää vain ennenkaikkea oppia luottamaan itseensä. Usein se tulee automaattisesti iän mukana, kun vain malttaa osallistua sosiaaliseen kanssakäymiseen.


      • poiuytrewq864

        Hjallis oli nuorempana varmaan vähän paremman näköinen. Nythän sen rumuus on lisääntynyt kun naama alkanut roikkua.
        Itse olen vähän B.Z:n näköinen. Olen pari vuotta nuorempi kuin Ben. Taidan olla hiukan leuattomampi.


      • näillä eväillä..
        Jokainen on ihminen. kirjoitti:

        "Jopa virtahevot ja villisiat löytävät petikumppanin kun eivät ne mieti ulkonäköään."

        Hyvin sanottu. Juuri näin se on.

        Virtahevon kannattaa etsiä toista virtahepoa, ei gasellia, mutta tuntuu että etsivät jotakin muuta, mitä itse ovat, ei kelpaa oman tasoinen.


      • Rumuus on ok!

        Siis tässä on todellakin totuuden siemen eli itsetunnosta se kaikki on kiinni. Voi myös ajatella, ettei ole enää mitään menetettävää, joten miksei voi yrittää. Itse olen ollut nuorena ruma ja pokasin ruman miehen. Nyt ollaan viiskymppisiä eikä oo niin kauniita enää nuo entiset kaunottaret, joita aikoinaan kadehdin. Ja meidän lapset on ihmeen kauniita, joten geenit passaa vissiin yksiin kumminkin. Ajattelen, että ruma ihminen voi kehittää itseään, opiskella, olla ahkera, kehittyä kiinnostavaksi sisältä päin ja pukeutua kauniisti myös vähällä rahalla. Tanakkuus ei haittaa, kun etsii istuvat vaatteet ja joka ihmisessä on jotain hyvää. Itselläni on esim. hyvät hiukset ja kädet ja siinä se sitten onkin. Mutta rumille sanoisin, että liikkeelle pitää lähteä juuri NYT, eikä huomenna.

        Ja mitä neitsyyteen tulee, kun sitä niin monet murehtivat, niin voihan aina sanoa, että on odottanut sitä oikeaa eikä niin, ettei ole kenellekään kelvannut. Sellainen on ihminen harvinaisuus nykyään ja periaatteita kunnioitetaan salaa, vaikka kokemattomuudelle saatetaan julkisesti nauraa. Leuka pystyyn!


      • nipulisipuli
        Rumuus on ok! kirjoitti:

        Siis tässä on todellakin totuuden siemen eli itsetunnosta se kaikki on kiinni. Voi myös ajatella, ettei ole enää mitään menetettävää, joten miksei voi yrittää. Itse olen ollut nuorena ruma ja pokasin ruman miehen. Nyt ollaan viiskymppisiä eikä oo niin kauniita enää nuo entiset kaunottaret, joita aikoinaan kadehdin. Ja meidän lapset on ihmeen kauniita, joten geenit passaa vissiin yksiin kumminkin. Ajattelen, että ruma ihminen voi kehittää itseään, opiskella, olla ahkera, kehittyä kiinnostavaksi sisältä päin ja pukeutua kauniisti myös vähällä rahalla. Tanakkuus ei haittaa, kun etsii istuvat vaatteet ja joka ihmisessä on jotain hyvää. Itselläni on esim. hyvät hiukset ja kädet ja siinä se sitten onkin. Mutta rumille sanoisin, että liikkeelle pitää lähteä juuri NYT, eikä huomenna.

        Ja mitä neitsyyteen tulee, kun sitä niin monet murehtivat, niin voihan aina sanoa, että on odottanut sitä oikeaa eikä niin, ettei ole kenellekään kelvannut. Sellainen on ihminen harvinaisuus nykyään ja periaatteita kunnioitetaan salaa, vaikka kokemattomuudelle saatetaan julkisesti nauraa. Leuka pystyyn!

        Tosi hyvin sanottu. Meitä ei varmana ole montaa, jotka ei kokisi useinkin sellasia todella syviä epätoivon tunteita kun peilistä ei katso missi ja miehet tuntuu omaan ulkomuotoonsa katsomatta ja siitä piittaamatta vain juoksevan hoikkien ja puheliaiden, itseään loputtomasti tälläävien, pyrkyrien naisten perässä.

        Mielestäni moni mies joka on saanut suhteessa siipeensä, voisi mennä itseensä ja miettiä mikä lopultakin mätti, sekö että nainen oli psykopaatti sadisti vai kenties se, että hän itse ei osannut katsoa juuri pintaa syvemmälle? Jotkut ne vain ei koskaan opi, onneksi se ei ole meiltä rumilta ja yksinäisiltä pois.


      • :)) kirjoitti:

        "jumankauta" Kato Hjalliksella on se raha mikä saa naiset kiinostumaan. Ja sitten kun naiset kiinostuu, niin kai ne sit huomaa et se on ihan hyvä tyyppikin kaiken lisäksi :)

        Kyllä naiset musta kiinnostuis jos mulla olis miljoona ja sit ne varmaan huomais et olen hyvä tyyppi. Mut ei naiset haluu tutustuu ennen kun mulla on se miljoona. Naisilla on ennakkoluuloja hirveesti et köyhä ruma mies ei voi olla hyvä tyyppi. Siltin naiset itkee kun ne löysi jonkun komistuksen mut se onkin juoppo, pettäjä ja haukuu huo.raksi joka viikonloppu kännipäissään.


      • rikasjakaunis

        Entäs aira samulin rumempaa saa hakea eikä helposti löydy. Se kostaakin meille kauniille elämällä ihan kiusallakin ja ihan liian pitkään. On se niin ruma liekö kukaan mies ikinä edes katsonut sillä silmällä?


      • Reppureissaaja
        i.like.you kirjoitti:

        Kyllä naiset musta kiinnostuis jos mulla olis miljoona ja sit ne varmaan huomais et olen hyvä tyyppi. Mut ei naiset haluu tutustuu ennen kun mulla on se miljoona. Naisilla on ennakkoluuloja hirveesti et köyhä ruma mies ei voi olla hyvä tyyppi. Siltin naiset itkee kun ne löysi jonkun komistuksen mut se onkin juoppo, pettäjä ja haukuu huo.raksi joka viikonloppu kännipäissään.

        Tämä on aika outoa että keskustelu siirtyy aloittajan aiheesta Hallikseen?Enpä ole tavannut maailmanympäri purjehtinutta Tv:ssä ollutta naista.Kyllä ihan tavallinen nainen kelpaa.Tuo on totta että juopot on naisen mielestä parempia kuin tavallinen mies,myös vankilassa lusiminen on hyvä meriitti jos haluaa naista.Ulkomailla kelpaa ihan tavallinen suomalainen mies.


      • better than average
        näillä eväillä.. kirjoitti:

        Virtahevon kannattaa etsiä toista virtahepoa, ei gasellia, mutta tuntuu että etsivät jotakin muuta, mitä itse ovat, ei kelpaa oman tasoinen.

        Ihminen yleisesti arvioi oman tasonsa ylöspäin. Eikö yleinen väite ole, että tutkimuksen mukaan 95% autoilijoistakin pitää itseään keskimääräistä parempana kuskina. Sama se on kai ulkonäön suhteen. En minäkään peilistä yleensä mitään oksettavaa rumilusta näe, mutta positiivista ulkonäöstäni olen kuullut viimeksi parikymmentä vuotta sitten, erittäin negatiivista aina silloin tällöin jonkun naisurpon suusta.


    • verensuru
    • kikka on
    • xD
    • kaikkein paras
      • i<3r

      • 12+17

    • joka naisen?

      pikkupoika? Hmm..sulla taitaa olla vähän tarkistamista tuossa seksuaalisessa suuntautumisessa, että ei vaan lipsahda sairaalle puolelle. Lapsista seksuaalisesti kiinnostunut aikuinen on vastenmielisintä mitä tiedän.

    • sdg356

      Kannattaa aloittaa kuntoilu, jos koet olevasi ruma. Enkä nyt oleta, että olisit ylipainoinen. Hoikka ("anorektikko") kroppa on ihan toisenlainen kuin treenattu ja hoikka kroppa. Ja todennäköisesti näet vaan itsesi rumempana kuin olet. Vihasin pitkään omaa ulkonäköäni, mutta salitreeni on nostanut itsetuntoani siinä suhteessa. En vieläkää pidä itseäni mitenkään erityisen komeana, mutta en enää sentää mieti jatkuvasti kuinka hirveän näköinen olen.

      • tåttåtråårtå

        Minullakin on äärimmäisen huono itsetunto ja ruma ulkonäkö. Mutta en ole enää yhtä ruma kuin ennen. Aloittaja, omaan ulkonäköönsä voi vaikuttaa yllättävän paljon, vaikka kaunottareksi ei muuttuisikaan! Esimerkiksi syömällä terveellistä ruokaa ja harrastamalla liikuntaa. Harjaamalla hampaat aamuin illoin ja huolehtimalla hygieniastaan, nyppimällä kulma- ja nenäkarvoja. Näillä saa helvetin paljon aikaa ulkonäössään.

        Minusta Jared Leto on hyvä esimerkki. Minusta hän on komea, mutta hänkin voi näyttää aivan sysirumalta. Hän oli lihottanut itseään elokuvaroolia varten ja täytyy sanoa, että vaikka kasvot ovat samat, niin niissä on silti jotain hyvinkin erilaista! Terveessä ruumiissa näyttää aina paremmalta.

        Leto rumana: http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2008/03/jared-leto-fat-movie-poster.jpg

        Leto hyvänä: http://content9.flixster.com/photo/11/70/76/11707631_gal.jpg


      • sgfdbhdhth
        tåttåtråårtå kirjoitti:

        Minullakin on äärimmäisen huono itsetunto ja ruma ulkonäkö. Mutta en ole enää yhtä ruma kuin ennen. Aloittaja, omaan ulkonäköönsä voi vaikuttaa yllättävän paljon, vaikka kaunottareksi ei muuttuisikaan! Esimerkiksi syömällä terveellistä ruokaa ja harrastamalla liikuntaa. Harjaamalla hampaat aamuin illoin ja huolehtimalla hygieniastaan, nyppimällä kulma- ja nenäkarvoja. Näillä saa helvetin paljon aikaa ulkonäössään.

        Minusta Jared Leto on hyvä esimerkki. Minusta hän on komea, mutta hänkin voi näyttää aivan sysirumalta. Hän oli lihottanut itseään elokuvaroolia varten ja täytyy sanoa, että vaikka kasvot ovat samat, niin niissä on silti jotain hyvinkin erilaista! Terveessä ruumiissa näyttää aina paremmalta.

        Leto rumana: http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2008/03/jared-leto-fat-movie-poster.jpg

        Leto hyvänä: http://content9.flixster.com/photo/11/70/76/11707631_gal.jpg

        Leto hyvänä: http://bestof.provocateuse.com/images/photos/jared_leto_99.jpg

        Näköjään toi ylempi kuva on punaisella ympyrällä, sitä ei tarvitse klikata, niin laitoin uuden.


      • ..

      • assssssssssssss
        tåttåtråårtå kirjoitti:

        Minullakin on äärimmäisen huono itsetunto ja ruma ulkonäkö. Mutta en ole enää yhtä ruma kuin ennen. Aloittaja, omaan ulkonäköönsä voi vaikuttaa yllättävän paljon, vaikka kaunottareksi ei muuttuisikaan! Esimerkiksi syömällä terveellistä ruokaa ja harrastamalla liikuntaa. Harjaamalla hampaat aamuin illoin ja huolehtimalla hygieniastaan, nyppimällä kulma- ja nenäkarvoja. Näillä saa helvetin paljon aikaa ulkonäössään.

        Minusta Jared Leto on hyvä esimerkki. Minusta hän on komea, mutta hänkin voi näyttää aivan sysirumalta. Hän oli lihottanut itseään elokuvaroolia varten ja täytyy sanoa, että vaikka kasvot ovat samat, niin niissä on silti jotain hyvinkin erilaista! Terveessä ruumiissa näyttää aina paremmalta.

        Leto rumana: http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2008/03/jared-leto-fat-movie-poster.jpg

        Leto hyvänä: http://content9.flixster.com/photo/11/70/76/11707631_gal.jpg

        Ei se lihavanakaan ruma ole, pelkästään vain lihava on.


      • häppä
        tåttåtråårtå kirjoitti:

        Minullakin on äärimmäisen huono itsetunto ja ruma ulkonäkö. Mutta en ole enää yhtä ruma kuin ennen. Aloittaja, omaan ulkonäköönsä voi vaikuttaa yllättävän paljon, vaikka kaunottareksi ei muuttuisikaan! Esimerkiksi syömällä terveellistä ruokaa ja harrastamalla liikuntaa. Harjaamalla hampaat aamuin illoin ja huolehtimalla hygieniastaan, nyppimällä kulma- ja nenäkarvoja. Näillä saa helvetin paljon aikaa ulkonäössään.

        Minusta Jared Leto on hyvä esimerkki. Minusta hän on komea, mutta hänkin voi näyttää aivan sysirumalta. Hän oli lihottanut itseään elokuvaroolia varten ja täytyy sanoa, että vaikka kasvot ovat samat, niin niissä on silti jotain hyvinkin erilaista! Terveessä ruumiissa näyttää aina paremmalta.

        Leto rumana: http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2008/03/jared-leto-fat-movie-poster.jpg

        Leto hyvänä: http://content9.flixster.com/photo/11/70/76/11707631_gal.jpg

        Minusta tuo läskikammo voisi pysyä vihdoin pois tästä keskustelusta, ei laiha ole automaattisesti kaunis ja moni hoikka onkin huomaamattaan aika susiruma. Ei kasvot tai hiukset ole hyvän näköiset vaikka niitä kuinka laittaisi, jos ei ole yhtään luontaisia edellytyksiä olla kaunis.
        Useat hyvin ylipainoiset ihmiset ovat kauniita, todella kauniitakin, joten ei sitä voi laittaa synonyymiksi tai automaattiseksi haluttavuuden takeeksi että laihduttaa.


      • äpläröö

        No hei, jos jo entisestään on miehekäs kroppa niin voisi kannattaa hankkia jonkun asteista naisellista pyöreyttä itseensä, siis normaalikunto riittää.
        Ei itseään tarvi kiduttaa vielä sen lisäksi, että voi psyykkisesti huonosti. Ei liikunta ole avain kaikkeen onneen.


      • gotta love abtronic

    • A. Nonyymi
      • n vm. 88

        Kiitos linkistä, se oli ajatuksia herättävä pätkä. Olen saman tyyppisessä tilanteessa kuin aloittaja ja tuo video antoi uskoa siihen, ettei tilanne ole täysin toivoton.


      • ikineitsyt
        n vm. 88 kirjoitti:

        Kiitos linkistä, se oli ajatuksia herättävä pätkä. Olen saman tyyppisessä tilanteessa kuin aloittaja ja tuo video antoi uskoa siihen, ettei tilanne ole täysin toivoton.

        Siinä linkin videossa oli tosiaan hyvää asiaa. Alku oli hiukan hämmentävä, mutta loppua kohden ymmärsin mistä siinä oli kyse.


    • Fleshlight korvaa

      hyvin oikean pillun, eikä maksa paljoa, verrattuna naiseen, joka kitisee, mankuu, valittaa, pihtaa yms. jää rahaa säästöön ja on kevyt olla, kun saa niin usein kuin haluaa.

      • kerro

        mikä se fleshlight on, että voin ostaa isälle sellaisen isäinpäivälahjaksi.


      • 839953

        joskus oikein unohdan, että miehethän vihaavat naisia joten on typerää edes haikailla teidän perään.


      • Tuo on
        839953 kirjoitti:

        joskus oikein unohdan, että miehethän vihaavat naisia joten on typerää edes haikailla teidän perään.

        Oikean feministin puhetta.


      • 839953 kirjoitti:

        joskus oikein unohdan, että miehethän vihaavat naisia joten on typerää edes haikailla teidän perään.

        höpsis, ♥♥♥ nainen ♥♥♥


      • Käypä Kaalimadossa.
        kerro kirjoitti:

        mikä se fleshlight on, että voin ostaa isälle sellaisen isäinpäivälahjaksi.

        Taskulampun tyylinen tekopimpsa...


      • siisselikiisseli
        839953 kirjoitti:

        joskus oikein unohdan, että miehethän vihaavat naisia joten on typerää edes haikailla teidän perään.

        Tämän lisäksi vielä miehet on huonoitsetuntoisia hölmöjä ja oikeita pikku kitisijöitä (muutamaa hyvin harvaa poikkeusta lukuunottamatta), joten typerää se siksikin on.


    • kukktyhu7

      se on sellainen taskulampun mallinen täyssynteettinen emätin

    • Hohhoijaa

      No eipä sytytä mitkään täyssynteettiset kumilelut. Ennemmin panisi vaikka naapurin setää tai yläkerran 86v mummoa, mutta kun ei niiltäkään lohkea.

      • Huomaa kyllä...

        että olet jo ihan pihalla kaikesta muustakin
        ja tähän vielä se huono hokema:

        " Ei hyvää päivää"

        no ei sitten ;)


    • 1+10

      Tuskin olet muiden mielestä niin ruma kuin itse kuvittelet. Lisäksi olet melko nuori mikä kiinnostaa monia miehiä. Luulenpa että aika moni mies haluaisi panokaveriksesi jos sitä todella haluat.

      • tender gender

        Ei naiset halua panokaveria vaan miehen, joka on kiinnostunut naisesta ihmisenä, rakastettuna, kumppanina.


      • pölpöti hölp
        tender gender kirjoitti:

        Ei naiset halua panokaveria vaan miehen, joka on kiinnostunut naisesta ihmisenä, rakastettuna, kumppanina.

        Riippuu naisesta.


      • 1+10
        tender gender kirjoitti:

        Ei naiset halua panokaveria vaan miehen, joka on kiinnostunut naisesta ihmisenä, rakastettuna, kumppanina.

        Aloittajahan sanoo että ihanne olisi fuckbuddy.


      • nam
        tender gender kirjoitti:

        Ei naiset halua panokaveria vaan miehen, joka on kiinnostunut naisesta ihmisenä, rakastettuna, kumppanina.

        Kyllä naisetkin haluaa VAAN panokavereita!!!!!


      • sign
        1+10 kirjoitti:

        Aloittajahan sanoo että ihanne olisi fuckbuddy.

        Niin, fuckbuddyn jonka on tuntenut jo jonkin aikaa ja jota kohtaan tuntee jotain pientä, eli ei kukatahansa kelpaa jonka saa vaan matkaan ...


      • jäin rivien väliin
        1+10 kirjoitti:

        Aloittajahan sanoo että ihanne olisi fuckbuddy.

        Saattaa sanoa, mutta todellisuudessa ei halua olla mikään fuckbuddy. Sanoo niin, koska ajattelee, että se on sitä, mitä voi saada. Se on harhaa, mutta jos aloittaja ajattelee niin, niin sitä hän tulee myös saamaan. Se on surullista. Vain itseään arvostamalla voi saada kunnollisen arvostavan kumppanin. Onnea aloittajalle aidon rakkauden löytymiseksi!


      • tunne27

        Vähättely on ärsyttävää, kun et tunne ap:tä laisinkaan etkä tiedä mistä kenkä oikeasti puristaa. Hänen tunteensa ovat aivan aitoja ja epätoivo paha, niin julmaa tulla höpisemään ja tietämään muka paremmin.


    • "Miten tämän voi hyväksyä?"

      Ei sitä varmaan voi koskaan hyväksyä. Mutta ajan myötä sen kanssa oppii elämään.
      Olen 33 vuotias, en ole koskaan seurustellut (enkä harrasta yhden yön juttuja). Ajattelen päivittäin seksiä, mutta haluan silti enemmän läheisyyttä, rakastaa ja olla rakastettu.

      • -k-

        anteeksi menen aiheen ohi, mutta mies oletko koskaan kokeillut leikata sun hiuksias lyhyeksi se vois sopia sulle ;). Sit noi silmälasit pois ja piilarit tilalle :) Onko sun silmät ruskeat vai näyttääkö ne vain noissa kuvissa niiltä?:)


      • -k- kirjoitti:

        anteeksi menen aiheen ohi, mutta mies oletko koskaan kokeillut leikata sun hiuksias lyhyeksi se vois sopia sulle ;). Sit noi silmälasit pois ja piilarit tilalle :) Onko sun silmät ruskeat vai näyttääkö ne vain noissa kuvissa niiltä?:)

        Juu, 2001-2002 vaihteessa ajoin viimeisen kerran partahöylällä sileäksi. Karsastuksen vuoksi en voi käyttää piilareita. Viherharmaat silmät.


      • :)

        "wlfwd"...sähän et edes ole milläään lailla ruma tms, olet ihan kivan näköinen kaveri ainakin kuvasta päätellen. Olet ihan hyvä juuri sellaisena kuin olet :) Mutta olisin kyllä luullut nuoremmaksi kuin 33...vaikka et siis vanha ole vieläkään :))


      • Noin on hyvä

        Älä leikkaa hiuksiasi. Olisi oikea ilo, jos miehet pitäisi useammin pitkiä hiuksia. ;)


      • :) kirjoitti:

        "wlfwd"...sähän et edes ole milläään lailla ruma tms, olet ihan kivan näköinen kaveri ainakin kuvasta päätellen. Olet ihan hyvä juuri sellaisena kuin olet :) Mutta olisin kyllä luullut nuoremmaksi kuin 33...vaikka et siis vanha ole vieläkään :))

        Kiitti, mutta profiilikuva on reilu 3 vuotta vanha. Ujous ei katso ulkonäköä.


      • älä tyri nyt
        -k- kirjoitti:

        anteeksi menen aiheen ohi, mutta mies oletko koskaan kokeillut leikata sun hiuksias lyhyeksi se vois sopia sulle ;). Sit noi silmälasit pois ja piilarit tilalle :) Onko sun silmät ruskeat vai näyttääkö ne vain noissa kuvissa niiltä?:)

        Heti alettiin muuttaa miestä "mieleiseksi".


    • 10+20

      Hyvä turhautunut90 ja n vm. 88,

      Suomesta löytyy myös sinua rumempia tai yhtä rumia miehiä. Sellaisen etsit itsellesi. Oman elämäsi lisäksi parannat jonkun toisen elämää. Tälläkin palstalla sopivia miehiä löytyy. Voisit aluksi kertoa mistäpäin olet. Jos et itse halua niin miehet voivat sitten tehdä profiilin, johon voit ottaa yhteyttä.

    • just say'n

      voin kokemuksesta sanoa että fuckbuddy ei ole mikään ratkasu, tai no hetkeksi kyllä mutta lopulta toinen aina rakastuu.. ja noh.. kaikkihan tietää mitä silloin tapahtuu.

    • 9--9---9----9

      Parasta on olla selibaatissa. Seksi (ja masturbointi) on turhaa ja ajan hukkaa. Syöö, vaikka suklaata, nii saa nautintoa. Öisin sitten tulee orkkuja (märät unet), jos oikeasti tarve.

      • Kölli-Olli

        Ja kun sinun ihan oikeesti tekee mieli,niin hanki.Hmm.Pässi.


    • Ujo Herrasmies

      On olemassa sanonta että ei seksiä ilman tunteita, miksi näin koska seksi saa parhaimmillaan aikaan ihmisen voimakkaimmat tunteet,siinä syy. Just fuckbuddy impossible work. Omat kaverit on näyttäny sen toteen kun harrasti 3:sti kahdestaan niin ystävyys ollut heidän kahden välillä täysin erilaista. Todella vaikeata siitä lähtien, hyvä kun pystyy enään olemaan samankaton alla.

    • 10+20

      Vaikka teidän fuckbuddy suhteet epäonnistuivat ei se automaattisesti tarkoita että muidenkin epäonnistuisivat. Ja olisi sitä ainakin ihmissuhdekokemuksiltaan rikkaampi, jos näin kävisikin. Ainahan ihmissuhteissa on riskinsä että tulee satutetuksi.

    • rumamies

      On se turhauttavaa kun ei saa seksiä. Vaikka olis kuinka mukava ja kiva muuten niin seksissäkin on naamaraja et ketä sitä saa. Itsellä ei ole mitään mahiksia saada sitä ikinä normaalin kaavan kautta. Mut onneks on maksullisia naisia pilvin pimein.

      • xxxxxxxxxxxxxllll

        Hommaa sitten joku petolinnun näköinen nainen eli laske tasoa!
        Tietysti olet varmasti jonkun mielestä ihan kiinnostavan näköinen mutta se miten sellaiseen tutustuu voi olla sattuman kauppaa.


    • Kyllälähteetaas

      Oletko kokeillut suomi24 sex-chattiä?
      Kun loggaat naisen nimimerkillä sisään, niin heti tulee n 10 miestä ehdottelemaan.

      Siitä vaan valkkaamaan sopivinta.

      • women.

        Niin tai Livechat fiitä. Joskus olin kokeeksi naisen nimellä siellä, niin kyllä vain tuli privaatteja viestejä, vaikken mitään puhunut. Miehen nimellä ei tietenkään tullut kukaan kyselemään mitään.


    • Mieluummin ruma

      Yritetään tehdä maailmasta vähemmän ulkonäkökeskeisempää ja aloitetaan meistä itsestämme arvostamalla itseämme ja elämällä elämäämme ilman, että tuo roskamainospronopellekulttuuri vaikuttaisi. Nuo laittaitujakaunokaiset (naiset ja miehet) ovat melkoisessa oravanpyörässä kun pitää aina olla niin kauniina ja hehkeenä. Minä olen ulkonäkööni tyytyväinen, vaikka olen kaukana tämän yhteiskunnan asettamista kauneusihanteista, mutta olen onnellinen kun en ole objekti vaan saan toteuttaa kaikessa rauhassa omia juttujani ja harrastuksijani. Ja mitä seksiin ja seurusteluun tulee, niin se tulee jos on tullakseen. Elämääni en tuhlaa ulkonäköpaineeseen enkä missään nimessä halua häntäheikkejä ympärilleni vonkaamaan.

      • Ei se rumaa ole

        Ai sekö tekee ihmisestä muka ruman jos ei täytä median luomia kauneusihanteita, jotka ovat helvetin epärealistiset? 90% ihmisistä ei niitä ihanteita täytä ja monet ovat siitäkin huolimatta hyvännäköisiä. Kauniita naisia ja komeita miehiä tulee kadullakin jatkuvasti vastaan.


      • perunainen nenä
        Ei se rumaa ole kirjoitti:

        Ai sekö tekee ihmisestä muka ruman jos ei täytä median luomia kauneusihanteita, jotka ovat helvetin epärealistiset? 90% ihmisistä ei niitä ihanteita täytä ja monet ovat siitäkin huolimatta hyvännäköisiä. Kauniita naisia ja komeita miehiä tulee kadullakin jatkuvasti vastaan.

        "Ai sekö tekee ihmisestä muka ruman jos ei täytä median luomia kauneusihanteita, jotka ovat helvetin epärealistiset?"

        Kyllä. Mielestäni olisi korkea aika aloitaa ankara rodunjalostus, jotta saisimme suurimmasta osasta ihmisiä katsottavan näköisiä.


    • hahha simppeliä

      isket ulkomaalaisen niille kelpaa kuka vaan ja suuren egonsa ansiota pyörittävät mielellään naisia ,seksin toivossa :)!

    • battttttle

      Olen havainnut, että halujen määrä vaihtelee elämän aikana. Joskus menee useampi vuosi niin, että seksiasiat kiinnostavat melko paljon ja sitten taas muutama vuosi niin, ettei himota melkein lainkaan. Kaipa se johtuu jostain psykologisista, eri elämäntilanteisiin liittyvistä hämäristä syistä.

    • sinkukka

      Eipä itelläkään ole tuo kroppa mikään bodarin kroppa niinkuin Arnold Schwarzeneggerillä sillon conan the barbaarin aikoina et pikemminki se on sellanen perussuomalaanen mahalla varustettu keho joka ei kelpaa näille suomen krantuille naisille joille pitäisi se kroppa olla viimesen päälle huollettu ja aivokoppa tyhjä. Onhan tässä uskollisesti yritetty päästä jutteleen naisten kanssa mutta kun ei! tervehdin naista niin ekana tulee nyrpeä katse ja sitten kasvoille sellainen "painu vittuun" ilme. Kyl nää sinkku päivät alkaa olla nähty ja eletty ja olisi mukava löytää se nainen jonka kanssa miettii sitä elämää mut eipä taia löytyy täältä suomesta et pitää varmaan soittaa Carl Danhammerille ja pyytää sitä tuomaan ganan reissulta t-paita tuliaisiksi jonka sisällä on nainen :) tai sitten pitää mennä viron laivalle

      • kiiffersutturalandi

        Conan o barbaari on se kokki vai mikä se ny oli*?


    • 43444

      Haluaisin nähdä tämän kropan ja kasvot että onko kyseinen tyyppi muka niin ruma. pitäisi oikeasti olla todella epämuodostunut että voisi muka niin ruma olla.

    • ViiHuu

      Minä olen myös 22v... neitsyt... ei oo nii kauheeta...

      • MissA~~

        Samma här. :) Mitään ongelmia ei ole ollut, ja ottajia olisi kyllä enemmän kuin tarpeeksi.. En halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota en rakasta, enkä ole vielä rakastunut keneenkään.
        Toki välillä tulee hetkiä, jolloin kaipaisi hirveästi miestä jota pussailla ja halailla. :) Mutta ne on ohimeneviä, vähän niinku karkin himo. :)


      • 89 -likka
        MissA~~ kirjoitti:

        Samma här. :) Mitään ongelmia ei ole ollut, ja ottajia olisi kyllä enemmän kuin tarpeeksi.. En halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota en rakasta, enkä ole vielä rakastunut keneenkään.
        Toki välillä tulee hetkiä, jolloin kaipaisi hirveästi miestä jota pussailla ja halailla. :) Mutta ne on ohimeneviä, vähän niinku karkin himo. :)

        Mukavaa nähä useampi näitä "22-v ja neitsyt" ihmisiä. Tässä kun on yks lisää vielä :D

        Eipä tää tosiaan mitään kamalaa ole, vielä ainakaan. Seksiä en kaipaa kuin vasta sopivan tullessa kohdalle (jonka on tuntenut kauemmin kuin sen yhden baari illan), ja kun omaa tämän paljon mainostetun suomalaisnaisen nirsouden niin noita sopivia ehdokkaita ei tule useinkaan vastaan. Välillä jostain tulee pintaan kaipuu intiimisemmästä kontaktista miehen kanssa, mutta nopeasti tuokin menee ohi :P


      • asioita kokenut
        89 -likka kirjoitti:

        Mukavaa nähä useampi näitä "22-v ja neitsyt" ihmisiä. Tässä kun on yks lisää vielä :D

        Eipä tää tosiaan mitään kamalaa ole, vielä ainakaan. Seksiä en kaipaa kuin vasta sopivan tullessa kohdalle (jonka on tuntenut kauemmin kuin sen yhden baari illan), ja kun omaa tämän paljon mainostetun suomalaisnaisen nirsouden niin noita sopivia ehdokkaita ei tule useinkaan vastaan. Välillä jostain tulee pintaan kaipuu intiimisemmästä kontaktista miehen kanssa, mutta nopeasti tuokin menee ohi :P

        Suosittelen seksiä toisen naisen kanssa. Kivaa sekin, kun toisesta pitää paljon. Tai sitten jatka yksin seksittä. Mutta älä missään nimessä antaudu yhdellekään suomijuntille, mokomat p*skat saavat minun puolestani runkata loppuelämänsä. Suomalainen mies on jotain aivan kammottavaa.


      • melko kehno mies
        asioita kokenut kirjoitti:

        Suosittelen seksiä toisen naisen kanssa. Kivaa sekin, kun toisesta pitää paljon. Tai sitten jatka yksin seksittä. Mutta älä missään nimessä antaudu yhdellekään suomijuntille, mokomat p*skat saavat minun puolestani runkata loppuelämänsä. Suomalainen mies on jotain aivan kammottavaa.

        Olet vissiin sitten käynyt läpi kutakuinkin kaikki suomalaiset miehet, kun noin pystyt yleistämään.


    • tarviit vaan aikaa

      Ihme jaarittelua tuo sun aloitus.
      Kirjoitit: Ensinnäkin, olen sosiaalisesti täysin idiootti ja ahdistun sosiaalisissa tilanteissa pahasti.
      Miten siis pystyt aikanaan saamaan munaa jos et tee jotain arkuudellesi.

      • avuton rääpäle

        Meitä on useampiakin, sosiaalinen idiotismi voi johtua esim. kasvatuksesta jossa on korostettu enemmänkin sitä että on hyvä vetäytyä omaan rauhaan ja yksinäisyyteen. Kun tulee aika että tarvitsisi pärjätä ihmisten kanssa niin ei ole mitään harjoituspohjaa tai kokemuksia siitä, miten siellä voi toimia. Ahdistusta aiheuttaa hyvin suuressa määrin puute niin tärkeässä taidossa.
        Vuosikausien eristäminen ryhmästä ja toisten seurasta koulukiusaamisen vuoksi on toinen asia, jonka vuoksi voi olla kyvytön puhumaan muiden kanssa tai toimimaan yleensäkin ja tuntea suurta hätää joutuessaan muiden kanssa asioimaan vielä vuosikaudet myöhemminkin. Näitä asioita kokematon on todella huono mitään moittimaan tai neuvomaan.


    • ilkeä

      kissat leikataan - miksei halukkaita

    • saamaton_vm86_

      Joo se on totta että jossakin iässä alkaa oikeasti kaipaamaan vastakkaisen (tai saman) sukupuolen seuraa. Itselleni tuo iski 25vuoden paikkeilla ja olen nyt 26vuotta ja olen kasvanut vajaassa vuodessa aivan hirveästi ihmisenä henkisellä tasolla. Olen tuota koittanut miettiä että miksi juuri nyt haluan seurustelusuhteeseen kun en aiemmin ole halunnut (tai pystynyt), mutta kaipa se niin menee että luonto tikanpojan puuhun ajaa ja biologia tekee tehtävänsä: uros ja naaras on saatava parittelemaan keskenään ja jatkamaan lajia. En epäile tätä hetkeäkään.

      Jos totta puhutaan niin olen ollut, ja olen kyllä edelleenkin harkitsevan hiljainen ja olen kokenut ettei kukaan nainen tälläistä miestä halua. Itsetunto on parantunut voimakkaan painonpudotuksen myötä (-30kiloa) ja täten en näytä naisten mielestä niin vastenmieliseltä ja naiset ovat jopa alkaneet puhumaan minulle oma-aloitteisesti joka on aivan uusi asia minulle. Mutta vaikka jännitänkin että mitä puhumista kekskin ja koen ahdistuvani porukassa ja uusien ihmisten seurassa. Halu päästä "mättään" päälle on liian kova jotta hautaisin seksuaaliset haluni niinkin naurettavan asian takia kuin ujous tai kiltteys. Tiedän että moni nainen haluaa kilttejä miehiä. Haluan elämääni oikeaa hellyyttä ja lämpöä, sellaista johon vain nainen pystyy ja tietysti tulevaisuudessa myös omia lapsia.

      Maksullisissa en käy koska se ei sovi moraaliini, tai jos voisin olla täysin varma ettei siihen liity paritusta ja nainen tekee sitä täysin omasta tahdostaan niin mahdollisesti se voisi käydä. Mutta enköhän mä löydä vielä jonkun naisen ja uskoisin että silloin kaduttaa että poikuus meni maksulliselle ja tuskin nainenkaan arvostaa kovin korkealle miestä joka on käynyt maksullisissa.

      • neitsyt 30 vee

        en usko, että luonto ajaa aina tikanpojan puuhun, ei ole ajanut.


    • Poikuus tallella 89

      Tervetuloa miesten maailmaan.

      • Eka kertani lähellä?

        Liityn kerhoon...

        Toistaiseksi, viikonlopulla on Treffit =) =) =)


    • pekka poika

      Olen ainakin huomannut että Lidlin amerikkalaiset pannukakut vie seksihalut. Jos laittaa vähän mansikkahilloo ja kermavaahtoo päälle niin se auttaa vielä enemmän. Pannukakut pitää kuitenkin ensin lämmittää mikrossa. Noin minuutti riittää vallan mainiosti. Normaalisti tähän aikaan olen itsenipaljastelureissulla, mutta pannukakaut antoivatminulle rauhan semmoisista haluista. Naisille on vaikeampaa mutta miehille aika helppoa tuo itsensäpaljastelu. Monta kertaa kauniitkin naiset jää katselemaan runkutusta, vaikka olen ihan tavallisen näköinen mies. Hiljaa hyvä tulee tuijotetaan vaan toisiamme. Joskus joku täti soittaa poliisin, ja sitten saa juosta naiskonstaapelia karkuun. Jännää tää elämä yksinkertaiselle yksinäiselle.

      • juha!!!!!!!!!!

        ei niin rumaa naista että en pientä korvausta vastaan nai ja voin vähän antaa vinkkejä josko sitä ulkonäköä voisi kohentaa jotenkin [email protected]


      • wait4 female officer

        Minulla ja pekka pojalla on samat harrastukset. Omani vain ei ole sujunut yhtä onnellisissa merkeissä kuin Pekan. Saan nimittäin aika ajoin paljasteluni kohteilta kritiikkiä muka liian pienistä vehkeistäni. Silloin juoksen pallit paljaana suoraan kotiin ja otan tupla-annoksen Lidlin pannukakkuja mansikkahillolla ja kermavaahdolla ahdistuksen lievittämiseksi.


    • AHÄ KUTTI

      Kerro vaikka, että olen vieno huttunen !

    • nätti_90

      aloittajalle: olen kans 22 v ja neitsyt,en mielestäni ruma,vaan nätti, mut helvetin ujo ja sosiaalisesti eristäytynyt

      • löydät, kun lakkaat etsimästä ,.
        ♥♥♥ romanttista filosofiaa ♥♥♥


      • nätille

        mistäpäin nätti_90 oot?


      • nätti_90
        nätille kirjoitti:

        mistäpäin nätti_90 oot?

        Sinulle vinku-intiassa.

        Hei, missä komeat miehet, hoi!


      • ,,,,,,,,,,,,
        nätti_90 kirjoitti:

        Sinulle vinku-intiassa.

        Hei, missä komeat miehet, hoi!

        Pikemminkin näköjään sosiaalisesti taidoton.


    • fgs

      minäkin olen ruma mutta niin vain on seksiä harrastettu ja suhteitakin ollut ja tälläkin hetkellä.

    • LEKURI 56

      Kerro, että vako on kasvanut umpeen, kun sitä ei aikanaan hoonattu ja että aina kerron pahaa toisista ja olen vaino harhainen pelkään potkuja työelämästa.

    • kukaa ei ole ruma

      Jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis, pitää vain löytää oma viehätysvoimansa. Ei pidä aliarvioida itseään suhteessa muihin. Olen huomannut, että pidän itsevarmoista miehistä, uskoisin,että miehet myös pitävät itsevarmoista naisista - pitää tuntea oma vetovoimansa. Omaan seksuaalisuuteensa voi tutustua myös oman käden kautta, miksi se halu pitäisi tappaa, ihminen on biologinen olento, joka on luotu fyysiseen kontaktiin - on ihmisilläkin omat juoksuaikana - varisinkin kevät ja kesä ovat otollista juoksuaikaa.l

    • sinulle nätti_90

      älä ihmeessä eristäydy vaikka oletkin ujo. Naisilla se on vain söpöä monesti eikä tarvi todellakaan olla koko ajan äänessä muutenkaan. yritä vaan ottaa rennosti niin huomaat miten asiat alkaa järjestyä!

    • jos ei pidä ulkonäöstään ja ei ole kovin vanhanaikainen luonteeltaan, niin voi kokeilla uutta lookia ,. onhan noita alakulttuureja jotka pukeutuvat ja meikkaavat itsensä tunnistamattomiksi ,. ehkä siellä on sunkin tulevaisuus ,.?

    • kokeile...

      secondlifea
      http://secondlife.com/

      Siellä voit näyttää juuri miltä haluat ja saada ainakin virtuaalista seksiä, sekä tavata ihmisiä turvallisesti ja sosiaalisesti. Tietenkään se ei korvaa ihmissuhteita mutta on kuin bittiversio surrogates elokuvasta jossa robotit hoitivat homman.

      Mitä tulee halujen tappajiin niin netistä löytyy monenlaisia yrttejä joilla voi yrittää säädellä seksuaalisia haluja. Naisilla himot syntyy samasta hormoonista kuin miehillä joten jotkin androgeeninblokkaajat joita esim. transseksuaalit käyttävät ennen tai kivestenpoiston asemesta voi toimia. Näillä tosin on sivuvaikutuksena mm. energiatasojen lasku ja mielialan vaihtelut. Tässä kerrotaan kuinka ja millä vähentää sekä miesten että naisten androgeenitasoja;
      http://www.ehow.com/how_8772032_reduce-high-androgen-levels-naturally.html

      kiinalaisia antiandrogeenisia yrttejä;
      http://www.ehow.com/list_7362128_chinese-herbs-anti_androgenic-effects.html#page=0

      Jos taas valitset päinvastaisen suunnan niin esim. jasmiiniöljyä käytetään nostamaan mielialaa ja itsevarmuutta sekä tuomaan optimismia ja euforiaa ym ym.
      http://www.essentialoils.co.za/essential-oils/jasmine.htm

      Itse olen ajatellut jopa kivesten poistoa mutta pelottaa se energiattomuus joka siitä seuraa, ja toisaalta seksuaalinen fantasionti on mukavaa kunhan ei koko ajan haluta niin että ajatukset pyörivät vain seksin parissa, joten olen päättänyt vielä pitää ne, toistaiseksi.

    • jos se siitä

      Pääsääntöisesti heterot eivät ole rumia, tai ainakin luonnollisen näköisiä. Yleensä ihmiset pitävät luonnollisen näköisistä. Ja ne seksihalut iän myötä vähenevät, joten ole huoletta. Mutta jos sun on ihan pakkomielle haluille, niin yritä etsiä samaa tasoa oleva mies ja mene oikeasti naimisiin hänen kanssa.

    • no voi...

      Naisena voin sanoa, että aina saa jos haluaa. Piste.
      Tosin, sitten on syytä myös hyväksyä se fakta, että mitään muuta ei yhdenillan jutuista tai panokaverilta kannata odottaa...
      Piste.
      Baariin vaan ja valitsemaan!

    • mii mii mii

      seksi on ylimainoste tuote.

    • Randommmm

      Keinoja löytyy kyllä. Esim. jokin traumaattinen seksuaalinen kokemus. Vaikkapa suojaamaton yhdyntä jonkun random-hemmon kanssa ja sen jälkeinen tautipelko tappaa kyllä kiitettävästi seksihalut...

    • Panomiehen kaveri

      Kaverini pani kaikkia naisia mitkä vain alle kaatui, eikä ulkonäöllä ollut tipan tippaa väliä.
      Kerran odotin autossa, kun hän oli kiksauttamassa jotakuta ja luulin pääseväni nukkumaan kun hän tuli, mutta mitä vielä, piti ajaa toiseen osoitteeseen. Oli vähän pitkä ilta.

      Erään kerran kerroin nähneeni tietyssä paikassa sairaalloisen lihavan naisen, niin eikös tämä hyväkäs sanonut tuntevansa hänet. Oli päässyt kiksauttamaankin.
      Kertoili, että oli käytännön hankaluuksia, kun ei tahtonut pysyä päällä kun kädet eivät riittäneet sängynlaitoihin kuin vain toiselta puolen kerrallaan sormenpäillä.
      Heillä taisi olla jonkinmoinen suhdekin, että ei ollut edes mikään yhden illan hoito.

      Niin että ei se ulkonäköä katso, kun on tosi mies asialla.

      Nyt tämä kaveri on naimisissa ja perhettäkin on siunaantunut.
      Kaveri on oikeasti erittäin mukava, vaikka joku voisi sanoa siaksi kun kaatanut niin valtavasti naisia, mutta taitaa kuitenkin olla niin, että hyvä ja aina viriili rakastaja on hyvä puoliso? Eikä todellakaan ole mollannut kenenkään ulkonäköä koskaan.

    • meikä

      sisäinen kauneus korvaa ulkomuodon puutteet! Antaa sen kukoistaa ja nautitaan elämästä, joka meille itsekullekin on annettu. Meillä jokaisella on oikeus olla olemassa kuin myös toinen toistamme varten. Huolehditaan ihmiset toisistamme eikä jätetä ketään yksin näköön, kokoon, ulkomuotoon tms. katsomatta.

    • Kaikki ajallaan!

      Tiedätkö minäkin olin neitsyt vielä 22-vuotiaana. Mutta 27-vuotiaana minulla oli jo lapsi.

      Anna ajan mennä omalla painollaan eteenpäin, äläkä syösy mihinkään suhteeseen mitä et todella halua.
      Nykyisin vaan on tapana tehdä kaikki sikanopeasti. Joillekin se saattaa olla oikea tie, toisille taas ei.

      22-vuotiaalla on aikaa etsiä sitä oikeaa tai sitä oikeaa suhdetta. Heti ekan kaa ei välttämättä kannata mennä tekemään niitä lapsia tai asumaan yhdessä.

      Se, että olet vanhempi kun löydät sen oikean, on sinulle etu ei haitta.

      • neitsyt 30 vee

        olet jo 22-vuotias. Minä olen 30 vuotias. Olen antanut mennä omalla painolla, en ole syöksynyt suhteeseen, en tehnyt mitään mitä en halua, en voinut tehdä mitä halunnut tai sitä ei ole tapahtunut. On ollut aikaa etsiä oikeaa tai oikeaa suhdetta, ei ensimmäisen, ei toisen, ei kolmannenkaan, sadannen, monennenkohan kanssa sitä ei ole tullut.
        Jotenkin harmittaa edellisen kommentti, jossa valetaan uskoa siihen, mitä kukaan ei voi luvata. Minäkin olisin säästynyt monelta murheelta, jos joku olisi oikeasti nuorempana sanonut, että on totta, ettei kaikille ole ketään ja että voi olla, että jäät ilman. Tuo pilvilinnojen maalailu voi vain tarkoittaa, että se pettymys ja jonkinlainen huijatuksi tulemisen tunne myöhemmin tulee vain isompana ja tuntee itsensä vielä enemmän hölmöksi.

        Se, että on vanhempi, ei tarkoita, et se oikea löytyy. Sitten on vain vanhempi, joka ei ole löytänyt tai jota ei ole löydetty. Ei se vanheneminen tarkoita, et olis viisaampi, tai kokeneempi tai yhtään mitään paremmin kuin nuorena. Pikemminkin on JO vanha, on aivan yhtä kokematon kuin 14 vuotiaat, tosin vanhempana kokemattomuus on häpeä ja epätietoisuus konkreettisesti MITEN ollaan tai mitä tehdään on valtavaa.


    • Noh, musta tuntuu et ajattelet seksiä, mut vaikka oot neitsyt voit ehkä tehdä jotain ilman ukkoo siinä. jos olisit vähän noin 15 vanhempi antaisin sulle.

    • Turhautuneempi -83

      Mitäpä sitä muuta ossaa ku vejellä käteen. Se on muuten aika kohtuutonta ja lievästi sanoen käsittämätöntä että miksi pitää olla se seksihalu NIILLÄKIN, joillei oo henkisiä taitoja sen vertaa, että pystyis olemaan järkevällä tavalla vastakkaisen sukupuoliskon seurassa. Jos sitä on tuppiturpa ja täysin naimisoitumiskyvytön niin mitä silloin tekee himoillakaan. En voi tajuta. Puhun siis omasta kokemuksesani.
      Parin viikon välein panetus kasvaa niin isoksi etto pakko runkata vaikka etellisen suorituksen jälkeen on vannonu itellensä ettei koskaan enää runkkaa. Kaikki energia menee sitten siihen että yrittää kuolettaa sen himonsa.
      Mutta Jumala o vissii säätäny nii että jokku ei kerta kaikkiaa oo naimakelposia. Hän on raamattuun rustauttanut jollakulla semmoset sanat että toiset o kohdusta asti naimakelvottomia, toisista o ihmiset tehny semmosia ja jokku ottaa vapaaehtosiesti osakseen naimattomuuden, jotta vois kybällä panna kaiken angstinsa Jumalan valtakunnan työhön.
      Ja toisaalta, ohan se rakastaminen varmasti helvetin raskasta työtä, himoita nyt osaa kuka vaan...

    • samoin ajatteleva

      hmm. olen samoin ajatteleva mies. mua vois ehkä kiinnostaa????

    • Sama juttu

      Itse olen vasta 18-vuotias tyttönen mutta muuten sama juttu kuin sulla: en ole koskaan seurustellut ja neitsyyskin tallella. Ihmissuhteet on yhtä helvettiä, liian vaikeita enkä osaa toimia niissä oikein tai luontevasti enkä siksi juuri ihmisiä lähelleni tahdokaan. Siis ei löydy edes kavereita meikäläiseltä. Mulla on myös sellanen ongelma, että vaikka kaipaankin välillä fyysistä läheisyyttä, en tiedä hallitsisinko seksisuhteen sen paremmin kuin tavallisetkaan ihmissuhteeni ja saisinko sellaisesta sitä mitä kaipaan. En kuitenkaan pidä itseäni aivan hirvittävän näköisenä, joskaan en ihmeemmin meikkaa ja olen muutenkin melko poikamainen tyyliltäni. Mutta nainen kaikkine varustuksineen sitä kuitenkin ollaan.

      • HALOO!!!

        Siis HALOO!!
        Siis neitsyys 18w.. Älä tuskaile sen kans!
        Sä oot vasta aikuistumiseen päin!


      • asdvsdf

        Mitä se haittaa vaikkon neitsyys tallella? Ei kai sitä ole pakko menettää kellekään muulle kuin aviopuolisolleen, ja jos ei semmosta anneta niin eihän kukaan kiellä pysymästä neisseenä vaikka koko ikäänsä. Ei neitseisyys tee naisesta mitenkään luotaantyöntävää, houkuttelevan sen sijaan kyllä


      • niin sitä luulis
        asdvsdf kirjoitti:

        Mitä se haittaa vaikkon neitsyys tallella? Ei kai sitä ole pakko menettää kellekään muulle kuin aviopuolisolleen, ja jos ei semmosta anneta niin eihän kukaan kiellä pysymästä neisseenä vaikka koko ikäänsä. Ei neitseisyys tee naisesta mitenkään luotaantyöntävää, houkuttelevan sen sijaan kyllä

        mitä houkuttelevaa siinä on, että pahimmillaan saa paniikkikohtauksen, kun toinen koskee tai tulee liian lähelle, kun koko seksuaalisuudesta tai sen puutteesta on tullut jo liian iso mörkö. Tai alkaa itkemään tai jähmettyy kauhusta tai halvaantuu lahnaksi tai jäykistyy puupökkelöksi tai lamaantuu kauhusta? Tai että ei edes koskaan kykene näkemään itseään sellaisena että kukaan voisi kiinnostua, tai että ei havaitse, osaa tulkita mitään signaaleja, tai tajuaa ne väärin, tai ei tajua ollenkaan. Tai ei osaa kommunikoida, tai ei tiedä eikä osaa kertakaikkiaan mitään. Tai koko asia pelottaa niin paljon, ettei koskaan tule joutuneeksi minkäänlaiseen tilanteeseen, missä millään tavoin olisi neitsyys uhattuna. Tai on kauheita angsteja oman vartalonsa suhteen tai toisen vartalon, tai ei ole koskaan nähnyt miestä oikeasti alasti tai ei halua katsoa tai koskea. Tai mitä tahansa. Ompas houkuttelevaa. Yäk!!!


      • ---------
        niin sitä luulis kirjoitti:

        mitä houkuttelevaa siinä on, että pahimmillaan saa paniikkikohtauksen, kun toinen koskee tai tulee liian lähelle, kun koko seksuaalisuudesta tai sen puutteesta on tullut jo liian iso mörkö. Tai alkaa itkemään tai jähmettyy kauhusta tai halvaantuu lahnaksi tai jäykistyy puupökkelöksi tai lamaantuu kauhusta? Tai että ei edes koskaan kykene näkemään itseään sellaisena että kukaan voisi kiinnostua, tai että ei havaitse, osaa tulkita mitään signaaleja, tai tajuaa ne väärin, tai ei tajua ollenkaan. Tai ei osaa kommunikoida, tai ei tiedä eikä osaa kertakaikkiaan mitään. Tai koko asia pelottaa niin paljon, ettei koskaan tule joutuneeksi minkäänlaiseen tilanteeseen, missä millään tavoin olisi neitsyys uhattuna. Tai on kauheita angsteja oman vartalonsa suhteen tai toisen vartalon, tai ei ole koskaan nähnyt miestä oikeasti alasti tai ei halua katsoa tai koskea. Tai mitä tahansa. Ompas houkuttelevaa. Yäk!!!

        Nuo ominaisuudet ovat itsetunto-ongelmia, eivät varsinaisesti neitsyysongelmia.


      • azxdewsfgh
        asdvsdf kirjoitti:

        Mitä se haittaa vaikkon neitsyys tallella? Ei kai sitä ole pakko menettää kellekään muulle kuin aviopuolisolleen, ja jos ei semmosta anneta niin eihän kukaan kiellä pysymästä neisseenä vaikka koko ikäänsä. Ei neitseisyys tee naisesta mitenkään luotaantyöntävää, houkuttelevan sen sijaan kyllä

        Se tässä vanhempaa miestä huvittaakin. Nykyään tuntuu naisille olevan pahe jos ei ole vielä hässinyt miestä. Onpa asiat käänyneet päälaelleen.
        Kyllä nainen oli ennen huora ja ties mitä jos se oli jo nuorena nussinut.
        Pidä kiinni siitä neitsyydestäsi vielä vielä monta vuotta. Sitä osaa moni hyvä mies arvostaa. Menet sitten myöhemmin naimisiin ehtana, hyvä niin.


      • anstidi
        --------- kirjoitti:

        Nuo ominaisuudet ovat itsetunto-ongelmia, eivät varsinaisesti neitsyysongelmia.

        ja kun neitsyys menee tarpeeksi pitkälle, se ei voi olla vaikuttamatta itsetuntoon. Ei tuollaisia ongelmia ole kellään tarpeeksi nuorella. Ja mitä pidemmälle kokemattomuus jatkuu sitä suuremmiksi nuo ongelmat muuttuvat. Vaikkeivät ne neitsyysongelmia olekaan varsinaisesti, ei noita kahta voi irrottaa erikseen vaan ne vaikuttavat ja kasvavat sitä enemmän, mitä pidemmälle kokemattomuus jatkuu.


      • liian iso asia
        azxdewsfgh kirjoitti:

        Se tässä vanhempaa miestä huvittaakin. Nykyään tuntuu naisille olevan pahe jos ei ole vielä hässinyt miestä. Onpa asiat käänyneet päälaelleen.
        Kyllä nainen oli ennen huora ja ties mitä jos se oli jo nuorena nussinut.
        Pidä kiinni siitä neitsyydestäsi vielä vielä monta vuotta. Sitä osaa moni hyvä mies arvostaa. Menet sitten myöhemmin naimisiin ehtana, hyvä niin.

        ei sellaiset mene naimisiin, ei ehtana eikä mitenkään. Nehän pelkää jos omaa peilikuvaansakin kun ovat jotakin sellaista, joka ei suhdetta saa. Pahe ei ole kokemattomuus, vaan se, että siitä tulee niin iso kauhu tai pelko, että siihen ei enää pysty, vaikka joskus olisi ehkä pystynytkin. Kun koko asia aiheuttaa jo ajatuksen tasolla äärimmäistä ahdistumista ja pelkoa ja aitoa ahdistavaa hätää, joka nostaa kyyneleet silmiin ja palan kurkkuun, ei ole kysymys enää mistään huvittavasta asiasta.


    • anne-mari

      Rumat ja epätoivoiset naiset voivat naida vaikka somalin. Ja suomijuntit on sitten kateellisia kun jyystät isoa mustaa melaa. Suosittelen!

      • :-*

        En suosittele naimaan mustaa miestä, koska ei niin kaunis nainen somalin kanssa saa peräänsä pilkkahuutoja "musta muIkun imijä!" yms. muuta kivaa.

        Suomi on väärällään sinun asemassasi olevia poikia jotka naisen puute on opettanut nöyriksi ja kivoiksi.
        Tapaat sellaisen aivan varmasti ennen pitkää, kunhan lakkaat yrittämästä väkisin.
        Tunnut hyvin jo tietävänkin, että epätoivoiset yritykset ovat tuhoon tuomittuja, mutta kun alat olemaan luonnollinen, niin alat myös olemaan kiinnostava.

        Teennäinen pissis ei saa pysyvää suhdetta, vaikka olisi miss takahikiä, mutta nainen joka ei teeskentele mitään, saa kyllä seuraa.


      • aaaaaaaaaaaaaaabbb

        Epäilen että somaleilla ei ole isot mulkut. Somalit ovat mustia kuin nneeekerit mutta muuten valkoisen miehen näköisiä, ehkä vähän heikon oloisia. Sellaisilla en kyllä olevan isoa mmullkkua.


    • HankkikaaMuijarumat!

      Maksullinen nainen on petollinen lutka. Muistakaa se.

    • Minä

      Ja kattia kanssa, sanon minä. Me ollaan jokainen erinäköisiä, kukaan meistä ei näytä 100 % samalta kuin joku toinen ja näin ollen me näytetään jonkun silmissä kauniilta ja jonkun toisen silmissä taas ei näytetä. Ei meistä kukaan voi vaikuttaa siihen, minkä näköisiä meistä ihmisinä tulee, kun me vauvana synnytään tähän maailmaan. Se on fakta. Omaan ulkonäköön voi vaikuttaa kyllä mm. kauneusleikkauksilla, pudottamalla painoo yms. muuten, mutta ei me siihen voida vaikuttaa, minkä näkösiä ihmisiä meistä tulee, kun me synnytään tähän maailmaan. Kyllä on tää nykyajan ulkonäkökeskeinen kulttuuri ihan perseestä, sanon minä. Ihmiseltä vaaditaan ulkonäön suhteen ihan mahdottomia, pitäis olla täydellinen...Onhan se tietenki hyvä, että jossain määrin miellyttää ulkonäöllään muita, mutta eiköhän meistä jokainen ole ihan hyvä sellasena ku on, kyllä jotkut ihmiset tykkää omasta naamasta ja koko kropasta, vaikka osa ei tykkäiskään ja varmasti haluaa myös seksiäkin.
      Ja miks helvetissä sitä edes pitäis miellyttää vain muita ihmisiä?
      Tietysti, jos aikoo jotain kehitellä toisen sukupuolen kanssa, oli se sitten parisuhde tai yhen illan juttu, ni kyllähän tämmöstä täytyy tietenkin haluta sen toisen kanssa eli täytyy olla se jokin, mikä saa tämmöistä haluamaan sen henkilön kanssa, jokin, mikä miellyttää itteä. Joo ja tässä tulee taas se typerä ulkonäkö, noh, tottakaihan se on kivempi, jos toisen ulkonäkö jollain tasolla viehättää, mutta me kaikki varmaan viehätetään joitakin ihmisiä ulkonäöllisesti.
      Mutta jotain rajaa pitäis noissa ulkonäkövaatimuksissaki olla, tän takia monet länsimaalaiset kärsii syömishäiröistä ynnä muusta paskasta, kun hirveet ulkonäköpaineet ihmisillä tässä yhteiskunnassa.
      Ja se pelkkä ulkonäkö ei loppujen lopuks kyllä riitä siihen, että haluaa elää elämänsä toisen kanssa. Vaikka joku oiskin niin kaunis ku olla ja voi, mutta kumppanina yks hirviö, ni kestättekö suhetta tai mitään muutakaan sellasen kanssa?
      Mä oon ainaki opetellu hyväksymään itteni sellasena ku olen, painoo, kun sais pois, ni hyvä olis ja meikkiä välillä, ni näyttää kauniilta....;)
      Ihan sama, mitä muut sanoo, mut mun mielestä ihminen on hyvä sen näkösenä ku on tähän maailmaan vauvasta asti syntynyt, painoo kannattaa hallita, vaikka ei kaikkien tarvii mitään kukkakeppejä ollakaan, mutta ei ihan mitään sumopainijoita kuitenkaan....:D
      Koska ihmiset tekee jo ihan tarpeeks sitä, että kattoo itteään peilistä ja sitte surkuttelee sitä, miten ruma on.
      Eikä niitten tarvii eikä pidä. Se, että pitää terveydestään huolta, puhtaudesta ja pukeutuu asiallisesti ja miksei vaikka vähän tyylikkäästikin ja vähän laittaa itteään sillon tällön paremman näköseks, riittää.
      Omaa ulkonäköä voi aina niinsanotusti muokata, mutta ei sitä nyt kenenkään tarvii mitään kauneusleikkauksia teetättää itelleen sen takia.
      Mä en ainakaan teetätä itelläni sellasta yhenkää miehen takia.
      Ja kyllä, olen nainen, joka on ollu 6 vuotta itsetuhonen sen takia, että luulin, että olen ruma ja riittämätön naisena. Tää kaikki koulukiusaamisen takia, johon kulu se, että mun ulkonäköä haukuttiin. On se kyllä jännä, että just meikäläistä sitä piti haukkua, ihan kuin noissa haukkujissa itessään ei ollu mitään vikaa....;)
      Sitten myöhemmin oon kuullu, että oon ihan nätti yms. ja ne, jotka on haukkunu, on jauhanu pelkkää paskaa eikä noita nyt kannata uskookaan, mutta tietenki ylä-asteella ollessa on epävarmempi....;)
      Eikä mua pelota kertoo tätä täällä julkisesti yhtään, joten, jos jotkut sairaat kusipäätrollit sun muut bimboblondit yrittää sanoa mulle, että kenties mä olen niin "ruma" kuin musta on sanottu, niin siitä vaan, tollasella ei enää oo muhun mitää vaikutusta kovan koulun käyneenä itsetunnon ja itsetuntemuksen kehittymisen suhteen ja henkisen kasvun yms. muun kannalta....
      Ja se on kyllä tehny musta vahvemman persoonan...;)
      Että ei teitä kaikki pidä rumana ja löytyy sellasia, jotka oikein haluaakin teitä...;)'
      Meillä kaikilla on erilainen maku ulkonäön niinku miehen ja naisen suhteen....:)

      • neitsyt 30 vee.

        ei se riitä. ei löydy kaikille.


      • hssst

        Jos sä puhut aina noin paljon, niin kukaan ei jaksa viikkoa kauempaa.


    • ......
    • leikitsä mun kaa?

      Erittäin hauska aloitus,
      minäkään en ole mikään puiston kaunein ruusu, mutta aina olen saanut miestä, milloin haluan. Nuorena, kun mieli teki, olin arka ja ujo, miehet tuntuivat liian hyökkääviltä.
      Pitää oppia tuntemaan itsensä, tietää mitä haluaa. Ujoilla miehillä voi olla paljon vaikeampaa.
      Jos ei halua vakisuhdetta , oman itsensäkin kanssa voi leikkiä.

    • nooranelli

      Enpä oo vielä kuullu laita silmälaput päälle.Eiköhän se oo itestään kiinni kuka saa ja kelle annetaan.

    • meijjänjari

      eikö alottaja voisi vaikka itsarin tehä ysimillinen burana vaan niin loppuu kutina housusssa

      • näkkileipä45

        jarska on hyvä vaan ja kokeilee tota huippureseptiä itseensä, vasta sit tulee suosittelemaan muillekin.


    • retk,gl

      Se mitä ajattelet itsestäsi näkyy päälle päin. Jos ajattelet jatkuvasti olevasi ruma ja kelpaamaton, näkyy se ulospöin heikkona itsetuntona erilaisen käyttäytymisen kautta. Mutta usko tai älä, löytyy tästä maasta ihmisiä jotka eivät tuijota vain ulkonäköä ja statusta.
      Ehkä sinun pitäisi miettiä missä erilaisissa asioissa olet hyvä ja mitkä ovat hyvät puolesi (myös ulkonäössä), ja korostaa niitä ja harjoittaa niitä, sekä lähteä hakemaan sitä kautta lisää itseluottamusta ja uskoa itseesi.
      Erilaisia mies- ja naismakuja on yhtä paljon kuin on ihmisiä. Toiset tykkää pyöreistä ja toiset laihoista, vähän niinkuin toiset tykkää banaaneista ja toiset omenoista. Ihmiset ovat ulkonäöllisesti erilaisia geneettisistä syistä, ja hyvä niin. Silloin voimme olla varmoja että geenikantamme on riittävän laaja ja moninainen jatkamaan lajimme säilyvyyttä. Yritä muistaa että kauneusihanteet ovat yleensä vain muodin mukana tuomia tuulahduksia. Se mikä oikeasti on kaunista, on lähinnä katsojan silmässä. Jos et usko, perehdy historiaan siltä aihealueelta.

    • Aikuinen poikatyttö

      Aiemmissa viesteissä vetoaminen Hjallis Harkimoon oli hyvä. Saanti ei ole ulkonäöstä kiinni. Eikä naisen kohdalla edes rahakkuudesta. Mutta pientä asennetta se vaatii. Jollei pidä itseään lainkaan viehättävänä, niin tulee huomaamatta torjuttua innokkaita miehiä. Lämpimällä hymyllä voi kompensoida isojakin puutteita. Ainakaan itse en ole onnistunut näkemään koskaan todella rumaa ihmistä, ja aidosti hymyilevää rumaa ihmistä en ikinä. Ihan pikkuisilla muilla muutoksilla voit tehdä ulkoiselle olemuksellesi paljon. Tutki, minkä malliset ja väriset vaatteet pukevat sinua parhaiten, niiden ei tarvitse olla edes kalliita. Jumpan ei tarvitse olla hikipinkomista, aika pienellä toiminnalla saa itseensä ryhtiä.

      Koen järjettömänä halujen tappamisen kemiallisesti. Jokaiselle löytyy varmasti joku sopiva, mutta ympärilleen katsomista se vaatii. Jostain on löydyttävä se tilanne, jossa rakastajasi kohtaat. En kauheasti suosittele ukkomiehiin sekoittumista, mutta siinä on mahdollisuus saada ilman liikaa sitoutumista. Nimimerkillä kokemusta on. Miehelle naisen nuoruus on herkkua, sen tajuat vasta parikymmentä vuotta vanhempana. Nuoruuden lisäksi et tarvitse muuta kuin hitusen asennetta.

      Voi olla, että sinäkin vanhempana alat kaivata ja arvostaa myös läheisyyttä, niin itselleni ainakin on käynyt. Tämä puhuu suhteen puolesta.

    • viihdenainen00

      olen itse esiintyjä aikuis viihde alalla, olen hyvän näköinne ja seksikäs, tää ei oo pelkästää mun mielipide ja jos olisin ruma enkai viihde alalla voisi olla töissäkään mut anyway olen mua melkein 20v vanhemman miehen kanssa kaljamaha, huonot hampaat...yms kaikkee eikä oo naamastakaa nii komee, kaikki ain akuiskailee et miks sä oot ton kanssa ku eihän se ees oo minkää näkönen. rakas oma siskonikin sanonu et ei oo komee mies sulla. mut mä en välitä. sitä kutsutaa rakkaudeks, AIDOKSI rakkaudeks. olen ollu 8v mieheni kanssa olen onnellinen, vain sillä on merkitystä. ei me kaikki katsota ulkonäköä, vaan sydäntä

      • dfteqa

        Aitoa rakkautta tosiaan naida rikas mies.


      • Just joo. Mistä tollasii naisia löytää.? ilmottautukaa mulle heti?


    • wstg43r43d3
    • Kulkuri

      Voisin tulla luoksesi sinua helpottamaan puutteesta...

    • Kitke Murheesi Pois

      No no, ei piä masentua itsestään vaan elää iloisesti murehtimatta. :)

      Itsesäälissä kierivä ihminen ei houkuttele muita ihmisiä puoleensa kun he eivät jaksa kuunella säälijän säälien määrää.

      Ei oo koiraa karvoihin katsominen, sanovat ennen vanhaan.

      Rumakin voi näyttää toisen silmissä kauniilta, haluttavalta ja sexikkäältä.

      Olen elämäni aikana huomannut, että parhaat ihmiset ei täytä omia kriiteerejä täysin lainkaan. Tärkeintä on se, miten yhteinen elo sujuu esim. makkaranuotiolla, ja rakastaa toisen luonnetta ihmisenä.

      Parhaan puoliskonsa löytää vain kytkemällä ja kokeilemalla, jolloin se haluttu puoliso muovautuu omassa mielessä. Kokeillussa ei sitoudu suoraan mihinkään ja, jos ei ole kokeilun tulokseen tyytyväinen, juttua ei tarvitse jatkaa.

      Jos asettaa liian korkeat kriiteerit ja vaatimukset, jää helposti yksin pitkäksi aikaa. Positiivisesti karvoihin katsomatta voi löytää kultaisen keskitien, jossa ihmisen luonne ja elämä kiinnistaa ja voi jopa rakastua.

    • Kauneudesta

      Seurustelin aikanaan kuvankauniin parikymppisen tytön kanssa. Hän ihmetteli, että miksi ihmiset katsovat häntä...

      Tunnen hyvinkin kauniin nuoren naisen, joka ei ole koskaan seurustellut eikä ikinä harrastanut seksiä. Aikanaan minulla oli opiskelukaverina nuori nainen, josta kaikki tykkäsivät ja jolla oli suhteita vaikka kuinka, vaikka hän oli kaikkea muuta kuin kaunis. Hän oli hauska, huomaavainen ja huumorintajuinen.

      Olen nähnyt sellaisten naisten kulkevan miesten kainaloissa, jotka minusta ovat ulkonäöltään ja olemukseltaan vastenmielisiä. Olen nähnyt hyvinkin vaatimattoman näköisten naisten muuttuvan oikein mukavan näköisiksi uudella kampauksella, vähäisellä meikkauksella ja uudenlaisilla vaatteilla. Kasvonpiirteet ja ruumiin rakenne ovat pitkälle myötäsyntyisiä, mutta yllättävän paljon antamaansa vaikutelmaan voi näemmä vaikuttaa.

      Viime vuosina on seksi- ja parisuhteista puhuttu paljon markkinoina, joilla kelvollista valuuttaa ovat kauneus, raha ja sosiaalinen asema. Kuitenkin näen jatkuvasti todisteita päinvastaisesta. Itse olen ruma, tyhmä, sairas ja köyhä, ja olen ollut lähes koko elämäni noita kaikkia. En ole koskaan seurustellut ruman naisen kanssa.

      Ketä tahansa ei voi saada. Eikä ketä tahansa myöskään halua, olipa nyt sitten naama kaunis tai ei. Oma tarinani oli sellainen, että 22 ikävuoteen mennessä en ollut seurustellut ja seksikokemuksetkin rajoittuivat muutamaan epämääräiseen rävellykseen. Sitten elämääni tuli muutos, joka vei minut pienelle paikkakunnalle. Tuossa iässä ne muutamaa vuotta nuoremmat tytöt alkoivat olla aidosti kiinnostavia ja myös ihan sallittuja ja vakavastiotettavia tyttöystäväkandidaatteja. Ja koska olin ainoa ikäiseni mies paikkakunnalla, joka ei juopotellut ja hölmöillyt jatkuvasti, huomasin yllättäen, että minulla oli valtavasti kysyntää. Muuttaessani kuvittelin, että joudun puoleksitoista vuodeksi jumalanhylkäämään tuppukylään turhautumaan. Toisin kävi. Ehkä siis uudet sosiaaliset kuviot jo sillään auttavat. Rakkaudessa (ja sodankäynnissä) kaikki keinot kuuluvat olevan sallittuja, mutta kummassakin lajissa kannattaa käyttää kuitenkin parhaita keinojaan. Jos ei ole kaunis, niin sitten pitää huolehtia siitä, että on mahdollisimman vähän ruma, mutta ennen kaikkea keskittyä tekemään ihmisten seurassa niitä asioita, joissa on hyvä. Kotoa koneen ääreltä ei tule kukaan hakemaan - ei edes kaunottarta.

    • hoimie

      Onko muita, jotka pitää normikauniita ihmisiä tylsinä ja epäkiinnostavina? Minä en meinaa kiihottua mainoskuvien täydellisistä ihmistä ollenkaan. Niin tylsiä ja samasta muotista tehtyjä vartaloita. Litteä 6-päkkivatsa on miehellä minusta lähes luotaantyöntävä.

      • Joku äijä

        Et ole yksin. Muiden suusta kuultuna kaunis on yleensä minulle synonyymi hajuttomalle ja mauttomalle. Makunsa kullakin. :)


    • 10+12=?

      Ootko kokeillu nettideittailua?

    • ellu100v

      Kuka lähtee mun kaa panee?

    • ksdmksldmf

      Ei se ole ulkonäkö kysymys vaan iteluottamus. Minun kaikki peti- ja seurustelukumppanit ei ole valittu ulkonäön perusteella, vaan luonteen. Tunnen myös monia "rumia" ihmisiä jotka ovat löytäneet elämänkumppanin ja ovat onnellissia, tosin kun tälläset "kauniit" ihmiset on sinkkuja ja yksinäisiä. Itsevarmuutta peliin siis! Se on kaiken alku ja loppu :)

    • virtahepo on soma

      Minäkin olen hemmetin ruma mutta olen saanut maailman komeimman miehen, jolla taatusti vientiä olisi...en usko että hän ulkonäkööni ihastui, kenties avoimuuteen ja vilpittömyyteen, tässä tapauksessa virtahepo sai gasellin ja 7v. ollaan yhdessä tallailtu.

    • ainayksin ?

      itsekin ruma 21 v nainen :/ ei ole miestä ollut ja kuvatkin netissä turhaan, kun niitä ei kukaan kommentoi.. rakkaus on turhaa, olen jo oppinut että se ei kuulu minulle. niin karulta kuin se kuulostaakin. Minulle ei vain löydy ottajaa :(

      • Jo aikuinen..

        Väitätkö, että ei ole tullut panoehdotuksia tms. Itse väitän, että ei niin rumaa naista ole olemassakaan jota ei olisi netti täynnä valmis panemaan. Varsinkin nuoret miehet, ne panee ihan mitä tahansa. Itsekin olen pannut mitä ihmeellisimpiä esineitä. Oikea nainen niihin verrattuna noihin aikoihin olisi ollut todellinen taivas.


      • faktat tiskiin

        No hajoappa siihen. Elämä nyt kuitenkin toimii niin, että huonoimmat kokonaisuudet tipautetaan pois kelkasta. Ja sinä kuulut niihin huonoihin kokonaisuuksiin.


    • Kinkyseksi narttuna

      Mene kinkyfoorumille, laita deitti-ilmoitus missä narttu hakee D-ihmistä.
      Niissä suhteissa saa seksiä eri tavoilla kuin myös kaikkea muuta mitä ei edes osaa haaveilla.

    • Haluuko joku ruma nainen tutustuu rumaan mieheen. Oikeesti siis? Ei pakko ole mut ajattelin et ei sit yksin tarvii olla.

      • .....

        Kannattaisi varmaan kertoa jotain muutakin itsestään kuin sen että on ruma.


      • ..... kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan kertoa jotain muutakin itsestään kuin sen että on ruma.

        Kerron sitten jos joku on kiinnostunut tutustumaan


      • i.like.you kirjoitti:

        Kerron sitten jos joku on kiinnostunut tutustumaan

        No voin kertoo et asun Raumalla ja et olis kivaa jos asuis lähellä Raumaa tai Raumalla. Voin tietty muutttaa itse muualle jos kumppani löytyy jostain.


    • kfkölklököl

      keskittykää nyt vastauksissanne miettimään miten ruma nainen pärjäisi tilanteensa kanssa, Harkimo on mies ja sillä on rahaa, aloittaja on nainen ja ei liene rahalla voi ketään houkutella....

      • ....

        Rahalla varmaan voisi vaikka pistää ulkonäkönsä uuteen kuosiin ja miehistäkin löytyy gold-diggereitä. AP:lla vaan tuskin on sitä ylimääräistä rahaa


      • rumamies

        pitää hyväksyä ittse sellaisena kuin on eli rumana ja että ei saa koskaan kumppania. Vaikeeta mut siihen tottuu ettei ketään halua sua.


    • asdfdsasdfdsasdf

      minä olen kans ruma ja yh-isä ja naiset juoksee karkuun!!! T:Ikisinkku

    • 1234567

      Menkää kauneusleikkaukseen koko porukka!

      • No mentais mut ei olla rikkaita. Paitsi jos voitan eurojack potista sen 20 miljoonaa niin laitan ainakin 3 miljoonaa kauneus leikkauksiin sitten


      • oikeutta rumille ry.
        i.like.you kirjoitti:

        No mentais mut ei olla rikkaita. Paitsi jos voitan eurojack potista sen 20 miljoonaa niin laitan ainakin 3 miljoonaa kauneus leikkauksiin sitten

        Rumien kauneusleikkaukset verovaroin kustannettavaksi!!


    • joskus kadehtinut

      Mikset voisi ajatella pysyvää suhdetta. Hyvän sellaisen aikaansaannissa rumuus on sivuseikka, muut asiat painavat. Miehiä voi pokata baareja paremmista paikoista, vaikka harrastusten parista. Työtoverini on aika tumpelo, mutta meni kansalaisopiston viulunrakennuskurssille ja pokasi sieltä miehen. Ihan näppärän saikin.

    • nwc

      Check our blog! www.noworkcrew.blogspot.com

    • kaunis mutta köyhä

      No, mulle kyllä kelpaisi rumakin mies, jos hänellä olisi paljon rahaa, jotka hän käyttäisi minuun... ;)

    • PffffF

      Kaikkee ei voi saada. Mene baariin, etsi melkein sammumassa oleva sankari jolle varmasti näytät kaunottarelle, hoida neitsyys pois vaivaamasta niin saattaa sen mukana itsetunto kohentua edes vähän ja seuraavalla kerralla hankit vähän vähemmän humaltuneen jne jne jne ... kohta sinulla on perussuomalainen mies joka antaa lämpöä kun tarpeeks pitkään pidät kuivaa kautta.

    • viihdenainen00

      ööööhhh tota mun mies on varasto-alalla... elikkä ei se mikää rikas mies ole. eli en kuulu siihen kategoriaan rikas vanhenpi mies- nuorempi nainen... tienaan enempi ku mieheni. en ole sen kanssa siis rahasta SORI VAAN!!

    • jontte...

      Olet jo aika hakoteillä kun luulet mediaa todellisuudeksi. Ei seksi sellaista ole oikeasti ja mediassa kaikki on liioiteltua. Itse olen komea korkeastikoulutettu mies. En harrasta seksiä vaikka sitä kuinka saisin, tarkoitan siis seksiä ilman parisuhdetta. En huoli edes fuckbuddyä, koska en saa mitään iloa seksistä ilman tunteita. Fuckbuddy homamt on tunteettomia ihmisiä varten, se on säälittävintä seksuaalista toimintaa mitä tiedän, arvostan jopa prostituutiota enemmän, koska siinä on sentään ideana rahan saaminen. En ole uskovainen, ainoastaan kurinalainen mies joka sekstaa kun löytää sopivan naisen.

      • olololllooo llololol

        "En ole uskovainen, ainoastaan kurinalainen mies joka sekstaa kun löytää sopivan naisen."

        Oikeasti olet selibaatissa elävä nyhvä. Varmasti panisit jotakuta, jos saisit.


    • jeesjees

      Moi mä oon 21v mies ja kokoajan seksi mielessä! En oo mitenkään pahan näköinen mutta olen liian rauhallinen niin moni tytöistä luulee että jokseenkin ujo olisin :D Tulen hulluksi koska en oo koskaan seurustellu kunnolla ja netistä kokoajan täytyy ehtiä seksiseuraa... ja rahaa menee noihin thai paikkoihin sun muihin että saisin naisenläheisyyttä :/ Olishan se kiva löytää ainakin alkuun mukava, kaunis ja fiksu läheisyyttä kaipaava nainen jonka kanssa kävis esim. elokuvassa. Toi oli ehkä sanottu perverssillä tavalla mutta jokainen kaipaa läheisyyttä!

    • mies29v ilman4.5v

      Olen tullut sellaiseen lopputulokseen, että seksiä ei kannata ajatella lainkaan, niin ei samalla tavalla myöskään turhaudu.

      Se on tehtävä tietoisesti. Aina kun huomaa ajattelevansa sen sortin asioita niin väkisin rupeaa ajattelemaan muuta. Tottumiseen menee pari kuukautta, mutta sen jälkeen on elämä paljon helpompaa.

      Itseään ei kannata kiusata käymällä iltapäivälehtien sivuilla tai muilla missä on paljon vääränlaisia virikkeitä.

      Vaikeinta on nukkumaanmennessä. Yleensä katselen silloin piirrettyjä tms millä saa päätä pidettyä tyhjänä.

    • nimiM.

      Hei sinä seksuaalisesti turhautunut nainen, ota rohkeasti yhteyttä. Jutellaan, tutustutaan ja toivottavasti joskus myös tavataan, mutta mikään pakko ei ole muuta kuin viestitellä. Olisi kiva edes keskustella samassa tilanteessa olevan kanssa.

      Täällä viestiäsi odottaa yksi seksuaalisesti turhautunut mies pk-seudulta. Osoitteeni on lessloneliness (a) gmail.com

      • so transparent

        Mikäs miehellä mielessä? Niinpä niin.


    • Anonyymi

      minkä takia somalit ovat mustia?

    • Anonyymi

      Elämä on täysin epäreilua...miksi jotkut saavat jo nuoresta aikuisuudesta asti terveen säännöllisen ja itseluottamusta ruokkivan seksielämän useine kumppaneineen tekemättä mitään erityistä sen eteen. Eivät ole viikkoakaan ilman seksiä ja seikkailuja. He vain saavat luonnollisesti. Tiedän ihmisiä jotka eivät liiku, eivät huolehdi itsestään, mutta silti kelpaavat railakkaaseen seksielämään ja ovat täynnä elämää. Se on miehillä niin että ellet synny isomunaiseksi voit toivosi heittää. Tållaisten isomunaisten miesten maine leviää kukovalkean tavoin naisten puheissa ja juoroissa. 20-60 vuotiaat naiset kaikki haluavat tälläistä miestä, joka osaa panna isollaan, vaikka eivät sitä myönnä. Ei haittaa vaikka mies olisi ruma, kömpelö ja tyhmä kunhan on iso.

      Mikään määrä lihaksia, kasvojen kauneutta tai käytöstapoja ei riitä, jos ulokkeesi on liian pieni.

      Täydellisen masentavaa.

      • Anonyymi

        On todella outoa että ajatellaan että tarvitaan useampi kumppani että voi olla onnellinen. Asiaa on kyllä tutkittu ja tulos on sellainen, että heillä on huonompi avio-onni ja enemmän avioeroja kenellä on myös eniten kumppaneita.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe