Hei. Onko totta, että Kirppurori Silinteri ottaa ja muuttaa kokonaan Tampereelle? Eikö Jyväskylään jää lainkaan toimintaa? Jos niin käy niin siinä menee kaupungin paras kirpputori. :(
Silinteri muuttaa Tampereelle
6
352
Vastaukset
- ei jää
mitään ei jää
- eikä se oo ees paras
Ei. Se vain avaa toisen liikkeen sinne. Täältä se etsii uusia tiloja, koska vanha sopimus päättyy.
- vv+eger
Minun mielestäni Silinteri on paras kirppis.
- Anonyymi
vv+eger kirjoitti:
Minun mielestäni Silinteri on paras kirppis.
minun mielestä silinteri tampereellakin on paska, lypsää myyjiltä "siivousrahaa" tuotteista joita on joku/jotkut kuljetellut toisiin pöytiin, tosi törkeetä mutta firmahan on joidenkin lahkolaisten ehkä se on sitten herran tahto??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minun mielestä silinteri tampereellakin on paska, lypsää myyjiltä "siivousrahaa" tuotteista joita on joku/jotkut kuljetellut toisiin pöytiin, tosi törkeetä mutta firmahan on joidenkin lahkolaisten ehkä se on sitten herran tahto??
Mormonien omistamia paikkoja, joten kyllä rahan haistavat joka paikassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mormonien omistamia paikkoja, joten kyllä rahan haistavat joka paikassa
Ketä kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713