Stefuhan Maran jätti eikä toisinpäin.

taas uusi valhe

Pitääkö sen eukon vielä tuollaistakin keksiä että hän jätti, kyllä pitää olla huono itsetunto kun ei voi myöntää tulleensa hylätyksi. Tuleekohan enää koskaan saamaan miestä noilla tempuillaan ja tuolla luonteellaan. Arvaampa että ei.

13

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyyryläinenkö

Kyllä, Steffe jätti Martinan jo HELMIKUUSSA, melkein heti kun olivat muka muuttaneet yhteen Kaartinkaupungin vuokrakämppään, joka on Steffen kaverin kämppä.

Olen kuullut että tämää kaveri ei enää tahdo että Martina asuu siellä, haluaa sen ulos.

Selvähän se, ongelman vaan on ettei Martinalla ole mihinkään minne mennä.

• Anonyymi

Mitäs kun on TOTUUS että Kivenlahden omakotitalon oli Stefan Therman peruskorjauttanut omalle perheelle,eli Martinalle ja lapsille tietenkin itselleen .Martina otti eron ja siihen pysähtyi remontti ainakin vuodeksi. Tästä Kivenlahden omakotitalosta oli vielä silloin lehdessä kirjoitus ja että perhe on muuttamassa asumaan Kivenlahteen .

• lets seee

Olen myös samaa kuullut.... että olisi ajan kysymys, milloin joutuu jättämään Stefun tuttavan asunnon...
      Saa nähdä nyt miten tulee käymään....

• Anonyymi

Sofia joutui lähtemään kans Hangosta kello kolmen aikaan aamuyöllä ja otti koiran mukaan ja tulivat taksilla Helsinkiin siihen aikaan. Itse Sofia laittoi kuvan ,kun olivat taksissa koiran kanssa.

• Anonyymi

Tämä aloitus on vuodelta 2012 ja vielä tänä päivänä Steffe-hokija tekee aloituksia "Steffesta" eli siis Stefusta.

• Anonyymi

Katsos vaan, Mara-hokija on tehnyt aloituksen ja se tunnettu piste otsikon perässä. Aloitus siis vuodelta 2012. Ja Steffe-hokija komppaa. Mara-hokija ei osaa kirjoittaa kun kirjoittaa että "arvaampa". On tainnut jäädä peruskoulu kesken.

• Anonyymi

Eukkoa ei meinannu saada millään lähtemään mun hangosta ja mun heppatilalta. Melkein 10 vuotta lokkina eikä tarvinnut maksaa vuokraa eikä mitään.

• Anonyymi

Eiks kuitenkin ole TOTUUS että Sofian heitti Stefan kadulle keskellä yötä Kivenlahden omakotitalosta ? Samoin heitti Sofian viimeisestä yhteisestä kodista ja vaatteet samoin ikkumasta kadulle.

• Anonyymi

Stefan heitti Sofian kans keskellä yötä Levin mökistä ja huusi perään, nyt lähdet Marokkolainen käärme .Sofia meni kahden miehen mökkiin jotka oli tavannut paikallisessa baarissa ja olivat siellä yhdessä Stefan ja Sofia .

• Anonyymi

Pidä huoli siitä marastasi ja ei pidä kuitenkaan sotkea siihen ketään toista henkilöä missään tapauksessa, eli Martina Aitolehteä .

• Anonyymi

Aloituksentekijä seiskalehdessä on Stefan Thermanin haastattelu ja hän kertoo itse asiasta, et Martina halusi eron ja hän ei. Joten uskotaan siihen mitä Stefan kertoi ja ei siihen mitä vainooja keksii omasta päästään valheita .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksentekijä seiskalehdessä on Stefan Thermanin haastattelu ja hän kertoo itse asiasta, et Martina halusi eron ja hän ei. Joten uskotaan siihen mitä Stefan kertoi ja ei siihen mitä vainooja keksii omasta päästään valheita .

Kyllä se vainooja tietää sen Stefan Thermanin haastattelun ja varmasti ottanut sitä päähän asia,kun kertoi Stefan että Martina halusi eron eikä hän .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7484
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2420
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2060
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      31
      1996
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1928
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1653
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18