Pitääkö sen eukon vielä tuollaistakin keksiä että hän jätti, kyllä pitää olla huono itsetunto kun ei voi myöntää tulleensa hylätyksi. Tuleekohan enää koskaan saamaan miestä noilla tempuillaan ja tuolla luonteellaan. Arvaampa että ei.
Stefuhan Maran jätti eikä toisinpäin.
13
395
Vastaukset
- Hyyryläinenkö
Kyllä, Steffe jätti Martinan jo HELMIKUUSSA, melkein heti kun olivat muka muuttaneet yhteen Kaartinkaupungin vuokrakämppään, joka on Steffen kaverin kämppä.
Olen kuullut että tämää kaveri ei enää tahdo että Martina asuu siellä, haluaa sen ulos.
Selvähän se, ongelman vaan on ettei Martinalla ole mihinkään minne mennä.- Anonyymi
Mitäs kun on TOTUUS että Kivenlahden omakotitalon oli Stefan Therman peruskorjauttanut omalle perheelle,eli Martinalle ja lapsille tietenkin itselleen .Martina otti eron ja siihen pysähtyi remontti ainakin vuodeksi. Tästä Kivenlahden omakotitalosta oli vielä silloin lehdessä kirjoitus ja että perhe on muuttamassa asumaan Kivenlahteen .
- lets seee
Olen myös samaa kuullut.... että olisi ajan kysymys, milloin joutuu jättämään Stefun tuttavan asunnon...
Saa nähdä nyt miten tulee käymään....- Anonyymi
Sofia joutui lähtemään kans Hangosta kello kolmen aikaan aamuyöllä ja otti koiran mukaan ja tulivat taksilla Helsinkiin siihen aikaan. Itse Sofia laittoi kuvan ,kun olivat taksissa koiran kanssa.
- Anonyymi
Tämä aloitus on vuodelta 2012 ja vielä tänä päivänä Steffe-hokija tekee aloituksia "Steffesta" eli siis Stefusta.
- Anonyymi
Katsos vaan, Mara-hokija on tehnyt aloituksen ja se tunnettu piste otsikon perässä. Aloitus siis vuodelta 2012. Ja Steffe-hokija komppaa. Mara-hokija ei osaa kirjoittaa kun kirjoittaa että "arvaampa". On tainnut jäädä peruskoulu kesken.
- Anonyymi
Eukkoa ei meinannu saada millään lähtemään mun hangosta ja mun heppatilalta. Melkein 10 vuotta lokkina eikä tarvinnut maksaa vuokraa eikä mitään.
- Anonyymi
Eiks kuitenkin ole TOTUUS että Sofian heitti Stefan kadulle keskellä yötä Kivenlahden omakotitalosta ? Samoin heitti Sofian viimeisestä yhteisestä kodista ja vaatteet samoin ikkumasta kadulle.
- Anonyymi
Stefan heitti Sofian kans keskellä yötä Levin mökistä ja huusi perään, nyt lähdet Marokkolainen käärme .Sofia meni kahden miehen mökkiin jotka oli tavannut paikallisessa baarissa ja olivat siellä yhdessä Stefan ja Sofia .
- Anonyymi
Pidä huoli siitä marastasi ja ei pidä kuitenkaan sotkea siihen ketään toista henkilöä missään tapauksessa, eli Martina Aitolehteä .
- Anonyymi
Aloituksentekijä seiskalehdessä on Stefan Thermanin haastattelu ja hän kertoo itse asiasta, et Martina halusi eron ja hän ei. Joten uskotaan siihen mitä Stefan kertoi ja ei siihen mitä vainooja keksii omasta päästään valheita .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksentekijä seiskalehdessä on Stefan Thermanin haastattelu ja hän kertoo itse asiasta, et Martina halusi eron ja hän ei. Joten uskotaan siihen mitä Stefan kertoi ja ei siihen mitä vainooja keksii omasta päästään valheita .
Kyllä se vainooja tietää sen Stefan Thermanin haastattelun ja varmasti ottanut sitä päähän asia,kun kertoi Stefan että Martina halusi eron eikä hän .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747484Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342420
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72060Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto311996- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579