Miten saada vanhat kaverit takaisin?

yksinainen kaveri

Miten saada vanhat kaverit takaisin? Olen aika pahasti mokannut suhteen heidan kanssaan! Kukaan ei suostu minua tulemaan moikkaamaan enaa.

9

3760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus:

      "Miten saada vanhat kaverit takaisin?"

      Olemalla niille aktiivisesti ystävä ja selvittämällä vanhat sotkut, mitä ne sitten onkaan. Ei se silti välttämättä onnistu, koska vanhat kaverisi ei ehkä halua olla enää kanssasi kavereita.

    • Kane-

      Miten sä sitten olet mokaillut? Aloita pyytämällä anteeksi ja selittämällä asioita.

    • kokenut..

      Jompikumpi näistä:

      1. Kaverisi ovat selkäänpuukottavia kusipäitä

      2.Olet mokannut liian monta kertaa.

      muuten en tiedä sama juttu kävi mulla.

      • Tuo 1 taitaa olla aika yleistä koska itsellekin tapahtunut


    • myös kokenut

      Tai sitten joku näistä:

      A. Henkilö X on itse ollut selkäänpuukottava henkilö.

      B. Henkilö X on käyttäytynyt jollain tavalla joka on loukannut muita esim. (olemalla liian riippuvainen ja vaativa kaverisuhteissaan) eli toisin sanoen henkilö X on luullut/kuvitellut/ymmärtänyt kaveruuden tarkoittavan yksinkertaisesti sitä, että kaverien/ystävien pitäisi olla yhdessä tekemässä jotain koko ajan.
      Näinhän asia ei ole.

      Luonnolisesti jos näin asioita ymmärtävä ei saakaan mitä hän haluaa ihmissuhteiltaan hän voi ryhtyä hankalaksi ja tämä taas voi karkoittaa ja karkoittaakin ihmiset pois sillä kukapa nyt haluaa sellaisen ystävän joka alkaa sanelemaan toisten elämää vähän liiaksikin.

      • rjqwörlkqjwe

        No eipä kaivata sellaistakaan, joka tukee muita ja kuuntelee aina kun tarvitaan eikä vaadi itselleen mitään. Sellaista käytetään hyväksi ja heitetään pois.


    • Anonyymi

      Haluaisin kaikki 54 kaveria takaisin

      • Anonyymi

        Varmasti osan onnistuisit saamaankin takaisin, jos yrittäisit.
        Itse olen oppinut elämän varrella, että se mikä on menetetty, on menetetty.
        Jos palaa vanhaan, ei se oikeastaan muutu miksikään, samalla tavalla voi mennä sukset ristiin uudestaankin.
        Joskus menneiden haikailu voi koitua henkisesti raskaaksi itselle.
        Toisaalta, aina voi etsiä ja löytää uusia kavereita.


    • Anonyymi

      Jos asiat voi korvata rahalla ja ei jää velkaa, se auttaa. Ihminen ei yleensä unohda pahoja tekoja koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe