Kauneimpia ruotsalaisia tytönnimiä? Olen aina pitänyt ruotsalaisia nimiä erityisen kauniina. Haluaisin kuulla teidän mielestä kauneimmat.
Ruotsalaisia naisen nimiä
10
5240
Vastaukset
- 45+
Malin, Astrid, Ingrid
- Anonyymi
kiitos, t.Ingrid
- fdgjg
Ainut nätti on mielestäni Linnea. (:
- eeino
Omia suosikkejani ovat
Olga
Marie
Signe
Solveig (tai Solvig)
Tove
& Vivan.
Kiitos vastauksista :) - &&
Emelie
Karla
Lisa, Elise
Dorotea, Dora
Fanny
Evelina, Evy
Elna
Elaine (mielestäni kaunis)
Elsie
Emma
Helena
Linn
Clary
Gabriella
Gisela
Kajsa
Marion
Teresa
Axelina (toiseksi nimeksi ehkä)
Silvia
Viktoria
Vera
Lotta, Lotten
Viola
Vivi
Andrea
Tea - Pippuri
Angelica, Linn, Ann-Cristine, Lotta, Ingrid, Alice, Estelle, Estella, Erica, Ester, Estrid, Eguene, Victoria, Madeleine, Catharina, Catherine, Desiree, Linn (on mielestäni todella kiva), Rosalina, Lena, Felicia, Mona, Daniela/Danielle, Dorothee, Marie, Linda, Ada, Elisabeth/Elizhabeth, Amanda, Astrid, Harriet, Annika, Vera, Ulrika, Stella, Susanne, Viola, Mikaela, Kristina, Katarina, Kristel, Rebekka, Oona, Linn-Christine
KAIKKI EIVÄT VARMAANKAAN OLE RUOTSALAISIA ;-) - sibyllavon
Esimerkiksi Filippa; Greta, Teresia
- 38
Ulrika, Lisa, Marie, Dora ovat kauniita nimiä.
- ååååååååååååååååååIUUH
Hilda
- Anonyymi
Adele, Alicia, Ava, Cecilia, Edith, Elsa, Frida, Freja, Fanny, Hilda, Ida, Iris, Judit, Juliana, Klara, Kira, Lilian, Lidia, Lotte, Luna, Melinda, Mette, Nadja, Sofia, Stina, Saga, Tilda, Tindra, Vilhelmina, Vivian
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745