Panomiestä kaivataan?

Kuutamolla

Mahtaako olla olemassa transnaisita kiinostuneista miehiä?

En ole ainakaan aikaisemmin huomannut.

Ihmettelen vaan?

28

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CisuKattinen

      Olette samalla viivalla cis-naisten kanssa, ainakin post-op. Siis kysymykseen, onko naisista kiinnostuneita miehiä, niin vastaan: on.

    • 16+19

      Mun poikaystävä on ainakin panomies, vingutti taas moneen kertaan naapureiden iloksi niin että hellä alapää muistuttaa turvonnutta persikkaa.
      nimim. post-op

      • Vaki mies !

        Jos? Ois edes yksi panomies! Niin olisin todella tyytyväinen mutta? Olen jo! Ja vielä 48/187/btm /homo mies tästä jyväskylän läheltä vakimies olis tarkoitus löytää mistähän mahtais löytää....!!


      • Vaki mies ! kirjoitti:

        Jos? Ois edes yksi panomies! Niin olisin todella tyytyväinen mutta? Olen jo! Ja vielä 48/187/btm /homo mies tästä jyväskylän läheltä vakimies olis tarkoitus löytää mistähän mahtais löytää....!!

        Ja minä kun luulin, että kaikki suomalaiset miehet ovat homoja!


    • NikkiN

      Siis jos pelkkää seksiseuraa haet, niin todellakin löytyy suomalaisista miehistä! Suurin osa heteromiehistä ovat vähintäänkin uteliaita, ja moni heistä todellakin haluaa seksiä. Ja ne, ketkä muka karttavat ja "ällöttyvät" ovat todennäköisesti kaappihomoja. Että seksiä kyllä saa, jopa paremmin kuin moni heteronainen.

      Sen sijaan jos etsii vakavaa seurustelusuhdetta miehen kanssa, se onkin jo vaikeampaa. Harva mies uskaltaa näyttää maailmalle seurustelevansa transnaisen kanssa.

    • En ole minäkään huomannut.

    • Lue tuosta
      • Yhteenveto

        Harvalle tavalliselle miehelle näkyy transnainen kelpaavan.


      • .
        Yhteenveto kirjoitti:

        Harvalle tavalliselle miehelle näkyy transnainen kelpaavan.

        Niin jos tietävät transtaustan. Ellei tiedä, kelpaa siinä kuin cis-nainenkin.


      • 3+1
        . kirjoitti:

        Niin jos tietävät transtaustan. Ellei tiedä, kelpaa siinä kuin cis-nainenkin.

        Hyvin harva teistä läpi menee. Vähemmän kun itse arvaattekaan.


      • 5+18
        3+1 kirjoitti:

        Hyvin harva teistä läpi menee. Vähemmän kun itse arvaattekaan.

        Hyvin harvoista läpimenevistä sinä edes tiedät. Siksi luulet että heitä on vähän.


      • kylläkelpaa-72
        Yhteenveto kirjoitti:

        Harvalle tavalliselle miehelle näkyy transnainen kelpaavan.

        Mä oon tavallinen hetero ja olisin todella kiinnostunut sekstailemaan transun kanssa. Miksei parisuhdekin onnistuis...


      • ???
        kylläkelpaa-72 kirjoitti:

        Mä oon tavallinen hetero ja olisin todella kiinnostunut sekstailemaan transun kanssa. Miksei parisuhdekin onnistuis...

        Koska transuttelet niin minkälaatuista ihmistä oikein tarkoitat? Transvestiittia, shemalea vai transsukupuolista (leikkaamatonta vai leikattua).


      • qqqqqqqqqqq
        3+1 kirjoitti:

        Hyvin harva teistä läpi menee. Vähemmän kun itse arvaattekaan.

        Aivan varmasti menee. Suurin osa miehistä ei edes ajattele koko asiaa. Jos on hame päällä ja näyttää nätiltä, niin se on nainen. Miehet tekevät alitajuntaiset päätöksensä ulkonäön perusteella. Jos nainen näyttää upealta, vaikka Miehelle kertoisi, että ei ole syntyjältään nainen, ei se silti sammuta jo syntynyttä vähintäänkin uteliaisuutta siitä, millaista se olisi.


    • aito se pitää olla:)

      Ei kirurgin tekemä kolo/tissit sinusta naista tee! olet mies vaikka mitä leikkauksia tekisit! Petät vaan itseäsi.normaali heteromies sinua huoli ,koska hän ei ole Gay!

      • 5+4

        Homolle (gay) ei kelpaa naisen näköinen ihminen joka on vieläpä naisen ulkoisilla sukuelimillä varustettu vaikka olisi ollut joskus aikaisemmin mies.

        Tissit kasvaa transnaiselle aivan samoin kuin muillekin naisille, siihen ei tarvita kirurgia.


      • 2+11

        Montaakohan tyttöä olet nussinut keillä on ollut leikatut elimet? Petät vaan itseäsi kutsumalla heitä miehiksi, kun et edes tiedä heistä vaikka luulet että sen aina jotenkin näkisi ihmisestä.


    • Ha ha ha

      Kiva lukea näitä ketjuja, joissa sama ihminen kirjoittelee itsensä kanssa.

    • ifigjirjgi

      minä olen ainakin

      • jannefuckb6ys

        muodot mul tosi yes..silkkarit totta kai tul67.


    • Transu vai TRANS-?

      Nyt tämmöinen keskustelunne kuten edellä ketjussa tulee esiin minusta sekoittaen puurot ja vellit täysin on kuvottavaa!

      Teennäiset ja tekeytyvät "teatteri-transut" cd.t mitä ovatkin ovat minusta tehneet hallaa ja pilanneet koko genren maineen täysin, oletteko kaikki huoria!

      - Ihmisille jotka ovat korjauttaneet sukupuoltaan ja siis ovat henkisesti naisia ja fyysisemmin miehiä alkuunsa, muutosten kautta asia siis korjattu on täysin eri asiaa kuin nämä "tyttöilyt" ja naisten vaatteisiin ilmenevä intohimo ja sillä liehittelyt enemmän tai vähemmän?

      Puhukaa eri termein ja tarkentaen kuka ja mikä ja ketkä ovat TRANS-henkilöitä, ja kuka on transvestiitti - siis se ulkoisesti ja ilm. sisäisestikin narsistinen ja itseriittoinen huorahtava seksiin orientoitunut lutkamainen homomies - ei siis edes kunnolla homo ei mikään!?

      Luulisi juuri psyykkisesti ja sittemmin fyysisesti trans-nainen sanotaan niin, olisi hyvin halukas erottautumaan teatraalisesta transu- huora genrestä jotka vallan tavalliseen tapaan - niin täälläkin sekoitetaan samaan kuuluviksi!

      Tiedän trans-ihmisiä jotka eivät elämöi ja hehkuta olemisellaan näiden cd-transu-huorien tapaan itseään ja hurvittele asialla joka on heille vakava henkilökohtainen asia! Trans-sukupuoliset sulautuu normaaliin naiseuteen ja sen on hyväksyttävää, mutta transut jota ei tiedä mitä ovat ja huvikseen hakeutuvat jopa korjauksiin ja silikoneihin tms. "ladyboy" -genresään yms. ovat kuvottavia! Ja tavallinen ihminen menee sekaisin heissä, joka on väärin kunnollisempia ''muutoksen tehneitä'' kohtaan!

      Mutta nämä yhä lisääntyvät huora-transut (homohuoria suurin osa) ovat kuvottavia itseään kauppaavia sekasikiöitä kuka mitäkin, ei kai samaan muottiin heitäkään saa myöskään, suurin osa esittää ja ottaa kuten ilmoittelevatkin miespoloista varsinkin tyhmistä ja tietämättömistä kaiken irti saadakseen vaan jakaa peräaukkoaan, todella alhaista!
      Jopa itseään kaupitellen, maksullista seksiä tarjoten joka olisikin oman kirjoittelunsa asia se!

      • Selvä syy

        Nämä homohuorat yrittävät päästä saaliinjaolle kun Thaimaassa lomailleet suomalaismiehet kaipaavat shemalen perään.


    • Nojooehkä

      Homo-palstalta voisit koettaa löytää jonkun bi-seksuaalin jolle kelpaa kaikki.

    • peterkuusi

      Mikä ettei, kyllä ainakin minä olen kiinnostunut transnaisista. Minun mielestä heissä on jotain niin jännittävää. Minua ei se tausta häiritse, pääasia että hän haluaa olla nainen ja haluaa näyttää naiselta ja haluaa miestä. Silloin kyllä minun kanssa sukupuolisuhde onnistuu,

    • TotaNoinJoooo

      Heteroissa löytyy vain oikeista naisista kiinnostuneita.
      Homoja kiinnostaa vain miehet.
      Joku bi voi innostua.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe