Olen kaavatellut chiliä sisällä pienessä kasvihuoneessa. Ovat nyt n20cm korkeita,ja epäilen että tunkevat nuppua. Samalla huomasin juurien tulevan jo ruukusta pihalle. Ruukut ovat n12cm halkaisijaltaan ja suunnilleen samanverra syviä. Nyt kysyisinkin, voiko niitä nyt nuppuvaiheessa alkaa istuttamaan isompaan ruukkuun, vai häiriintyykö kukinta? Voiko muuten tuollasia 20cm chilejä laittaa vaikka kaksi samaan ruukkuun, sitten kun ne isompaan siirrän?
voiko chilin siirtää isompaan ruukkuun nuppuvaiheessa
wefhj
1
628
Vastaukset
- ngaaaa
Siirrä vaan chilit tykkää isoista ruukuista noi 12cm ruukut on kyllä aivan liian pieniä, 1 kasvi / ruukku noi kasvaa pituutta ja leveyttä että kahta ei ole ehkä hyvä laittaa samaan ruukkuun.
Laita jotain 20cm leveitä ainakin yhtä korkeita ruukkuja, chileissä on iso juuristo joka tarvii tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726