Horoskooppisi ja hiustenväri?

Omar

Tuossa alempana oli puhetta siitä missä merkissä on eniten blondeja. Tuli montaa mielipidettä joten kerroppa nyt mikä on horoskooppisi ja hiustesi väri!

35

2276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manna

      Täällä tumma vesimies.

    • Jennifer

      Oon kala ja hiustenvärini on ruskeat

      • Oinas

        Täällä oinas-blondi =)


      • oiNaS
        Oinas kirjoitti:

        Täällä oinas-blondi =)

        mie olen kans oinas ja miul o luonnostaa sellaset vaaleanruskeet hiukset. ja sinivihreet silmät


    • sanzei

      brunette kauris....

      • virgo morena

        täällä tummahiuksinen ja silmäinen neitsyt


    • ....

      brunette leijona.

    • kekeke

      Vaaka ja tummahkot.

      MUTTA eikös hiusten väri määräydy täysin vanhemmilta saatujen geenien perusteella? Eihän siihen silloin voi vaikuttaa tähtien, planeettojen tai minkään taivaankappaleiden asemat.

      Jos nyt onkin niin että horoskooppimerkki vaikuttaisi hiusten väriin, niin se olisi varmasti laajalti tunnettua tietoa.

      • Tami

        Sä oot ihan oikeassa. :) Jostain syystä jotkut ihmiset vaan tukeutuu horoskooppeihin ihan kaikessa. Eräs ystäväni jopa valikoi seurustelukumppaninsa sen perusteella. Olisko seki jonkuasteinen addiktio???
        Lämmintä kesän jatkoa :)


      • yx 12w tyyppi

        mä oon viime aikoina alkanu vähän funtsiin, että onx noihin kooppeihin oikeesti luottamist? Kun ei kukaan aikuinen niitä tosissaan ota. xD


    • Leijona

      Pitkät, tuuheat, leijonan turkin väriset.

    • Neitsyt N

      Hiukseni ovat värjätyt päältä blondi ja alta ruskea. Oma väri on kullanruskea.

    • Nainen41v.

      Kalat ja tumman punaruskeat hiukset.

    • kismet

      ... punapää oinas =)

    • nEiTsYt

      Juu oon iiiihan aito blondi:)

    • kaksoneN

      tuuliviiri,tumma kaksonen..

      • Laura

        tumma kaksonen löytyy täältäkin.


      • Rica245

        Täältä myös :)


    • oceangirl

      Olen blondi ja leijona horoskoopiltani.
      Tämpäs on mielenkiintoinen jutun aihe.
      Hyvää kesää kaikille=)

    • oceangirl

      Olen blondi leijona.
      Onpas mielenkiintoinen jutun aihe.
      Kesää kaikille=)

      • chapi

        aito blondi..nyt punapää OINAS :P


    • scorpiogirl

      mulla on ainaki ruskeet... :] niiii tietenki ja oo siis skorpioni :)

    • Poison

      Niin. :Þ

    • Kauris

      Ruskea kauris

    • Leijona

      Sellanen punertava/vaalea

    • maikku

      ruskee hiuksinen skorppion

    • crab

      Tummanruskea rapu.


      Mikä on blondien merkki...tässä ketjussa en ainakaan huomannut kuin pari leijona-blondia?

    • Vaaka

      Väri kuitenkin on tullut viimeiset yhdeksän vuotta purkista. Oikea väri on sellanen perussuomalainen harmaa. En mä tummana oo sen erikoisempi vaaka kuin omasssa värissänikään...

    • Leijona.

      Leijona olen, merensiniset silmät ja tällä hetkellä mustaksi värjätyt hiukset, oikeesti sellaset keskiruskeet. :]

    • *kauris neito*

      olen kauris ja minulla on kahen väriset hiukset (alta tummempaa punertavaa ja päältä vaaleeta).. :)

    • Horrabin

      Eiköhän kaikissa horoskooppimerkeissä ole enemmistönä tummat hiukset. Kaikista maapallon ihmisistä häviävän pienellä murto-osalla on nimittäin muun väriset.

    • vaaka

      Vaaka ja oon punapää

    • nainen 20v.

      tummat hiukset ja kauris :)

    • suvi

      olen jousimies ja (onneksi)tumma ja tulinen eli ruskea letti:)

    • skorpioni

      jeps..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe