Elikkäs nyt kävi köpelösti dvd -aseman kanssa kun se oli auki ja siihen tuli hiukka liikaa painoa, epäilen että jokin osa lähti paikaltaan. Noh, tämän tietysti tajusin tai tämän vaihtoehdon keksin kun olin laittanut aseman puoliväkisin kiinni. Se ei siis "imenyt" asmaa kiinni vaan itse laitoin sen. Kyseessä ihan uusi Samsungin läppäri, ostettu pari viikkoa sitten. Kysyisin vai, että millähän sen saisi auki sen aseman? kaikenlaisilla foorumeilla olen käynyt ja sanovat vain "siellä on reikä, paina tökkäse varovasti sitä reikää jollain niin aukeaa" noh minulla ei aukea. Kun tuola aseman nappulaa painaa läppärin sivusta niin se pitää surinan, kuin se avaisi sen aseman ja myös kuins se pistäisi sen kiinni eli jokin sieltä on pois paikaltaan. Millä siis pääsisi vetämään tuon auki siihen normaaliin tilaan tuon aseman? Kiitos vastauksista etukäteen. Ps. siinä mielessä kysyn kun ei ole oma läppäri kyseessä vaikka itse sen tuollein sainkin vaan kyseessä on lainassa oleva läppäri joka on helvetin tiukan isännän ja hänelle en mene kertomaan asiasta, vaan koetan jotenkin saada tuon kuntoon. :/
Läppärin dvd asema jumissa.
Apuvaa.
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628