Elikkäs nyt kävi köpelösti dvd -aseman kanssa kun se oli auki ja siihen tuli hiukka liikaa painoa, epäilen että jokin osa lähti paikaltaan. Noh, tämän tietysti tajusin tai tämän vaihtoehdon keksin kun olin laittanut aseman puoliväkisin kiinni. Se ei siis "imenyt" asmaa kiinni vaan itse laitoin sen. Kyseessä ihan uusi Samsungin läppäri, ostettu pari viikkoa sitten. Kysyisin vai, että millähän sen saisi auki sen aseman? kaikenlaisilla foorumeilla olen käynyt ja sanovat vain "siellä on reikä, paina tökkäse varovasti sitä reikää jollain niin aukeaa" noh minulla ei aukea. Kun tuola aseman nappulaa painaa läppärin sivusta niin se pitää surinan, kuin se avaisi sen aseman ja myös kuins se pistäisi sen kiinni eli jokin sieltä on pois paikaltaan. Millä siis pääsisi vetämään tuon auki siihen normaaliin tilaan tuon aseman? Kiitos vastauksista etukäteen. Ps. siinä mielessä kysyn kun ei ole oma läppäri kyseessä vaikka itse sen tuollein sainkin vaan kyseessä on lainassa oleva läppäri joka on helvetin tiukan isännän ja hänelle en mene kertomaan asiasta, vaan koetan jotenkin saada tuon kuntoon. :/
Läppärin dvd asema jumissa.
Apuvaa.
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830