Popedalta oma viinimerkki

keski-savon-mies

Popedalle tulee oma Voitto-viini. "Maistamattakin pahaa" tyrmää Cityn "asiantuntija", noh Cityssä nyt yleisesti vihataan Popedaa se on huomattu. Tässä heidän tekemä "arvio" asiasta:
http://www.city.fi/artikkeli/Popeda-viini maistamatta pahaa/4935/

28

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • killmaisteri

      Nimikkoviinit on ainakin Pink floyidilla ja Motorheadilla.Ensin mainittu ainakin aivan kuraa hintaan nähden,label maksaa.

      • dasasas

        Löytyy myös AC/DC:ltä, mutta sitävinkkua ei tuoda suomeen...


    • ei viinidiggareille

      Varmasti tulee olemaan melkoista litkua pohjalta fyrkat pois idiooteilta. Olihan Paten Tummakin tosi kuraa, muoviämpärissä duunattu kiljukin pesi mennen tullen sen tuotteen. En tiedä ketään - paitsi Paten - joka olisi sitä kehunut ja sekin vaan markkinointimielessä paksun setelinipun voimalla.

      • Tzoot harallaan.

        Hieman ristiriitaista olisi lähteä Paten kehumaan Voitto viiniä. Koska on (pitäisi olla) raitis mies. Ei mene läpi.
        Se että ostaisin viiniä, edellyttää, että Pate itse minun näkemänä, kietaisee huiviinsa lasillisen tai kaksi ja kertoo tuloksen. Sitten haistaisin ja maistaisin ja päättäisin josko ostaisin.


      • Tzoot harallaan. kirjoitti:

        Hieman ristiriitaista olisi lähteä Paten kehumaan Voitto viiniä. Koska on (pitäisi olla) raitis mies. Ei mene läpi.
        Se että ostaisin viiniä, edellyttää, että Pate itse minun näkemänä, kietaisee huiviinsa lasillisen tai kaksi ja kertoo tuloksen. Sitten haistaisin ja maistaisin ja päättäisin josko ostaisin.

        Kuulemma Patelle viini maistuu jälleen. Kohtuudella, tietty, sehän on selvä. xD

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194727199587/artikkeli/ vahan unohtelin sanoja myontaa pate mustajarvi il ssa.html


      • ssaaaddaaawwwaa
        keski-savon-mies kirjoitti:

        Kuulemma Patelle viini maistuu jälleen. Kohtuudella, tietty, sehän on selvä. xD

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194727199587/artikkeli/ vahan unohtelin sanoja myontaa pate mustajarvi il ssa.html

        No eipä oo Popedan keikoilla ainakaan nytkään uskaltanut ottaa. Olen niitä ison nipun tänäkin vuonna nähnyt ja aina ollu niitä selvänä katsomassa.

        Osa keikoista on ollu keskellä yötä ja millään keikoilla ei Pate oo ollu kännissä. Vettä, limsaa ja kahvia tuo on lavalla juonut, jos jotain on juonut. Useammalle keikalle olen nähnyt ajavan omalla autolla ja myös lähtevän sieltä pois itse ajaen.

        Ehkä levy-yhtiö antoi noottia tuon Kanarian sekoilun jälkeen ja bändin pojat ja varsinkin tosi tarkka Costello antoi ukaasin, että Popeda keikkoja et mokaa. Eipä ole näkynyt ukkoa Maalis-Heinäkuussa 2012 känässä Popeda keikoilla. On hoitanut ne hyvin ja hyväkuntoisena. Ehkä on vetänyt sitten joskus koomat mökillään, mutta keikat on menny loistavasti.


      • hhhggfdfdddd
        keski-savon-mies kirjoitti:

        Kuulemma Patelle viini maistuu jälleen. Kohtuudella, tietty, sehän on selvä. xD

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194727199587/artikkeli/ vahan unohtelin sanoja myontaa pate mustajarvi il ssa.html

        Olen nähnyt ison nipun Popedan keikkoja Maalis-Heinäkuussa 2012 joilla olen ollut aina selvinpäin. Useille niistä keikoista Pauli on saapunut ajaen autoa itse ja usko tai älä, myös lähtenyt autoa ajaen poiskin. Kertaakaan en ole nähnyt Paulin ottavan kaljaa, viiniä tai viinaa niillä keikoilla joilla olen nytkin ollut. Pauli on juonut jaffaa, vettä tai kahvia, jos jotain on juonut.

        Ehkä levy-yhtiö ja bändi antoi niin kovan ukaasit ton ikivanhan Kanarian homman jälkeen, jota moni vieläkin vatvoo ja Pate ei uskalla vetää pisaraakaan ennen keikkaa tai keikan aikana. Ehkä se ottaa lasin tai pullon viiniä himassa tai mökillään mut Popeda keikoilla se ei sitä oo ainkaan uskaltanut enää tehdä. Tuo Kanarian keikka oli sooloveto eikä siellä ollu oma bändi kyttäämässä.


      • ggffdsasaaA
        hhhggfdfdddd kirjoitti:

        Olen nähnyt ison nipun Popedan keikkoja Maalis-Heinäkuussa 2012 joilla olen ollut aina selvinpäin. Useille niistä keikoista Pauli on saapunut ajaen autoa itse ja usko tai älä, myös lähtenyt autoa ajaen poiskin. Kertaakaan en ole nähnyt Paulin ottavan kaljaa, viiniä tai viinaa niillä keikoilla joilla olen nytkin ollut. Pauli on juonut jaffaa, vettä tai kahvia, jos jotain on juonut.

        Ehkä levy-yhtiö ja bändi antoi niin kovan ukaasit ton ikivanhan Kanarian homman jälkeen, jota moni vieläkin vatvoo ja Pate ei uskalla vetää pisaraakaan ennen keikkaa tai keikan aikana. Ehkä se ottaa lasin tai pullon viiniä himassa tai mökillään mut Popeda keikoilla se ei sitä oo ainkaan uskaltanut enää tehdä. Tuo Kanarian keikka oli sooloveto eikä siellä ollu oma bändi kyttäämässä.

        Tuli sama viesti suunnilleen samana kaks kertaa. Luulin et se eka viesti hävisi jonnekin. Pahoitteluni!!!


      • skarppasena/lla
        ggffdsasaaA kirjoitti:

        Tuli sama viesti suunnilleen samana kaks kertaa. Luulin et se eka viesti hävisi jonnekin. Pahoitteluni!!!

        Eipä mitään Karppanen. Nyt keskiverto Popeda fanikin ehkä ymmärtää... ja järkkärit saadaan takaisin ruotuun. Haloota onko Popedalla..?


      • ggffdsasaaA kirjoitti:

        Tuli sama viesti suunnilleen samana kaks kertaa. Luulin et se eka viesti hävisi jonnekin. Pahoitteluni!!!

        Sepä hyvä jos on keikat kunnialla menneet. Ainakin viime syksynä keikalla oli kahvilinjalla ja hyvässä vedossa. :)


      • aina valitatte
        skarppasena/lla kirjoitti:

        Eipä mitään Karppanen. Nyt keskiverto Popeda fanikin ehkä ymmärtää... ja järkkärit saadaan takaisin ruotuun. Haloota onko Popedalla..?

        Mitä ihemettä sä selität ja sekoilet. En ole mikään Jouko Karppanen vaan ihan tavallinen rokkia ja heviä diggaileva suomilainen päälle kolmekymppinen mies jolla ei ole mitään suhteita bändiin tai sen ohjelmatoimistoon.


      • t_appio
        aina valitatte kirjoitti:

        Mitä ihemettä sä selität ja sekoilet. En ole mikään Jouko Karppanen vaan ihan tavallinen rokkia ja heviä diggaileva suomilainen päälle kolmekymppinen mies jolla ei ole mitään suhteita bändiin tai sen ohjelmatoimistoon.

        Hi hih hih hiii.. Vai ei Karppanen, no Epeksi oot liian nuoari, mut eläkeläinenhän se Karppanenkin jo kohta on! P*skaa jauhat veikkoseni!


      • aina valitatte
        t_appio kirjoitti:

        Hi hih hih hiii.. Vai ei Karppanen, no Epeksi oot liian nuoari, mut eläkeläinenhän se Karppanenkin jo kohta on! P*skaa jauhat veikkoseni!

        Kiva varmaan yrittää ärsyttää ja saadakin mut ärsyyntymään. En asu edes Tampereella ja oon kuule ihan normaalissa kaupas töissä. En todellkaan jauha mitään jaskaa. En ole Epe Helnius enkä Jouko Karppanen. Olen syntynyt 1970-luvun lopusssa.

        Popedan keikat on ollu tänä keväänä ja kesä ihan yhtä suosittuja kuin aiempinakin vuosina. Sitä suosioo ei oo yks lehtijuttu saanu teilattua eikä joidenkin ääliöiden irvailu tai kettulu. Sekös Popeda vihaajia sapettaa.Tai joidenkin epäily, että nyt se on ihan sekaisin jokaisella keikalla taas kun sattu oleen yhden lyhyen ulkomaanvedon aikana nousuissa. Varmasti osa jengistä on jättäny menemättä keikoille ton lehtijutun ja sen aikaansaaman kohun takia kun luulevat, että kun lehti kirjotti et se oli ihan pleksit niin sen täytyy olla jatkossakin kokoajan pleksit. No se on niiden häpeä jotka jättää menemättä keikoille kun luulevat siellä jatkuvan sama surkea meno kuin vuosina 2000-2007. Todella moni vaan onkin yllättynyt kun on luullu et nyt se vetää keittoa urakalla ja on keikoilla tillintallin. Ompa ollu moni yllättynyt siitä, että näin ei ole, vaikka ei mukakamas olekaan enää raivoraitis kuten oli 2008-2011.

        Nyt on jätkillä edessä muutaman keikan jälkeen kuukauden mittainen breikki ja sitten onkin taas välille syys-joulukuu myyty keikkoja monelle perjantaille, lauantaille ja sunnuntaille. Ens vuonnakin jatkavat edelleen keikkailua. Silloin lähtee jo 36 Popeda-vuosi käyntiin.


      • Ilpopa
        aina valitatte kirjoitti:

        Mitä ihemettä sä selität ja sekoilet. En ole mikään Jouko Karppanen vaan ihan tavallinen rokkia ja heviä diggaileva suomilainen päälle kolmekymppinen mies jolla ei ole mitään suhteita bändiin tai sen ohjelmatoimistoon.

        Kova on tarve jätkällä selittää. Kukaan täysipäinen yli kolmekymppinen (30 ->) ei käy Popedan keikoilla tuollaista määrää ilman jotain kytkyä; bändiin, levy-yhtiöön tai keikkamyyjään. Ja tämä on fakta! Ellet sitten ole pashan jauhaja?

        Täällä olet suu vaahdossa kaiken aikaa selittämässä ja bändiä "markkinoimassa". Olen lueskellut näitä Popeda ketjuja ja sun tyyppinen nikki on ollut samalla tyyllillä vaahtoamassa Popeda hypea iät ja ajat!

        Veikkaan minäkin (ja olen lähes satavarma), että Karppanen tai joku muu myyntitykki siellä lymyilee.. Raaka-Arska et ole sillä se uhoaa toisella tapaa! Ja lähentelee 70 ikävuotta.


      • ddasasasasasassas
        Ilpopa kirjoitti:

        Kova on tarve jätkällä selittää. Kukaan täysipäinen yli kolmekymppinen (30 ->) ei käy Popedan keikoilla tuollaista määrää ilman jotain kytkyä; bändiin, levy-yhtiöön tai keikkamyyjään. Ja tämä on fakta! Ellet sitten ole pashan jauhaja?

        Täällä olet suu vaahdossa kaiken aikaa selittämässä ja bändiä "markkinoimassa". Olen lueskellut näitä Popeda ketjuja ja sun tyyppinen nikki on ollut samalla tyyllillä vaahtoamassa Popeda hypea iät ja ajat!

        Veikkaan minäkin (ja olen lähes satavarma), että Karppanen tai joku muu myyntitykki siellä lymyilee.. Raaka-Arska et ole sillä se uhoaa toisella tapaa! Ja lähentelee 70 ikävuotta.

        Raaka-Arska ei oo ollu koko bändissä moneen moneen vuoteen. Sitäpaitsi se oli bändin roudari ja bussikuski eikä sen kummempaa.

        Jos mun ikä kiinnostaa, niin se on 34v. Mikä siinä on et joitakin niin hitosti ärsyttää se, että joku ja jotkut fanittaa tätä bändiä ihan täpöllä ja se että se on ollu olemassa kohta 35v ja on edelleen kasassa ja aikoo olla kasassa myös vuonna 2013. Aika moni yli kolmekymppinen käy Popedan keikoilla sen 10-20 keikkaa per vuosi. Itsellä määrä on tuota luokkaa. Lisäksi katon kaikki mahdolliset keikkavideot mitä youtubeen on ikinä vaan ladattu.

        Tiedän myös minua kymmenen tai yli kymmenen vuotta vanhempia miehiä ja naisia jotkä käy kattomassa 20-50 Popedan keikkaa per vuosi ja jotkut käy vielä sen lisäksi kattomassa läjäpäin saman bändin kitaristin soolokeikkojakin.

        Jotkut on jopa niin hulluja et käy Japanista asti joillakin Popedan keikoilla kun ovat tutustuneet Costelloon tai Lacuun silloin kun ne oli Hanoissa ja diganneet Hanoi rocksia ja käy sen takia nyt sitten joillain Popedan keikoilla, koska samoja ukkoja soittaa siinäkin.

        Just luin jutun hesarista espanjalaisesta hepusta joka on käyny 139:llä Bruce Sprigsteenin keikalla. Eilen yksi suomalainen kertoi, että on ollu tänä vuonna 13:sta saman artistin keikalla ympäri maailman.

        Se, että sä et tee niin ei tarkoita sitä etteikö maailmassa tai suomessa olisi sellaisia paljonkin jotka tekee niin. Jotkut laittaa rahansa esim. siihen, että juo joka viikonloppu kännit baarissa tai niillä on joku kallis urheiluharrastus yms. Jotkut taas käy monta kertaa vuodessa niin Popeda kuin monen muunkin bändin ja artistin keikoilla. Se on taas mun mielenkiinnon kohde ja harrastus. Et ehkä ymmärrä sitä, mutta se ei mua kiinnosta eikä oo multa pois. Sellaisen on tosi vaikea ymmärtää tämmöistä joka ei musiikista tykkää tai välitä jostain tietystä bändistä tai artistista aivan tuhottomasti tai jolla ei ole tämmöinen harrastus että rakastaa keikoilla käyntiä enemmän kuin jotain muuta asiaa.

        Mut älä tuomitse muita sen takia, että sun mielestä moinen touhu on pässiä. Mäkään en tuomitse sun harrasteita tai elämääsi.


      • ddasasasasasassas kirjoitti:

        Raaka-Arska ei oo ollu koko bändissä moneen moneen vuoteen. Sitäpaitsi se oli bändin roudari ja bussikuski eikä sen kummempaa.

        Jos mun ikä kiinnostaa, niin se on 34v. Mikä siinä on et joitakin niin hitosti ärsyttää se, että joku ja jotkut fanittaa tätä bändiä ihan täpöllä ja se että se on ollu olemassa kohta 35v ja on edelleen kasassa ja aikoo olla kasassa myös vuonna 2013. Aika moni yli kolmekymppinen käy Popedan keikoilla sen 10-20 keikkaa per vuosi. Itsellä määrä on tuota luokkaa. Lisäksi katon kaikki mahdolliset keikkavideot mitä youtubeen on ikinä vaan ladattu.

        Tiedän myös minua kymmenen tai yli kymmenen vuotta vanhempia miehiä ja naisia jotkä käy kattomassa 20-50 Popedan keikkaa per vuosi ja jotkut käy vielä sen lisäksi kattomassa läjäpäin saman bändin kitaristin soolokeikkojakin.

        Jotkut on jopa niin hulluja et käy Japanista asti joillakin Popedan keikoilla kun ovat tutustuneet Costelloon tai Lacuun silloin kun ne oli Hanoissa ja diganneet Hanoi rocksia ja käy sen takia nyt sitten joillain Popedan keikoilla, koska samoja ukkoja soittaa siinäkin.

        Just luin jutun hesarista espanjalaisesta hepusta joka on käyny 139:llä Bruce Sprigsteenin keikalla. Eilen yksi suomalainen kertoi, että on ollu tänä vuonna 13:sta saman artistin keikalla ympäri maailman.

        Se, että sä et tee niin ei tarkoita sitä etteikö maailmassa tai suomessa olisi sellaisia paljonkin jotka tekee niin. Jotkut laittaa rahansa esim. siihen, että juo joka viikonloppu kännit baarissa tai niillä on joku kallis urheiluharrastus yms. Jotkut taas käy monta kertaa vuodessa niin Popeda kuin monen muunkin bändin ja artistin keikoilla. Se on taas mun mielenkiinnon kohde ja harrastus. Et ehkä ymmärrä sitä, mutta se ei mua kiinnosta eikä oo multa pois. Sellaisen on tosi vaikea ymmärtää tämmöistä joka ei musiikista tykkää tai välitä jostain tietystä bändistä tai artistista aivan tuhottomasti tai jolla ei ole tämmöinen harrastus että rakastaa keikoilla käyntiä enemmän kuin jotain muuta asiaa.

        Mut älä tuomitse muita sen takia, että sun mielestä moinen touhu on pässiä. Mäkään en tuomitse sun harrasteita tai elämääsi.

        Popedaa olen minäkin fanittanut jostain 90-luvulta, olen 37-vuotias. Keikan olen nähnyt toistaiseksi vain kolme kertaa koska noita suosikkibändejä ja -artisteja minulla riittää. Patella on kyllä karismaa vaikka muille jakaa. :)


    • ´´ellun kana´´

      On se outo juttu kerrassaan, kun vesiselvän/kohtuukäyttäjän/raittiin/absolutistin laulusolistin keikkakuntoa ja alkoholin käyttöä-ei käyttöä pitää niin pirusti vakuutella. Lehtien otsikot, youtube ja viidakkorumpu kuitenkin kertoo taas ihan toista tarinaa.

      • aina valitatte

        No onkos sun mielestä esim. tänävuonna Popedan keikoilla kuvatuissa youtubevideoissa näkyny lavoilla känninen Mustajärvi. Lehdissä, netissä, televisiossa tai radiossa ei ole ollut yhtään Mustajärveen liittyvää sekoilu-uutista sitten tuon Kanarian homman.Tuosta ainosta tän vuoden sekoilusta on sitäpaitsi jo noin viisi kuukautta.

        Jos sekoilu olis jatkunut, niin näkyisi se niissä youtubeen kuvatuissa videoissakin ja media olis kyllä kirjottanut sekoiluista juttuja, jos niitä olis ton Kanarian jälkeen ollu. Viidakkorumpukaan ei ole kertonut missään jotta Pate olisi ollut kännissä Popedan keikoilla kun sellaista kerrotavaa ei ole ollut. On voinu vetää ittesä ihan tööt keikan jälkeen, mutta stagella on ollu siivosti. Sinne bäkkärille tai bussiin ei yleensä mikään media pääse joten sitä emme voi tietää mitä siellä keikan jälkeen tapahtuu jos tapahtuu.


        Menkää itse sinne keikalle kattomaan niin näätte, että siellä esiintyvä on hemmetin hoikka ja hyväkuntoinen solisti jolla on kädessä vain vesipullo tai limupullo. Muutenkin on niin siistin oloinen mies nykyään kun lopulta tajus leikata sen takatukankin pois. Nykyään Paulilla on todella lyhyt ja siisti tukka. On kuin joku armeijan kapiainen uudessa tukassaan.

        Välispiikeistäkin huomaa ettei tuo kännissä siellä lavalla ole ollut. Paten välispiikit on yleensä nykyään vain tätä tyyliä: kysyy yleisöltä onko niillä kaikki hyvin, sanoo biisin loputtua kiitos tai kiitos paljon, esittelee bändin soittajat, esittelee kitaristin kun se vetää soolon, sanoo hyvää yötä keikan lopussa ja alussa moro, moi tai hyvää iltaa, esittelee biisin sanomalla seuraavan biisin nimi on tai seuraava biisi kertoo siitä ja siitä. Hyvin vähäistä on Paulin läppä kun se selvänä esiintyy. Jos olisi soosissa, niin sieltä tulis niin ihme juttua ja spiikit olis todella pitkiä lätinöitä ja ölinöitä.


    • pari kertaa vuodessa

      En ole vime syksyn jälkeen käyny Popedan keikoilla eikä se ainakaan kanarian hiukan epäonnisesta vedosta ole ollu kiinni. Jos jollain on se kanarian juttu vaikuttanu meneekö kattoon popedaa niin pienestäpä on jättäny lähtemättä.
      Epäilen aika vahvasti että iltis,ilta lehti ja seiska oli aikalailla liiotellu koko juttua.

    • re_hab

      Popedalle sopiikin napakasti oma viinimerkki. Onhan puolet bändistä ryypännyt itsensä hautaan. Mutta olisiko kannattanut kerralla räväyttää viimosen päälle ja viinin litkun sijaan lanseerata Popeda Pontikka!

      "Ole kuin Pate ja vedä Popedaa. Kohta sinäkin luulet osaavasi laulaa!" Tässä ilmainen slogan vapaaseen käyttöön. Tai sitten vielä tämä: "Kontaten kohti Ikuria. Kiitos Popeda Pontikan".

      • just joo

        Mikkonen ehkä kuoli viinaan. Tosin sydänkohtaus oli se virallinen syy, mutta viinaan käytti rankalla kädellä joka varmasti edesauttoi sitä, että pumppu poksahti. Ainialan Ilpo teki myöhemmin itsemurhan ja ei ollut kuulunut enää vuosiin Popedaan. Popedassa on ollut aina 5-6 soittajaa per kokoonpano joten en kyllä saa mitenkään lukua jotta puolet bändistä olisi ryypännyt itsensä huotaan. Sotket nyt johonkin muuhun bändiin.

        Paremmin Pate ainakin laulaa kuin Lindholmin Olli, Juice tai Syrjän Martti. Kuinka on oman laulutaitosi laita?


      • Viininlitkua

        Myös Yö:llä on oma viini vaikka laulaja on raivoraitis ja musa on nykyisin täyttä iskelmää ja humppaa.


      • niinpä niin...
        just joo kirjoitti:

        Mikkonen ehkä kuoli viinaan. Tosin sydänkohtaus oli se virallinen syy, mutta viinaan käytti rankalla kädellä joka varmasti edesauttoi sitä, että pumppu poksahti. Ainialan Ilpo teki myöhemmin itsemurhan ja ei ollut kuulunut enää vuosiin Popedaan. Popedassa on ollut aina 5-6 soittajaa per kokoonpano joten en kyllä saa mitenkään lukua jotta puolet bändistä olisi ryypännyt itsensä huotaan. Sotket nyt johonkin muuhun bändiin.

        Paremmin Pate ainakin laulaa kuin Lindholmin Olli, Juice tai Syrjän Martti. Kuinka on oman laulutaitosi laita?

        Et ole sitten kovalta fanitukseltasi sattunut huomaamaan, että Popedassa on enää yksi alkuperäinen jäsen messissä. Pääpultsari itse.


      • hjkl69
        Viininlitkua kirjoitti:

        Myös Yö:llä on oma viini vaikka laulaja on raivoraitis ja musa on nykyisin täyttä iskelmää ja humppaa.

        en yön keikalle lähtis vaikka maksasivat,ei Olli ole laulaja.


      • Älä ulise
        niinpä niin... kirjoitti:

        Et ole sitten kovalta fanitukseltasi sattunut huomaamaan, että Popedassa on enää yksi alkuperäinen jäsen messissä. Pääpultsari itse.

        Oli ehkä pultsari joskus 1980-2007. mutta jos esim. tän kesä lookkia katselet niin siitä on pultsarin ulkonäkö kaukalo. Harva 56v näyttää noin hyväkuntoiselta ja on vatsasta noin hoikka ja samalla käsistä lihaksikas kuin Pauli nykyisin. Nyt ei oo enää rumaa tukkaakaan vaan lyhyet miehen hiukset.


      • siistijä
        hjkl69 kirjoitti:

        en yön keikalle lähtis vaikka maksasivat,ei Olli ole laulaja.

        Onhan se palkittu iskelmälaulaja, vaikka laulaa ei osaakaan.


      • umcp
        Älä ulise kirjoitti:

        Oli ehkä pultsari joskus 1980-2007. mutta jos esim. tän kesä lookkia katselet niin siitä on pultsarin ulkonäkö kaukalo. Harva 56v näyttää noin hyväkuntoiselta ja on vatsasta noin hoikka ja samalla käsistä lihaksikas kuin Pauli nykyisin. Nyt ei oo enää rumaa tukkaakaan vaan lyhyet miehen hiukset.

        Siis pultsari lähes 30 vuotta! Ihme kun on vielä hengissä. Olisi luullut, että olisi lähtenyt Juicen matkassa. Siinä vasta kaksi tosi ulisijaa, Juissi sentään osasi kirjoittaa!


      • Juice boy
        umcp kirjoitti:

        Siis pultsari lähes 30 vuotta! Ihme kun on vielä hengissä. Olisi luullut, että olisi lähtenyt Juicen matkassa. Siinä vasta kaksi tosi ulisijaa, Juissi sentään osasi kirjoittaa!

        Juice makasi monia vuosia vaan kotana ja sohvassaan eikä liikkunut sieltä juuri minnekään. Söi vaan rasvaruokaa yms. ja oli vuosia reilusti ylipainoinen. Juicella oli vissiin sokeritautikin. Tupakkaa veti varmaan viisinkertaisesti sen mitä joku muu polttaa (ketjupolttaja) ja oli kova tupakan fanittaja, ystävä ja puolestapuhuja. Juicella oli paljon terveydellisiä ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      41
      3021
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1473
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1331
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1241
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe