Travian 4 sankarin piirteet

Travianin pelaaja

Mitä näistä pitäisi kehittää

Hyökkäysbonus
Puolustusbonus
Resurssit

Resurssien kehittäminen tuottaa resursseja joilla voi sitten ostaa enemmän joukkoja. Kummassa on hyöty suurempi hyökkäys- ja puollustusbonuksien vai resurssien kehittäminen?

5

1413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tratsku

Mina olen miettinyt tuota samaa. Pitaisiko ottaa myos huomioon tuo taisteluvoima. Ja mita se itse asiassa auttaa?

• Travianin pelaaja

Tietysti kannattaa myös taisteluvoimaa kehittää, se parantaa sankarin hyökkäystä ja puollustusta. Ja seikkailujen aikana sankari vahingoittuu paljon vähemmän.

• m3rkk1
    • Säännöt uusiksi.

Jonniin joutava peli joka ei kasva suosiota sen takia, kun "isot pelaajat" hyökkäävät monta kertaa pienempien pelaajien tukikohtiin ja on juuri sen takia mahdoton päästä peliin mukaan jos ei ole aikaa olla koneella 24/7 pelissä. Kerran kokeilin peliä ja samaa olen myös monelta muulta kuullut ja juuri sen takia lopettaneet pelin pelaamisen.

Sitten nämä "valvojat" on niin pellejä, että vähänkin on kritisoivaa tekstiä niin banaani paukkuu pelistä. Luulevat olevan jotain jumalia ettei heitä saa arvostella tai niiden päätöksiä.

Ehkä voisin harkita pelaamista kunnes tulee jonkinmoinen suoja, että isommat pelaajat ei voi hyökätä pienempien kimppuun. Painotan EHKÄ.

• jou1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5037
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4428
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      2997
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27