Kalle Aaltonen

Tiuku

Forssalaisen taidemaalari Kalle Aaltosen työt kiinnostavat. Millaisessa arvossa hänen töitään pidetään?

5

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Musiikkimies"-(kin)

      Minua kiinnostaa myös oliskohan kysymyksessä sama Kalle Aaltonen josta
      J Alfret Tanner aikanaan teki jopa rallinkin?
      Olisi hienoa jos voisit viitata vaikkapa linkeillä niihin hänen taidekuviin?
      Olen muuten ihan lapsesta saakka jostain kumman syystä ollut mieltynyt siihen kyseiseen ralliin jonka muuten taisi Tapsa Rautavaara esittää. :)

      Voisin kuvitella että jos kyse on samasta ihmisestä niin tuo "kahtiajakoisuus" ei vaikuta ainakaan plussana hänen taidekuviensa arvoon, mikäli hän on myös niittänyt mainetta musiikin puolella.
      Tämä on vain minun mielipide. :(

      • "Musiikkimies"-(kin)

        Kiitos noista linkeistä Tiuku!
        Noin epäilinkin mutta helekutti sentään, tämän taiteilijan töitä kyllä haluaisin nähdä enemmänkin!
        Olipa hieno "kyläkuva"!


    • Jokeri

      Minä muista Kalle Aaltosen vuodelta 1960. Hän piirsi silloisen kotini hiilityönä Forsassa. Nytkin 60 v. myöhemmin maalaus tuo muistot mieleen. Kallella ei ollut kengissä nauhoja, vaan narusta oli ne siihen viritellyt. Itse olin silloin 5v, joten muistot ovat aika kirkkaat.

    • MURMELI

      Minulla olisi kaksi isoa taulua Kalle Aaltosen maalaamaa.Hän maalas niitä myös säkkikankaalle.Minulla on perinteiset taistelevat Metsot ja sit myös upee metsälampi ja sauna .Kalle kun sai ruokaa tai kahvia talosta niin hän maalasi taulun palkaksi .Voisin myydä ne jos jotain kiinnostaa kun itsellä ei ole tilaa niin isoille tauluille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe