Kalle Aaltonen

Tiuku

Forssalaisen taidemaalari Kalle Aaltosen työt kiinnostavat. Millaisessa arvossa hänen töitään pidetään?

5

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Musiikkimies"-(kin)

Minua kiinnostaa myös oliskohan kysymyksessä sama Kalle Aaltonen josta
      J Alfret Tanner aikanaan teki jopa rallinkin?
      Olisi hienoa jos voisit viitata vaikkapa linkeillä niihin hänen taidekuviin?
      Olen muuten ihan lapsesta saakka jostain kumman syystä ollut mieltynyt siihen kyseiseen ralliin jonka muuten taisi Tapsa Rautavaara esittää. :)

Voisin kuvitella että jos kyse on samasta ihmisestä niin tuo "kahtiajakoisuus" ei vaikuta ainakaan plussana hänen taidekuviensa arvoon, mikäli hän on myös niittänyt mainetta musiikin puolella.
      Tämä on vain minun mielipide. :(

• "Musiikkimies"-(kin)

Kiitos noista linkeistä Tiuku!
        Noin epäilinkin mutta helekutti sentään, tämän taiteilijan töitä kyllä haluaisin nähdä enemmänkin!
        Olipa hieno "kyläkuva"!

• Jokeri

Minä muista Kalle Aaltosen vuodelta 1960. Hän piirsi silloisen kotini hiilityönä Forsassa. Nytkin 60 v. myöhemmin maalaus tuo muistot mieleen. Kallella ei ollut kengissä nauhoja, vaan narusta oli ne siihen viritellyt. Itse olin silloin 5v, joten muistot ovat aika kirkkaat.

• MURMELI

Minulla olisi kaksi isoa taulua Kalle Aaltosen maalaamaa.Hän maalas niitä myös säkkikankaalle.Minulla on perinteiset taistelevat Metsot ja sit myös upee metsälampi ja sauna .Kalle kun sai ruokaa tai kahvia talosta niin hän maalasi taulun palkaksi .Voisin myydä ne jos jotain kiinnostaa kun itsellä ei ole tilaa niin isoille tauluille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe