Forssalaisen taidemaalari Kalle Aaltosen työt kiinnostavat. Millaisessa arvossa hänen töitään pidetään?
Kalle Aaltonen
5
1187
Vastaukset
- "Musiikkimies"-(kin)
Minua kiinnostaa myös oliskohan kysymyksessä sama Kalle Aaltonen josta
J Alfret Tanner aikanaan teki jopa rallinkin?
Olisi hienoa jos voisit viitata vaikkapa linkeillä niihin hänen taidekuviin?
Olen muuten ihan lapsesta saakka jostain kumman syystä ollut mieltynyt siihen kyseiseen ralliin jonka muuten taisi Tapsa Rautavaara esittää. :)
Voisin kuvitella että jos kyse on samasta ihmisestä niin tuo "kahtiajakoisuus" ei vaikuta ainakaan plussana hänen taidekuviensa arvoon, mikäli hän on myös niittänyt mainetta musiikin puolella.
Tämä on vain minun mielipide. :( - Tiuku
Eipä taida samasta Aaltosen Kallesta olla kyse.
http://www.hamewiki.fi/wiki/Kalle_Aaltonen
http://www.tammela.fi/UserFiles/tammela/File/harrastukset_ja_vapaa-aika/kulttuuri/Taidekirja/aaltonen_puosin_talo.JPG- "Musiikkimies"-(kin)
Kiitos noista linkeistä Tiuku!
Noin epäilinkin mutta helekutti sentään, tämän taiteilijan töitä kyllä haluaisin nähdä enemmänkin!
Olipa hieno "kyläkuva"!
- Jokeri
Minä muista Kalle Aaltosen vuodelta 1960. Hän piirsi silloisen kotini hiilityönä Forsassa. Nytkin 60 v. myöhemmin maalaus tuo muistot mieleen. Kallella ei ollut kengissä nauhoja, vaan narusta oli ne siihen viritellyt. Itse olin silloin 5v, joten muistot ovat aika kirkkaat.
- MURMELI
Minulla olisi kaksi isoa taulua Kalle Aaltosen maalaamaa.Hän maalas niitä myös säkkikankaalle.Minulla on perinteiset taistelevat Metsot ja sit myös upee metsälampi ja sauna .Kalle kun sai ruokaa tai kahvia talosta niin hän maalasi taulun palkaksi .Voisin myydä ne jos jotain kiinnostaa kun itsellä ei ole tilaa niin isoille tauluille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906