Forssalaisen taidemaalari Kalle Aaltosen työt kiinnostavat. Millaisessa arvossa hänen töitään pidetään?
Kalle Aaltonen
5
888
Vastaukset
- "Musiikkimies"-(kin)
Minua kiinnostaa myös oliskohan kysymyksessä sama Kalle Aaltonen josta
J Alfret Tanner aikanaan teki jopa rallinkin?
Olisi hienoa jos voisit viitata vaikkapa linkeillä niihin hänen taidekuviin?
Olen muuten ihan lapsesta saakka jostain kumman syystä ollut mieltynyt siihen kyseiseen ralliin jonka muuten taisi Tapsa Rautavaara esittää. :)
Voisin kuvitella että jos kyse on samasta ihmisestä niin tuo "kahtiajakoisuus" ei vaikuta ainakaan plussana hänen taidekuviensa arvoon, mikäli hän on myös niittänyt mainetta musiikin puolella.
Tämä on vain minun mielipide. :( - Tiuku
Eipä taida samasta Aaltosen Kallesta olla kyse.
http://www.hamewiki.fi/wiki/Kalle_Aaltonen
http://www.tammela.fi/UserFiles/tammela/File/harrastukset_ja_vapaa-aika/kulttuuri/Taidekirja/aaltonen_puosin_talo.JPG- "Musiikkimies"-(kin)
Kiitos noista linkeistä Tiuku!
Noin epäilinkin mutta helekutti sentään, tämän taiteilijan töitä kyllä haluaisin nähdä enemmänkin!
Olipa hieno "kyläkuva"!
- Jokeri
Minä muista Kalle Aaltosen vuodelta 1960. Hän piirsi silloisen kotini hiilityönä Forsassa. Nytkin 60 v. myöhemmin maalaus tuo muistot mieleen. Kallella ei ollut kengissä nauhoja, vaan narusta oli ne siihen viritellyt. Itse olin silloin 5v, joten muistot ovat aika kirkkaat.
- MURMELI
Minulla olisi kaksi isoa taulua Kalle Aaltosen maalaamaa.Hän maalas niitä myös säkkikankaalle.Minulla on perinteiset taistelevat Metsot ja sit myös upee metsälampi ja sauna .Kalle kun sai ruokaa tai kahvia talosta niin hän maalasi taulun palkaksi .Voisin myydä ne jos jotain kiinnostaa kun itsellä ei ole tilaa niin isoille tauluille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900