Auttaako akupunktio laihdutuksessa, siis vähentääkö se ruokahaluja ja vahvistaa henkisesti?
Entä nuo korviin laitettavat akunastat? Mihin kohtaan ne laitetaan, varsinkin silloin, kun ihmisellä on korvakoruja varten reikiä korvalehdessä?
Laihdutusta akupunktiolla?
1
411
Vastaukset
- timantteja
Ruokahalu on tallella, mutta makeanhimo ja muutenkin erilaiset ruokiin liittyvät himot on omaksi yllätykseni vähintäänkin puolittunut sen jälkeen kun olen alkanut kokeilemaan tavallista akupunktiota terveydellisiin ongelmiini. Kyllä tässä on laihduttukkin 6 kilon verran sen ansiosta kuukaudessa.
Jos joku nyt tästä innostuu niin haluaisin muistuttaa että jos haluaa oman ihannevartalonsa niin se vaatii kyllä naisillakin lähes aina sitä että alkaa liikkumaan ja ennen kaikkea kasvattamaan lihasta, kun se lihas on se mikä saa näyttämään timmiltä ja muodokkaalta, kun treenaa oikeita paikkoja. Jos vaan ruokavalion kautta laihduttaa niin saattaa näyttää edelleen lihavammalta kuin mitä oikeasti on, jos rasvaprosentti on hurjan paljon isompi kuin lihasmassan määrä kehossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892