Auttaako akupunktio laihdutuksessa, siis vähentääkö se ruokahaluja ja vahvistaa henkisesti?
Entä nuo korviin laitettavat akunastat? Mihin kohtaan ne laitetaan, varsinkin silloin, kun ihmisellä on korvakoruja varten reikiä korvalehdessä?
Laihdutusta akupunktiolla?
1
542
Vastaukset 1
- timantteja
Ruokahalu on tallella, mutta makeanhimo ja muutenkin erilaiset ruokiin liittyvät himot on omaksi yllätykseni vähintäänkin puolittunut sen jälkeen kun olen alkanut kokeilemaan tavallista akupunktiota terveydellisiin ongelmiini. Kyllä tässä on laihduttukkin 6 kilon verran sen ansiosta kuukaudessa.
Jos joku nyt tästä innostuu niin haluaisin muistuttaa että jos haluaa oman ihannevartalonsa niin se vaatii kyllä naisillakin lähes aina sitä että alkaa liikkumaan ja ennen kaikkea kasvattamaan lihasta, kun se lihas on se mikä saa näyttämään timmiltä ja muodokkaalta, kun treenaa oikeita paikkoja. Jos vaan ruokavalion kautta laihduttaa niin saattaa näyttää edelleen lihavammalta kuin mitä oikeasti on, jos rasvaprosentti on hurjan paljon isompi kuin lihasmassan määrä kehossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t69910Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59558Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46497
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24487- 35479