Kaikki eivät matkusta Ryanairilla edullisuuden takia!

Ք21

Ihmetyttää se, että monet Ryanairin "vastustajat" näyttävät kuvittelevan, että Ryanair valikoituu ihmisten lentoyhtiöksi pelkästään rahattomuus syistä. Nämä unohtavat, että Pikanmaalla asuu 491 743 ja Varsinais-Suomessa 467 245. Se on siis lähes tulkoon miljoona ihmistä, joille Ryanair on yksinkertaisesti helpoin lentoyhtiö.

Ei Helsinki-Vantaalle meno ja siellä hengailu ole mitään hauskaa. Ensinäkin perheen kanssa on ehdottomasti otettava jo oma auto käyttöön ja sitten tarvitaan sille autolle majoitus siellä Helsinki-Vantaalla. Unohtaako pk-seutulainen tosiaan niin helposti sen, että ei meille muille ole yhtään sen kivempaa tulla sinne päin kuin sieltä tänne päin. Se on suoraan sanottuna perseestä. Jos omalta kentältä pääsee, oli se sitten vaikka Turkish Airlines, minä lennän sillä.

17

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 min. terminaaliin

      Juuri näin, käytännöllisyys ratkaisee paljon, eipä tarvitse lähteä kotoa kuin 45 min ennen koneen lähtöä ja vielä ehtii hyvin. Tosin kyllä se lentolippujen hintakin ihan mukavan positiivisen vaikutuksen tekee, ei raha ainakaan täällä varsinais-suomessa puussa kasva.

    • 11+5

      En voisi olla kanssasi enemmän samaa mieltä.
      Helsinki-Vantaan ikävimmät asiat ovat kallis pysäköinti, pitkät jonot baggage drop -tiskeille, ja turvatarkastusjonot. Ja paluumatkalla ajelu kotiin.
      Vaikka Turun terminaali kakkonen on aika kamala, niin kelpaa kyllä minulle siihen tarkoitukseen mihin terminaalia tarvitsen: helppoon matkallelähtöön. Plussaa vielä halvoista hinnoista, ja siitä, että parikymmentä minuutia laskeutumisen jälkeen sauna lämpeää ja pesukone pyörii.

    • Sekä myös

      Riippuuhan se lentoaikatauluistakin ja kohteesta (sekä vaihtoyhteyksistäkin).

    • ????

      Eihän Ryanairilla pääse mihinkään muualle Kuin Eurooppaan. Miten tuolla mihinkään lennät mihin on menossa, kun reittikartassa ei ole yhtään kohdetta mihin haluaa mennä? Eri asia, jos oikeasti on menossa juuri sinne, mihin Ryanairilla pääsee, mutta valtaosa matkustuskykyisistä reissaa muuallakin kuin Euroopassa.

      Kuinka moni teistä valitsee kohteen sen mukaan mihin Ryanairilla pääsee ja kuinka moni siten että on kohde missä haluaa käydä ja sitten sinne mennään sillä, millä sinne pääsee vaikka se ei olisikaan Ryanair?

      • rrgret565fdg

        Varmaan ne jotka haluaa muualle kuin Eurooppaan ovat pakotettuja käyttämään muita lentoyhtiöitä, mutta tajusit varmaan pointin, että Ryanairista tykätään juuri siksi, että se lentää näiden ihmisten kotikentältä.


      • ????
        rrgret565fdg kirjoitti:

        Varmaan ne jotka haluaa muualle kuin Eurooppaan ovat pakotettuja käyttämään muita lentoyhtiöitä, mutta tajusit varmaan pointin, että Ryanairista tykätään juuri siksi, että se lentää näiden ihmisten kotikentältä.

        Minä pääsen kotikentältäni mihin tahansa maapallolla, mihin nyt vain lentokoneella pääsee, vaikka kotikenttäni ei olekaan Helsinki Vantaa. Yhdellä vaihdolla pääsen mihin tahansa Euroopassa, monipuolisesti Pohjois- ja Etelä-Amerikkaan, Aasiaan, Afrikkaan, jopa Australiaan. Parilla vaihdolla onkin koko maailma tarjolla.

        Tykkään monipuolisesta tarjonnasta ja ihan passeleilla hinnoilla, vaikka yhtiö ei olekaan Ryanair. Varaussivutkin ovat paljon paremmat. Menen milloin menen ja mihin haluan ja en todellakaan minkään lentoyhtiön määräämässä tahdissa. Yhden kerran kokeilin Ryanairia, enkä päässyt jyvälle sen ihanuudesta verrattuna muihin vaihtoehtoihin. Liian sitovaa ja rajoittavaa monella tavalla, jollei sitten tosiaan matkusta täysin Ryanairin ehdoilla.


      • 81 lentoa Raikulla
        ???? kirjoitti:

        Minä pääsen kotikentältäni mihin tahansa maapallolla, mihin nyt vain lentokoneella pääsee, vaikka kotikenttäni ei olekaan Helsinki Vantaa. Yhdellä vaihdolla pääsen mihin tahansa Euroopassa, monipuolisesti Pohjois- ja Etelä-Amerikkaan, Aasiaan, Afrikkaan, jopa Australiaan. Parilla vaihdolla onkin koko maailma tarjolla.

        Tykkään monipuolisesta tarjonnasta ja ihan passeleilla hinnoilla, vaikka yhtiö ei olekaan Ryanair. Varaussivutkin ovat paljon paremmat. Menen milloin menen ja mihin haluan ja en todellakaan minkään lentoyhtiön määräämässä tahdissa. Yhden kerran kokeilin Ryanairia, enkä päässyt jyvälle sen ihanuudesta verrattuna muihin vaihtoehtoihin. Liian sitovaa ja rajoittavaa monella tavalla, jollei sitten tosiaan matkusta täysin Ryanairin ehdoilla.

        Kannattaisi kokeille muutama kerta, niin sitten tyhmempikin ymmärtää et mistä on kyse.....
        Euroopan sisäisille lennoille Raikku on ehdoton yhtiö, nopea terminaalityö, edullinen, helppo, hyvät varaussivut ja varma. Lisäksi kohteet sopivasti vähän "syrjemmässä", mikä tuo lisää miellyttävyyttä. Suurin osa lentomatkustajista kun ei jää sen ruuhkaisen pääkentän läheisyyteen.


      • ffffffffffd
        ???? kirjoitti:

        Minä pääsen kotikentältäni mihin tahansa maapallolla, mihin nyt vain lentokoneella pääsee, vaikka kotikenttäni ei olekaan Helsinki Vantaa. Yhdellä vaihdolla pääsen mihin tahansa Euroopassa, monipuolisesti Pohjois- ja Etelä-Amerikkaan, Aasiaan, Afrikkaan, jopa Australiaan. Parilla vaihdolla onkin koko maailma tarjolla.

        Tykkään monipuolisesta tarjonnasta ja ihan passeleilla hinnoilla, vaikka yhtiö ei olekaan Ryanair. Varaussivutkin ovat paljon paremmat. Menen milloin menen ja mihin haluan ja en todellakaan minkään lentoyhtiön määräämässä tahdissa. Yhden kerran kokeilin Ryanairia, enkä päässyt jyvälle sen ihanuudesta verrattuna muihin vaihtoehtoihin. Liian sitovaa ja rajoittavaa monella tavalla, jollei sitten tosiaan matkusta täysin Ryanairin ehdoilla.

        Asut oulussa? matkustat sieltä finnairilla helsinki-vantaalle ja sieltä sitten eurooppaan? ja jos euroopasta kauemmas niin vaikka frankfutissa lufthansalla vaihto? ja jos vaikka australiaan, niin sitten vaikka siitä japaniin ja sieltä australiaan?


      • tulot 62 000e/vuosi

        Voi elämä teitä yksinkertaisia ihmisiä! Lennän Raikulla Eurooppaan JA olen varannut siltä kentältä nopean ja sujuvan lisälennon minne tahansa mihin haluan mennä. Helppoa, halpaa ja mukavaa. Kaikki sujuu hyvin. Varaukset voi tehdä netissä ja maksaa netissä.

        PS: kuka idiootti enää jonnekkin Thaikkulandiaan haluaisikaan, inhottavampaa mestaa en voisi kuvitella kuin ne miljoonaturistirysät.


      • anti-flaf-flaf
        tulot 62 000e/vuosi kirjoitti:

        Voi elämä teitä yksinkertaisia ihmisiä! Lennän Raikulla Eurooppaan JA olen varannut siltä kentältä nopean ja sujuvan lisälennon minne tahansa mihin haluan mennä. Helppoa, halpaa ja mukavaa. Kaikki sujuu hyvin. Varaukset voi tehdä netissä ja maksaa netissä.

        PS: kuka idiootti enää jonnekkin Thaikkulandiaan haluaisikaan, inhottavampaa mestaa en voisi kuvitella kuin ne miljoonaturistirysät.

        r unkkaa sukanvarteen köyhä!


      • flaflaf
        anti-flaf-flaf kirjoitti:

        r unkkaa sukanvarteen köyhä!

        Keskustele lentämisestä Ryanairilla!!!


    • Halvalla hyvää

      Sinulle ????, me itse asiassa olemme viime aikoina useinkin valinneet lomakohteemme sen mukaan, minne Turusta pääsee suoraan. Joko Wizzairilla, tai nyttemmin myös Ryanairilla.
      Välillä täytyy lähteä Turusta vaihdolla Tukholman, Kööpenhaminan, Riian tai jopa Helsingin kautta, tai peräti Helsingistä. Mutta jos tarve on päästä ihan vaan lomalle, niin suorat kohteet kelpaavat oikein hyvin.

    • Masa221

      Ryanairilla matkaaminen on todella stressaavaa, vältän yhtiötä kuin ruttoa. Natsimaiset määräykset (okei, näihinhän halvat hinnat perustuvat, mutta silti) ja pelkistetyt koneet (ei edes tavaraverkkoa istuimessa, johon saisi vaikkapa kirjan) takaavat tuskallisen matkan. Mieluummin matkaan esim. Norweganilla, ja maksan 50 euroa enemmän lipusta.

      • Jos lukee kirjaa,

        ei tarvitse verkkoa istuimessa. Jos ei lue, se voi olla laukussa, eikö?


    • 1+1

      Tölkki Heinekin olutta 4.5e :P Olen ostanut kerran! Mitä nyt oon seurannut niin vajaasta 200 ihmisestä 10-20 ostaa jotain.

      • Huutomerkki?

        Mihinkähän keskutelun osaan tämä olutostos liittyy?


    • irish

      Se liittyy sillai että vain rikkaat matkustavat Rynkyllä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe