Ateismis ei ole oikein minun makuuni

joku muu aate

Liian tunkahtavaa ja huumorintajutonta.

25

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teismi on trollien suosiossa näköjään.

• goddeloos

"Liian tunkahtavaa ja huumorintajutonta. "
      - Minä nauran tälle.... olen muuten ateisti :p

• EL.a .K:IM

goddeloos

Mä joudun kerrankin komppaamaan sua. Ateisteilla on pääsääntöisesti parempi huumorintaju. On repertuaaria enemmän, kun ei joudu miettimään voiko jostain vääntää vitsiä.

• Aloittajalla on hyvä maku. Sillä lailla vaan jumalien parissa, huumoripitoista?

• Haluaisin kertoa sinulle kokemuksistani Ateismi-palstalla silloin, kun sinne ei vielä ollut asettunut asumaan kaikentukkiva Kamelin*postaaja.

Aivan huumorintajuton ilmapiiri siellä todellakin oli. Kukin pukeutui aina asialliseen jakkupukuun tai pikkutakkiin ja suoriin housuihin ennen kirjautumistaan, siistit farkutkin hyväksyttiin, jos olemus oli muuten kunnossa. Koskaan ei naurattanut yhtään. Vertailimme siellä eri lihakirveiden laatua, lyöntiominaisuuksia ja hintaa sekä suunnittelimme hirmutekoja, kuten kolmipyöräkulkuetta Eduskuntatalon ohi täydenkuun aikaan. Vertailimme myös suosikkimusiikkiamme, erityisesti mieleeni jäi tämä ateismin tunnusmusiikki

http://www.youtube.com/watch?v=sOUsbtUrXHk

Minkäänlaista naurun tyrskettä ei ateismin parissa todellakaan sallita. Tunkahtava on juuri oikea sana kuvaamaan tämän ihmisryhmän olemusta ja atmosfääriä, jossa he parhaiten viihtyvät. Olet siis tavoittanut ateismin syvimmän olemuksen muutamalla sanalla. Onnittelen!

• ei ois tarvinnu

No kiitos.

• :D

iaurwen

Meinasin alkaa hengata siellä ateisti palstalla, kun kerran kävin tsiigaamassa. Nimenomaan sen huumoripitoisuuden takia. En sitten viitsinyt, koska olisin kuitenkin puuttunut joidenkin puhumisista Jumalasta. Parempi viihdearvo sillä palstalla on.

• Dara

Iaurwen! Miksi linkitit tuon ateismin tunnusmusiikin? Nyt mä repesin ihan totaalisesti ja pilasin lopullisesti maineeni huumorintajuttomana ja tunkkaisena ateistina :(
        Teitkö tuon tahallasi?
        ;DD

• Dara kirjoitti:

Iaurwen! Miksi linkitit tuon ateismin tunnusmusiikin? Nyt mä repesin ihan totaalisesti ja pilasin lopullisesti maineeni huumorintajuttomana ja tunkkaisena ateistina :(
        Teitkö tuon tahallasi?
        ;DD

Tekoni oli täysin tahallinen. Meillä oli ateismipalstalla kaikille vakikirjoittajilla käytössä "Kahvit Näytölle" -käsite, jolla kuvattiin juuri näitä repeämisiä.

Ateismin tunnusmusiikki kuulostaa synneistä puhdistumisen jälkeen hiukan paremmalta:

http://www.youtube.com/watch?v=uSC4w-fvojA&feature=related

• Dara
        iaurwen kirjoitti:

Tekoni oli täysin tahallinen. Meillä oli ateismipalstalla kaikille vakikirjoittajilla käytössä "Kahvit Näytölle" -käsite, jolla kuvattiin juuri näitä repeämisiä.

Ateismin tunnusmusiikki kuulostaa synneistä puhdistumisen jälkeen hiukan paremmalta:

Ateismi-palsta oli kyllä tosi mukava ennen tuota kamelinahteri-invaasiota. Sellainen sopivan synkkä ja vakavamielinen. Siellä kuvastui hyvin ateismin syvin olemus; turhuus, tarkoituksettomuus, materialismi ja moraalittomuus... ;)

• kris tit ty
        iaurwen kirjoitti:

Repesin minäkin siitä eka versiosta, vaikka yritin kyllä kovasti ensin olla vakavan paheksuva. Minusta se ei kylläkään kuulostanut ateismimusiikilta. Se oli sellaiseksi liian viatonta. Tuo jälkimmäinen puhdistuksen (vrt. Sofi Oksanen) läpikäynyt versio sen sijaan sopii ateismimusiikiksi kuin nappi silmään.

jk

Noihan on ihan riemuissaan. Pääsee kohta harrastamaan kannibalismia.

• Mirka ...

Tiesitkö että miljoonat uskiskollegasi rypee Intiassa lehmän ulosteissa.

• Ateistitko huumorintajuttomia. Huono vitsi, nauran silti hähähäähähähähäh.
      Kiva meiniki tällä kirkon kupeessa.
      Henkii sellainen rakkaus lähimmäistä kohtaan ja sellainen ilo ja riemu. :-D

• koo

up

• totista menoa

No hiukan teennästä tuo on tuo ateitien yritys olla huumorintajunen :O
      Tosikkoja ne on nää uusateistit. :G

• Dara

Uusateistit. Mielenkiintoinen termi. Mitä sillä tarkoitat?

• luminarsku.

Vaikka olenkin aloituksen kaltaisia yks lause -pläjäyksiä vastaan niin tämän aloituksen minimalistinen ilmaisu hykerryttää. Se on hellyttävä, ei ilkeä. Luin ensiksi, että 'Ateismi ei ole ....' kunnes huomasin että se onkin kohtikäyvä: sinun ateismisi, siis ateismis. Tunkahtava, hmm... Tuleekohan tunkahtavasta uusi muoti-ilmaisu. :-)

Ja jos joku nurisee vanhan ketjun nostosta, niin perustelen sillä, että palstalle tungetaan liikaa aloituksia, joita ei voi hallita. Aina jää joku ketju, johon haluaisi kommentoida, mutta ei ole aikaa. Joten reilun puolentoista kuukauden takainen ei ole vielä vanha; tähän on unohtunut kommentoida.

• Kati Etsiii

Luminarsku, olet pastan Tarkin lukija. Onnittelut!
        ps en ole aloittaja

• Kristinusko on taas hyvin kapeakatseista ja ahdasmielistä, joka tuottaa vain ihmisvihaa monessakin suhteessa, jos ihminen on ominaisuuksiltaan vastoin Raamatun sanomaa...kuten homoseksuaali tai naispappi jne. eli sellainen joka ei sovi niihin raameihin, jotka sanellaan Raamatussa. Kuinka moni kristitty oikeastaan ymmärtää huumoria, joten lähdetäänkö me siitä keskustelussa liikkeelle?! Tunnen monia kristittyjä ja niistä ei yksikään ymmärrä minun tai monen muun henkilön huumoria eli he ovat mielestäni hyvin huumorintajuttomia! Huumoria ei kristityiden mielestä ole esimerkiksi kaksimieliset jutut, jotka ainakin minua huvittaa. Teidän huumorinne lähtee liikkeelle monesti siitä, että ihmisoikeuksien vieminen ihmisiltä on teistä se suurin hauskuus. Missä siinä on huumoria?

Siis itte nauran ainakin kristitylle, joka väittää että ateistit ovat huumorintajuttomia....teillä kristityillä ei ole varaa huumoriin sillä se on kielletty varmaankin siellä Raamatusta!!?!?! Huumorista ei kerro Raamattu mitään ainakaan suoraan!!

• ei niitä naarata

Atskut on hiukan tosikkoja. Olen huomannut.

• J

Mister J halusi perustaa puusepänverstaan ja lähti paikallisesta työ- ja elinkeinotoimistosta hakemaan starttirahaa. Sieltä vastattiin että toki saatte. Viisi kalaa ja kaksi leipää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55