hei kaikille! Olen 25 vuotias nainen ja haluaisin kuulla kokemuksia melanoomasta. Säikähdin jonkun aikaa sitten pahan päiväisesti kun googletin mustista täplistä kynsien alla ja eteen tuli melanooma.
Saunassa istuessani aloin katsella varpaan kynsiäni ja lakka oli sen verran kulunut että huomasin yhden kynteni mustuneen. Menin välittömästi poistamaan lakan. Kynsi ei ollut kokonaan musta vaan kynnen alla näyttäisi olevan yksi pieni musta täplä ja isompi ruskea laikku pohjalla. En sitä siinä vaiheessa pitänyt minään mutta olin hieman ihmeissäni. Muutaman päivän ihmeteltyäni googletin ja vastaus melanooma. Sitten iski paniikki. Mutta nyt olen päättänyt yrittää ottaa rennosti ja odottaa rauhallisesti ensi kuun alussa olevaa työterveys lääkärille olevaa aikaa, jolle voisin kertoa huoleni.. Onneksi on tuttu lääkäri. Luultavasti nämä "mustelmat" tai mitkä lienee johtuu vain huonoista kengistä, mutta parempi selvittää kuin katua
Kertokaahan kokemusianne, kiitos :)
Melanoomaako?
2
2127
Vastaukset
- hoidoissa.
En odottaisi kuukautta, menisin aiemmin lääkäriin.
- täpläkynsi87
onhan tää odottaminen ärsyttävää, mutta olen viime aikoina juossut lääkärissä niin tiheään että pitävät mua varmaan ihan kahjona joka yrittää väkisin löytää itestään vikaa. Olen käynyt kuvauttamassa rinnat kun löysin patin, joka oli sitten ärtynyt imusolmuke. Näitä patteja löytyi lisääkin mutta niistä ei kuulemma tarvi huolehtia sen enempää. Sitten aloin saada nivel ja luu särkyjä, minkä vuoksi minulla nyt epäillään reumaa ja olen nyt kuukauden päästä menossa uusiin tutkimuksiin ja niiden pohjalta päätetään magneettikuvien tarpeellisuudesta. Viimeksi lääkärissä käydessäni näytin myös luomia joita on tullut hurjan paljon lisää lyhyen ajan sisällä ja nekin ovat lääkärin mukaan harmittomia. Yritän olla ajattelematta koko asiaa ja uskoa siihen että kaikki on hyvin. Ehkä tuo kynsimuutos johtuukin reumasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779