Melanoomaako?

täplävarvas87

hei kaikille! Olen 25 vuotias nainen ja haluaisin kuulla kokemuksia melanoomasta. Säikähdin jonkun aikaa sitten pahan päiväisesti kun googletin mustista täplistä kynsien alla ja eteen tuli melanooma.
Saunassa istuessani aloin katsella varpaan kynsiäni ja lakka oli sen verran kulunut että huomasin yhden kynteni mustuneen. Menin välittömästi poistamaan lakan. Kynsi ei ollut kokonaan musta vaan kynnen alla näyttäisi olevan yksi pieni musta täplä ja isompi ruskea laikku pohjalla. En sitä siinä vaiheessa pitänyt minään mutta olin hieman ihmeissäni. Muutaman päivän ihmeteltyäni googletin ja vastaus melanooma. Sitten iski paniikki. Mutta nyt olen päättänyt yrittää ottaa rennosti ja odottaa rauhallisesti ensi kuun alussa olevaa työterveys lääkärille olevaa aikaa, jolle voisin kertoa huoleni.. Onneksi on tuttu lääkäri. Luultavasti nämä "mustelmat" tai mitkä lienee johtuu vain huonoista kengistä, mutta parempi selvittää kuin katua
Kertokaahan kokemusianne, kiitos :)

2

2244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidoissa.

En odottaisi kuukautta, menisin aiemmin lääkäriin.

• täpläkynsi87

onhan tää odottaminen ärsyttävää, mutta olen viime aikoina juossut lääkärissä niin tiheään että pitävät mua varmaan ihan kahjona joka yrittää väkisin löytää itestään vikaa. Olen käynyt kuvauttamassa rinnat kun löysin patin, joka oli sitten ärtynyt imusolmuke. Näitä patteja löytyi lisääkin mutta niistä ei kuulemma tarvi huolehtia sen enempää. Sitten aloin saada nivel ja luu särkyjä, minkä vuoksi minulla nyt epäillään reumaa ja olen nyt kuukauden päästä menossa uusiin tutkimuksiin ja niiden pohjalta päätetään magneettikuvien tarpeellisuudesta. Viimeksi lääkärissä käydessäni näytin myös luomia joita on tullut hurjan paljon lisää lyhyen ajan sisällä ja nekin ovat lääkärin mukaan harmittomia. Yritän olla ajattelematta koko asiaa ja uskoa siihen että kaikki on hyvin. Ehkä tuo kynsimuutos johtuukin reumasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe