Noh, mulle siis kävi niin että harrastettiin jätkän kanssa suojaamatonta seksiä... viikko sitten... ja nyt on sen jälkeen ollu maha vähän outona... kipristelly alavatsaa jne.... mulla on pillerit, mutta kyseisen päivän pilleri oli jtn 12h myöhässä... joten voiko olla mahollista että oisin raskaana... tosin mietin kyllä, että ei kai sitä näin pian voi huomata... raskaustesti odottaa laatikossa, mutta sitähän ei voi tehdä ennenkuin 19 päivää yhdynnästä, kun pillerit on.... mutta voinko olla raskaana pillereistä huolimatta.. tai kuinka todennäköistä se on??
Raskaana(ko?)
9
224
Vastaukset
- 1´1
Jos pillerit on otettu väärin niin raskauden riski kasvaa, ei ne muutoinkaan ole 100%:n varmoja.
Tuo 19 vrk koskee kaikkia, ei vain pillereiden syöjiä, sitä raskaushormonia kun ei heti ala erittyä sellaisia määriä että näkyisivät testissä, siksi se od.aika.
Kiinnittyminen voi aiheuttaa kipristelyä. Tee se testi sitten kun sen aika on. Tai mene veritestiin, - Nuorukainen18v.
Kuinka suurella todennäköisyydellä raskaustestit näyttävät oikein...
- lab.
Eikös nuorukainen ole sana jota käytetään miespuolisesta henkilöstä?
Kyllä ne nykyajan testit ovat herkkiä ja näyttävät oikein kunhan ne tehdään oikein, eli ei liian aikaisessa vaiheessa jne.
Veritestiin tosiaan voisit mennä niin ei tarvitsisi miettiä. - Nuorukainen18v.
Voinko tehhä testin kun on kulunut 12päivää yhdynnästä..... en malttais odottaa yhtään pidempään...
- en suosittele
Voit toki tehdä, mutta se ei ole silloin niin varma ja sitten epävarmana joudut kuitenkin tekemään uuden testin myöhemmin.
- Nuorukainen18v.
Noh, nyt mulla alko tää "tyhjennysvuoto" mutta sitähän ei siis ilmeisesti lasketa oikeaksi kuukautisvuodoksi, ja voin silti olla raskaana... oonko ymmärtänyt oikein?
- itsekinäiti
Raskauden mahdollisuus ei ole poissuljettu...
- .
Ei se asia selviä ilman testausta ja testi ei näytä oikein jos sen tekee liian aikaisin,
- Nuorukainen18v.
Mulla oli onnea matkassa, eli testi näytti selvää negaa ja se on paras tilanne tällä hetkellä :) Vauva on kyllä tulevaisuudessa tosi tervetullut mun elämään, mutta vielä ei ole sen aika :) Se tulee sitten, kun on tarkoitettu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225469Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841881Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3601831- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 70782
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 36684