Raskaana(ko?)

Nuorukainen18v.

Noh, mulle siis kävi niin että harrastettiin jätkän kanssa suojaamatonta seksiä... viikko sitten... ja nyt on sen jälkeen ollu maha vähän outona... kipristelly alavatsaa jne.... mulla on pillerit, mutta kyseisen päivän pilleri oli jtn 12h myöhässä... joten voiko olla mahollista että oisin raskaana... tosin mietin kyllä, että ei kai sitä näin pian voi huomata... raskaustesti odottaa laatikossa, mutta sitähän ei voi tehdä ennenkuin 19 päivää yhdynnästä, kun pillerit on.... mutta voinko olla raskaana pillereistä huolimatta.. tai kuinka todennäköistä se on??

9

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1´1

      Jos pillerit on otettu väärin niin raskauden riski kasvaa, ei ne muutoinkaan ole 100%:n varmoja.

      Tuo 19 vrk koskee kaikkia, ei vain pillereiden syöjiä, sitä raskaushormonia kun ei heti ala erittyä sellaisia määriä että näkyisivät testissä, siksi se od.aika.

      Kiinnittyminen voi aiheuttaa kipristelyä. Tee se testi sitten kun sen aika on. Tai mene veritestiin,

    • Nuorukainen18v.

      Kuinka suurella todennäköisyydellä raskaustestit näyttävät oikein...

    • lab.

      Eikös nuorukainen ole sana jota käytetään miespuolisesta henkilöstä?

      Kyllä ne nykyajan testit ovat herkkiä ja näyttävät oikein kunhan ne tehdään oikein, eli ei liian aikaisessa vaiheessa jne.

      Veritestiin tosiaan voisit mennä niin ei tarvitsisi miettiä.

    • Nuorukainen18v.

      Voinko tehhä testin kun on kulunut 12päivää yhdynnästä..... en malttais odottaa yhtään pidempään...

      • en suosittele

        Voit toki tehdä, mutta se ei ole silloin niin varma ja sitten epävarmana joudut kuitenkin tekemään uuden testin myöhemmin.


    • Nuorukainen18v.

      Noh, nyt mulla alko tää "tyhjennysvuoto" mutta sitähän ei siis ilmeisesti lasketa oikeaksi kuukautisvuodoksi, ja voin silti olla raskaana... oonko ymmärtänyt oikein?

    • itsekinäiti

      Raskauden mahdollisuus ei ole poissuljettu...

    • .

      Ei se asia selviä ilman testausta ja testi ei näytä oikein jos sen tekee liian aikaisin,

    • Nuorukainen18v.

      Mulla oli onnea matkassa, eli testi näytti selvää negaa ja se on paras tilanne tällä hetkellä :) Vauva on kyllä tulevaisuudessa tosi tervetullut mun elämään, mutta vielä ei ole sen aika :) Se tulee sitten, kun on tarkoitettu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe