Treffipalveluun olisi hyvä saada tarkempia hakumahdollisuuksia niin, että voisi tarkemmin määritellä mitä etsii ja mitä ihannekumppani etsii. Esim. "tositarkoituksella, deittailu, seksisuhde, ystävyyttä" jne. Tällaisten hakuehtojen myötä olisi hyvä jos pystyisi määrittämään ihannekumppanin sukupuoleksi "nainen tai mies" tms. Esim. haluaisin ystävystyä jonkun naisen kanssa (olen vasta muuttanut paikkakunnalle), mutta ihannekumppanini on mies. Nyt on hyvin vaikeaa tehdä profiili, joka palvelisi näitä tarkoituksia. Vai pitäisikö tehdä kahdet tunnarit ja kaksi eri profiilia?
Treffipalveluun tarkempia hakumahdollisuuksia
feeeli
1
<50
Vastaukset
Heippa feeeli,
Kiitos palautteestasi, erittäin hyvä idea. Pistämme tämän mieleen, kun päivitämme Treffejä.
Terkuin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576067
- 755359
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783