Kyöpelinvuoren tukiasemassa on iso kapasiteettivaje ollut jo useita vuosia sain itse tämän selville suoraan saunalahdelta ja muuta kautta.Eivät ole tehneet asialle mitään,kovia ovat selittelemään mutta mitään ei tapahdu.Nopsa on toiminut todella hitaasti vuoden ajan alle liittymän nopeus ollut normaalina aikana 07-23 k 0,2-0,5 megaa. Vuonna 2008 samassa paikassa nopeus oli keskimäärin 1,5-2mb päivällä.
Jos käytät keskustassa.Laitan viestiä Saunalahdelle esim oman sivujen kautta ja kerro että ei toimi kuten pitää.Vaadi jo maksettuja maksuja takaisin vaikka 50% niin saadaan vauhtia asia korjaukseen.
Suonenjoki saunalahti mobiililaajakaista-asiakkaat
1
188
Vastaukset
- mielipide123
Miksi ylipäätään käyttää mobiiliyhteyttä ainoana yhteytenä?
Tukiasemien runkoyhteys on usein puutteellinen, runkoyhteys on joissakin tapauksissa tehty SHDSL tekniikalla ja on nopeudeltaan ehkä 5-40 Mbps riippuen vähän olosuhteista missä tukiasema on. Myös radiolinkit tukiaseman runkoyhteydeksi ovat mahdollisia.
Kyllähän tietysti osalle tukiasemista tulee kuitu runkoyhteys, tällöin ei ainakaan ole pulaa kapasiteestä tukiasemalta eteenpäin.
Mutta kuitenkin.. jos ihmiset käyttäisivät kotona kiinteää laajakaistaa ja jättäisivät mobiiliyhteydet liikkuville ihmisille niin tukiasemien joskus puuteellinen kaista riittäisi oikeaan käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957