Itsestään tuhoutuva kuvaformaattti

hierrintela

Onko olemassa sellaista kuvaformaattia, johon voisi määritellä ajankohdan jolloin kuva tuhoutuu, vähän niin kuin näkymätön muste.

Kätevää, ei jäisi kuvat ikuisesti nettiin vaan kuihtuivat pois.

5

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hierrintela

p.s

http://www.voice.fi/uutiset/hullu-maailma/onko-tassa-mitaan-jarkea-katoavalla-musteella-painettu-kirja/6/40092

"Etelä-Amerikkalainen kustantamo kehitti musteen, joka altistuessaan auringonvalolle ja ilmalle reagoi haalistumalla ja lopulta katoamalla The book that can't wait (Kirja, joka ei voi odottaa) -teoksen sivuilta kokonaan. Kirja sisältää uusien Etelä-Amerikkalaisten kirjailijoiden tuotoksia."

Digitaalisissa kuvissa käyttökohteita voisivat olla facebook ja muut yhteisöt.
      Ei nuoruuden kaikki törttöilykuvat olisi ikuisia.

• .......

Ei muuta kuin itse semmosta formaattia väsäämän.

Tiedostossa pitäisi olla aika lailla muutakin kuin itse kuvaan liittyvää koodia, joten voidaan ajatella, että tiedoston koko olisi yksi 'bottleneck'. Lisäksi kannattaa muistaa, että, kun jokin tiedosto/ohjelma/script poistaa tiedostoja tietokoneelta/serveriltä niin se yleensä luokitellaan virukseksi.

Lisäksi kaikki kuolleet linkit tuottaisivat sivujen ylläpitäjille tavattomasti huolia.

Mutta jos saat nämä kaikki ongelmat eliminoitua, ja lisäksi tarpeeksi ison ryhmän kannattajia ( varmaan monia miljoonia ) niin eikun alat vaan työstämään ja jakamaan.

• ----

ei

• kaappariXkippari

Voihan siitä kuvasta aina ottaa kuvaruutukaappauksen joka säilyy.

• eitoimieieieiei

Täysin mahdotonta mutta muuten kuvan metatoitoihhin voisi laittaa ns. vanhenemispäivän mutta eihän tuota palvelimien ole pakko noudattaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      322
      1822
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1284
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1157
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      947
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      881
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      843
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      804
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      736
    Aihe