Vimpat kokemuksia kaivataan

titu

Minulla aloitettiin muutama kuukausi sitten Vimpat-lääkitys ja kohtaukset poistuivat sen jälkeen kokonaan. Sitä ennen kohtauksia oli päivittäin. Lääke siis on osoittaunut hyväksi mutta kova päänsärky on tullut jäädäkseen. Kaipaan kokemuksia muilta käyttäjiltä, miten lääke sopinut ja onko tullut sivuvaikutuksia.

10

6272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titu

      eikö kukaan käytä lisäkseni Vimpatia?! Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia...

    • äiti+epityttö

      Meidän tytöllä on lääkkeenä vimpat (muiden lääkkeiden lisäksi). On liventänyt kohtauksia, mutta ei niitä kuitenkin on useampi viikossa. 11-vuotias tyttö kyseessä.
      Minkälaisella annoksella sulla menee lääke? meillä 150 200
      Harmittaa vaan kun joinakin aamuina on kahtena näkemistä vähän aikaa aina lääkeeen oton jälkeen. menee kyllä 1-2 tunnissa ohi, mutta harmillista kuitenkin.

    • kiitos vinkistä

      Minulla on myös Vimpatia Zonegranin ja Laamictalin lisäksi. Paikallisalkuisia kohtauksia tulee yleensä edelleen viikoittain. Vimpatista ei ole ollut huomattavaa tehoa, mutta olen viime ajat kärsinyt päänsärystä ja viestisi myötä tulin vasta ajatelleeksi että voisikohan synä olla tämä lääke. Epäilin että päänsärky johtuisi kesäajan nestevajauksesta mutta voi olla että Vimpat vaikuttaa taustalla. Täytyykin ottaa neurologin kanssa puheeksi.

      • minun mies

        minun miehellä on vimpat ja sen lisäksi iso annostus keppraa, ja kova kutina, kepprako sen tekee?


      • Lääke vaihtoon
        minun mies kirjoitti:

        minun miehellä on vimpat ja sen lisäksi iso annostus keppraa, ja kova kutina, kepprako sen tekee?

        Keppra tekee kutinan vastasinkin toisen kysymyksen ihottuma minulle tuli. No oireet ovat yksilöllisiä eihän niitä toinen pysty varmaksi sanomaan kerran kysyit niin vastasin.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut Kepra ja se teki valtavan nälän ja lihoin kuin pullataikina. Nyt on Vipat ja se ehkä sopii ollut käytössä nyt vajaan vuoden.

      • Anonyymi

        Kymmenkunta vuotta olen käyttänyt Keppraa eikä ole ollut ylipaino-ongelmia. Ylempänä mainittu kutina on sen sijaan ongelmana.


      • Anonyymi

        Minulla poistettiin trileptal käytöstä 10.10-21 aiheutti hyponatremiaa Arvo oli 117.Nyt käytössä vimpat 100mg kahdesti päivässä oireet huimausta,pahoinvointi,pyörryttää välillä ei muita jälkioireita ainakaan vielä VIMPAT 100mg.Minusta ainakin parempi lääke kuin trileptal 150mg.


    • Anonyymi

      Vimpatilla aloittaessani ja aina annosta nostaessa oli viikon verran päänsärkyä mutta se meni ohitse. Otan päivittäin 150x2. Muita sivuvaikutuksia ei ole ollut ja pystyn elämään normaalisti. Rinnalla Keppra jota nyt vähitellen on laskettu 1000x2 => 250x2

    • Anonyymi

      Vimpatissahan on haittavaikutuksena kouristukset, epäilen nyt että kouristuskohtaukset joita olen alkanu saamaan johtuvat vimpatin syömisestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe