Minulla aloitettiin muutama kuukausi sitten Vimpat-lääkitys ja kohtaukset poistuivat sen jälkeen kokonaan. Sitä ennen kohtauksia oli päivittäin. Lääke siis on osoittaunut hyväksi mutta kova päänsärky on tullut jäädäkseen. Kaipaan kokemuksia muilta käyttäjiltä, miten lääke sopinut ja onko tullut sivuvaikutuksia.
Vimpat kokemuksia kaivataan
10
7324
Vastaukset
- titu
eikö kukaan käytä lisäkseni Vimpatia?! Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia...
- äiti+epityttö
Meidän tytöllä on lääkkeenä vimpat (muiden lääkkeiden lisäksi). On liventänyt kohtauksia, mutta ei niitä kuitenkin on useampi viikossa. 11-vuotias tyttö kyseessä.
Minkälaisella annoksella sulla menee lääke? meillä 150 200
Harmittaa vaan kun joinakin aamuina on kahtena näkemistä vähän aikaa aina lääkeeen oton jälkeen. menee kyllä 1-2 tunnissa ohi, mutta harmillista kuitenkin. - kiitos vinkistä
Minulla on myös Vimpatia Zonegranin ja Laamictalin lisäksi. Paikallisalkuisia kohtauksia tulee yleensä edelleen viikoittain. Vimpatista ei ole ollut huomattavaa tehoa, mutta olen viime ajat kärsinyt päänsärystä ja viestisi myötä tulin vasta ajatelleeksi että voisikohan synä olla tämä lääke. Epäilin että päänsärky johtuisi kesäajan nestevajauksesta mutta voi olla että Vimpat vaikuttaa taustalla. Täytyykin ottaa neurologin kanssa puheeksi.
- minun mies
minun miehellä on vimpat ja sen lisäksi iso annostus keppraa, ja kova kutina, kepprako sen tekee?
- Lääke vaihtoon
minun mies kirjoitti:
minun miehellä on vimpat ja sen lisäksi iso annostus keppraa, ja kova kutina, kepprako sen tekee?
Keppra tekee kutinan vastasinkin toisen kysymyksen ihottuma minulle tuli. No oireet ovat yksilöllisiä eihän niitä toinen pysty varmaksi sanomaan kerran kysyit niin vastasin.
- Anonyymi
Minulla on ollut Kepra ja se teki valtavan nälän ja lihoin kuin pullataikina. Nyt on Vipat ja se ehkä sopii ollut käytössä nyt vajaan vuoden.
- Anonyymi
Kymmenkunta vuotta olen käyttänyt Keppraa eikä ole ollut ylipaino-ongelmia. Ylempänä mainittu kutina on sen sijaan ongelmana.
- Anonyymi
Minulla poistettiin trileptal käytöstä 10.10-21 aiheutti hyponatremiaa Arvo oli 117.Nyt käytössä vimpat 100mg kahdesti päivässä oireet huimausta,pahoinvointi,pyörryttää välillä ei muita jälkioireita ainakaan vielä VIMPAT 100mg.Minusta ainakin parempi lääke kuin trileptal 150mg.
- Anonyymi
Vimpatilla aloittaessani ja aina annosta nostaessa oli viikon verran päänsärkyä mutta se meni ohitse. Otan päivittäin 150x2. Muita sivuvaikutuksia ei ole ollut ja pystyn elämään normaalisti. Rinnalla Keppra jota nyt vähitellen on laskettu 1000x2 => 250x2
- Anonyymi
Vimpatissahan on haittavaikutuksena kouristukset, epäilen nyt että kouristuskohtaukset joita olen alkanu saamaan johtuvat vimpatin syömisestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569