kävelee aina vastaan kahden pikkukoiran kanssa ja huorittelee minua! mitä tollasessa tilanteessa voi tehä? selvästi mielenterveysongelmainen, mutta rupee aika pahasti kiehumaan kun törmään siihen usein ja keskellä katua viimeksi huusi että "huora, sun elämä ei ole minkään arvoinen". sanaakaan en oo ikinä tälle naiselle sanonu, on vaan jostain syystä ottanut silmätikukseen. nauraiskohan poliisit pihalle jos ilmoittais tuollasesta häirinnästä?
outo vanha nainen kuokkalassa
27
923
Vastaukset
- Kuokkalassaonpaljon
outoja vanhoja naisia. Oikeastaan koko Kuokkalan asujaimisto on outoa porukkaa.
En käy koskaan Kuokkalassa. - Eikös
tuo sen lausuma SUN elämän arvosta tai sen puutteesta ole jotenkin uhkaavaa... eli saattaa tehdä mitä vaan... vaikka poistaakseen sun arvottoman elämäsi, mikäli liian lähellle SEN päästät itseäsi.
- kannattaisvarmaan
tallentaa sen uhkailut (melki kaikissa kännyköissä ja mp3 soittimissa on se mahdollisuus) ja sitten mennä pollisin puheille, eihän tuollasta ole pakko
kenenkään kuunnella. - Ei vittuilija
kannattaisvarmaan kirjoitti:
tallentaa sen uhkailut (melki kaikissa kännyköissä ja mp3 soittimissa on se mahdollisuus) ja sitten mennä pollisin puheille, eihän tuollasta ole pakko
kenenkään kuunnella.jees, täällä nää kusiaivoiset jakelee 'noita neuvojaan¨, Tuo viimeisin oli hyvä ja osaaottava joka on todella harvinaista tässä maalaistollojen kylässä. Kaikki on niin pahansuopaista että oksettaa!
Tsemppiä sulle vaan!
'
- kannattaisvarmaan
Kiitos, kiitos.
Ja tsemppiä sullekin, pidähän puolias! - Tsemppiä minultakin
Jos nyt kuitenkin asialliseen kysymykseen suhteellisen asiallinen vastaus että mummon lausahdukset täyttää hyvinkin kunnianloukkauksen merkit.
Virkavaltaan yhteys niin kyllä ne pitäis kaiken järjen mukaan antaa neuvoja miten menetellä.Kyllä meidän itse kunkin pitää saada elää normaalia elämää ilman naapureitten "auttamista".
Sivistysvaltiohan me on tästä tehty tieten tahtoen ja käyttäännytään sen mukaan. - Jalmari Sokulli
Mutta poliisi tulee kyll'ä kysymään että oleko h uora?
- Syvältä tulee
Jallulta on taas jäänyt I- kirjain sukunimestä. Mutta asiaan, tuo mainittu henkilö on varmaankin peräisin Lutakosta, kiertelee vain kusettamassa koiraansa siellä missä vielä on puita. Asuinpaikkansa formaldehydi on todennäköisin syy moiseen kuvottavaan käytökseen joka sinänsä on hyvin tuomittavaa. Näitä tapauksia tulee jatkossa varmaan paljon lisää, joten Kuokkalalaisten tulee vain olla kärsivällisiä ja ymmärtäväisiä kaupukisuunnittelun kömmähdyksiä kohtaan.
- Pelottava ajatus
kun ajattelee miten formaldehydi muut myrkyt vaikuttavat siittiöihin,
munasoluihin ja sikiön kehitykseen. Minkälainen tulee olemaan
Lutakon seuraava sukupolvi?- melliminna
mistä sitä formaldehydiä vielä irtoaa?
Lastulevyissä aikoinaan sisäverhouksessa käytetyissähän sitä oli.....
Eiköhän rakennusteollisuus ole tästä viisastuneena jättänyt ainakin sen myrkyn pois. - sitä irtoaa
melliminna kirjoitti:
mistä sitä formaldehydiä vielä irtoaa?
Lastulevyissä aikoinaan sisäverhouksessa käytetyissähän sitä oli.....
Eiköhän rakennusteollisuus ole tästä viisastuneena jättänyt ainakin sen myrkyn pois.sieltä saastuneesta maaperästä.
- Ilmaa, ilmaa
Hirvittää ajatellakin, uskaltaako siitä rannasta edes kulkea. Lutakon paronikin ( 4h k s maksettu ), saattaa hyökätä jostakin nurkan takaa kirveen kanssa. On ehdottomasti siirryttävä lenkkeilemään Palokkajärven puhtaisiin maisemiin.
- ei hätää
'Minkälainen tulee olemaan Lutakon seuraava sukupolvi?'
Alueesta tulee zombieland, eli mitään muutosta ei juuri huomaa.
- forous
Osattomat, alueella asumattomat, pliis, älkää vittuilko täällä. Ich wohne in centralem Lutakko. Und alles ist sehr gut in mein Leben.
-Tobias
p.S. Sommer Ferien mit meinem Urlaub und kaltes Bier..- Nonni,
siinä sen näkee, formaldehydi on tehnyt tehtävänsä.
- ...
In Finnland haben wir die Freiheit der Rede. Käsittämätöntä yrittää rajoittaa ihmisiä tuomasta ilmi ajatuksiaan asuinalueesta. Ei varmaan ole helppoa, jos kaikki pitää ottaa henkilökohtaisesti. Oletko sinä yhtä kuin asuinalueesi?
- fgggfgfgfg
Onkohan kyseessä sama nainen, joka talvella käveli rantaraitilla ja huuteli itsekseen: "Rakki, huorra, saatanan rakki, huora, raiskaatte pieniä tyttöjä, saatanan rakki!!"
- Mulle
kerrottiin jostakin kehitysvammaisten yksiköstä, että jokainen vastaa itse huutelustaan. Minä sanoin siihen, että niin, hyvä että vastaa. Kuulemma vain vajaavaltainen ei vastaa, vaan siitä huolehtii joku muu koko ajan.
- Öh siis
Mulle kirjoitti:
kerrottiin jostakin kehitysvammaisten yksiköstä, että jokainen vastaa itse huutelustaan. Minä sanoin siihen, että niin, hyvä että vastaa. Kuulemma vain vajaavaltainen ei vastaa, vaan siitä huolehtii joku muu koko ajan.
jokainen täysivaltainen voi lähteä, mikäli haluaa, kokeilemaan, mitä tapahtuu, kun alkaa tuolla kaupungilla huutelemaan ja sättimään vastaantulijoita.
Että siihen nähti.
- Oliskohan se tämä?
- Anonyymi
Lutakon Paronista on tullut melkoinen zombi. Puparin suttura heitti Paronia tekokalulla päähän ja tuikkas tuleen sen jarruset alushousut. Ruskeeta raitaa housut täynnä. Paroni sanoi, että ovat sinistysaineesta, mut kohta tuli ripulit housuun niin juttu oli siinä. Riitti siinä puparin sisarella olla siivoomista paronin housuista kun paskat siivosi. Paronikun palas kotiin, niin akka hakka pesismailalla kivekset mustiks.
- Anonyymi
Kuokkalan outo vanha nainen on Lutakon paronin äiti.
- Anonyymi
eikö liene mersujuopon entinen
- Anonyymi
Vinoviivojen kutsumanimi ei Suomalaisten!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197