Meitä on tällä palstalla pilikattu ja solvattu, mutta me annamme ne anteeksi
sillä pilkkaajat eivät tiedä mitä ovat tehneet.
OLEN LEEVILÄINEN
28
362
Vastaukset
- Leeviläinen
OLEN LEEVILÄINEN
Minäkin olen leeviläinen, tosin vain nimimerkiltäni! Mitä leeviläisyys tarkoittaa? Ulkopuolisena olen joitakin vuosia seurannut tätä palstaa yllämaintulla nimimerkillä? Jotenkin on minulle tullut sellainen tunne, että "leeviläinen" on kirosana esikoilaestadiolaisuudessa? Miksi? Mitä pahaa nämä leeviläiset ovat esikoislaestadiolaisille aiheuttaneet? Nimimerkkini otin jostakin, en muista mistä, mutta hyvä nimimerkki se on, vaikka ei rekisteröity.- b.f.e-e-
tätä se tarkoittaa!!!
lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - Κέρβερος
b.f.e-e- kirjoitti:
tätä se tarkoittaa!!!
lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)b.f.e-e- :lle
lainaa " ... ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. .... "
Eikä tule IKINÄ olemaankaan !
- Κέρβερος
Kerroppas sitten "Olen Leeviläinen" , että miten sinua on pilkattu ??
Palstaa toisinaan ( kerran viikossa tai parissa) seuranneena en ole havainnut suoranaista pilkkaa missään vaiheessa. Toki jotkut kommentit ovat ajoittain näitä pilkkoja, mutta sellaiset kommentit kykenen sivuuttamaan ihan sujuvasti. Ne ovat vaan niitä puskistahuutelijoita. Älä niihin takerru - joka keskustelupalstoilla on näitä - enemmänkin. Kun joku huutaa, että leevit on tyhmiä, niin otatko itseesi vai vaan rullaat tuollaisen tyhmän kommentin ohi. Jos joskus vastaistit tuohon puskastahuuteluun, niin huomaisit, että eihän se edes koskaan vastaa mihinkään, vaan piipahtaa täällä ikäänkuin sylkäisemässä johonkin.
Ilmeisesti sinä kuitenkin, Kun Teit Avauksen, niin haluaisit marttyyrin kruunun päähäsi. Eikö paksu kirjasi antanutkaan mitään ohjeita vaikkapa tuollaisen marttyyriyden havitteluun ??(olisi mielestäni itsensä ylentämistä).
Joissakin uskontokunnissa tällainen julkinen marttyyriyden kerjääminen ja itsensä alistetuksi huutelu jopa luokiteltaisiin synniksi ( minä en kuitenkaan ole vielä tiedostanut täysin "synnin" olemusta hyvistä ohjeista huolimatta).
Tuo sinun anteeksiantamuksesi myös todistaa vilpilisen tarkoitusperäsi
Jos et olisi sitä kirjoittanut, niin olisit voinut perua tuon sanahelinäsi.
Jos et tätä olisi kirjoittanut:
" mutta me annamme ne anteeksi sillä pilkkaajat eivät tiedä mitä ovat tehneet. "
et olisi matkinut uuden testamentin päähenkilöä, niin olisit helposti vielä puhunut itsesi -ei marttyyriksi !
Enään se ei onnistu
Tztztztztzztztztzt - "torumista" - tare hinnerjoki
juuri näin.. leevit ja essut yhtä eksyksissä..
- teu.
Alle kirjoitan vain sen puolen joka on omavanhurskas , koska Lahja vanhurskaat
ovat oikeilla jäljillä , kuule tere tällä hetkellä minusta on paha tilanne tiukkiksilla ,
ja lapin tuovoima päälliköillä , vaikka nyt häyttää että Uuteenkaupunkiin tulee
taas töitä , jopa kaikille esivuoden jälkipuoliskolla ..
kyllä ymmärrän mitä takoitat , mutta kaikki ei sitä hiffaa, .
Ku flamis kutsis koisis , slankiksi , hintikka aloitti joskus virren , Ku Foda fokeli vikillä dyykkas alle vodan pinnan, ja huuhdottua rintansa , taas nosti puhtaana pinyaan ..
eikö se ole uskoa parhaimmillaan , yksinkertaisemmillaan. .
- Se siitä
Israelissa oli Leevin pappeus, joita sanottiin Leeviläisiksi, mutta esikoisuudessa oli saarnaaja, jonka etunimi oli Leevi. Hän lähti omille teilleen ja sai muutamia eksytettyä mukaansa. Joukko kantaa hänen nimeään leeviläisyys.
Apostoli sanoo: "Teidän seassanne pitää eriseurat olevan". - teu.
No ei se ihan noin mennyt , eämä Leevi Älkreen oli rutsalinen ja puhui omaan pussiin
hänellä ei ollut yhtään virallista lähetys matkaa suomeen , ja koska täällä kierteli jo yksi yksinäinen susi , A Iisaksson (hänellä oli 4-5 virallista matkaa) Eerikonnin kanssa
ja vielä Jönssonin kanssa, mutta kun oli näkyvissä selvästi että Iisakssonni ei tule
koskaan pääjohtajaksi , hän alkoi murennuksen,,
Kun hän palasi murtuneena kotiin josku ei hän tarvinnut veljien todistusta eikä sitä
joka olisi tuonut lohdun , vaan hän toi pitkä kaulasen ja viihtyi sen kanssa ..
sitten siitä leevistä en tiedä niinpaljon , mutta jäljet on näkyvissä paha juttu
minullakin on monta sukulaista sillä , kuin sinulla tare . Ja vielä läheisenpiä
kuten äiti ja siskoja ja veljiä . Ei silti en minäolisi kenties saanut mitään aikaan
mutta ajattelin sinua tare , sillä sinulla on mahdollisuus nyt , enemmän kuin
ennen olet vahva persoona..
On leevejä Suomessakin aitoja , muttaei monta joata voisi sanoa Leeviläiseksi
kuten Raamatiun aikana ,,Mooses sai Jumalalta käskyn laittaa kaikki ne leeviläiset
jotka on 30-50 vuotiaat ja että ovat nuhteettomat ja soveliaat , heitä oli 250 per.
he ei olleet niitä jotka Jumala jotui teilaamaan Korahin kapina aikana . tämä lisäsi
pappeja 50 kertaiseksi , sittenmin Aaronin pojista Jumala joutui 2 kuluttamaan siinä
oli joku kämmi. .
oletko kuullut EN. soittaneen JK. ja kysynyt lainaa , joonas sanoi ei minulla tässä
näpeissä rahaa ole , sano vaimolle terveisiä ,,enppu tuumi onnedonta nyt minä suututi tuon joonaksen , meni kolme päivää tuli postisiirto kortti , enmmppu meni postiin , siellä oli 100'000 mk ei se tainnutkaan suuttua doi ..- Teutatess
Juoruämmä!!!
- teutatess
Ja sinä et ole .
- v.d.e,w
teutalle on ohje annettu:
"2.1.2012 21:50
Kuules teuta. Kun olet noin osaava ja fiksu ja kaikkea - mikset ryhdy sheriffiksi? Osaat kaiken tuon toisia paremmin ja minuakin neuvoit vuosikausia.
Jos et nyt ota kaiken tuon neuvomisesi jälkeen hommaa hoitaaksesi -
MENE HAMEKAUPPAAN ja tuki kitasi.
Etten paremmin sano, erästä viisasta palstalaista lainatakseni. "
JA TUON OHJEEN TUELLA teutasta tulee ulkoisestikkin TÄMÄ:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10686019#comment-55509101
"teu.
4.6.2012 11:15
Nainen on Hengellinen huora ," - teu.
Tästä on peistä väännetty jo vuosi , en ole
luvannut , eikä minusta olisi siihen hommaan
nimittäin sen jälkeen ei häiriköt juhlisi , missään
nimessä eiköhän se ole selvä. . Leeviläinen, oletko samaa porukkaa tämän
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7029713#comment-37097936
kirjoittajan kanssa?
Vaikka olen enimmästä osasta tekstiä ihan eri mieltä, hän kirjoittaa jotenkin tavattoman selväjärkisen ja erittelevän, älykkään oloisesti. Häntä on nautinto lukea.
Kaveri sanoo, että teikäläisten - jos olet samaa porukkaa - ei pitäisi kirjoitella tänne. Oletko samaa mieltä?- teu.
Kävin katsomassa LK: plokia ei virheetön sekään siinä oli että miehet
emmauksentiellä oli murheelliset kun Jeesusoli kuollut ok mutta Jeesus
käveli heidän vierellään koko aika sitten toiseksi , Maria magdalena näki
Jeesuksen ensin , ei hänkään ollut enää murheellinen ..
Muuten miksi ? Jeesus ilmestyi ensin Marialle ,,siksi kun Marialla oli usko
Jeesus oli ajanut hänestä 7 riivaajaa pois vähää ennen . SIKSI..
Niin kyllä Koistinen sanoo niin. Mutta hän käyttää sanaa Kristityt älkää
kirjoitelko tänne Siis Suomi 24, siinä oli joku hieno kämmi .. Jota en jaksa
hakea uudelleen ..
olen samaa mieltä hän sanastaan se on kultivoitunutta , selvää..
mutta olen erimiltä kiellosta , koska se oli kielto , ja ilman muuta '
sellaisia karsastetaan ,, ei sanonut synniksi koska ei se ole .. teu. kirjoitti:
Kävin katsomassa LK: plokia ei virheetön sekään siinä oli että miehet
emmauksentiellä oli murheelliset kun Jeesusoli kuollut ok mutta Jeesus
käveli heidän vierellään koko aika sitten toiseksi , Maria magdalena näki
Jeesuksen ensin , ei hänkään ollut enää murheellinen ..
Muuten miksi ? Jeesus ilmestyi ensin Marialle ,,siksi kun Marialla oli usko
Jeesus oli ajanut hänestä 7 riivaajaa pois vähää ennen . SIKSI..
Niin kyllä Koistinen sanoo niin. Mutta hän käyttää sanaa Kristityt älkää
kirjoitelko tänne Siis Suomi 24, siinä oli joku hieno kämmi .. Jota en jaksa
hakea uudelleen ..
olen samaa mieltä hän sanastaan se on kultivoitunutta , selvää..
mutta olen erimiltä kiellosta , koska se oli kielto , ja ilman muuta '
sellaisia karsastetaan ,, ei sanonut synniksi koska ei se ole ..Vitt'uako sinä menet sotkemaan kun kysyin leeviläiseltä? Kirjoittaa et osaa, sen olen huomannut, mutta etkö osaa lukeakaan?
- Κέρβερος
Jepp.
Lars-Leevi Laestadiu -avaaja häipyi kuin pieru saharaan häpeämään lapsellista avaustaan. Ja ei tule koskaan vastaamaan kenellekkään.
Lainaan hassusti itseäni " Jos joskus vastaistit tuohon puskastahuuteluun, niin huomaisit, että eihän se edes koskaan vastaa mihinkään, vaan piipahtaa täällä ikäänkuin sylkäisemässä johonkin. "
-hehheh- tulipa tämäkin nähtyä. Sinä itse teit juuri noin !
Jos olisin uskova, niin voisin vastata jotain pisteliämpääkin, mutta hörhölle en vaivaudu. - teu.
exhellari86 kirjoitti:
Vitt'uako sinä menet sotkemaan kun kysyin leeviläiseltä? Kirjoittaa et osaa, sen olen huomannut, mutta etkö osaa lukeakaan?
Ylpeys on pahaa , sitä sulla tuntuu olevan , jos minä sotkin pasmaa
en ole ainoa joka sitä täällä tekee . oletko koskaan ajatellut , minäkin
olen ihminen ja moni muu .. toivon sinulle kovaa tyynyä ja patjaa .. - Exhellari ei k.
teu. kirjoitti:
Ylpeys on pahaa , sitä sulla tuntuu olevan , jos minä sotkin pasmaa
en ole ainoa joka sitä täällä tekee . oletko koskaan ajatellut , minäkin
olen ihminen ja moni muu .. toivon sinulle kovaa tyynyä ja patjaa ..Et ole ainoa niin mutta selvästikin haluat olla yksi niistä. Onko se puolustuksesi muissakin asioissa kuten pikkupenskana "noko ne muutkin..."?
- teu.
Exhellari ei k. kirjoitti:
Et ole ainoa niin mutta selvästikin haluat olla yksi niistä. Onko se puolustuksesi muissakin asioissa kuten pikkupenskana "noko ne muutkin..."?
Ota nyt huomioon, että hän käy tavallisesti täällä, kahden tai kolmen
viikon välein, turha on saada keskustelua aikaiseksi, tai saa jos tar -
peeksi kauan jaksaa odottaa, sinä olet sen verrän hätä housu etten usko
sinun jaksavan, Raamattu on sitä varten että saa vastauksia,oikeita
vastauksia..
Tämä oli joku niistä nuoremmista , jotka ovat Koistista 15-20 vuotta nuorempia , ja aivan erinimisiä kuin aloittaja , se on hyvä että
jos me olemme häirinnet heitä niin saamme anteeksi , ei
me kai muuta halutakkaan , enkä paremmin sano.. - leiff.
teu. kirjoitti:
Ota nyt huomioon, että hän käy tavallisesti täällä, kahden tai kolmen
viikon välein, turha on saada keskustelua aikaiseksi, tai saa jos tar -
peeksi kauan jaksaa odottaa, sinä olet sen verrän hätä housu etten usko
sinun jaksavan, Raamattu on sitä varten että saa vastauksia,oikeita
vastauksia..
Tämä oli joku niistä nuoremmista , jotka ovat Koistista 15-20 vuotta nuorempia , ja aivan erinimisiä kuin aloittaja , se on hyvä että
jos me olemme häirinnet heitä niin saamme anteeksi , ei
me kai muuta halutakkaan , enkä paremmin sano..aivan , aloituksesta on nyt , kulunut 2, 5 vko eli kohta , tai ei sitten.
8/7 -12 oli sunnuntai voihan olla että hän vastaa Sunnuntana 29,.
tai sitten ei..kun laitannyt senden näppåintä pitäisi tulla valo.. - Leeviläinen
"exhellari86
25.7.2012 20:28
Leeviläinen, oletko samaa porukkaa tämän
kirjoittajan kanssa?"
Jos tarkoitit nimimerkkiäni, niin vastaan (tosin aikaa on kysymyksestäsi kulunut):
Olen lukenut tuon linkin ketjun aikaisemmin, jopa vastannutkin siihen (valitettavasti). En ole samaa porukkaa, en ole minkään uskonnollisen yhtymän jäsen, toki olen Suomen Luterilaisen kirkon jäsen, maksan kirkollisveroni henk. kohtaisesti kuten myöskin yritykseni maksaa kirkollisveron lakisääteisesti. Vierailuni tällä palstalla perustuu vain uteliaisuuteen ja mielenkiintona erilaisten uskonnollisten ryhmien mielipiteiden vaihtoon keskustelufoorumeilla. Olen väärä henkilö olemaan mitään mieltä kunkin kirjoittajan kirjoituksista tähän tahi toiseen foorumiin. Kukin kirjoittakoon ja lukekoon mitä mieleensä tulee, en henk. kohtaisesti poissulkisi ketään. Suomessahan on vielä sananvapaus, koskien myös sosiaalista mediaa. Eri asia on, mitä kirjoittajan tai lukijan omatunto sallii luettavan ja kirjoitettavan. Ehkä näissä kristillisissä yhteisöissä on sääntöjä jotka kieltävät tietyissä medioissa riekkumisen. Osaltani olen lukenut muutaman vuoden tätä keskustelufoorumia, jopa kirjoittanutkin tänne. Makeat naurut olen saanut monesti lukiessani esim. nimim. "Teutateksen", tai mitä nickiversiota hän milloinkin käyttää, kirjoituksia. Siunausta vain hänen nimimerkilleen, niin myös kaikille muille aktiivisesti foorumissa sananmiekkaa käyttäville. Leeviläinen kirjoitti:
"exhellari86
25.7.2012 20:28
Leeviläinen, oletko samaa porukkaa tämän
kirjoittajan kanssa?"
Jos tarkoitit nimimerkkiäni, niin vastaan (tosin aikaa on kysymyksestäsi kulunut):
Olen lukenut tuon linkin ketjun aikaisemmin, jopa vastannutkin siihen (valitettavasti). En ole samaa porukkaa, en ole minkään uskonnollisen yhtymän jäsen, toki olen Suomen Luterilaisen kirkon jäsen, maksan kirkollisveroni henk. kohtaisesti kuten myöskin yritykseni maksaa kirkollisveron lakisääteisesti. Vierailuni tällä palstalla perustuu vain uteliaisuuteen ja mielenkiintona erilaisten uskonnollisten ryhmien mielipiteiden vaihtoon keskustelufoorumeilla. Olen väärä henkilö olemaan mitään mieltä kunkin kirjoittajan kirjoituksista tähän tahi toiseen foorumiin. Kukin kirjoittakoon ja lukekoon mitä mieleensä tulee, en henk. kohtaisesti poissulkisi ketään. Suomessahan on vielä sananvapaus, koskien myös sosiaalista mediaa. Eri asia on, mitä kirjoittajan tai lukijan omatunto sallii luettavan ja kirjoitettavan. Ehkä näissä kristillisissä yhteisöissä on sääntöjä jotka kieltävät tietyissä medioissa riekkumisen. Osaltani olen lukenut muutaman vuoden tätä keskustelufoorumia, jopa kirjoittanutkin tänne. Makeat naurut olen saanut monesti lukiessani esim. nimim. "Teutateksen", tai mitä nickiversiota hän milloinkin käyttää, kirjoituksia. Siunausta vain hänen nimimerkilleen, niin myös kaikille muille aktiivisesti foorumissa sananmiekkaa käyttäville.Juu, jälkeenpäin olen lukenut sinun kirjoituksiasi ja huomannut, että vähän samansuuntainen ajattelutapa taitaa olla, joskin olen ehkä vähän jumalakriittisempi kuin sinä (luulisin).
- Leeviläinen
exhellari86 kirjoitti:
Juu, jälkeenpäin olen lukenut sinun kirjoituksiasi ja huomannut, että vähän samansuuntainen ajattelutapa taitaa olla, joskin olen ehkä vähän jumalakriittisempi kuin sinä (luulisin).
Tässähän on sanottu kaikki esik.laestadiolaisten tunnusmerkit:
"ESIKOISLESTADIOLAISET r.y. Meille todellisille esikoislestadiolaisille on tunnusomaista, että:
1. Kuulumme evankelisluterilaiseen kirkkoon ja meidät on kastettu siellä. Nautimme molemmat sakramentit tässä kirkossa. Toimintamme on kirkon omaa toimintaa, vaikka me emme kuulukaan kirkon henkilökuntaan. Olemme kirkko kirkon sisällä, kuten vanhat opettivat.
2. Käytämme vanhaa Bibliaa hartaustilaisuuksissamme, siis seuroissa.
3. Luemme Laestadiuksen saarnoja väärentämättöminä. Seuraavat suomenkieliset kirjat ovat käytössämme tällä hetkellä: Kirkkopostilla 1876, Puhtaat Saarnat 1984, Puhtaat Saarnat 2.
4. Veisaamme vanhan virsikirjan virsiä.
5. Saarnaamme puhtaalla omallatunnolla.
6. Vastustamme vääriä oppeja ja valheita, mutta emme väkivallalla, vaan Hengen miekalla. Tätä teemme rakkaudesta lähimmäistämme kohtaan. Kristuksen rakkaus vaatiii meitä tähän. Tarkoituksemme on johdattaa eksyneet Hyvän Paimenen, Jeesuksen tykö.
7. Pidämme kristillisyyden vanhinten kirjoitukset pyhinä ja kalliina, nimittäin Laestadiuksen, Raattamaan, Joonas Purnun, Samuel Wettasjärven, Isak Kuoksun, Isak Nikun, Frans Parakan, Viktor Björkmanin, August Isakssonin, Levi Älvgrenin ja kaikkien muiden, jotka ovat olleet yksi sydän ja yksi sielu heidän kanssaan Lapissa, Suomessa, Norjassa ja Amerikassa.
8. Olemme ehdottoman raittiuden kannalla."
Kopioitu: "Goistinen
7.4.2009 20:21
naurettavaa?
Huomautus!" - Leeviläinen
exhellari86 kirjoitti:
Juu, jälkeenpäin olen lukenut sinun kirjoituksiasi ja huomannut, että vähän samansuuntainen ajattelutapa taitaa olla, joskin olen ehkä vähän jumalakriittisempi kuin sinä (luulisin).
"Juu, jälkeenpäin olen lukenut sinun kirjoituksiasi ja huomannut, että vähän samansuuntainen ajattelutapa taitaa olla, joskin olen ehkä vähän jumalakriittisempi kuin sinä (luulisin)."
Jumalakriittinen en ole, siihen kritiikkiin minulla ei ole varaa. Olen yksi syntinen ihminen, joka elää vain Jumlan armosta kärsien kaikista inhimillisistä vioistaan ja puutteistaan, mukaanlukien epäusko ihmis- ja kristikunnan hyvyyteen ja vilpittömyyteen. 7 miljardia ihmisolentoa maapallolla omaa mitä erilaisempia uskontoja ja uskomuksia. Jostakin olin lukevinani että maailmassa on yli 6000 eri uskontoa? Mikä niistä on ainut oikea uskonto ja oppi? Laestadiolaisuuden leeviläis-haara on vain yksi tuhansien joukosta! Mikä opinhaara on oikeassa? Onko niitä vain yksi ainut oikeassaoleva? - #
Leeviläinen kirjoitti:
"Juu, jälkeenpäin olen lukenut sinun kirjoituksiasi ja huomannut, että vähän samansuuntainen ajattelutapa taitaa olla, joskin olen ehkä vähän jumalakriittisempi kuin sinä (luulisin)."
Jumalakriittinen en ole, siihen kritiikkiin minulla ei ole varaa. Olen yksi syntinen ihminen, joka elää vain Jumlan armosta kärsien kaikista inhimillisistä vioistaan ja puutteistaan, mukaanlukien epäusko ihmis- ja kristikunnan hyvyyteen ja vilpittömyyteen. 7 miljardia ihmisolentoa maapallolla omaa mitä erilaisempia uskontoja ja uskomuksia. Jostakin olin lukevinani että maailmassa on yli 6000 eri uskontoa? Mikä niistä on ainut oikea uskonto ja oppi? Laestadiolaisuuden leeviläis-haara on vain yksi tuhansien joukosta! Mikä opinhaara on oikeassa? Onko niitä vain yksi ainut oikeassaoleva?"Jumalakriittinen en ole, siihen kritiikkiin minulla ei ole varaa. Olen yksi syntinen ihminen, joka elää vain Jumlan armosta kärsien kaikista inhimillisistä vioistaan ja puutteistaan, mukaanlukien epäusko ihmis- ja kristikunnan hyvyyteen ja vilpittömyyteen." Tästä olen samaa mieltä.
Kun lukee näitä sivuja, niin väkisin huomaa, että osalla on aivan oikea käsitys uskosta, riippumatta siitä, mihin joukkoon he kuuluvat. Jumalan valtakuntaa ei voi rajata mihinkään joukkoon, mutta oikein uskovia on varmasti jokaisessa lahkossa ja lihkossa.
On oikeastaan hyvin lohdullista tietää, että oikea Jumalan sana kulkee kaiken aikaa mukana, niinkuin se on kulkenut läpi aikojen, vaikka sitä ei aina edestä puhutakkaan.
- v.d-.w-
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Johannes 8:43-47
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta.
1 Johanneksen kirje 3:4-10
Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta. - TEU.
EI OLLUT ..HÄN OLI RUOTSALAISEN EVLUTHERILSISN KIRKON ROVASTI.
EI TEHNYT YHTÄÄN AINOAA LÄHETYS MATKAA SUOMEEN ..
LLL:n TYTÖT SAATTOI TEHDÄ JONKIN MATKAN , MUTTA VAPAEHTOISUUDEN POHJALTA SE ON OLLUT ESIKOISTEN KÄYTTÄMÄ OHJE AINA ..
SIIS TÄRKEIN OLI ETTÄ LLL:n EI TEHNYT TÄNNE MITÄÄN PAKKO MATKOJA
KOSKAAN , EIKÄ MINNEKÄÄN MUUALLEKAAN MAAILMASSA ..- v.s.w-
niinpäniin... ne pakkomatkat tekijät tulivat miekan kanssa aikaisemmin ja samasta maasta yhtä rikollisin teoin ja opein kuin myöhemmin tulleet eksyttäjät.
siis
samaa saatanallisuuden katekismuksen oppia ne kaikki lestadiolaiset lahkotkin edustaa kuin muutkin rikollisuuden asialla olevat.
ei teille uskovaisille Jumalan ja Jeesuksen Lait ja opit kelpaa muuhun kuin Heidän pilkkaamiseen. Kun on uskontunnustuksen kaltainen niin ei omaa Jumalallisuuden tietoutta edes sen vertaa, että Jumalan ja Jeesuksen Lain älä tapa käskyn merkityksen käytännössä tuntisivat mutta silti pitää uskovaisten paasata uskostaan epäjumalaansa Jumalan ja Jeesuksen Nimessä vaikka eivät Heitä tunne!!!
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Matt. 28:20 opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
Matteuksen evankeliumi:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645060Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362299Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632210- 2262198
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181403Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191374- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47963- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879