Terve,
Olisi hommia tiedossa Espoossa, mutta ei lähellekään 40 tuntia viikossa, ennemminkin n. 15 tuntia. Kannattaako tuohon edes hakea tekijää, vai lopettaako asiakkaiden ottamisen? Jos joku työmarkkinatuella elävä haluaisi lisähommia, siihen saakka kunnes olisi tiedossa täydet tunnit. Aluksi siis pimeästi.. Mitä tekisitte yrittäjänä?
ps. Jos halukkaita työnhakijoita niin jätä osoitteesi palkka 11 eur/h
Osa-aikainen siivooja?
7
623
Vastaukset
- aivottukossa
Tee ite ne 15 tuntias ja mieti sitten työvoiman palkkaamista, kun sulla on oikeasti töitä tarjolla.
No ehkä joku opiskelija vois tullakin koulun ohessa tekee ton 15h/vko, 11 €/h ja ihan niin "valoisasti". - Mietteliässä
Ongelmana kun itse teen nyt 55-60 tuntia, eikä jaksa 80 tehdä, että saisi uudelle tekijälle heti täydet tunnit!
t. elisa- ???
Et voi niistä 60 tunnista jättää 20 sille uudelle ja se tekis edes 20 15=35? Ja kas, itsekin tekisit vaan 40 h sen jälkeen.
- Mietteliässä
Ei ole tulossa uutta 15 tuntia! Se 15 tulee siitä kun itse alkaisin tekemään 40 tuntia, sen sijaan, että teen tätä 55 tuntista viikkoa.
- ???????
Ota toki, kun lupaat vain tarvittaessa töitä, eli ne 0-15 ja jatkossa enempi jos on...
Pimeesti kukaa nykyään lähde.
Vakuutukset/ ja riski on kyllä sinun, jos silleen palkkaat. Pitäähän sinun kohdetositteet säilytellä, laskutuksen pohjanakin toimivat-
Tai ota kalliimpi toiminimi-tyyppi, joka hoitaa omat maksunsa itse. - silleesti,että
ai,ei kukaan lähde pimeesti?
kukaan ei lähde verokirjalle osa-aikaisesti,koska tippuu asumistuki ja ei sossusta sitten saa toimeentulotukee.
itse en ota pimeesti,koska aion jatkaa yrittäjänä pidempään. teen sitten itse jos ei ole vara palkata kokoaikaista. - osaakin olla...
No mutta kun niis on ne laskutusasiat joka virmalla.
Ja joka keikasta ALV kertyy, 23 pros, jota taasen ei voi yrittäjä itelleen jättää, vaan se on tilitettävä valtiolle.
Kohdetositekirjanpito on tiukka, ainakin minun pomolla- osa maksaa käteisenä, osa laskutettavia, osa ns. sopimushinta-asiakkaita.
Jotain miekin tiedän, vaikka olen mualta... kun tuolla kentällä kierrän.
Minun pomon virma ainakin löytyy rekistereistä puhtaana, kasvuakin pikkisen, pieneksi tekijäksi hyvin, ja on ollut vara ihan palkat maksella...
Suomen yrittäjät, juu... semmonenkin on olemassa, että saa yrityskin erilaista neuvontaa...
Älkää ihmiset tehkö pimmeetä. Kuka tai mikä vastaa jos sattuu? Asiakastaholle tai itsellenne.
Pimeessä voi joutua kuukauden tekeen ettei saa mittään, kunnes itse hokasee, että on tullut kusetetuksi.
Ei siinä pimee homma pelitä!
Saahan sitä töihin vaikka toiminimenkin, joka ne omat maksunsa hyysää- vaivaton, jos kausittain hommia enempi. Tai tarv. töihinkuts. tyypin, jolla taas voi olla keikan tullen muutakin jo palkallista tekeillään, ettei aina ehdi. TAi, miksei ota ihan oikeeta duunaria itselleen, tuottotunneista palkka, halvempi se on kuin ns. kk-palkkainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793