että rakastan sinua. Minä vain vihaan.
Luulet
15
248
Vastaukset
- my anger my ass
Kaikki nämä vihaajat kuulostavat aina niin suuruudenhulluilta. Heidän vihansa on jotain niin ainutlaatuista ja tärkeää. He kohoavat omasta mielestään niin suuriksi, mitä eivät koskaan muuten kenellekään ole.
Aivan kuin me muut emme kohtaisi ihmisiä, jotka ärsyttävät, suututtavat, joiden itsekeskeisyys suorastaan inhottaa. - tietämätön hiljaa
Et tiedä mitä paskaa vihan kohde on tehnyt joten älä esitä tietäväsi. Ei ole kysymys pienistä ns. suututtamisista.
- doesnt mind
niin kauan kun sä vihaat jotain ihmistä niin silloin sä myös rakastat sitä. viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä.
- --
Uskokaa jo että viha ja rakkaus on ihan eri asia. Entinen rakkaus on voinut kääntyä vihaksi. Jos joku sanoisi vihaavansa minua niin minä ainakin luovuttaisin kyseisen ihmisen suhteen.
- gghyfvgf
-- kirjoitti:
Uskokaa jo että viha ja rakkaus on ihan eri asia. Entinen rakkaus on voinut kääntyä vihaksi. Jos joku sanoisi vihaavansa minua niin minä ainakin luovuttaisin kyseisen ihmisen suhteen.
Viha voi syntyä myös ilman rakkautta. Minä vihaan itserakkaita huomionkipeitä ammuskelijoita...
- jepulis...
-- kirjoitti:
eipä ole. kyl se vihakin lopulta lakkaa ja jää hyvät muistot mieleen.
viha on tunne joka menee ohi jossain vaiheessa. rakkaus-viha-anteeksanto-tyyneys
kyseisen henkilön kohdalla rakkaus on muuttunut kyllä vihaksi ja huom! se ei oo sellaista vihaa, että haluaisi tappaa jonkun. johan tuo kirjoituskin sen keritoo, että
kyseessä on joku rakas ihminen. viha on tunne joka menee ohi.
syvä viha, inho tai raivo voisi olla jotain kiusaajaa tai raiskaajaa kohtaan.
vihaa ei oo tässä tekstissä määritelty tarkemmin - jeppou
-- kirjoitti:
ja edelleen jossain vaiheessa se viha lakkaa koska jollain tavalla sitä entistä rakkautta tulee aina rakastamaan.
kandee myöntää ne tosiasiat itselleen niin sitä nopeemmin pääsee asian ylikin... - whataa?
gghyfvgf kirjoitti:
Viha voi syntyä myös ilman rakkautta. Minä vihaan itserakkaita huomionkipeitä ammuskelijoita...
no totta hitossa tunne voi syntyä tosta vaan.. kyl mäkin tunnen vaikka mitä tunteita mut tää sun teksti ei liity tähän tekstiin mun mielestä mitenkään.
käsittääkseni kyseisen tekstin henkilö ei oo ampuja koska " puhuja " ei ole sitä sanonut tuossa tekstissään vai näetkö sä sellaisen sanan tuolla kuin " ampuja"? - gghyfvgt
whataa? kirjoitti:
no totta hitossa tunne voi syntyä tosta vaan.. kyl mäkin tunnen vaikka mitä tunteita mut tää sun teksti ei liity tähän tekstiin mun mielestä mitenkään.
käsittääkseni kyseisen tekstin henkilö ei oo ampuja koska " puhuja " ei ole sitä sanonut tuossa tekstissään vai näetkö sä sellaisen sanan tuolla kuin " ampuja"?Missasit pointin, oli ilmeisesti liian vaikea pointti sulle.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan pointti oli se, että viha ja rakkaus eivät aina kulje käsi kädessä. - gghyfvgt
whataa? kirjoitti:
käsittääkseni kyseisen tekstin henkilö ei oo ampuja koska " puhuja " ei ole sitä sanonut tuossa tekstissään vai näetkö sä sellaisen sanan tuolla kuin " ampuja"?ja "ammuskelija" oli vain rautalankaesimerkki, että tyhminkin ymmärtäisi, mitä "puhuja" tarkoittaa. Et ilmeisesti ymmärrä myöskään ilmaisua puhuja.
- ap.
Kyllä tämä viha on syvää eikä se tule ikinä loppumaan. Kohde on tehnyt elämästä helvetin ja pahimmat asiat mitä kuvitella voi moisen vihan ansaitakseen.
- näinkin voi
Voihan sitä vihata myös samaa sukupuolta olevaa, eivät ne tosiaankaan aina mitään entisiä rakkauksia ole.
Viha ei kaipaa vastakaikua sen vuoksi se voi kestää tosi pitkään. Varsinkin jos joutuu tekemisiin sen vihan kohteen kanssa. - miksi jäät
Miksi annat hänen hallita elämääsi? Miksi olet riippuvainen hänestä?
- sikiö
Mä tykkään katsella vihaajieni kuvia ja elämää masturboiden ankarasti... Nekin luulee, että mä luulen niiden rakastavan minua.
Sitä juuri en tieädä ainakaan näillä sivuilla. Niin, että sama vatsta viestiisi, kun en voi olla varma, koskeeko tämä minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389