1 vai 2 laukkua Rayanairille

juusoooo

Olen lentoa varatessa maksanut 20 kg laukun. Saanko sen lisäksi käsimatkatavaraksi 10 kg?

8

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raineri21212

jep

• tottakai

60 eurolla

• sergrgtrgtr

Käsimatkatavarat ovat ilmaisia joka tapauksessa. Ryanairin panettelijat saavat näemmä ihmiset uskomaan, että kaikki olisi aivan hullun rajoitettua.

Halpalehtoyhtiö ei poikkea normaalista mitenkään muuten kuin sillä, että bisnesluokkaa ei ole ja maksat vain siitä mitä käytät.

Finnairilla maksat kaikesta automaattisesti, vaikka et käyttäisikään. Finnairilla et vain tajua, kuinka kalliiksi se ruuma tulee ja Finnairillakin maksat lisää, kun kilomäärä ylittää tietyn rajan, eikä siitä jousteta kiloakaan.

• ei bisnesluokkaa

"Halpalehtoyhtiö ei poikkea normaalista mitenkään muuten kuin sillä, että bisnesluokkaa ei ole ja maksat vain siitä mitä käytät."

On sillä halpalentoyhtiöllä muutama muukin ero. Esimerkiksi

Henkilökunnaksi valikoituu kyttäysmielisiä natseja:
      http://www.matkaopaslehti.fi/artikkeli/11604/ryanairin-laukkujahti-ylipainon-huomaavalle-virkailijalle-bonusta/

Matkustajiksi valikoituu itsekkäitä k*sipäitä jotka ei muista matkustajista välitä:
      http://www.hs.fi/ulkomaat/Syöpäsairas diskolegenda ei saanut juomavettä Ryanairin lennolla/a1305581601711

• 85 lentoa Raikulla

Kannattaisi kokeille muutama kerta, niin sitten tyhmempikin ymmärtää et mistä on kyse.....
        Euroopan sisäisille lennoille Raikku on ehdoton yhtiö, nopea terminaalityö, edullinen, helppo, hyvät varaussivut ja varma. Lisäksi kohteet sopivasti vähän "syrjemmässä", mikä tuo lisää miellyttävyyttä. Suurin osa lentomatkustajista kun ei jää sen ruuhkaisen pääkentän läheisyyteen.

• -a

No itsellä ainoa kerta kun on urputettu käsimatkatavaran painosta on ollut finnairin tiskillä. Selvisi kun heitin yhden kirjan roskiin.

• jono jef

oliko ohkanen pokkari vai valtava kovakantinen fantasiajärkäle?

• -a

muistaakseni stephen kingiä, eli todennäkösesti pokkarijärkäle :D

nyt paljon helpompaa kun kaiken ajanvietteen voi ladata ipadille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe