Kuopion kirpputorit

KierrättäjäKatja

Olemme tulossa perheen kanssa lomalla Kuopioon. MInne kannattaisi suunnata kirppariostoksille? Hyvää ja siistiä lasten vaatetta sekä leluja ym. olemme lähinnä etiskelemässä.

10

925

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PriimaaKamaa

Tällä hetkellä ainoa Kuopion kirpputoreista jota voi suositella, on Miiluranta-kirppis.
      Sijaitsee Kuopion eteläpuolella, lähellä ABC-Pitkälahti-asemaa ja Ikeaa. Laitappas navigaattoriin osoite Miiluranta 1, niin löydät perille. On tosi siistiä ja halpaa tavaraa. Siinäpä kirppis vailla vertaa. Ei tosin ole auki sunnuntaisin.

• kirppistelijä

Suosittelen kaupungintalon takana sijaitsevaa Citypörssiä! :) Paljon pöytiä kahdessa kerroksessa.

Leväsellä sijaitsee myös SPR:n Kontti.

Petosella myös "pääkadun" varrella Pyörön kirppis :)

• missonkirpparit

Aika huono on kirpparitarjonta Kuopiossa.

Citypörssi kaupungintalon takana menettelee, mutta on yleensä aika sotkua ja ahdas ainakin yläkerrasta.. Muita mainittavia kirppareita ei taida keskustassa ollakaan enää!

Kontin hinnat tiedetään, mutta siellä ainakin on tavaraa.

• petosenkirppiksellee

Petosen kipputorille ei ainakaan kannata viedä myytäväks! Nistit varastaa sen minkä ehtiivät!

• utelias5

Onko myynti kokemuksia Pikku vanha kirpparista?

• Kirpparikokemuksia

Kertokaapa Kuopion parhaat ja huonoimmat kirpparit, mitkä ovat käymisen arvoisia ja mitkä eivät?
      Tietenkin plussat ja miinukset niin käyjänä kuin myyjänäkin, tietää mihin voi laittaa itse tavaraa myyntiin.
      Onko Kuopiossa mitään kirpputoria, jossa ei myytäisi pelkkää lastenvaatetta?

• Onko

Taru-Anneli?

• Anonyymi

Millaisia kokemuksia on Kuopion alueen kirppareista ja second hand myymälöistä; missä kauppa käy? Kannattaako viedä tavaraa esim. Komeroon, saako hyvästä vaatteesta asiallisen korvauksen ostoseteleinä?

• Anonyymi

Second hand Komero Kuopio
      Rekit ovat liian täynnä,mielenkiinto loppuu,loppuu kyllä myös liian kalliisiin hintoihin second hand liikkeeksi....

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      159
      1518
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe