Hei
Himoitsin pihaani riippapihjalan mallista koristusta mutta sitten tuli mieleen josko sellaisen voisi rakentaa tekemällä sateenvarjonmallisen tuen ja istuttaa alle pari kärhöä? Alppikärhö ainakin kasvaa niin vauhdilla että piankin kiipeäsi pariin metriin.Yritin googlettaa kuvia mutten löytänyt mieleistäni.Eli onko kukaan nähnyt tuolaista tukea joka nousee kapeana esim. heinäseiväs tms ja sitten ylhäältä harautuu alaspäin muutamalla haaralla. Voisiko toteuttaa vaikka pajusta? Vai rautalangasta ja kanaverkosta? Ideoita odotan. Omat vähissä. Tai onko jostain saatavana tälläista valmiina? Korkeutta saisi olla se vähintään pari metriä.
kasvituen suunnittelu
5
159
Vastaukset 5
- Tojivakalu
Kävisikös pitkä lerppakullin omaava ukkeli? Itselläni vielä tojii, joten en tule kyseeseen..
- ap
Kiitos hienosta vastauksesta. Taidankin tästä lähteä ulos seisoskelemaan.
- Äidinkieli kunniaan
No voi elämän kevät, kun olet typerä! Ja opettele kirjoittamaan.
- raikas idea.
Mainio idea.MInusta silla oli jo tekotapaakin pohdittuna varsin pitkälle. Sielunu silmillä näen jo myytäväksikin kelpaavan tuotteen, missä kukkivat köynnökset tekevät tuesta elävän. Laita kuva aikanaan, kun köynnös verhoaa tukeaan. Köynnöksille on saatavana metallisia pyöreitä tukia. Ne ovat reilun parinmetrin korkuisia, ja tarkoitettu julkisiin ulko- tms. tiloihin.
- 2+3
Ohuesta harjateräksestä?Ruostuu kauniisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398