Mikseivät yksinäinen nainen ja mies löydä toisiaan?

♥ nainen ihanainen ♀

Miksi, se rakkaan löytäminen on niin vaikeaa?
Yksinäisiä meidän ikäluokassa on kai paljonkin. Sekä miesten että naisten kuulee valittavan yksinäisyyttään, kun ei löydy sopivaa kumppania.
Olen yksi näistä yksinäisistä. joka mielellään vierelleen ottaisin tavallisen luotettavan miehen. Vaan ei, kun ei, ja saappaat jalkaan, sanoi renkipoikakin tytön aitassa..

Olen yrittänyt tutustua ikäisiini vapaisiin miehiin. Ja tutustunutkin. Miehillä vaan on haku jäänyt päälle. Eivät pysähdy yhden naisen kohdalle. Koko ajan ovat etsimässä ja tutustumassa aina vaan uuteen ja uuteen naiseen. Miehet pyörivät chatissa ja juttelevat punaisilla monien naisten kanssa ja aina uutta tulokasta on vongattava.. On profiili treffeissä, jota kerran, parikin, päivässä käyvät kurkkaamassa.

Metsästäminen ja kalastaminen on hauskaa! VaI? Onko?

256

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????????

Miksi ottaa lehmän jos haluaa vain lasin maitoa?

• 25

Sekin lasillinen pierettää!

• Koska on jarkeva ja suunnittelee seuraavaan kertaan kun taas haluaa lasin maitoa!!!!!!!!

• nettipokotti

Miten tyhminä nämä levottomat miehet pitävätkään naisiaan, kuvittelevat ettei heidän tekstiviestittelyään ja chattailuaan huomata. Naurattaa kun sama nettisivu on aina auki ohi kävellessäni, vaihtaisi edes muutaman kerran illassa cover-sivuaan.
      Lomani ajan voi vielä olla kissanvahtina ja sitten saa suunnata seuraavaan täysihoitolaan.
      Jos vielä miehen tahdon, niin etsin sellaisen joka ei tietokonetta osaa käyttää.

• Uuno Ukkeli

@ nettipokotti

No toi sun kriteeerishän tekee sun miehenhakupaikkas helpoksi.
        Käy jossain dementiakodissa valkkaamassa sopiva ukkeli itselles. Siinä varmaan täyttyy toi vaatimus ettei mies osaa käyttää tietokonetta;D

• Tase pappa

Irtopainos kumminkin tulee loppupeleissä halvemmaksi kun jatkotilaus, väittävät viisaat vanhemmat herrat.

• Moni on tottunut yksinoloonsa, yksityisyyteensä, itsenäisyytensä.
      Ei ole enää niin hakupäällä, kotona on hyvä olla.
      Moni petetty, pettänyt ei halua enää uutta moista kokemusta, tulee varovaiseksi.
      Monilla on velvollisuuksia, moni ihailee mammonaa, moni ei enää opi toisen tavoille, edes vähää.
      Joillakin jopa suku katsoo uusia suhteita kieroon.

En tiedä, arvailen vain.
      Metsästystähän se on tuokin, ja kalastusta.

• lat.huom.

pettänyt = pettynyt

• leski56

Olen samaa mieltä kanssasi (vaikka olen nainen). Yksin kotona oleminen on mukavaa - saa olla pitkin tai poikin, eikä ole tilivelvollinen kenellekään. Mukavia miehiä on olemassa ja heidän kanssa on mukavaa viettää aikaa kun kohdalle sattuu eihän seurustelu vaadi ainaista yhdessäoloa. On annettava tilaa toiselle. Jos niin kävisi, että yhteen muutto on ajankohtaista on sovittava pelinsäännöt.

• syrjäsilmäilijä

Jospa heillä on kestovaiheinen viehätysvoimansa mittaus menossa?
      Alkoi ehkä silloin kun tulivat naistentanssit, joissa kävivät tarkistamassa markkina-arvonsa.
      Tiedä heistä...tuskin noista enää ikuna yksiavioisia tulee.

• aikansa kutakin

Mikään ei ole säälittävämpi näky kuin ikuinen ja ikääntynyt donhuan, joka luulee olevansa joka naisen unelma. Itseään kunnioittava nainen ei voi kuin huokaista syvään moisen ketun nähdessään. Ikänsä tajunnut kypsä mies on harvinaisempi kuin lottovoitto, eivät ainakaan liiku tanssiparketeilla tai chataille kymmenien naisten kanssa.

• 1943
        aikansa kutakin kirjoitti:

Mikään ei ole säälittävämpi näky kuin ikuinen ja ikääntynyt donhuan, joka luulee olevansa joka naisen unelma. Itseään kunnioittava nainen ei voi kuin huokaista syvään moisen ketun nähdessään. Ikänsä tajunnut kypsä mies on harvinaisempi kuin lottovoitto, eivät ainakaan liiku tanssiparketeilla tai chataille kymmenien naisten kanssa.

Mullepa osui tuollainen supervoitto kohdalle. Kävi kyllä tansseissa, mutta ei käyttänyt tietokonetta lainkaan. Hän haki leskenä oman ikäluokkansa seuraa, ei ollut kiinnostunut paljon nuoremmista. Nyt olen ajatellut, että parempi on olla onnellinen siitä, mitä on ollut kuin surra sitä, mitä ei tullut.

• meeriamanda

Se on vain pieni osa jotka netteilevät ja senkautta seuraa hakevat. Uskon ettei vaan liikuta kovinkaan paljon sellaisissa tapahtumissa mistä voisi ystävän löytää.

Uskoisin et fiksuimmat löytää livestä. Kun muistaa ne ´parkettien partaveitset´...miten niitä nuorena inhottiinkaan :)) Taitaavat olla nyt seuranhakijoina chateissa?

• bessie*

Pieni osa!?

Eikö jo pelkästään suomi24 treffipalstalla ole tuhansia ystävän etsijöitä?

Voihan sitä käydä kalastamassa muilla apajilla samaan aikaan kuin kotivesillä on verkot ja katiskat vedessä.

• meeriamanda
        bessie* kirjoitti:

Pieni osa!?

Eikö jo pelkästään suomi24 treffipalstalla ole tuhansia ystävän etsijöitä?

Voihan sitä käydä kalastamassa muilla apajilla samaan aikaan kuin kotivesillä on verkot ja katiskat vedessä.

Kuten sanoin, pieni osa. Tuttujani kyllä pelailee veikkauksiaan, maksaa laskujaan netin kautta, mut´eivät mihinkään muuhun. Ihankin fiksuja miehiä, livessä liikkuvat mitä liikkuvat. Monella avioerot takana, ei kiinnosta netin kottaraiset...liian omahyväisiä , ovat sanoneet.

Suomi 24 nyt on .... älä ees viiti? Ehkä he eivät ole noin toivottomia!

• ♥ nainen ihanainen ♀
        meeriamanda kirjoitti:

Kuten sanoin, pieni osa. Tuttujani kyllä pelailee veikkauksiaan, maksaa laskujaan netin kautta, mut´eivät mihinkään muuhun. Ihankin fiksuja miehiä, livessä liikkuvat mitä liikkuvat. Monella avioerot takana, ei kiinnosta netin kottaraiset...liian omahyväisiä , ovat sanoneet.

"netin kottaraiset...liian omahyväisiä , ovat sanoneet."
        "Suomi 24 nyt on .... älä ees viiti? Ehkä he eivät ole noin toivottomia!"

Ei se nyt ihan noin mene. Kyllä suomi24 chattiinkin menee käymään ainakin aivan tavallisia naisia. Olin itsekin siellä katselemassa. Enkä ole kottarainen, ei ole siipiä eikä mustia sulkia :)

Missä mä niita tuttujasi, fiksuja miehiä voisin edes kohdata????

On livessä vaikeampi tavata muita kuin lähiseudun miehiä. Tanssipaikoilla nyt ei ole sen kummempi "laatu" miehissä kuin suomi24 chatissa, jos edes sellainen. Muualla, harrastuksissa yms. on vain vähän vapaita, kun useimmat ovat aviossa, eikä siellä muutenkaan olla tuntosarvet pystyssä ja haku päällä kaiken aikaa.

• ihmetyttää moinen
        ♥ nainen ihanainen ♀ kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin mene. Kyllä suomi24 chattiinkin menee käymään ainakin aivan tavallisia naisia. Olin itsekin siellä katselemassa. Enkä ole kottarainen, ei ole siipiä eikä mustia sulkia :)

On livessä vaikeampi tavata muita kuin lähiseudun miehiä. Tanssipaikoilla nyt ei ole sen kummempi "laatu" miehissä kuin suomi24 chatissa, jos edes sellainen. Muualla, harrastuksissa yms. on vain vähän vapaita, kun useimmat ovat aviossa, eikä siellä muutenkaan olla tuntosarvet pystyssä ja haku päällä kaiken aikaa.

Voi voi, kun on vaikeeta.
        Et taida pärjätä ilman miestä, miksiköhän. Minua kiinnostais kuulla, kun itsekin yksinelävänä naisena, en tarvitse miestä mihinkään.

• meeriamanda

En osaa ajatella kaiketi pienien paikkakuntien mahdollisuuksia, tää kun löytyy jos mitä alle 15 mintsan bussikyydin jälkeen.

Tapahtumiin, olkoon ne mitä taha jos itseä kiinnostaisi, menisin jopa evl. kirkon järjestämiin sinkkukohtaamisiltoihin.

Koira-, kissunäyttelyihin, raveihin...laidasta laitaan joita muutenkin olen harrastanut.
        Olen puhelias, missä tahansa olenkin ja seuran ´hakeminen´ ihmetyttää ettei muka löydä? Kippolat eivät ole mun listalla.

On muitakin formaatteja kuin S24, netistä löytää kun hakeea.

• vekkulitukkelit
        meeriamanda kirjoitti:

mistä ne sun tuttavamiehet tietää netin kottaraisten omahyväisyydet jos eivät kerran muuta kuin veikkaa ja laskuja maksele? taitavat ukot sulta salaa surffailla säteissä :DD

• ♥ nainen ihanainen ♀
        ihmetyttää moinen kirjoitti:

Voi voi, kun on vaikeeta.
        Et taida pärjätä ilman miestä, miksiköhän. Minua kiinnostais kuulla, kun itsekin yksinelävänä naisena, en tarvitse miestä mihinkään.

Ei ole ollenkaan vaikeata minulla, kunhan ihmettelen kirjoittamalla tätä asiaa. Hyvin pärjäänkin taloudellisesti ja muutenkin, tietäisitpa vaan, miten hyvin, niin kahdehtisit :)
        Minusta on kuitenkin ihan luonnollista ja normaalia, että kaipaa läheistä ihmistä - nainen miestä, mies naista. Vaikka on lapset ja hyvät suhteet heidän perheisiinsä, niin omaakin elämääni elän edelleen.

• humpparuusa

"Tanssipaikoilla nyt ei ole sen kummempi "laatu" miehissä kuin suomi24 chatissa, jos edes sellainen."

Usein tansseissa käyvänä on kyllä tuo tullut todettua. Joskus on fiksujakin osunut kohdalle, mutta ovat olleet niin kaukaa että seurustelu olisi aika mahdotonta ja olenkin sen heti sanonut. Itse en lähtisi 100-200 kilometrin päähän viikonlopuksi jonkun körilään luo.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        meeriamanda kirjoitti:

En osaa ajatella kaiketi pienien paikkakuntien mahdollisuuksia, tää kun löytyy jos mitä alle 15 mintsan bussikyydin jälkeen.

Tapahtumiin, olkoon ne mitä taha jos itseä kiinnostaisi, menisin jopa evl. kirkon järjestämiin sinkkukohtaamisiltoihin.

Koira-, kissunäyttelyihin, raveihin...laidasta laitaan joita muutenkin olen harrastanut.
        Olen puhelias, missä tahansa olenkin ja seuran ´hakeminen´ ihmetyttää ettei muka löydä? Kippolat eivät ole mun listalla.

"En osaa ajatella kaiketi pienien paikkakuntien mahdollisuuksia,"

Asun isohkossa kaupungissa. Mutta varmaankaan en ole tarpeeksi epätoivoinen, kun en mihin tahansa sinkkukohtaamisiin suuntaa suuna päänä vonkaamaan miestä.
        Enkä liioin kaikkeen mahdollisen netin tarjontaan. Ei ole minulla mikään ajolähtö päällä. Olen myös puhelias ja tutustun helposti harrastuksissa ihmisiin mutten kylläkään valkkaa ja tutki nimettömiä, keneen kannattaa tutustua vaan tutustun mukaviin ihmisiin, olkoot varattuja taikka vapaita.
        Kippoloissa en käy.

"seuran ´hakeminen´ ihmetyttää ettei muka löydä?"

Kyllä seuraa löytyy mutta nyt on kyse oman kullan löytämisestä.
        Ja se ei ole helppoa. Ainakaan tällaisella rauhallisella etsinnällä samalla eläen muutakin elämää.

• kiukkuinen akka
        meeriamanda kirjoitti:

Jos et osaa kuvitella, jätä sitten kirjoittamatta omahyväistä tekstiäsi meeriamanda.
        Kaikki eivät ole sun muottisi mukaisia ja osaa heti läpättää vieraammalle ihmiselle ummet ja lammet kuten sinä osaat sen tehdä.

Ja todella ei sitä mistään noista koira sun muista kissanäyttelyistä arvaa tietää, kuka on vapaa ja kuka ei. Kun et paremmin osaa samaistua aloittajaan ja yksinäisiin naisiin ja miehiin, niin jätä aukomatta päätäsi täällä ja selittämästä miten kenenkin pitäisi toimia!

• revisiitääääääääääää
        kiukkuinen akka kirjoitti:

Jos et osaa kuvitella, jätä sitten kirjoittamatta omahyväistä tekstiäsi meeriamanda.
        Kaikki eivät ole sun muottisi mukaisia ja osaa heti läpättää vieraammalle ihmiselle ummet ja lammet kuten sinä osaat sen tehdä.

Ja todella ei sitä mistään noista koira sun muista kissanäyttelyistä arvaa tietää, kuka on vapaa ja kuka ei. Kun et paremmin osaa samaistua aloittajaan ja yksinäisiin naisiin ja miehiin, niin jätä aukomatta päätäsi täällä ja selittämästä miten kenenkin pitäisi toimia!

Ei vähänkään kiinnosta, meeri sanoi asiaa, hienopierut eivät ystävää löydä

• meeriamanda
        vekkulitukkelit kirjoitti:

mistä ne sun tuttavamiehet tietää netin kottaraisten omahyväisyydet jos eivät kerran muuta kuin veikkaa ja laskuja maksele? taitavat ukot sulta salaa surffailla säteissä :DD

Keskustelemalla, erilaisissa illoissa kun ehdottelen erilaisia vaihtoehtoja mistä kunnollista kaveria kannattaisi hakea. Tyydyttikö vastaukseni? :DD

• ♥ nainen ihanainen ♀
        meeriamanda kirjoitti:

Keskustelemalla, erilaisissa illoissa kun ehdottelen erilaisia vaihtoehtoja mistä kunnollista kaveria kannattaisi hakea. Tyydyttikö vastaukseni? :DD

"Tyydyttikö vastaukseni? :DD"

Eipä tuo vastaus taida ketään tyydyttää ;D

Siis sinä ehdottelet erilaisia vaihtoehtoja esim. nettiäkin keskustellessasi fiksujen vapaiden miestuttujesi kanssa. Siihen fiksut vapaat tuttavamiehesi ovat sanoneet: "ei kiinnosta netin kottaraiset...liian omahyväisiä" (lainaus kirjoituksestasi) edellä.
        Mutta eihän tuosta selviä, mistä ovat saaneet tietonsa, että "netin kottaraiset...liian omahyväisiä"
        Heh.

• ihmetyttää moinen

Ei ole ollenkaan vaikeata minulla, kunhan ihmettelen kirjoittamalla tätä asiaa. Hyvin pärjäänkin taloudellisesti ja muutenkin, tietäisitpa vaan, miten hyvin, niin kahdehtisit :)
        Minusta on kuitenkin ihan luonnollista ja normaalia, että kaipaa läheistä ihmistä - nainen miestä, mies naista. Vaikka on lapset ja hyvät suhteet heidän perheisiinsä, niin omaakin elämääni elän edelleen.

No, koskaan en ole kenenkään rahoja tarvinnut kadehtia, kun olen itsekin omillani toimeentuleva. Tosin miehistä en ole koskaan rahallisestikaan halunnut hyötyä. Ihmettelen vaan joidenkin toisen ihmisen kaipuun voimakkuutta, kun itselläni ei sellaista ole. Tunnen kuitenkin olevani ihan kokonainen ihminen näinkin yksin elellessä tässä omakotitalossani.

• bessie*
        meeriamanda kirjoitti:

On sinulla jutut, Meeriamanda

Jos nuo tuttusi niin fiksuja miehiä ovat, niin miksi he yleensä sinulle tilittävät netin käyttöään, selitellen mitä siellä tekevät ja mitä eivät.
        En pidä myöskään erityisen fiksuna jättää käyttämättä netin tarjoamia mahdollisuuksia - jos kerran tosissaan on ystävää etsimässä. Siellähän ensinnäkin kaikki ovat lähtökohtaisesti samasta syystä, toisin kuin "oikean" elämän tilanteissa. Lisäplussana mahdollisuus heti esittelyssä kertoa omat vaatimuksensa/toivomuksensa.
        "Omahyväisiä kottaraisia" ei myöskään kuulosta järin fiksun miehen arviolta, semminkään jos on itselläkin avioero takana.

Miksi mielestäsi vain toivottomat hakevat ystävää Suomi24 kautta? Kuulostat todella omahyväiseltä!

• ♥ nainen ihanainen ♀
        ihmetyttää moinen kirjoitti:

No, koskaan en ole kenenkään rahoja tarvinnut kadehtia, kun olen itsekin omillani toimeentuleva. Tosin miehistä en ole koskaan rahallisestikaan halunnut hyötyä. Ihmettelen vaan joidenkin toisen ihmisen kaipuun voimakkuutta, kun itselläni ei sellaista ole. Tunnen kuitenkin olevani ihan kokonainen ihminen näinkin yksin elellessä tässä omakotitalossani.

"hmettelen vaan joidenkin toisen ihmisen kaipuun voimakkuutta, kun itselläni ei sellaista ole."

Niin, onhan meitä moneksi, on lämpimiä ja kylmiä ihmisiä ja intohimoisia ja frigidejä naisia....

• meeriamanda

"Tyydyttikö vastaukseni? :DD"

Eipä tuo vastaus taida ketään tyydyttää ;D

Siis sinä ehdottelet erilaisia vaihtoehtoja esim. nettiäkin keskustellessasi fiksujen vapaiden miestuttujesi kanssa. Siihen fiksut vapaat tuttavamiehesi ovat sanoneet: "ei kiinnosta netin kottaraiset...liian omahyväisiä" (lainaus kirjoituksestasi) edellä.
        Mutta eihän tuosta selviä, mistä ovat saaneet tietonsa, että "netin kottaraiset...liian omahyväisiä"
        Heh.

Ihmiset tapaavat puhua toisilleen, meidänkin illoissa niin tehdään.

Heko vaan itsellesi :))))

• meeriamanda
        bessie* kirjoitti:

On sinulla jutut, Meeriamanda

Jos nuo tuttusi niin fiksuja miehiä ovat, niin miksi he yleensä sinulle tilittävät netin käyttöään, selitellen mitä siellä tekevät ja mitä eivät.
        En pidä myöskään erityisen fiksuna jättää käyttämättä netin tarjoamia mahdollisuuksia - jos kerran tosissaan on ystävää etsimässä. Siellähän ensinnäkin kaikki ovat lähtökohtaisesti samasta syystä, toisin kuin "oikean" elämän tilanteissa. Lisäplussana mahdollisuus heti esittelyssä kertoa omat vaatimuksensa/toivomuksensa.
        "Omahyväisiä kottaraisia" ei myöskään kuulosta järin fiksun miehen arviolta, semminkään jos on itselläkin avioero takana.

Miksi mielestäsi vain toivottomat hakevat ystävää Suomi24 kautta? Kuulostat todella omahyväiseltä!

Niin, miksi? Mietihän sitä?

• ihmetyttää moinen

"hmettelen vaan joidenkin toisen ihmisen kaipuun voimakkuutta, kun itselläni ei sellaista ole."

Niin, onhan meitä moneksi, on lämpimiä ja kylmiä ihmisiä ja intohimoisia ja frigidejä naisia....

Ja riippuvaisia, ulkoapäin ohjautuvia toisten hyväksikäyttäjiä, samoikuin itsenäisiä, tasapainoisia, olemassa olevaan tyytyväisiä...

• *

Ei kai täällä tarvi olla nokka litissä ruutuun koko ajan, vaikka silloin tällöin vastaileekin.

Minulla on tämä läppäri keittiön pöydällä usein, ja ohimennessäni vilasen.

Minusta kunkin kannattaisi muutenkin keskittyä lähinnä omaan olemiseensa ja käytökseensä.

• meeriamanda

Sanon taas, katso kellon aikoja. Meillä on toinenkin joka läppäriä käyttää, ja kun ne hevoset lakkaa laukkaamasta... ei teitä enää ole tää.

• bessie*
        meeriamanda kirjoitti:

Niin, miksi? Mietihän sitä?

Kumpaa miksi?äni tarkoitat?

Etkö pystynyt vastaamaan kysymyksiini? Suoraan ja rehdisti :)

• meeriamanda
        bessie* kirjoitti:

Kumpaa miksi?äni tarkoitat?

Etkö pystynyt vastaamaan kysymyksiini? Suoraan ja rehdisti :)

En.

• bessie*
        meeriamanda kirjoitti:

En.

Niin arvelinkin.

Entä ymmärsitkö, mitä tarkoitin ensimmäisessä vastauksessani sinulle, kirjoittaessani että voihan sitä käydä muilla kala-apajilla samaan aikaan kun pitää verkkoja ja katiskoja kotivesissä?

• meeriamanda
        bessie* kirjoitti:

Niin arvelinkin.

Entä ymmärsitkö, mitä tarkoitin ensimmäisessä vastauksessani sinulle, kirjoittaessani että voihan sitä käydä muilla kala-apajilla samaan aikaan kun pitää verkkoja ja katiskoja kotivesissä?

En välitä keskustella sinun mielipiteistäsi i ! Yleensäkään kannanotoistasi. Etkö jo sitä ole älynnyt? Vältän sinua. tee sinä samoin. Kiitti !

• bessie*
        meeriamanda kirjoitti:

En välitä keskustella sinun mielipiteistäsi i ! Yleensäkään kannanotoistasi. Etkö jo sitä ole älynnyt? Vältän sinua. tee sinä samoin. Kiitti !

Olenhan minä sen älynnyt jo aikapäiviä, tyhmänäkö pidät?

Pitäisikö minun siis välttää itseäni?! Tai no, oikeastaan niin teenkin tavallaan, en nimittäin vastaile itselleni...

Sinähän et minua komentele, kirjoitan mihin ja mitä haluan.

Yritti minua palstalla nelisen vuotta sitten aloitettuani joku Kierokki tai Lierokki vai Mierokki vai mikä se oli, oikein tosissaan ajaa pois täältä, mutta ei onnistunut...

• jåitä hattuuuun,
        bessie* kirjoitti:

Olenhan minä sen älynnyt jo aikapäiviä, tyhmänäkö pidät?

Pitäisikö minun siis välttää itseäni?! Tai no, oikeastaan niin teenkin tavallaan, en nimittäin vastaile itselleni...

Sinähän et minua komentele, kirjoitan mihin ja mitä haluan.

Yritti minua palstalla nelisen vuotta sitten aloitettuani joku Kierokki tai Lierokki vai Mierokki vai mikä se oli, oikein tosissaan ajaa pois täältä, mutta ei onnistunut...

voi voi jospa nyt onnistuisi, seriffihän on.

• meeriamanda

Suoraan sanominen asiasta ei ole henkilökohtaista haukkumista. Lukemisen ja ymmärtämisen välillä on useilla puutteita.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        meeriamanda kirjoitti:

Suoraan sanominen asiasta ei ole henkilökohtaista haukkumista. Lukemisen ja ymmärtämisen välillä on useilla puutteita.

" Lukemisen ja ymmärtämisen välillä on useilla puutteita."
        Ja itse kuulut meihin. Kun ei millään ilveellä tullut suoraa vastausta, mistä ne "fiksut" tuttavamiehesi tietävät, että ""netin kottaraiset...liian omahyväisiä"

• meeriamanda

" Lukemisen ja ymmärtämisen välillä on useilla puutteita."
        Ja itse kuulut meihin. Kun ei millään ilveellä tullut suoraa vastausta, mistä ne "fiksut" tuttavamiehesi tietävät, että ""netin kottaraiset...liian omahyväisiä"

Sinua " ihana " lukiessa se todellakin varmistuu heidän analyysinsä todeksi. Jaksa, jaksa kirkkaamman kruunun saat :))) Ihmiset juttelevat, jopa varoittavat toisiaan , jotkut olivat pettyneet saamistaan kokemuksista.¨nettideittailuun.
        Eikö sinulle järjellinen vastaus mene jakeluun, intät kuin rakki perässä?
        Mieluimmin omahyväisiä kuin rassukoita.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        meeriamanda kirjoitti:

Sinua " ihana " lukiessa se todellakin varmistuu heidän analyysinsä todeksi. Jaksa, jaksa kirkkaamman kruunun saat :))) Ihmiset juttelevat, jopa varoittavat toisiaan , jotkut olivat pettyneet saamistaan kokemuksista.¨nettideittailuun.
        Eikö sinulle järjellinen vastaus mene jakeluun, intät kuin rakki perässä?
        Mieluimmin omahyväisiä kuin rassukoita.

@meeriamanda:

Sinä luulet olevasi kaikkitietävä asiantuntija tässä kysymyksessä, koska olet onnistunut pyydystämään yhden baarikärpäsen.

• asiaata

@meeriamanda:

Sinä luulet olevasi kaikkitietävä asiantuntija tässä kysymyksessä, koska olet onnistunut pyydystämään yhden baarikärpäsen.

Ai että oli hyvin sanottu!

• öö
        asiaata kirjoitti:

Ai että oli hyvin sanottu!

Mitä väliä sillä on, löytääkö rakkaansa kuppilasta tai pappilasta.

Ihmisiähän niissä on molemmissa.

• 1945
        humpparuusa kirjoitti:

"Tanssipaikoilla nyt ei ole sen kummempi "laatu" miehissä kuin suomi24 chatissa, jos edes sellainen."

Usein tansseissa käyvänä on kyllä tuo tullut todettua. Joskus on fiksujakin osunut kohdalle, mutta ovat olleet niin kaukaa että seurustelu olisi aika mahdotonta ja olenkin sen heti sanonut. Itse en lähtisi 100-200 kilometrin päähän viikonlopuksi jonkun körilään luo.

Olen tapaillut miehiä Suomi24 kautta (yli 30 miestä) ja käyn lavatansseissa. En allekirjoita väittämää että samanlaista porukkaa molemmissa. Laatu on ehdottomasti korkeampi tansseissa. Ajattele vaan, sinne menevät sentään osaavat tanssia (ei kaikki) harrastavat jonkinverran liikuntaa, harvoin näkee ylipainoisia, monet musikaalisia ja nauttivat musiikista. Alkoholikaan ei ole ensisijainen harrastus näillä miehillä.
        Netistä tulee vastaan todella masentuneita miehiä tai sitten seksin etsijiä

• bessie*
        1945 kirjoitti:

Olen tapaillut miehiä Suomi24 kautta (yli 30 miestä) ja käyn lavatansseissa. En allekirjoita väittämää että samanlaista porukkaa molemmissa. Laatu on ehdottomasti korkeampi tansseissa. Ajattele vaan, sinne menevät sentään osaavat tanssia (ei kaikki) harrastavat jonkinverran liikuntaa, harvoin näkee ylipainoisia, monet musikaalisia ja nauttivat musiikista. Alkoholikaan ei ole ensisijainen harrastus näillä miehillä.

Sinulle, 1945

Useinhan miehetkin mainitsevat tanssi-intonsa nettiprofiileissaan? Olen kiinnittänyt asiaan huomiota, koska minulle se taas ei ole erityisempi "suositus".

Mitä tulee tuohon masennukseen ja seksin etsintään, niin kaipa niitä masentuneita on naisissakin ja ehkä seksinkin etsijöitä. Kumpikaan asia ei mielestäni tee ihmistä yhtään huonommaksi, ei myöskään ylipaino. Ihmisen musikaalisuus tai musiikista nauttiminen? tuskin nostaa hänen "laatuaan" jokaisen mielestä?

Siitä olen varma, että suurin osa netin kautta seuraa etsivistä on liikkeellä rehellisesti ja ilmoittamallaan tavalla tosissaan. Ja että he ovat aivan tavallisia ihmisiä.

• 1945 kirjoitti:

Totta hitossa tanssikaveri on hyvä niitä löytyy tansseista. Mutta kun nyt ei tanssi käy . Mut toivottavati leikkauksen jälkeen kylläkin. Mistä ihmeestä meikäläien nyt semmoisen tytön löytäs. Tai eihän tuo tyttö tarvi olla. itsekkin olen 70. mut himot ne on hiirelläkin.iinä ei luoja armahda. Ei tuolla kulkiessa oikein kehtaa kysyä miten olis pienet lemmen hetket. Varsikaan kun ei tiedä miten suu sitte laitetaa kun toinen sanois mennään. No onneks ei rakkauden puutteeseen kuole Halaa illalla sitten tyynyä ja vaikka hätäpäissään pussaakin sitä. Mut semmoinen oikeekin olis kiva. Semmoinen joka ei suutuis kun sille kaikkea ehdottelee. Vaikka etäs saiskos kutittaa niskasta. No nää on vanhan miehen haaveita. Jokka vissiin ?? loppuu. Toivottavasti ainakin hiipuu kun liikkelle ja tanssimaan pääsee. Nyt työtä on vaakamambossakin. sekin tulee mieleen. Voi kauhiaa. Halipulaan on aina vaikeaa saada apua älliä.

• Isä pupu
        meeriamanda kirjoitti:

En.

Kait sitä voi kysyä naidaanko kuin kanit. Vaikka ei lisäännytä. Tää aihe taitaa karata käsistä

• pinnis.

Minä olen yksinelävä nainen, enkä ole hakupäällä. En suoraansanottuna uskaltaisi netistä etsiä miesseuraa, niin karmeita juttuja olen kuullut siellä roikkuvista uroista.

• On täällä ihan oikeitakin ihmisiä . ei kaikki ole sairaita. No en silti tiedä. Kyllä itsekkin epäilisin. Sen verran olen elämää nähnyt. Eli ole epäuskoinen parempi varoa kuin katua. Mut miks aina kuvitellaan , että vain mies haluaa. No mulla tuo ikä sumentaa aivot vissiin.

• Ne vaatimukset sen toisen osapuolen suhteen on aika korkealla molemmilla osapuolilla.
      Etsitään ja etsitään mutta kun löytyis se oikea niin se ei kelpaakaan vaan siinä on heti jotain vikaa.
      Menneet suhteet vaikuttaa. Pettymykse ja muu.

Itse taas katselen ja kuuntelen, mutta oikeastaan en hae.
      En istuisi niin paljon koneen äärellä jos haku olisi päällä.
      Sanoinkin tänään naapurin emännälle että jos etsisin niin olisin tuolla ulkona viilettämässä enkä kotona niinkun olen erittäin paljon.
      Kun mun ihastuminen siihen toiseen vaatii kuitenkin sen henkilökohtaisen kontaktin.
      Katseen ja silmät.
      Ei välttämättä rakkautta ensi silmäyksellä, mutta rakkaudet on aina lähteneet katseesta.

• ♥ nainen ihanainen ♀

"Ne vaatimukset sen toisen osapuolen suhteen on aika korkealla molemmilla osapuolilla."

En nyt tiedä, mikä on korkealla.... Minulle ainakin kelpaisi tavallinen mies, ei tarvi edes olla rikas, kunhan ei ole mikään tuhlarikaan, joka olisi kanssani vain törsätäkseen rahani. Mies, jonka kanssa voisi viettää aikaa, matkustella, tanssimassakin käydä. Niin no, alkoholin kanssa läträämisestä ja humalassa olosta en tykkää, oisko se sitten liikaa vaadittu, hmmmm
        Katseesta ja näkemällä ihastumisesta omatkin aiemmat rakkauteni ovat alkaneet. Mutta kyllä netissäkin voi ihastua ja olen ihastunutkin, parempi tutustuminen vaan on sitten osoittanut, ettemme sovi toisillemme. Netissä keskustelemalla tutustuessa on se hyvä puoli, että kun on pakko sanoja käyttää, niin toiseen tutustuu paremmin kuin sylitanssissa tutustuessa.

• Manolito maalta

• ♥ nainen ihanainen ♀ kirjoitti:

"Ne vaatimukset sen toisen osapuolen suhteen on aika korkealla molemmilla osapuolilla."

En nyt tiedä, mikä on korkealla.... Minulle ainakin kelpaisi tavallinen mies, ei tarvi edes olla rikas, kunhan ei ole mikään tuhlarikaan, joka olisi kanssani vain törsätäkseen rahani. Mies, jonka kanssa voisi viettää aikaa, matkustella, tanssimassakin käydä. Niin no, alkoholin kanssa läträämisestä ja humalassa olosta en tykkää, oisko se sitten liikaa vaadittu, hmmmm
        Katseesta ja näkemällä ihastumisesta omatkin aiemmat rakkauteni ovat alkaneet. Mutta kyllä netissäkin voi ihastua ja olen ihastunutkin, parempi tutustuminen vaan on sitten osoittanut, ettemme sovi toisillemme. Netissä keskustelemalla tutustuessa on se hyvä puoli, että kun on pakko sanoja käyttää, niin toiseen tutustuu paremmin kuin sylitanssissa tutustuessa.

Niin, jos se toinen netissä on rehellinen.
        Mutta helpompi on täällä antaa itsestään parempi kuva, jopa ihan valokuvilla.
        Kyllä mustakin on ollut kiva flirttailla netissä mutta tosi ihastumista se ei ole.
        Kiva on heittää läppää ihmisen kanssa joka vaikuttaa olevan samalla tasolla.
        Kyllä se tutustuminen toiseen vaatii paljon enemmän kun täällä kirjoittelun.

Ja se tavallinen ihminen jonka kanssa vois elää sitä yhteistä ja omaa elämää.
        Niitähän on vaikka kuinka paljon tavallisia ihmisiä, sekä miehiä että naisia jotka ajattelee juuri noin.
        MUTTA se iso mutta kohtaako ne kemiat sitten kuitenkaan?

• jan naiset uskoo

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tulisilla kirjoitti:

Niin, jos se toinen netissä on rehellinen.
        Mutta helpompi on täällä antaa itsestään parempi kuva, jopa ihan valokuvilla.
        Kyllä mustakin on ollut kiva flirttailla netissä mutta tosi ihastumista se ei ole.
        Kiva on heittää läppää ihmisen kanssa joka vaikuttaa olevan samalla tasolla.
        Kyllä se tutustuminen toiseen vaatii paljon enemmän kun täällä kirjoittelun.

Ja se tavallinen ihminen jonka kanssa vois elää sitä yhteistä ja omaa elämää.
        Niitähän on vaikka kuinka paljon tavallisia ihmisiä, sekä miehiä että naisia jotka ajattelee juuri noin.
        MUTTA se iso mutta kohtaako ne kemiat sitten kuitenkaan?

"Niin, jos se toinen netissä on rehellinen."

Jos valehtelee, niin pitää olla hyvä muisti (että muistaa, mitä valehteli) ja meidän ikäisillä jo muisti on sen verran heikko, että valheet paljastuvat pitempään jutellessa netissäkin :)
        Tottakai täytyy nettikohtaamisten ja kirjoittelujen jälkeen - ja varsin pian mielellään - tutustua sitten livessäkin. Näkeminen ja kasvokkain keskusteleminen vasta osoittavat olemmeko toisiamme varten luodut. Netti vaan on yksi hyvä paikka ensikohtaamiselle ja jo kirjoittelemalla osaa kyllä erotella täysin sopimattomat.

"Niin, jos se toinen netissä on rehellinen."

Jos valehtelee, niin pitää olla hyvä muisti (että muistaa, mitä valehteli) ja meidän ikäisillä jo muisti on sen verran heikko, että valheet paljastuvat pitempään jutellessa netissäkin :)
        Tottakai täytyy nettikohtaamisten ja kirjoittelujen jälkeen - ja varsin pian mielellään - tutustua sitten livessäkin. Näkeminen ja kasvokkain keskusteleminen vasta osoittavat olemmeko toisiamme varten luodut. Netti vaan on yksi hyvä paikka ensikohtaamiselle ja jo kirjoittelemalla osaa kyllä erotella täysin sopimattomat.

Niinpä niin :)
        "Erotella" täysin sopimattomat.
        Ja kun kaikki niitä sopimattomia erottelee niin ei tartte miettiä miksi yksinäiset ihmiset ei kohtaa.
        Siihen se menee useimmiten erotteluun.
        Sitähän se varmaan on niilläkin miehillä joilla on se "haku jäänyt päälle".
        Ne vaan etsii ja etsii, niin naisetkin tekee.

Ja onhan netin kautta löytänyt paljonkin ihmisiä sen toisen puoliskon.
        Näin ainakin itse olen ymmärtänyt.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tulisilla kirjoitti:

Niinpä niin :)
        "Erotella" täysin sopimattomat.
        Ja kun kaikki niitä sopimattomia erottelee niin ei tartte miettiä miksi yksinäiset ihmiset ei kohtaa.
        Siihen se menee useimmiten erotteluun.
        Sitähän se varmaan on niilläkin miehillä joilla on se "haku jäänyt päälle".
        Ne vaan etsii ja etsii, niin naisetkin tekee.

Ja onhan netin kautta löytänyt paljonkin ihmisiä sen toisen puoliskon.
        Näin ainakin itse olen ymmärtänyt.

""Erotella" täysin sopimattomat."
        "Ja kun kaikki niitä sopimattomia erottelee niin ei tartte miettiä miksi yksinäiset ihmiset ei kohtaa.
        Siihen se menee useimmiten erotteluun."

Ei se nyt ihan noin mene. On aivan luonnollista, ettei ala pitempään tutustumiskeskusteluun netissäkään täysin eri aaltopituudella olevan kanssa, kun ei niin tehdä livessäkään.
        Ei sellaisessa valikoinnissa vielä ole kysymys, että haku olisi jäänyt päälle.

Toivottavasti me molemmat entiset katse- ja liveihastujat löydämme sen oikean nykyaikaisesti netistä :)

""Erotella" täysin sopimattomat."
        "Ja kun kaikki niitä sopimattomia erottelee niin ei tartte miettiä miksi yksinäiset ihmiset ei kohtaa.
        Siihen se menee useimmiten erotteluun."

Ei se nyt ihan noin mene. On aivan luonnollista, ettei ala pitempään tutustumiskeskusteluun netissäkään täysin eri aaltopituudella olevan kanssa, kun ei niin tehdä livessäkään.
        Ei sellaisessa valikoinnissa vielä ole kysymys, että haku olisi jäänyt päälle.

Toivottavasti me molemmat entiset katse- ja liveihastujat löydämme sen oikean nykyaikaisesti netistä :)

Onnea sulle vaan :)
        Mie lähen taas huomenna tonne toiseen kaupunkiin ja kuljen silmät auki.
        Kuka tietää tuleeko siellä joku uusi ihanine silmineen ja sen kemian kanssa että nauretaan yhdessä toistemme sydämiin.
        Ja saattaa se olla joku vanha tuttukin jos hyvin käy :))

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tulisilla kirjoitti:

Onnea sulle vaan :)
        Mie lähen taas huomenna tonne toiseen kaupunkiin ja kuljen silmät auki.
        Kuka tietää tuleeko siellä joku uusi ihanine silmineen ja sen kemian kanssa että nauretaan yhdessä toistemme sydämiin.
        Ja saattaa se olla joku vanha tuttukin jos hyvin käy :))

Kiitos, kiitos toivotuksistasi!
        Kuulosti siltä, että halveksit minua ja korotat itseäsi :)
        Sen sinulle suon, olepa hyvä vaan ja luule live-etsintääsi paremmaksi.
        Mä nyt olen muutenkin, harrastusteni takiakin, paljon netissä, joten muutkin nettijutut tuntuvat minusta aivan yhtä luonnolliselta kanssakäymiseltä.

Kiitos, kiitos toivotuksistasi!
        Kuulosti siltä, että halveksit minua ja korotat itseäsi :)
        Sen sinulle suon, olepa hyvä vaan ja luule live-etsintääsi paremmaksi.
        Mä nyt olen muutenkin, harrastusteni takiakin, paljon netissä, joten muutkin nettijutut tuntuvat minusta aivan yhtä luonnolliselta kanssakäymiseltä.

Ymmärsit väärin.
        En korota itseäni enkä halveksi sinua
        Olen kerinnyt joskus netistä ihmistä hakemaan.
        Ja koen että tuon tien olen käynyt.
        Se ei antanut minulle mitään.
        Mieluummin annan tulla vastaan, jos on tullakseen.
        Jos ei tule niin sitten elän näin.
        Elämäni on ihan hyvää nytkin.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tulisilla kirjoitti:

Ymmärsit väärin.
        En korota itseäni enkä halveksi sinua
        Olen kerinnyt joskus netistä ihmistä hakemaan.
        Ja koen että tuon tien olen käynyt.
        Se ei antanut minulle mitään.
        Mieluummin annan tulla vastaan, jos on tullakseen.
        Jos ei tule niin sitten elän näin.
        Elämäni on ihan hyvää nytkin.

Anteeksi.Kirjoittamalla viestiessä tulee helposti väärinkäsityksiä - myös noissa nettitutustumisissa on näin.
        Samoin minä otan elämältä sen, mitä se hyvällään antaa. En etsimällä etsi kumppania. Vasta puolisen vuotta olen netissä keskustellut noissa paikoissa, joissa vapaisiin miehiin tutustuu.
        Elämäni on nyt niin hyvää, että olen joskus sanonutkin, että jos muuttuu, niin huononee :)
        Avioon en ole menossa enkä halua edes yhteen muuttaa asumaan sen oman kullan kanssa, jos sellaisen Luoja suo...

• Laa-Aatu

Monesti miettinyt, kun kaksi nettaajaa löytää toisensa, osaavatko vuosien nettaamisen ja koneella istumisen jälkeen siitä erotakaan.
      Istuuko kumpikin illat omalla koneellaan?

Kyllä kannattaisi, monen, alentaa rimaa. Harva meistä enää on parhainta A-laatua.

• näin se vaan on,,,

Vastaus alotukseen ; =

SIKSI, kun kaikki on niiiiiiiiiin itsekkäitä, ei kukaan vanha enään halua siihen " vankilaan " josta on nyt vanhana päässy irti,,,
      ja vanhat neitsykäiset on niin hommeessa ettei kukaan uros hajunperustella juokse enään perässä,,,,
      ja vanhat pojankäppyrät luulee ittestään liikoja,,,,

• hepokatti

Jos vielä sanot enään, lyön sua nenään :)))!

• Latro Robertus
        hepokatti kirjoitti:

Jos vielä sanot enään, lyön sua nenään :)))!

Voin ystävystyä naisten kanssa, mutta yhteenmuuttaminen ja naimisiinmeno tuntuu aika epätodennäköiseltä. Olen a-seksuaali.

• Lutrus rupurtus
        Latro Robertus kirjoitti:

Voin ystävystyä naisten kanssa, mutta yhteenmuuttaminen ja naimisiinmeno tuntuu aika epätodennäköiseltä. Olen a-seksuaali.

Mitäpä tuo haitannee. Minä olen b-seksuaali.

• humpparuusa

"Voin ystävystyä naisten kanssa, mutta yhteenmuuttaminen ja naimisiinmeno tuntuu aika epätodennäköiseltä. Olen a-seksuaali."

Voi kun löytäiskin jostain a-seksuaalin kaveriksi, mutta taitaa olla ihan mahdoton ajatus

• Latro Robertus
        humpparuusa kirjoitti:

"Voin ystävystyä naisten kanssa, mutta yhteenmuuttaminen ja naimisiinmeno tuntuu aika epätodennäköiseltä. Olen a-seksuaali."

Voi kun löytäiskin jostain a-seksuaalin kaveriksi, mutta taitaa olla ihan mahdoton ajatus

Minua ei sanottavammin seksi enää kiinnosta. Nautin enemmän henkisistä asioista ja muuten mukavasta yhdessäolosta. En minäkään ketä tahansa seuraani kelpuuta. Keskimääräistä korkeampi ÄO on ttumaisen heVLetillinen rasite. En tiedä onko siitä ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Ainakin se on aina haitannut ihmissuhteita.

• eri mielet

Minua ei sanottavammin seksi enää kiinnosta. Nautin enemmän henkisistä asioista ja muuten mukavasta yhdessäolosta. En minäkään ketä tahansa seuraani kelpuuta. Keskimääräistä korkeampi ÄO on ttumaisen heVLetillinen rasite. En tiedä onko siitä ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Ainakin se on aina haitannut ihmissuhteita.

Omasta mielestäsi korkea äo voi olla suhteesi ongelma ja kumppanisi mielestä ihan joku muu, esimerkiksi luonteesi, ulkonäkösi, hygieniasi tai seksin kiinnostamattomuus.

• Latro Robertus
        eri mielet kirjoitti:

Omasta mielestäsi korkea äo voi olla suhteesi ongelma ja kumppanisi mielestä ihan joku muu, esimerkiksi luonteesi, ulkonäkösi, hygieniasi tai seksin kiinnostamattomuus.

Mä olen muuten koko lailla "normaali", mutta kiinnostuksen kohteeni ovat muiden mielestä tylsiä. En käy kapakoissa, en tansseissa, en ole kiinnostunut sanottavammin urheilusta. Monet asiat, joita tavalliset ihmiset harrastavat, ovat minulle vieraita. Minulle on sanottu, että hakeudu Mensaan, mutta en yllä sinne asti - eikä se minua kiinnosta. Olen omituinen väliinputoaja, joka ei kuulu oikein minnekään. Tämä voi olla piinaavaa. Henkinen vankila.

• bessie*

Mä olen muuten koko lailla "normaali", mutta kiinnostuksen kohteeni ovat muiden mielestä tylsiä. En käy kapakoissa, en tansseissa, en ole kiinnostunut sanottavammin urheilusta. Monet asiat, joita tavalliset ihmiset harrastavat, ovat minulle vieraita. Minulle on sanottu, että hakeudu Mensaan, mutta en yllä sinne asti - eikä se minua kiinnosta. Olen omituinen väliinputoaja, joka ei kuulu oikein minnekään. Tämä voi olla piinaavaa. Henkinen vankila.

Ei keskimääräistä korkeampi ÄO oikeastaan voi tehdä kenestäkään väliinputoajaa, joka ei kuulu oikein minnekään. Että älykkyys olisi piinaavaa tai peräti henkinen vankila, kuulostaa kaikkea muuta kuin älykkäältä.

• Latro Robertus
        bessie* kirjoitti:

Ei keskimääräistä korkeampi ÄO oikeastaan voi tehdä kenestäkään väliinputoajaa, joka ei kuulu oikein minnekään. Että älykkyys olisi piinaavaa tai peräti henkinen vankila, kuulostaa kaikkea muuta kuin älykkäältä.

Niinhän te varmaan luulette.

• Latro Robertus kirjoitti:

Niinhän te varmaan luulette.

Epäilen sinun luulevan ettei täältä löydy toisia joilla on kokemusta elää korkean ÄO:sä kanssa, erehdyt.

• Latro Robertus
        kirjoitti:

Epäilen sinun luulevan ettei täältä löydy toisia joilla on kokemusta elää korkean ÄO:sä kanssa, erehdyt.

Olisi ihan kiva vaihtaa kokemuksia !

• Minä vaan

Tervehdys normaali!
        Jostain syystä eksyin tänne ja lueskelin tätä ketjua. Ehdin jo ajatella että olen ihan väärässä paikassa. No tietysti olen :). Siitä huolimatta riipustan tätä tekstia sinulle Latro Robertus. Olet mielenkiintoisin tapaus näillä sivuilla, ehdottomasti. Olet sitten tosissasi tai et mutta vaikutat sellaiselta, jolla on aivot ihan käytössä. Hienoa! Omituinen väliinputoaja, mitähän sillä tarkoitat?

• sicilia est ...

Jos itse olisin noin kauheassa miehenpuutteessa( ts. elättäjän), kuin aloittaja, jolla toooosi naivi nikki, löytäisin kyllä miehen, jopa kelvollisen.

• bessie*

Missä johdonmukaisuus?!

Ettäkö kauheassa miehenpuutteessa (ja vielä elättäjänkin puutteessa) oleva löytäisi kelvollisen miehen?
        Tuskinpa sentään, ainakaan helpommin ja nopeammin kuin itselliset ja jopa vähän valikoivat naiset. Korkeintaan vain itselleen kelvollisen, mutta ei sellaista joka olisi kelvollinen monenkaan muun mielestä.

• Rahastajamuijat
        bessie* kirjoitti:

Missä johdonmukaisuus?!

Ettäkö kauheassa miehenpuutteessa (ja vielä elättäjänkin puutteessa) oleva löytäisi kelvollisen miehen?
        Tuskinpa sentään, ainakaan helpommin ja nopeammin kuin itselliset ja jopa vähän valikoivat naiset. Korkeintaan vain itselleen kelvollisen, mutta ei sellaista joka olisi kelvollinen monenkaan muun mielestä.

@ bessie*

Olen huomannut että on sellaisia naisia joiden kaikki miehet/miesystävät ovat itseään huomattavasti vanhempia. Luulisi että naiset tykkääävät nuoremmista, mutta nämä naiset ovatkin laskelmoivia hyvin koulutettuja. Ovat huomanneet että miehet ovat hövelempiä jakelemaan rahojaan jos nainen on nuorempi. Vai oletko kuullut koskaan pariaskunnasta jossa nainen on huomattavasti vanhempi ja mies kustantaa?

Nuorempia voi käydä sitten reissuilla paneskelemassa, jos nyt vain yleensä ilman sponsoroivaa ukkoaan reissuun raaskivat lähteä:/

• ,,,,,,,,,,,,,
        Rahastajamuijat kirjoitti:

@ bessie*

Olen huomannut että on sellaisia naisia joiden kaikki miehet/miesystävät ovat itseään huomattavasti vanhempia. Luulisi että naiset tykkääävät nuoremmista, mutta nämä naiset ovatkin laskelmoivia hyvin koulutettuja. Ovat huomanneet että miehet ovat hövelempiä jakelemaan rahojaan jos nainen on nuorempi. Vai oletko kuullut koskaan pariaskunnasta jossa nainen on huomattavasti vanhempi ja mies kustantaa?

Nuorempia voi käydä sitten reissuilla paneskelemassa, jos nyt vain yleensä ilman sponsoroivaa ukkoaan reissuun raaskivat lähteä:/

Mihin ihmeeseen hyvinpalkattu nykynainen tarvitsee rahoittajaa?

Herätkää nyt ihmeessä tähän päivään! Sähkökin on jo keksitty.

• Rahastajamuijat
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Mihin ihmeeseen hyvinpalkattu nykynainen tarvitsee rahoittajaa?

Herätkää nyt ihmeessä tähän päivään! Sähkökin on jo keksitty.

@,,,,,,,,,,,,,

Kirjoitinkin että hyvinkoulutettu. Koulutettu nainen ei välttämättä ole hyväpalkkainen, vai etkö ole lukenut koskaan heikostipalkatuista akateemisista naisista???

• ,,,,,,,,,,,,,,,

@,,,,,,,,,,,,,

Kirjoitinkin että hyvinkoulutettu. Koulutettu nainen ei välttämättä ole hyväpalkkainen, vai etkö ole lukenut koskaan heikostipalkatuista akateemisista naisista???

Kaikkea tietämäänsä ei tarvi kirjoista lukea.

• bessie*

@ bessie*

Onhan sitä kaikenlaisia pareja ja liittoja, Rahastajamuijat
        Olen läheltä seurannutkin rakkausliittoa jossa nainen oli huomattavasti vanhempi, mies (joka oli se rakastuneempi osapuoli) tienasi varmaan viisi kertaa enemmän kuin puolisonsa.

Kaikkien parisuhteiden aloittamiseen liittynee jonkinlaista laskelmointia, eikä siinä välttämättä ole mitään väärää.
        Voisin itse hyvin rakastua minua vanhempaan, köyhään mieheen ja toisaalta taas pystyisin ilman rakkauttakin elämään tosi rikkaan (anteliaan ja suht siedettävän) miehen kanssa.
        Nuoremmat miehet eivät minua kiinnosta, mutta jos tarpeeksi maksettaisiin niin mikä ettei.

• 1943

@ bessie*

Paras olla taloudellisesti itsenäinen. Olen pitänyt itseäni vanhemmista miehistä, mutta rahalla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Ei ole ikäkysymys, siitähän on esimerkkejä myös julkkisten parista.

• avkt---.----

Löytäminen on helppoa jos liikkuma alat ovat suuret.

Parasta on kuitenkin läheinen asuminen näin 60 , sillä "kaikki" tässä iässä voi olla vaikeaa--- tarkoitan lähi sukua vain sitä....

• ♥ nainen ihanainen ♀

Hyvää huomenta!

moni ♥ etsii toista ♥ tänäänkin

Matalaäänistä miestä minun ♥ etsii

Onko enää matalaäänisiä miehiä? Vai ovatko kuolleet sukupuuttoon?
      Kaikilla netissä kohtaamillani miehillä on ollut korkeahko lipilaarin ääni :D

• kiijäit

Huomenta korppis! Sulla ollut hauskaa eilen illalla ja meinaat tänään jatkaa. :)

• ♥ nainen ihanainen ♀
        kiijäit kirjoitti:

Huomenta korppis! Sulla ollut hauskaa eilen illalla ja meinaat tänään jatkaa. :)

Ihan henkilökohtaisesti hyvää huomenta sinulle kiijäit!

Lempinimi korppis ei sovi minulle, koska olen stadilainen :D
        Mistä moinen pälkähfi päähäsi....
        Tiedän kyllä tämän palstan korppiksen - mutta on täällä muitakin sivistyneitä, akateemisia, fiksuja naisia kirjoittelemassa: esim. minä ♥ nainen ihanainen ♀

• kiijäit

Ihan henkilökohtaisesti hyvää huomenta sinulle kiijäit!

Lempinimi korppis ei sovi minulle, koska olen stadilainen :D
        Mistä moinen pälkähfi päähäsi....
        Tiedän kyllä tämän palstan korppiksen - mutta on täällä muitakin sivistyneitä, akateemisia, fiksuja naisia kirjoittelemassa: esim. minä ♥ nainen ihanainen ♀

Uskokoon ken haluaa..:)

• saisit siitä

Hei,, laitoin erittäin matalaäänisen miehen kierrätykseen vuosi sitten, saattais vielä olla vapaana...

• kiijäit kirjoitti:

Kiijäit@

Oli minulla hauskaa koko viikonlopun ajan ja nyt kun suku on nyt lähtenyt kukin omiin suuntiinsa nautin hiljaisuudesta, koostan valokuvia, muistelen lämmöllä kivoja vieraitani ja ihailen ympärilläni olevia kukkasia.

Niin, en ikinä mainostaisi itseäni ihanaisena naisena sillä nikki on niin naivi, että tunnen myötähäpeää.

No, tottahan ymmärrän, että aloittaja provoaa nikillään jonninkoutavaan, missään nimessä kauneus ja äly eivät ole hänen parhaita puoliaan kun luen hänen kommenttejaan, aloittaja voipi olla friidu tai leijana tai joku muu yksinäinen jolla on päällänsä hassutteluvaihe..

Minä löysin kumppanin kuppilasta ja hyvän löysinkin, joten pois hienostelu, baarista ne parhaat löytää ei pelastusarmeijan iltasoitoista,

• ♥ nainen ihanainen ♀
        korppis kirjoitti:

Kiijäit@

Oli minulla hauskaa koko viikonlopun ajan ja nyt kun suku on nyt lähtenyt kukin omiin suuntiinsa nautin hiljaisuudesta, koostan valokuvia, muistelen lämmöllä kivoja vieraitani ja ihailen ympärilläni olevia kukkasia.

Niin, en ikinä mainostaisi itseäni ihanaisena naisena sillä nikki on niin naivi, että tunnen myötähäpeää.

No, tottahan ymmärrän, että aloittaja provoaa nikillään jonninkoutavaan, missään nimessä kauneus ja äly eivät ole hänen parhaita puoliaan kun luen hänen kommenttejaan, aloittaja voipi olla friidu tai leijana tai joku muu yksinäinen jolla on päällänsä hassutteluvaihe..

Minä löysin kumppanin kuppilasta ja hyvän löysinkin, joten pois hienostelu, baarista ne parhaat löytää ei pelastusarmeijan iltasoitoista,

Siinäs kuulit, kiijäit, ettten ole korppis enkä korppi!
        Ota silmä käteen ja katso korpin kirjoitustyyliä!!!!

Korppis on........

mutta minä olen ♥ nainen ihanainen ♀ kiss kiss

• akate??

Korppis on........

Keksi jotain fiksumpaa. Kyllä provoillakin voi vaikka tyylillä, eikä noin luotaantyöntävän tyrkysti, tuskin tuosta kukaan oikea mies innostuu ja sehän olisi tarkoituksesi.

• bessie*
        akate?? kirjoitti:

Keksi jotain fiksumpaa. Kyllä provoillakin voi vaikka tyylillä, eikä noin luotaantyöntävän tyrkysti, tuskin tuosta kukaan oikea mies innostuu ja sehän olisi tarkoituksesi.

Eiku...tarkoitushan on keskustella?

• * * *

Korppis on........

@ ♥ nainen ihanainen ♀

Eikö sitten ole oletetulla naisella rintaa rottingillä, tai selkärankaa kertoa, ettet ole kumpikaan "rikokseen epäillyistä"?
        Friidun kirjoitustyyliä ei tekstisi pätkääkään muistuta, ja itse tiedän, etten ole toinen luulotelluista.

Onko muuten hassutteluvaihe jokin mielenterveyssairaus?
        Otan selville. :))

Vai oletko tilattu mainos?
        .

• L*
        korppis kirjoitti:

Kiijäit@

@ Korppi.

Millä lihaksilla pidät minua mielisairaana?
        Miten muuntelet onnellisen elämäni minulle ihanimman miehen kanssa yksinäisyydeksi?

Sitä sinulle taitaa olla Latessasi.

• L* kirjoitti:

@ Korppi.

Millä lihaksilla pidät minua mielisairaana?
        Miten muuntelet onnellisen elämäni minulle ihanimman miehen kanssa yksinäisyydeksi?

Sitä sinulle taitaa olla Latessasi.

Olenko sinua mielisairaana pitänyt?

Olenko kirjoittanut, että olet yksinäinen?

Olenko arvostellut ihanaa avioliittoasi ihanan miehen kanssa?

Oletko ketjun aloittaja?

Mistä teitä sikiääkin ; ))

• L*
        korpikirjailija kirjoitti:

Olenko sinua mielisairaana pitänyt?

Olenko kirjoittanut, että olet yksinäinen?

Olenko arvostellut ihanaa avioliittoasi ihanan miehen kanssa?

Oletko ketjun aloittaja?

Mistä teitä sikiääkin ; ))

Mietipä sitä ihan omassatunnossasi, jos sitä sinulla on!

Sinähän vitsoit minua aloittajaksi, toiseksi heistä?
        Puhuit jostain "päällänsä hassutteluvaihe..".

Minun psykologian tuntemuksessamni se viittaa maanis-depressyvyyksiin.
        Joten, pidähän kiinni, mitä pöhjiset!
        Mill nikkinimillä meitä kutakin mainitset.

• ;))
        L* kirjoitti:

Meitä sikiää, aina kun joku meitä sivuun katsoo.
        Heihhei, josko nukitaan, ihan mukavasti.
        Mutta, josko mainitset nimimerkkini yhtä harvoin saduissasi, kuin minäkin kirjoituksissani sinun omasi?

Minulla kun ei ole tarvetta roolipeleihin, saati satukertomuksiin, täällä. :))

H Y !

• L* kirjoitti:

L. @

Hassutteluvaihe iskee ihan normaaleilla ihmisilläkin päällensä, eikös ; ) Jouten ollessa on kiva hupajahtaa eikä siinä mitään pahaa ole ei se ole mielisairautta?

Olet siis leijanna tai friidu tai joku muu? ; ))) hupajahtaja.

Oot sie kännissä kun kirjaimet harottaa eikä ajatuksesi kule ihan aikuisten oikeesti?

• ;))

L. @

Hassutteluvaihe iskee ihan normaaleilla ihmisilläkin päällensä, eikös ; ) Jouten ollessa on kiva hupajahtaa eikä siinä mitään pahaa ole ei se ole mielisairautta?

Oot sie kännissä kun kirjaimet harottaa eikä ajatuksesi kule ihan aikuisten oikeesti?

Kirjoitin sinulle pitkän rimpsun, mutta, laillasi, en halua ihmistä pilkata.

• .

L. @

Sitä olet varmaan usein itseltäsi osannut kysymään!

• ;)) kirjoitti:

Kirjoitin sinulle pitkän rimpsun, mutta, laillasi, en halua ihmistä pilkata.

Osaan toki lukea, mutta kommentoin jos teksti on ymmärrettävää ja minulle suunattua.

• Oh.Lalla.Laa?

Osaan toki lukea, mutta kommentoin jos teksti on ymmärrettävää ja minulle suunattua.

Mitä oikeinkirjoitusvirheitä?

• . kirjoitti:

Sitä olet varmaan usein itseltäsi osannut kysymään!

"Sitä olet varmaan usein itseltäsi osannut kysymään! "

Eihän tuosta virkkeestäsi ota selvää Heikkikään ; ) Mitä tarkoitat?

• Oh.Lalla.Laa? kirjoitti:

Mitä oikeinkirjoitusvirheitä?

Lisään yhden ännän, jotta ymmärrät ; )?

• :))

Lisään yhden ännän, jotta ymmärrät ; )?

Hyvä, ettet ämmän.
        :))

Eiköhän aika ole avatua huumorin, eikä hammastapurren ilkeyden?

• :)) kirjoitti:

Hyvä, ettet ämmän.
        :))

Eiköhän aika ole avatua huumorin, eikä hammastapurren ilkeyden?

Jos minä olen ilkeä sinä olet Kiinan keisari, sovitaanko ; )

Minusta sanoilla leikkiminen ei ole ilkeyttä vaan hauskaa hupaa ja huumoria se joka leikkiin lähtee hallitkoon leikin säännöt ja jos ei osaa, on parasta pysyä poissa ja seurata vai sivusta.

• .

Jos minä olen ilkeä sinä olet Kiinan keisari, sovitaanko ; )

Minusta sanoilla leikkiminen ei ole ilkeyttä vaan hauskaa hupaa ja huumoria se joka leikkiin lähtee hallitkoon leikin säännöt ja jos ei osaa, on parasta pysyä poissa ja seurata vai sivusta.

Jeps, jos sinun on aina saavata viimeinen sana.
        No, inhimillisyyden puute sekin on.
        Ota koppi!

• kumpiko
        . kirjoitti:

Jeps, jos sinun on aina saavata viimeinen sana.
        No, inhimillisyyden puute sekin on.
        Ota koppi!

Kumpi ja kampi tappelivat kumpi niistä voitti?

• jäitkii
        korppis kirjoitti:

Kiijäit@

Toinen virhe. :)

• ei kiinnosta

olen jo luovuttanut sillä kohtaan vain sellaisia, joissa kemian tuo kalja...

• Pirre*

He..kylläpä nauratti tämä kommentti :))

• Pirre* kirjoitti:

He..kylläpä nauratti tämä kommentti :))

"ei kiinnosta"
        Voisin yhtyä sanomaasi, useimmilla se kalja on pakollinen kaveri.
        Tosin, poikkeuksiakin on ollut...

• Vapaa,siisti,mukava

Ottasin vaikka heti ja välittömästi kotiini asumaan, siistin,huolitellun liikunnasta kiinnostuneen naisen.

siis pyydän,tule nyt ja jää täyttämään yksinäinen vuoteeni vierelleni

• perhospusero

No en tuu,näkisitpä minun vuoteeni....mitäs siihen sanoisit ???

Ja sitten vielä minut,siisti,liikkuva ja kesästä nauttiva nainen,smaks!

• on se mikä on

ei kukaan aina jaksa olla huoliteltu ja juosta lenkillä, siksi minä nautin yksin asumisesta, kokemusta on kyllä parisuhteista..

• prinsessa.

Olen liikunnasta pitävä, huoliteltu nainen, mutten ole miestä vailla. Hyvä on elellä kaikessa rauhassa omassa talossa ja omassa sängyssä nukkua rauhaisia unia.
      Noita urheita prinssejä on tullut nähdyksi riittämiin.

• Mitä enemmän vaatimuksia, sen hankalampaa. Yleensä vaatimukset vain kasvavat iän lisääntyessä.

Ja toisaalta sekään ei kelpaa jolla ei ole mitään vaatimuksia, epäilyttävän helppo...

• ♥ nainen ihanainen ♀

"Mitä enemmän vaatimuksia, sen hankalampaa."
        "Ja toisaalta sekään ei kelpaa jolla ei ole mitään vaatimuksia, epäilyttävän helppo..."

Noin se just menee. Kun tapaa ihan mukavan ihmisen, niin pelko vapauden menettämisestä taikka sen ennen koetun pettymyksen toistumisesta, saa heti etsimällä etsimään jotain vikaa. Ei saa olla vaatimuksia liikaa eikä liian vähän. Ei saa asua liian kaukana muttei liian lähelläkään. Ikä pitää olla sopiva. Koulutus, ulkonäkö. Harva se osuu just napakymppiin, kun sitäkin voidaan siirrellä tilanteen mukaan.
        Tällaista olen huomannut miehissä hyvin usein, ja jopa itsessänikin vaikka olenkin ♥ nainen ihanainen ♀ kiss kiss

• Klark Kable

"Ja toisaalta sekään ei kelpaa jolla ei ole mitään vaatimuksia, epäilyttävän helppo..."

Noin se just menee. Kun tapaa ihan mukavan ihmisen, niin pelko vapauden menettämisestä taikka sen ennen koetun pettymyksen toistumisesta, saa heti etsimällä etsimään jotain vikaa. Ei saa olla vaatimuksia liikaa eikä liian vähän. Ei saa asua liian kaukana muttei liian lähelläkään. Ikä pitää olla sopiva. Koulutus, ulkonäkö. Harva se osuu just napakymppiin, kun sitäkin voidaan siirrellä tilanteen mukaan.
        Tällaista olen huomannut miehissä hyvin usein, ja jopa itsessänikin vaikka olenkin ♥ nainen ihanainen ♀ kiss kiss

Sä olet varmaan uudelleensyntynyt Marilyn Monroe. Nyt vaan lämpöventtiilin päälle, niin sääret säihkyy !

• Klark Kaple

Sä olet varmaan uudelleensyntynyt Marilyn Monroe. Nyt vaan lämpöventtiilin päälle, niin sääret säihkyy !

No nuo nyt ovat aika tavanomaisia rajoitteita ja pinnallisuudessaan osoittavat ettei etsijä tiedä mitä etsii. Haasteellisimmiksi tulevat ne rajoitteet jotka todella näkyvät jokapäiväisessä elämässä, miten olla, mitä tehdä, mitä ajatella eli kun etsijä tietää mitä hän etsii...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

No nuo nyt ovat aika tavanomaisia rajoitteita ja pinnallisuudessaan osoittavat ettei etsijä tiedä mitä etsii. Haasteellisimmiksi tulevat ne rajoitteet jotka todella näkyvät jokapäiväisessä elämässä, miten olla, mitä tehdä, mitä ajatella eli kun etsijä tietää mitä hän etsii...

@yohuuhkaja: "ettei etsijä tiedä mitä etsii."
        - Minun mielestäni nimenomaan omaa kultaa etsiessä ei pitåsi kulkea muotin kanssa. Siis ei tarvitse tietää eikä lyödä lukkoon etukäteen tarkasti, millainen kelpaai.
        Se millaiseen ihmiseen rakastui ja kenen kanssa syntyi hyvä parisuhde, ei ole ollenkaan harvinainen ihmettelyn aihe ulkopuolisilla. Eikä rakastavaisilla itselläänkään.
        Rakkauden salaisuus - Tommy Hellsten: Vanhemmuus - vastuullista vallankäyttöä
        ""Rakastava ihminen tuntee oman heikkoutensa.
        Hän on itse ollut rakkauden kohteena ollessaan heikko.
        Rakkaus on toisin sanoen osunut häneen sinne, missä on sitä vähiten ansainnut.
        Kohdatessaan rakkauden heikkoudessaan hän on tullut nostetuksi tavalla,
        jota hän ei koskaan unohda.
        Joka on saanut paljon anteeksi, rakastaa paljon sanoo Jeesus
        ja tarkoittaa ilmeisesti juuri tätä.

Toisin sanoen rakkautta voi ottaa vastaan vain se,
        joka avautuu sille heikkona.
        Heikkona avautuminen merkitsee rehelliseksi tulemista.
        Oikeastaan se merkitsee syylliseksi tulemista.
        Oman syyllisyyden tunnistaminen ja tunnustaminen on edellytys sille,
        että ihminen voi kohdata rakkauden.
        Rakkaus on armoa, sitä että ihminen saa jotain, mitä ei ansaitse.

Kun saan ottaa vastaan sen, ettei minua tuomitakaan,
        otan vastaan armon.
        Armo on oikeastaan rakkauden oikea olemus,
        sillä ei rakkautta ole se mikä kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan.
        Rakkaus on aina lahjaa.
        Mutta tätä lahjaa emme voi lapsillemme antaa,
        ellemme ole sitä ensin itse saaneet.
        Jos vanhempana en tiedä, mitä on armo ja anteeksiantaminen,
        en osaa vaalia lapsessani olevaa heikkoutta tavalla,
        joka vakuuttaisi lapseni siitä, että hän on rakastettava olento.

Minussa on rakkautta vasta sitten kun se on minuun tullut.
        Eikä se voi minuun tulla ennen kuin avaudun sille.
        Avaudun sille vasta sitten, kun suostun kohtaamaan heikkouteni."

• ♥ nainen ihanainen ♀

@yohuuhkaja: "ettei etsijä tiedä mitä etsii."
        - Minun mielestäni nimenomaan omaa kultaa etsiessä ei pitåsi kulkea muotin kanssa. Siis ei tarvitse tietää eikä lyödä lukkoon etukäteen tarkasti, millainen kelpaai.
        Se millaiseen ihmiseen rakastui ja kenen kanssa syntyi hyvä parisuhde, ei ole ollenkaan harvinainen ihmettelyn aihe ulkopuolisilla. Eikä rakastavaisilla itselläänkään.
        Rakkauden salaisuus - Tommy Hellsten: Vanhemmuus - vastuullista vallankäyttöä
        ""Rakastava ihminen tuntee oman heikkoutensa.
        Hän on itse ollut rakkauden kohteena ollessaan heikko.
        Rakkaus on toisin sanoen osunut häneen sinne, missä on sitä vähiten ansainnut.
        Kohdatessaan rakkauden heikkoudessaan hän on tullut nostetuksi tavalla,
        jota hän ei koskaan unohda.
        Joka on saanut paljon anteeksi, rakastaa paljon sanoo Jeesus
        ja tarkoittaa ilmeisesti juuri tätä.

Toisin sanoen rakkautta voi ottaa vastaan vain se,
        Heikkona avautuminen merkitsee rehelliseksi tulemista.
        Oikeastaan se merkitsee syylliseksi tulemista.
        Oman syyllisyyden tunnistaminen ja tunnustaminen on edellytys sille,
        että ihminen voi kohdata rakkauden.
        Rakkaus on armoa, sitä että ihminen saa jotain, mitä ei ansaitse.

Kun saan ottaa vastaan sen, ettei minua tuomitakaan,
        otan vastaan armon.
        Armo on oikeastaan rakkauden oikea olemus,
        sillä ei rakkautta ole se mikä kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan.
        Rakkaus on aina lahjaa.
        Mutta tätä lahjaa emme voi lapsillemme antaa,
        ellemme ole sitä ensin itse saaneet.
        Jos vanhempana en tiedä, mitä on armo ja anteeksiantaminen,
        en osaa vaalia lapsessani olevaa heikkoutta tavalla,
        joka vakuuttaisi lapseni siitä, että hän on rakastettava olento.

Minussa on rakkautta vasta sitten kun se on minuun tullut.
        Eikä se voi minuun tulla ennen kuin avaudun sille.
        Avaudun sille vasta sitten, kun suostun kohtaamaan heikkouteni."

Pitkästipä tuli lainausta, sori, lukee, ken tahtoo ja jaksaa :D

- näin koen, lyhyemmin lainaten kerron sen:

"rakkautta voi ottaa vastaan vain se,
        Heikkona avautuminen merkitsee rehelliseksi tulemista."

"ei rakkautta ole se mikä kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan.
        Rakkaus on aina lahjaa."

Rakkaus on aina lahjaa."

Nooo, rakkaus kuului sinne teini-ikään. Tässä iässä tiedetään oma luonne ja se minkälaisen ihmisen kanssa voi toimeen tulla. Kyllä ne ovat useimmiten hyvin käytännöllisiä rajoitteita. Järki ohjaa jo selvästi tunnetta enemmän.

Se joka vielä liehuu tunteidensa vietävissä näillä kymmenillä rakastuu vaikka riihen seinään kun valo paistaa siihen sopivassa kulmassa... tosin se ei ole kovin kestävää, valon suunta vaihtuu...

• skeptis
        yohuuhkaja kirjoitti:

Nooo, rakkaus kuului sinne teini-ikään. Tässä iässä tiedetään oma luonne ja se minkälaisen ihmisen kanssa voi toimeen tulla. Kyllä ne ovat useimmiten hyvin käytännöllisiä rajoitteita. Järki ohjaa jo selvästi tunnetta enemmän.

Se joka vielä liehuu tunteidensa vietävissä näillä kymmenillä rakastuu vaikka riihen seinään kun valo paistaa siihen sopivassa kulmassa... tosin se ei ole kovin kestävää, valon suunta vaihtuu...

Usein miettinyt, että onko nämä rakkauden perässä tällä iällä juoksijat jääneet nuoruudessaan kokematta sen tunteen tuoman ihanuuden ja vasta myöhemmällä iällä huomanneet tuon puutteensa ja lopun elämänsä käyttävät sen etsimiseen, mikä lienee näillä kymmenillä vaikeampaa, ellei mahdotonta. Tietysti eri juttu, jos on jäänyt koukkuun rakastumiseen, joka ei sekään kauan kestä, mutta ainahan voi haikailla uuden kumppanin perään. Kuluuhan se aika niinkin.

• skeptis kirjoitti:

Usein miettinyt, että onko nämä rakkauden perässä tällä iällä juoksijat jääneet nuoruudessaan kokematta sen tunteen tuoman ihanuuden ja vasta myöhemmällä iällä huomanneet tuon puutteensa ja lopun elämänsä käyttävät sen etsimiseen, mikä lienee näillä kymmenillä vaikeampaa, ellei mahdotonta. Tietysti eri juttu, jos on jäänyt koukkuun rakastumiseen, joka ei sekään kauan kestä, mutta ainahan voi haikailla uuden kumppanin perään. Kuluuhan se aika niinkin.

Sen verran mitä näiden rakastujien kanssa keskustellut olen, se tuossa takana taitaa olla, pelko siitä ettei koskaan tunne sitä ihmeellistä olotilaa josta kirjoitetaan miljoonia kirjoja, tehdään vähintään yhtä paljon lauluja ja vielä satakunta elokuvaakin joka viikko...

Kyllä sen rakkauden ehti jo teininä kokemaan. Nyt on jo jonkun muun aika...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        skeptis kirjoitti:

@yohuuhkaja: "rakkaus kuului sinne teini-ikään"
        @skeptis: "vasta myöhemmällä iällä huomanneet tuon puutteensa ja lopun elämänsä käyttävät sen etsimiseen"

Olettepa te kyynisiä.

Minutkin luokittelette joksikin. joka "liehuu tunteidensa vietävissä", "rakkauden perässä tällä iällä juoksija", joka on jäänyt koukkuun rakastumiseen"

Ei pidä paikaansa kohdallani. Eikä monen muunkaan ikäiseni. Moni löytää tässä iässä rakkaan kumppanin, jonka kanssa saa nauttia hyvästä parisuhteesta ja jopa paremmasta sexistäkin kuin ennen ikinä.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Sen verran mitä näiden rakastujien kanssa keskustellut olen, se tuossa takana taitaa olla, pelko siitä ettei koskaan tunne sitä ihmeellistä olotilaa josta kirjoitetaan miljoonia kirjoja, tehdään vähintään yhtä paljon lauluja ja vielä satakunta elokuvaakin joka viikko...

Kyllä sen rakkauden ehti jo teininä kokemaan. Nyt on jo jonkun muun aika...

@yohuuhkaja:

Selvinnyt on tekstistäsi, että sinä haluat elää yksin. Sen sinulle suon ilomielin :)
        Mutta siinä menet nyt kyllä metsähallituksen puolelle, kun alat luokitella tässä iässäkin rakkautta kaipaavia - minutkin - "näiden rakastujien" joukkoon ja etteivät olisi kokeneet rakastumista nuorena. Ei pidä paikaansa kohdallani!
        Rakkaus ja rakastuminen ovat saman asian eri kypsyysasteita, joita et näytä osaavan erottaa, vielä tässä iässäkään.

@yohuuhkaja: "rakkaus kuului sinne teini-ikään"
        @skeptis: "vasta myöhemmällä iällä huomanneet tuon puutteensa ja lopun elämänsä käyttävät sen etsimiseen"

Olettepa te kyynisiä.

Minutkin luokittelette joksikin. joka "liehuu tunteidensa vietävissä", "rakkauden perässä tällä iällä juoksija", joka on jäänyt koukkuun rakastumiseen"

Ei pidä paikaansa kohdallani. Eikä monen muunkaan ikäiseni. Moni löytää tässä iässä rakkaan kumppanin, jonka kanssa saa nauttia hyvästä parisuhteesta ja jopa paremmasta sexistäkin kuin ennen ikinä.

Jaaaaa, parasta seksiä tässä iässä saa jos maksaa ammattilaiselle.

Mutta onko se sen väärtti...

• -
        yohuuhkaja kirjoitti:

Korvaako voimistelu rakkauden?

@yohuuhkaja:

Selvinnyt on tekstistäsi, että sinä haluat elää yksin. Sen sinulle suon ilomielin :)
        Mutta siinä menet nyt kyllä metsähallituksen puolelle, kun alat luokitella tässä iässäkin rakkautta kaipaavia - minutkin - "näiden rakastujien" joukkoon ja etteivät olisi kokeneet rakastumista nuorena. Ei pidä paikaansa kohdallani!
        Rakkaus ja rakastuminen ovat saman asian eri kypsyysasteita, joita et näytä osaavan erottaa, vielä tässä iässäkään.

Enpä sitten. Mutta hyvin on tässä kuitenkin toimeen tultu.

Tuntuu että luokittelet itse minua. Minä en puhunut sinusta mitään vaan vain niistä joiden kanssa olen keskustellut, tätä en sellaiseksi laske, ei tässä ole mihinkään keskusteluun päästy vielä. Kauemmas tuntuu menevän koko ajan...

• - kirjoitti:

Korvaako voimistelu rakkauden?

Seksistähän tuossa viimeksi kehaisit, joten kommenttini oli siis siitä.

• -
        yohuuhkaja kirjoitti:

Seksistähän tuossa viimeksi kehaisit, joten kommenttini oli siis siitä.

Sortsit, mistä puhut?
        Tuo ole eka viestini ketjuun?

Missä kehun ja mitä????

• - kirjoitti:

Sortsit, mistä puhut?
        Tuo ole eka viestini ketjuun?

Missä kehun ja mitä????

Sori, tulit siis vain sotkemaan asiaa puhumalla muusta kuin mistä puhuttiin...

• -
        yohuuhkaja kirjoitti:

Sori, tulit siis vain sotkemaan asiaa puhumalla muusta kuin mistä puhuttiin...

Anteeksi, jos tämä ei olekaan kaikille avoin keskustelupalsta?
        Pitääkö koko ketju opetella ulkoa, sanoakseen sanasen?
        Pyydän nöyrästi anteeksi, jos likasin mielesi.
        Mitähän tärkeää tuli keskeytettyä? Jatka ihmeessä!

• bessie*

Rakkaus on aina lahjaa."

Meneepäs vaikeaksi, ♥ nainen ihanainen♀ ?

Mitä ihmettä tuokin nyt tarkoittaa, että "ei rakkautta ole se mikä kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan."?

Rehellisyys ja avoimuus heti alusta lähtien ovat kai itsestäänselvyyksiä?

• - kirjoitti:

Anteeksi, jos tämä ei olekaan kaikille avoin keskustelupalsta?
        Pitääkö koko ketju opetella ulkoa, sanoakseen sanasen?
        Pyydän nöyrästi anteeksi, jos likasin mielesi.
        Mitähän tärkeää tuli keskeytettyä? Jatka ihmeessä!

Saahan sitä vastata jos lukee sen verran että pysyy asiassa.

Tahallinen sotkeminen ei ole suotavaa.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        bessie* kirjoitti:

Meneepäs vaikeaksi, ♥ nainen ihanainen♀ ?

Mitä ihmettä tuokin nyt tarkoittaa, että "ei rakkautta ole se mikä kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan."?

Rehellisyys ja avoimuus heti alusta lähtien ovat kai itsestäänselvyyksiä?

@bessie*:
        Tommy Hellstenin on teksti, mitä lie tarkoittanut, mutta tämä on minun tulkintaani.

Rikas, antelias, kaunis, terve ja nuori
        Ryppyinen, sairasteleva, vanha, kansaneläkkeellä vuokra-asunnossa kituutteleva.
        Kumpaan rakastutaan useammin ja kumman oletat saavan helpommin rakkautta...

"Mitä ihmettä tuokin nyt tarkoittaa, että "ei rakkautta ole se mikä kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan."?"
        - Mielestäni ovat paljolti samaa kuin rehellisyys ja avoimuus - eli että on omana itsenään rakastettu. Että saa olla heikkokin ja vikojakin saa olla ja silti on rakastettu, ehkä juuri niiden vuoksi on rakas.
        aukeaisiko näillä:

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

@yohuuhkaja:

Ei ole kuules ammattilaisen kanssa mitttään siihen verrattuna, kun sen tekee vielä kerran Tunteella ♥♥

• bessie*

@bessie*:
        Tommy Hellstenin on teksti, mitä lie tarkoittanut, mutta tämä on minun tulkintaani.

Rikas, antelias, kaunis, terve ja nuori
        Ryppyinen, sairasteleva, vanha, kansaneläkkeellä vuokra-asunnossa kituutteleva.
        Kumpaan rakastutaan useammin ja kumman oletat saavan helpommin rakkautta...

"Mitä ihmettä tuokin nyt tarkoittaa, että "ei rakkautta ole se mikä kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan."?"
        - Mielestäni ovat paljolti samaa kuin rehellisyys ja avoimuus - eli että on omana itsenään rakastettu. Että saa olla heikkokin ja vikojakin saa olla ja silti on rakastettu, ehkä juuri niiden vuoksi on rakas.
        aukeaisiko näillä:

No eipä oikein auennut

Molempiin voisi joku rakastua. Nuoremmalla tietenkin on enemmän käytännön mahdollisuuksia.

En edelleenkään oikein ymmärrä? Olenkin kyllä aika yksinkertainen näissä(kin) asioissa. Rakastuminen taitaa minulle olla enemmänkin biologinen juttu ja epäilemättä se "kohdistuu vahvuuteen ja mikä ansaitaan". Heikkouksia ja vikoja ei siinä tilassa edes näe tai niistä välitä, ja jos rakkaudeksi muuttuu niin ne on helppo hyväksyä.
        Ilman erityistä rakkauttakin minun on helppo hyväksyä kanssaihmisteni heikkoudet ja viat, tai, jos ne ovat sellaisia etten niitä pysty hyväksymään, tehdä se kerralla selväksi ja lopettaa kanssakäyminen kokonaan tai supistaa se välttämättömään.

Netin välityksellä kumppania hakiessa on myös helppo seuloa pois täysin sopimattomat. Mielestäni olisi hyvä, jos ihmiset laittaisivat ne aivan ehdottomat vaatimuksensa näkyville, ainakin meidän ikäiset.

@yohuuhkaja:

Ei ole kuules ammattilaisen kanssa mitttään siihen verrattuna, kun sen tekee vielä kerran Tunteella ♥♥

Jaa jaa, ammattilaiselta saa mitä tilaa, harrastelijalta saa saman tyytyväisyystakuun kuin käytetyn auton myyjältä (neljä viimeistä hankintaani olen vienyt Kuusakosken (jäte)huoltoon ja vähän sama on tulos näiden naisihastustenkin kanssa)...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Jaa jaa, ammattilaiselta saa mitä tilaa, harrastelijalta saa saman tyytyväisyystakuun kuin käytetyn auton myyjältä (neljä viimeistä hankintaani olen vienyt Kuusakosken (jäte)huoltoon ja vähän sama on tulos näiden naisihastustenkin kanssa)...

@yohuuhkaja:
        "ammattilaiselta saa mitä tilaa"

Ohos! No, varmaan, juu, jos rasvainen jäähtynyt annos käytetyltä lautaselta antaa täydellisen tyydytyksen sinulle....

"Kuusakosken (jäte)huoltoon ja vähän sama on tulos näiden naisihastustenkin kanssa"

Jospa rakkauden ammattilaiseen ihastuminen ei johtaisi Kuusakosken (jäte)huoltoon :D

@yohuuhkaja:
        "ammattilaiselta saa mitä tilaa"

Ohos! No, varmaan, juu, jos rasvainen jäähtynyt annos käytetyltä lautaselta antaa täydellisen tyydytyksen sinulle....

"Kuusakosken (jäte)huoltoon ja vähän sama on tulos näiden naisihastustenkin kanssa"

Jospa rakkauden ammattilaiseen ihastuminen ei johtaisi Kuusakosken (jäte)huoltoon :D

Heh, en ole vaivautunut etsimään sen paremmin ammattilaisten kuin harrastelijoidenkaan palveluksia, tässä elämässä suurimmat nautinnot ovat jo tuon kohta valmistuvan kesäkeiton tasoisia...

• yohuuhkaja kirjoitti:

@yohuuhkaja

Mä olen aina pitänyt huorissa kävijöitä poikkeavina yksilöinä jotka eivät kykene normaaliin suhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

• Narttu1 kirjoitti:

@yohuuhkaja

Mä olen aina pitänyt huorissa kävijöitä poikkeavina yksilöinä jotka eivät kykene normaaliin suhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Nooooo, tuo nyt on vain kilpailijan negatiivista mielikuvamarkkinointia...

Taitaa siinä väessä olla keskimääräistä varakkaampia, ja sitten niitä joiden puolisolla on jotenkin ahdasmielinen ja seksuaalikielteinen fiksaatio, ja sitten niitä jotka ovat kiinnostuneempia seksistä kuin ns rakkaudesta, ja niitä joiden vaimot eivät halua kokeilla mitään uutta jne...

• pitkä lista tulisi
        yohuuhkaja kirjoitti:

Nooooo, tuo nyt on vain kilpailijan negatiivista mielikuvamarkkinointia...

Taitaa siinä väessä olla keskimääräistä varakkaampia, ja sitten niitä joiden puolisolla on jotenkin ahdasmielinen ja seksuaalikielteinen fiksaatio, ja sitten niitä jotka ovat kiinnostuneempia seksistä kuin ns rakkaudesta, ja niitä joiden vaimot eivät halua kokeilla mitään uutta jne...

Puhumattakaan peräkammarinpojista, naisten alistajista ja hyväksikäyttäjistä, sitoutumiskammoisista ja muuten vaan heistä, jotka eivät sairauden tai muun vamman takia vakiseuraa saa....

• pitkä lista tulisi kirjoitti:

Puhumattakaan peräkammarinpojista, naisten alistajista ja hyväksikäyttäjistä, sitoutumiskammoisista ja muuten vaan heistä, jotka eivät sairauden tai muun vamman takia vakiseuraa saa....

Nooooo, taas sitä kilpailijan negatiivista mielikuvamarkkinointia...

Eiköhän mieluummin kannattaisi parantaa omaa imagoaan, tuosta paistaa liikaa läpi se perinteinen voimaton kateus... Taitaa kyllä fakta olla että nuo mainitsemasi piirit eivät juurikaan maksullisissa käy koska se nyt vain on markkinahintaisena liian kallista.

Asia olisi varmasti toinen jos prostituutio olisi esimerkiksi kunnallinen palvelu.

• harhis.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Eiköhän mieluummin kannattaisi parantaa omaa imagoaan, tuosta paistaa liikaa läpi se perinteinen voimaton kateus... Taitaa kyllä fakta olla että nuo mainitsemasi piirit eivät juurikaan maksullisissa käy koska se nyt vain on markkinahintaisena liian kallista.

Asia olisi varmasti toinen jos prostituutio olisi esimerkiksi kunnallinen palvelu.

Kateus ihmisarvonsa myyneitä kohtaanko?
        Kyllä sulla on mielipiteet, että ihmiskauppa ja siihen liittyvät muut lieveilmiöt olisivat kadehdittavia!

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

@yohuuhkaja:
        "parasta seksiä tässä iässä saa jos maksaa ammattilaiselle."
        "aa jaa, ammattilaiselta saa mitä tilaa, harrastelijalta saa saman tyytyväisyystakuun kuin käytetyn auton myyjältä"

Nooooo, Kovin on sovinistinen näkökulmasi. Sinun miehenä pitää saada haluamaasi seksiä. Nainen tyydyttäköön sinut taikka "kannattaisi parantaa omaa imagoaan" siis opiskella sexin antotaitoja huoraopistossa.

Eikö nainen tarvitse hyvää seksiä?
        Naisenko tulee antaa miehelle täydellinen tyydytys, ja jos ei onnaa, niin opiskelemaan.

Millaisen tyytyväisyystakuun itse annat naisellesi?
        Samanko tyytyväisyystakuun kuin käytetyn auton myyjä?
        Ja naisesi joutuu viemään sut Kuusakosken jätehuoltoon :)))))))

@yohuuhkaja:
        "parasta seksiä tässä iässä saa jos maksaa ammattilaiselle."
        "aa jaa, ammattilaiselta saa mitä tilaa, harrastelijalta saa saman tyytyväisyystakuun kuin käytetyn auton myyjältä"

Nooooo, Kovin on sovinistinen näkökulmasi. Sinun miehenä pitää saada haluamaasi seksiä. Nainen tyydyttäköön sinut taikka "kannattaisi parantaa omaa imagoaan" siis opiskella sexin antotaitoja huoraopistossa.

Eikö nainen tarvitse hyvää seksiä?
        Naisenko tulee antaa miehelle täydellinen tyydytys, ja jos ei onnaa, niin opiskelemaan.

Millaisen tyytyväisyystakuun itse annat naisellesi?
        Samanko tyytyväisyystakuun kuin käytetyn auton myyjä?
        Ja naisesi joutuu viemään sut Kuusakosken jätehuoltoon :)))))))

Minä en ole mitään tilaamassa, en sinulta enkä ammattilaisilta. Elän itsekseni ja olen siihen tyytyväinen.

Mutta totuus on, että ammattilaiset rakentavat parempia taloja kuin amatöörit, lentävät paremmin lentokoneilla kuin amatöörit, suunnittelevat parempia tietokoneohjelmia kuin amatöörit ja myyvät parempaa seksiä kuin amatöörit.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Minä en ole mitään tilaamassa, en sinulta enkä ammattilaisilta. Elän itsekseni ja olen siihen tyytyväinen.

Mutta totuus on, että ammattilaiset rakentavat parempia taloja kuin amatöörit, lentävät paremmin lentokoneilla kuin amatöörit, suunnittelevat parempia tietokoneohjelmia kuin amatöörit ja myyvät parempaa seksiä kuin amatöörit.

@yohuuhkaja:
        "Mutta totuus on, että ammattilaiset myyvät parempaa seksiä kuin amatöörit."

Totuus? Todista, että on totuus! Missä tutkimus?

Myyvätkö amatöörit seksiä?
        Rakkauden ammattilaiset tiedän.
        Ketä ovat rakkauden amatöörit?
        Ovatko kaikki muut naiset paitsi prostituoidut rakkauden amatöörejä?????

• bessie*
        yohuuhkaja kirjoitti:

Tuota...

Keitähän ne seksiä myyvät "amatöörit" ovat...

Mikä pätee talonrakennukseen ja lentäjän hommiin, ei päde seksiin.
        Seksin ammattilaiset voivat kyllä olla erikoistuneita johonkin, joutuvat vetämään kulloinkin tarvittavaa roolia, jne., mutta värkeissä ei ole eroa.
        Yksin ja itsenäisesti toimivat "ammattilaiset" ovat itseoppineita, eivätkä siten amatööriä?! kummempia.

Taisit myös jostain tyytyväisyystakuusta höpöttää. Sitä et saa ammattilaiseltakaan, sovittuun perushintaan ainakaan. Jopa ihmiskauppiaat haluavat pitää myyntitavaran hyvässä kunnossa, ja kaupan käyvän.
        "Tyytyväisyystakuu" ei oikein sovi tähän kuvioon.

• bessie* kirjoitti:

Tuota...

Keitähän ne seksiä myyvät "amatöörit" ovat...

Mikä pätee talonrakennukseen ja lentäjän hommiin, ei päde seksiin.
        Seksin ammattilaiset voivat kyllä olla erikoistuneita johonkin, joutuvat vetämään kulloinkin tarvittavaa roolia, jne., mutta värkeissä ei ole eroa.
        Yksin ja itsenäisesti toimivat "ammattilaiset" ovat itseoppineita, eivätkä siten amatööriä?! kummempia.

Taisit myös jostain tyytyväisyystakuusta höpöttää. Sitä et saa ammattilaiseltakaan, sovittuun perushintaan ainakaan. Jopa ihmiskauppiaat haluavat pitää myyntitavaran hyvässä kunnossa, ja kaupan käyvän.
        "Tyytyväisyystakuu" ei oikein sovi tähän kuvioon.

Niin, kalleinta seksiä on hankkia vaimo. Se jos mikä on seksin ostamista, varsinkin kun se rakkaus vaihtuu riitelyksi jo heti seuraavalla viikolla...

Tyytyväisyystakuu on sitä että asia jää senkertaiseen seksiin eikä tarvitse kuunnella vuosikausien nalkutusta sen päälle saati kärsiä elinikäisestä vihanpidosta...

• harhis. kirjoitti:

Kateus ihmisarvonsa myyneitä kohtaanko?
        Kyllä sulla on mielipiteet, että ihmiskauppa ja siihen liittyvät muut lieveilmiöt olisivat kadehdittavia!

Niin, eikös vain ole kummallista että nämä ns vapaat naiset kadehtivat säälimiensä prostituution uhrien asiakkaita...

• kertoisitko?
        yohuuhkaja kirjoitti:

Niin, eikös vain ole kummallista että nämä ns vapaat naiset kadehtivat säälimiensä prostituution uhrien asiakkaita...

Siis huorissakävijöitäkö mielestäsi joku kadentii? Miten se ilmenee?

• kertoisitko? kirjoitti:

Siis huorissakävijöitäkö mielestäsi joku kadentii? Miten se ilmenee?

No juuri tuolla tavoin kuin tässäkin ketjussa. Pyritään rajoittamaan kilpailua ja leimaamaan ihmisiä jotta saataisiin heidät suuntaamaan mielenkiintonsa ns paremmille markkinoille...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Niin, kalleinta seksiä on hankkia vaimo. Se jos mikä on seksin ostamista, varsinkin kun se rakkaus vaihtuu riitelyksi jo heti seuraavalla viikolla...

Tyytyväisyystakuu on sitä että asia jää senkertaiseen seksiin eikä tarvitse kuunnella vuosikausien nalkutusta sen päälle saati kärsiä elinikäisestä vihanpidosta...

@yohuuhkaja:

:D

Rakkauttakin on, helliä kosketuksia, on läheisyyttä, on välittämistä, toisen muistamista keskellä muiden kiireiden, on rakas ihminen, jolle saa kertoa asioitaan...ja maailman parasta! seksiä sen rakkaan kanssa

@yohuuhkaja:

:D

Rakkauttakin on, helliä kosketuksia, on läheisyyttä, on välittämistä, toisen muistamista keskellä muiden kiireiden, on rakas ihminen, jolle saa kertoa asioitaan...ja maailman parasta! seksiä sen rakkaan kanssa

Nooo, aina voi kaupata päiväunia, myyvät helpoimmin niille jotka eivät tiedä tai halua tietää todellisuudesta mitään. Tuo on samaa kuin lottovoiton kauppaaminen, aina siihen voi pari euroa viikossa sijoittaa, mutta mitään ei kannata takaisin odottaa saavansa...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Nooo, aina voi kaupata päiväunia, myyvät helpoimmin niille jotka eivät tiedä tai halua tietää todellisuudesta mitään. Tuo on samaa kuin lottovoiton kauppaaminen, aina siihen voi pari euroa viikossa sijoittaa, mutta mitään ei kannata takaisin odottaa saavansa...

@yohuuhkaja:

Noita ei kaupata - niitä voi ostaa rahalla - ei suurellakaan rahalla.

Ne saa ilmaiseksi.

• bessie*
        yohuuhkaja kirjoitti:

Onnistuneitakin kauppoja kai tehdään?

Saattaisiko tähän päteä se väittämä, että halvalla ei saa hyvää? Jos jo häitä? seuraavalla viikolla alkaa (jatkuva) riitely, toinen nalkuttaa vuosikausia (ilman syytä?) ja koko "hankinta" vielä johtaa elinikäiseen vihanpitoon, niin huono kauppa on tullut tehtyä.
        Silloin voi olla ostajassakin vikaa?

• kertoisitko?
        yohuuhkaja kirjoitti:

No juuri tuolla tavoin kuin tässäkin ketjussa. Pyritään rajoittamaan kilpailua ja leimaamaan ihmisiä jotta saataisiin heidät suuntaamaan mielenkiintonsa ns paremmille markkinoille...

Kuka pyrkii rajoittamaan ja kenen välistä kilpailua ja ketkä suunnataan ns. paremmille markkinoille, mitä ne ovat?
        Mikä on kantasi miespuolisiin ammattilaisiin?

Kuka pyrkii rajoittamaan ja kenen välistä kilpailua ja ketkä suunnataan ns. paremmille markkinoille, mitä ne ovat?
        Mikä on kantasi miespuolisiin ammattilaisiin?

No nämä nutturapäät jotka moralisoivat miesten puutteessaan kaikissa mahdollisissa yhteyksissä, tajuamatta että heidän asennevammansa tekee heille mahdottomaksi saada sitä miesseuraa. Ja kun ei saada, haukutaan, siis miehet ja sitten naiset jotka niitä miehiä saavat...

Eivät miespuoliset ammattilaiset minua kiinnosta, oli heidän asiakaskuntansa kumpaa sukupuolta tahansa. Naisiin suuntautuvien kohderyhmä ei ole sama kuin minua saattaisi kiinnostaa ja oma suuntautuminen taitaa olla umpiauttamattoman hetero...

• bessie* kirjoitti:

Onnistuneitakin kauppoja kai tehdään?

Saattaisiko tähän päteä se väittämä, että halvalla ei saa hyvää? Jos jo häitä? seuraavalla viikolla alkaa (jatkuva) riitely, toinen nalkuttaa vuosikausia (ilman syytä?) ja koko "hankinta" vielä johtaa elinikäiseen vihanpitoon, niin huono kauppa on tullut tehtyä.
        Silloin voi olla ostajassakin vikaa?

Mutta kauppa on kauppaa, ja sitten ollaan jo niissä maksullisissa, ei tarvitse tehdä mitään kestotilausta jos haluaa vain irtonumeron...

Ja mikäs siinä on että teidän naisten mielestä on vain epäonnistuneita miesvalintoja eikä koskaan epäonnistuneita naisvalintoja... johan se osoittaa että ainakaan tuolla asenteella varustautunut nainen ei takuulla ole fiksua seuraa miehelle edes yhdeksi illaksi, saati sitten elinkaudeksi...

@yohuuhkaja:

Noita ei kaupata - niitä voi ostaa rahalla - ei suurellakaan rahalla.

Ne saa ilmaiseksi.

Jostakin syystä olen uskonut aina enemmän sananlaskuun joka toteaa ettei ilmaisia lounaita ole...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Jostakin syystä olen uskonut aina enemmän sananlaskuun joka toteaa ettei ilmaisia lounaita ole...

@yohuuhkaja:

Ilmaiseksi saa, rahatta saa oikeaa rakkautta.
        Molemmat - mies ja nainen - antavat ja molemmat saavat.
        Se on vaihtokauppaa.

- tietysti tähän vastaukseksi hihkaiset, että "kauppa on aina kauppaa" - vaihtokauppakin :))))))))

@yohuuhkaja:

Ilmaiseksi saa, rahatta saa oikeaa rakkautta.
        Molemmat - mies ja nainen - antavat ja molemmat saavat.
        Se on vaihtokauppaa.

- tietysti tähän vastaukseksi hihkaiset, että "kauppa on aina kauppaa" - vaihtokauppakin :))))))))

Minä en ole koskaan kieltänyt tai käskenyt ketään seurassani pysymään.

Jos minua seura ei miellytä, yritän hävitä vähin äänin itse.

Jos minua seura miellyttää, siinähän pysyy niin kauan kun itse haluaa.

• bessie*
        yohuuhkaja kirjoitti:

Mutta kauppa on kauppaa, ja sitten ollaan jo niissä maksullisissa, ei tarvitse tehdä mitään kestotilausta jos haluaa vain irtonumeron...

Ja mikäs siinä on että teidän naisten mielestä on vain epäonnistuneita miesvalintoja eikä koskaan epäonnistuneita naisvalintoja... johan se osoittaa että ainakaan tuolla asenteella varustautunut nainen ei takuulla ole fiksua seuraa miehelle edes yhdeksi illaksi, saati sitten elinkaudeksi...

Huonostipa osaan kirjoittaa, jos minun väität olleen sitä mieltä, että on vain epäonnistuneita miesvalintoja eikä koskaan epäonnistuneita naisvalintoja!

Juurihan tuossa edellisessäkin kysäisin että voisiko olla niin että halvalla ei saa hyvää? Kun nyt itse ensin totesit vaimon hankkimisen olevan seksin ostamista yms.. Ostajan viaksi katsoin sen, että ostaa omaan käyttöönsä sopimattoman tuotteen, ja vielä sitä vuosikausia pitää.

Noin muuten en oikein usko, että olisin ikinä kirjoittanut miesvastaista ja miehiä nimittelevää tms. viestiä, enkä liioin naisvastaista ja naisvihamielistä. Sellainen kun ei ollenkaan edusta asennettani ja ajatuksiani.

Tuo nyt on kanssa yksi itsestäänselvyys, että kauppa on kauppaa, ja ei tarvitse kestotilausta jne..
        Voihan noita irtonumeroita ostella vaikka olisi kestotilauskin voimassa.Etenkin matkalukemiseksi irtonumerot sopivat hyvin.

• bessie* kirjoitti:

Huonostipa osaan kirjoittaa, jos minun väität olleen sitä mieltä, että on vain epäonnistuneita miesvalintoja eikä koskaan epäonnistuneita naisvalintoja!

Juurihan tuossa edellisessäkin kysäisin että voisiko olla niin että halvalla ei saa hyvää? Kun nyt itse ensin totesit vaimon hankkimisen olevan seksin ostamista yms.. Ostajan viaksi katsoin sen, että ostaa omaan käyttöönsä sopimattoman tuotteen, ja vielä sitä vuosikausia pitää.

Noin muuten en oikein usko, että olisin ikinä kirjoittanut miesvastaista ja miehiä nimittelevää tms. viestiä, enkä liioin naisvastaista ja naisvihamielistä. Sellainen kun ei ollenkaan edusta asennettani ja ajatuksiani.

Tuo nyt on kanssa yksi itsestäänselvyys, että kauppa on kauppaa, ja ei tarvitse kestotilausta jne..
        Voihan noita irtonumeroita ostella vaikka olisi kestotilauskin voimassa.Etenkin matkalukemiseksi irtonumerot sopivat hyvin.

Ja aivan erityisesti: ei tarvitse tilata eikä ostaa irtonumeroita jos sisältö ei vaikuta kiinnostavalta.

Palaamme siihen mistä aloitin, eli tässä iässä seuralle asetetaan paljon vaatimuksia jos tavoittena on pitkäaikaisempi suhde. Jos taas suhteen ei tarvitse kestää yhtä iltaa pidempään, vaatimuksista tärkein on kai se, ettei siitä seuraa pitkäaikaisempaa harmia...

• kertoisitko?
        yohuuhkaja kirjoitti:

No nämä nutturapäät jotka moralisoivat miesten puutteessaan kaikissa mahdollisissa yhteyksissä, tajuamatta että heidän asennevammansa tekee heille mahdottomaksi saada sitä miesseuraa. Ja kun ei saada, haukutaan, siis miehet ja sitten naiset jotka niitä miehiä saavat...

Eivät miespuoliset ammattilaiset minua kiinnosta, oli heidän asiakaskuntansa kumpaa sukupuolta tahansa. Naisiin suuntautuvien kohderyhmä ei ole sama kuin minua saattaisi kiinnostaa ja oma suuntautuminen taitaa olla umpiauttamattoman hetero...

Miksi kerroit, että miesammatilaisia käyttävät naiset eivät sinua kiinnosta, onko sinulla ennakkoluuloja, ethän vaan ole miespuolinen nutturapää ja ethän vaan moralisoi, vai onko heissä jotain muuta vikaa. Vai onko tämäkin sitä kilpailijan negatiivista markkinointia? Luulisi heidänkin olevan staukseltaan melko korkealla. Saattaa olla, että miehensä ovat pornoaddikteja, tai impotenttejä tai muuten vaan eivät niin kovin maskuliinisia tai kykeneviä tyydyttämään vaimojaan.

Miksi kerroit, että miesammatilaisia käyttävät naiset eivät sinua kiinnosta, onko sinulla ennakkoluuloja, ethän vaan ole miespuolinen nutturapää ja ethän vaan moralisoi, vai onko heissä jotain muuta vikaa. Vai onko tämäkin sitä kilpailijan negatiivista markkinointia? Luulisi heidänkin olevan staukseltaan melko korkealla. Saattaa olla, että miehensä ovat pornoaddikteja, tai impotenttejä tai muuten vaan eivät niin kovin maskuliinisia tai kykeneviä tyydyttämään vaimojaan.

Nooooo, itse asiassa olen auttamaton romantikko ja olen tyytyväinen vain siihen ikuiseen rakkauteen, jota nyt kuitenkaan ei ole olemassakaan....

Eli olen aivan toivottoman kranttu.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Minä en ole koskaan kieltänyt tai käskenyt ketään seurassani pysymään.

Jos minua seura ei miellytä, yritän hävitä vähin äänin itse.

Jos minua seura miellyttää, siinähän pysyy niin kauan kun itse haluaa.

@yohuuhkaja:

Sori. Nyt ymmärsit minut jotenkin väärin....

Rakkaussuhteet ovat aina riskipeliä, mutta toisaalta, se ei pelaa, joka pelkää.
        Ja vain pelaamalla voi voittaa!
        ( - tämän viikon lotossa :D
        Ja lotttovoittokin voi olla rakkaussuhteen riskitekijä - vauva.fi-keskustelupalstalla on otsikko "Jos voittaisit lotossa 2 miljoonaa, ottaisitko avioeron?"

• kertoisitko?
        yohuuhkaja kirjoitti:

Nooooo, itse asiassa olen auttamaton romantikko ja olen tyytyväinen vain siihen ikuiseen rakkauteen, jota nyt kuitenkaan ei ole olemassakaan....

Eli olen aivan toivottoman kranttu.

En ole eri mieltä kanssasi, mitä tulee ikuiseen rakkauteen.
        Ja, kranttuhan pitää ollakin. Tosin ne omat valintakriteerini ovat nuoruudesta täysin muuttuneet, onneksi. Enää ei ratkaise se, onko miehellä farkunlahkeet käännetty, vai ei.

En ole eri mieltä kanssasi, mitä tulee ikuiseen rakkauteen.
        Ja, kranttuhan pitää ollakin. Tosin ne omat valintakriteerini ovat nuoruudesta täysin muuttuneet, onneksi. Enää ei ratkaise se, onko miehellä farkunlahkeet käännetty, vai ei.

Tuon tason kriteerit otetaan käyttöön vasta siinä vaiheessa kun ollaan huomattu etteivät ne tärkeämmät täyty. Noilla kehtaa perustella päätöksensä ketään erityisesti loukkaamatta...

@yohuuhkaja:

Sori. Nyt ymmärsit minut jotenkin väärin....

Rakkaussuhteet ovat aina riskipeliä, mutta toisaalta, se ei pelaa, joka pelkää.
        Ja vain pelaamalla voi voittaa!
        ( - tämän viikon lotossa :D
        Ja lotttovoittokin voi olla rakkaussuhteen riskitekijä - vauva.fi-keskustelupalstalla on otsikko "Jos voittaisit lotossa 2 miljoonaa, ottaisitko avioeron?"

En pidä pelaamisesta.

Eikä silloin puhuta ainakaan rakkaudesta jos parisuhteen hintalapuksi laitetaan vaikka tuo 2 miljoonaa...

• t.l.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Niiin, voihan se olla toistekin päin se elinikäinen vihanpito, muistelen takavuosien kertomaa. Siis ei aina naisten juttu.

• t.l. kirjoitti:

Niiin, voihan se olla toistekin päin se elinikäinen vihanpito, muistelen takavuosien kertomaa. Siis ei aina naisten juttu.

Jaaaaaa, jos minuun yrität mielestäsi nokkelasti viitata, kuvittelen olevani edelleen elossa...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

En pidä pelaamisesta.

Eikä silloin puhuta ainakaan rakkaudesta jos parisuhteen hintalapuksi laitetaan vaikka tuo 2 miljoonaa...

@yohuuhkaja:

(tuleekohan tämä kahteen kertaan, kun ei meinaa millään lähteä matkaan?----)
        En minäkään pidä pelaamisesta.

Nyt vaan on niin, että on uskalletttava, vaikken pidäkään.
        Ja vaikka pelkään kuollakseni, että satutan itseäni ja tekee hyvinkin kipeää.
        Jos en onnistu vaan petyn, niin tunnen itseni varmasti typeräksi ja lapselliseksi romantikoksi, joka uskoo rakkauteen vielä tällä iälläkin.
        Enempää en nyt kerro.....

• t.l.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Jaaaaaa, jos minuun yrität mielestäsi nokkelasti viitata, kuvittelen olevani edelleen elossa...

:) no en nyt kyllä sinuun viitannu, ihan omaan elämäni takavuosiin. Tuli silleen mieleen tuosta "vihanpidosta".

• sanoi äitemuori
        yohuuhkaja kirjoitti:

se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

• pukumies.

@yohuuhkaja:
        "Mutta totuus on, että ammattilaiset myyvät parempaa seksiä kuin amatöörit."

Totuus? Todista, että on totuus! Missä tutkimus?

Myyvätkö amatöörit seksiä?
        Rakkauden ammattilaiset tiedän.
        Ketä ovat rakkauden amatöörit?
        Ovatko kaikki muut naiset paitsi prostituoidut rakkauden amatöörejä?????

Esimerkiksi yliopisto-opiskelijat ovat amatöörejä.
        Paremmissa ravintoloissa pääkaupunkiseudulla
        on tarjonta runsasta. Ovat jopa koko yön, eivät-
        kä varasta.
        Hienoja ihmisiä!

• sanoi äitemuori kirjoitti:

se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

Jokohan nyt olisivat ne kuuluisat viimeiset sanat... kun asiaakaan ei tunnu enää olevan...

• pukumies. kirjoitti:

Esimerkiksi yliopisto-opiskelijat ovat amatöörejä.
        Paremmissa ravintoloissa pääkaupunkiseudulla
        on tarjonta runsasta. Ovat jopa koko yön, eivät-
        kä varasta.
        Hienoja ihmisiä!

Niin, tutustumiseni naisten ajatusmaailmaan alkoi jo opiskeluaikaan kun paljastui että suuri ihastukseni muun muassa maksoi kämppänsä vuokran luonnossa...

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Niin, tutustumiseni naisten ajatusmaailmaan alkoi jo opiskeluaikaan kun paljastui että suuri ihastukseni muun muassa maksoi kämppänsä vuokran luonnossa...

@pukumies. ja @yohuuhkaja

Varmaan useimmat yli 5-kymppiset ja 6-kymppiset miehet (vapaat ainakin) käyttävät rakkauden ammattilaisten palveluja sen verran ovat vaatimukset mutkikkaita seksissä. Pitää olla suusexiä, anaalisexiä, asentoja jos minkämoisia, Jos ei kaikkeen suostu motkotetaan seuraavana päivänä, että pitäis uskaltaa siinä huumassa edes kokeilla.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        yohuuhkaja kirjoitti:

Ei ole helppoa sekään, kun havaitsee rakastuneensa homomieheen - bi-kö lie...? vai miks halus naisenkin kanssa jotain Mulle on käynyt näin.
        Ei tämän ikäinen osaa tuollaista varoa eikä ajatella, kun ei silloin nuoruudessamme koskaan homoseksuaalisuudesta puhuttu edes. Eikä homoja ollut, ainuttakaan en tiedä oman ikäistäni kotiseudultani. Olen alle 10 vuotta oikeasti edes ymmärtänyt, etteivät kaikki miehet ole seksuaalisesti naisista kiinnostuneita vaan miehistä.

@pukumies. ja @yohuuhkaja

Varmaan useimmat yli 5-kymppiset ja 6-kymppiset miehet (vapaat ainakin) käyttävät rakkauden ammattilaisten palveluja sen verran ovat vaatimukset mutkikkaita seksissä. Pitää olla suusexiä, anaalisexiä, asentoja jos minkämoisia, Jos ei kaikkeen suostu motkotetaan seuraavana päivänä, että pitäis uskaltaa siinä huumassa edes kokeilla.

Nooo, se nyt kai on luonnollista että jos seksiä haluaa, se on parasta jos se on juuri sellaista josta pitää.

Ja jos joku nainen, joka haluaa seksiä kanssani, ei halua miellyttää minua millään tavalla vaan sanelee vain omia ehtojaan, ei hän ainakaan minua rakasta, eikä näyttäisi edes kunnolla sietävän... ammattilaiset täyttävät mainiosti ainakin tuon viimeisen ehdon.

• Kiira-2

Kaikki jotka tunnette olevanne yksinäisiä niin on olemassa sellainen linkki kuin. Sokot.fi Ennen niin suosittu palsta nyt hyvin vähän kävijöitä.
      Kannattaa kokeilla jos haluaa juttu seuraa.

• Sokko kuin sokko

Kokeilin. Ei ketään paikalla.

• aaaaaaaaaaaaaa-

Hävettää, etteivät ihmiset, jotka tietävät naamojen olevan erilaisia.
      Tollot!
      Sinä, varsinkin.

• Terve iskä

Naistenlehtien ja todellisuuden välinen kuilu on kasvanut vain liian suureksi. Tyhmät lehmät uskovat kaiken mitä lukevat naistenlehdistä.

Kansainvälisen merkittävän tutkimuksen mukaan, parisuhteen karikoita muodostaa eniten väärät romanttiset kuvat ja käsitykset kumppanista. Mikäli oletetaan toisen olevan täydellinen ajatustenlukija ja täydellisesti omistautunut toiselle 24/7, niin ei ole ihmekään kun ei sopivaa miestä löydykään.

Naistenlehtien ja hömppä tv:n muodostama maailmankuva ei vaan ole terve!

• Rea Listi

Onneksi en moisia lehtiä lue, enkä voisi kohdallani ymmärtää moista älyttömyyttä.

• ♥ nainen ihanainen ♀

@Terve iskä:

Tervepä, terve!
        Jos sinua yhtään lohduttaa, niin voin tunnustaa, etten minä ainakaan siedä enkä lue ns. naistenlehtiä, joskus ajankuluksi kampaajalla ollessani selailen....sanon kuin Seppo Räty oopperasta "hyi saatana"

• bessie*

@Terve iskä:

Tervepä, terve!
        Jos sinua yhtään lohduttaa, niin voin tunnustaa, etten minä ainakaan siedä enkä lue ns. naistenlehtiä, joskus ajankuluksi kampaajalla ollessani selailen....sanon kuin Seppo Räty oopperasta "hyi saatana"

Naistenlehdet on kivoja! Ainakin 6 taitaa tällä hetkellä tulla minulle muutama ei naistenlehti.

Vähemmän yleensä luen parisuhdejuttuja, ainakaan loppuun asti ja tarkasti, mutta joskus kuitenkin. Hyviä juttuja asiantuntijoineen ja hyvin tehtyine taustatöineen on paljon.

Miten voit sanoa hyi jotain ihanille muoti- ja kauneusjutuille, matkakertomuksille hyvine vinkkeineen, puutarha- ja sisustusjutuille hyvine jne... tai jonkun mielenkiintoisen, vaikkapa 90 naisen haastatteluille ja kertomuksille, terveyttä ja hyvinvointia sivuaville artikkeleille jne. jne.?
        Entäs monen sivun juttu netin kautta toisensa löytäneistä, onnellisista pareista, ihan kuvilla ja oikeilla nimillä, heidän kokemuksiinsa perustuvine vinkkeineen, "hyi....", niinkö?

• ♥ nainen ihanainen ♀
        bessie* kirjoitti:

Naistenlehdet on kivoja! Ainakin 6 taitaa tällä hetkellä tulla minulle muutama ei naistenlehti.

Vähemmän yleensä luen parisuhdejuttuja, ainakaan loppuun asti ja tarkasti, mutta joskus kuitenkin. Hyviä juttuja asiantuntijoineen ja hyvin tehtyine taustatöineen on paljon.

Miten voit sanoa hyi jotain ihanille muoti- ja kauneusjutuille, matkakertomuksille hyvine vinkkeineen, puutarha- ja sisustusjutuille hyvine jne... tai jonkun mielenkiintoisen, vaikkapa 90 naisen haastatteluille ja kertomuksille, terveyttä ja hyvinvointia sivuaville artikkeleille jne. jne.?
        Entäs monen sivun juttu netin kautta toisensa löytäneistä, onnellisista pareista, ihan kuvilla ja oikeilla nimillä, heidän kokemuksiinsa perustuvine vinkkeineen, "hyi....", niinkö?

@bessie*:

Toki on myönnettävä, että on niissäkin lehdissä joskus joku siedettävä juttu eikä kaikki vaaleanpunaista kermakuorrutettua vaahtoa.
        En mä nyt niin tosissani etsi miestä netistä, että vinkkejäkin oikein alkaisin lukea - ja naisten lehdistä :))))))) "hyi saatana"
        Asialinjalla ja harrastuksen parissa yhdessä pakertaessa ja ongelmia ratkoen- netissä tai livenä - löytyy rakas, jos löytyy. Siinä tulee ihan vahingossa se yhteensopivuus ja älykkyys ja empaattisuus ja sympaattisyys ja sosiaalisuuskin testattua :)

• bessie*

@bessie*:

Toki on myönnettävä, että on niissäkin lehdissä joskus joku siedettävä juttu eikä kaikki vaaleanpunaista kermakuorrutettua vaahtoa.
        En mä nyt niin tosissani etsi miestä netistä, että vinkkejäkin oikein alkaisin lukea - ja naisten lehdistä :))))))) "hyi saatana"
        Asialinjalla ja harrastuksen parissa yhdessä pakertaessa ja ongelmia ratkoen- netissä tai livenä - löytyy rakas, jos löytyy. Siinä tulee ihan vahingossa se yhteensopivuus ja älykkyys ja empaattisuus ja sympaattisyys ja sosiaalisuuskin testattua :)

Olet sitten jo vähän eri aatoksissa kuin aloitusta tehdessäsi ja joitakin muita kommentteja kirjoittaessasi...

Mielenkiintoista ja mukavaa minusta on lukea ihmisten onnistumisesta (varsinkin meidän ikäisten), mitä tulee kumppanin etsimiseen netistä. Neuvot ja vinkit tulevat juttua lukiessa "kaupan päälle" tarvitset niitä tai et, ei kai niiden takia alunperin juttua ruveta lukemaan.

Tuosta olen eri mieltä, että pelkästään netissä "yhdessä pakertaessa ja ongelmia ratkoessa" voisi löytyä rakas. Yhteensopivuus, empaattisuus, sympaattisuus, eikä oikein sosiaalisuuskaan taida pelkällä kirjoittelulla tulla riittävästi testattua. Molemmat osapuolet kai tekevät vain "alkukarsinnan" netissä.

Suo anteeksi, mutta mielestäni vaikutit aiemmin joissain kohdin hieman katkeralta. Ehkä olet odottanut ja olettanut liikaa pelkän kirjoittelun (vaikka kuinka rehellisen ja avoimen) perusteella?

• ♥ nainen ihanainen ♀
        bessie* kirjoitti:

Olet sitten jo vähän eri aatoksissa kuin aloitusta tehdessäsi ja joitakin muita kommentteja kirjoittaessasi...

Mielenkiintoista ja mukavaa minusta on lukea ihmisten onnistumisesta (varsinkin meidän ikäisten), mitä tulee kumppanin etsimiseen netistä. Neuvot ja vinkit tulevat juttua lukiessa "kaupan päälle" tarvitset niitä tai et, ei kai niiden takia alunperin juttua ruveta lukemaan.

Tuosta olen eri mieltä, että pelkästään netissä "yhdessä pakertaessa ja ongelmia ratkoessa" voisi löytyä rakas. Yhteensopivuus, empaattisuus, sympaattisuus, eikä oikein sosiaalisuuskaan taida pelkällä kirjoittelulla tulla riittävästi testattua. Molemmat osapuolet kai tekevät vain "alkukarsinnan" netissä.

Suo anteeksi, mutta mielestäni vaikutit aiemmin joissain kohdin hieman katkeralta. Ehkä olet odottanut ja olettanut liikaa pelkän kirjoittelun (vaikka kuinka rehellisen ja avoimen) perusteella?

@bessie*:

Aloituksessa kerroin vain kokemuksiani netin flirttisistä small-talk- keskustelupalstoista ja miehistä siellä. Ja se on naurettavaa, kun kertovat olevansa tosissaan ja etsivänsä vakituista suhdetta "voi, kun löytäis naisen", mutta sitten säikkyvät kuin villiorit tutustumisyrityksiäkin, välillä "sun kanssas on kiva ja helppo jutella" sitten taas äkkiä pakoon....kun heitä lähestyy, niin pakenevat, kun pakenee, niin lähestyvät...

Enkä mä nyt niin eri aatoksissa ollut, kun kirjoitin muuallakin netissä kohtaamistani ihmisistä, joita tapaan livenä ihan ilman parittelutarkoituksiakin. En vaan aloitukseen kirjoittanut kaikkea mahdollista, kun tuossakin on mielestäni aihetta yhteen ketjuun riittävästi.
        En ole minäkään sitä mieltä, että vain netissä kirjoittelulla tutustuisi oikeasti - kokemusta on, että voi saada ihmisestä aivan erilaisen kuvan kuin todellisuus on: joku 6-kymppinen mies voi jutuissaan vaikuttaa 18-kesäiseltä :)

@bessie*:

Aloituksessa kerroin vain kokemuksiani netin flirttisistä small-talk- keskustelupalstoista ja miehistä siellä. Ja se on naurettavaa, kun kertovat olevansa tosissaan ja etsivänsä vakituista suhdetta "voi, kun löytäis naisen", mutta sitten säikkyvät kuin villiorit tutustumisyrityksiäkin, välillä "sun kanssas on kiva ja helppo jutella" sitten taas äkkiä pakoon....kun heitä lähestyy, niin pakenevat, kun pakenee, niin lähestyvät...

Enkä mä nyt niin eri aatoksissa ollut, kun kirjoitin muuallakin netissä kohtaamistani ihmisistä, joita tapaan livenä ihan ilman parittelutarkoituksiakin. En vaan aloitukseen kirjoittanut kaikkea mahdollista, kun tuossakin on mielestäni aihetta yhteen ketjuun riittävästi.
        En ole minäkään sitä mieltä, että vain netissä kirjoittelulla tutustuisi oikeasti - kokemusta on, että voi saada ihmisestä aivan erilaisen kuvan kuin todellisuus on: joku 6-kymppinen mies voi jutuissaan vaikuttaa 18-kesäiseltä :)

Netissä rakastuu/ihastuu omiin haaveisiinsa vastapuolesta, kuvitelmaan. Mutta tokihan niin voi löytää onnenkin. Tiedän muutaman parin, jotka ovat olleet jo kauan naimisissa, pitkän kirjeenvaihdon aloittamana suhteena.

• pikkuvasikka

heh :)) ei se lehmä tyhmä ole jos naisten lehtiä lukea osaa :))) ja vielä uskoo lukemaansa. Illan naurut mielikuvituksen riivaamalle yhelle entiselle pikkuvasikalle.

• Aivan samaa mielta! Koen olevani vahva viehattava nuori nainen kunnes naisten lehtia luettuani alan miettimaan itseani sitten onneksi heraan hetkellisesta neuroosista tositilanteeseen etta en oikeasti tarvitse "taydellista treffia unelmamiehen kanssa", "6cm Christian Loubotin kenkia" tai "viimeisinta volyymia antavaa ripsivaria" tunteakseni itseni arvostetuksi ja seksikkaaksi..

Kannustan kaikkia hankkimaan "Desiderata" seinalleen ja lukemaan sita joka paiva :P..miehet ja naiset.

Ps alkaa antako periksi, elama paranee kunnioittamalla itseanne ja toisia.

• frward kirjoitti:

Aivan samaa mielta! Koen olevani vahva viehattava nuori nainen kunnes naisten lehtia luettuani alan miettimaan itseani sitten onneksi heraan hetkellisesta neuroosista tositilanteeseen etta en oikeasti tarvitse "taydellista treffia unelmamiehen kanssa", "6cm Christian Loubotin kenkia" tai "viimeisinta volyymia antavaa ripsivaria" tunteakseni itseni arvostetuksi ja seksikkaaksi..

Kannustan kaikkia hankkimaan "Desiderata" seinalleen ja lukemaan sita joka paiva :P..miehet ja naiset.

Ps alkaa antako periksi, elama paranee kunnioittamalla itseanne ja toisia.

ironiaa...

• Pirre*

Kannattaisiko ostaa t -paita jossa lukee että "Haku päällä" :)

jotain tuollaista luki poikamme paidassa, en vaan muista tarkkaan sanamuotoa..se oli jotenkin vitsikkään oloisempi..

• ♥ nainen ihanainen ♀

@Pirre*:

Ei se nyt tarkoita, jos mä aloitan tästä aiheesta keskustelun täällä, että minulla olisi hanakasti haku päällä. Kunhan kerroin kokemuksiani ja ihmettelin ääneen näppiksilläni niitä teidänkin kommentoitavaksenne ja teidänkin kokemuksianne kuullakseni.

Joten jos minua kehotat "Haku päällä"-t-paidan ("Halu päällä" :D niin en aio hankkia. Mutta, jos jollain 60 -miehellä sellaisen näen, niin lupaan mennä juttusille ;)

• bessie*

No ei varmasti kannata :)

Tai riippuuhan se tietysti siitä, missä ympäristössä sitä pitäisi. Nuori mies tietenkin voi pitää missä vain, jos pokka pitää.

Vaatteilla viestittäminen on kyllä mielestäni toimiva keino sekin, mutta ehkä ehkä vähän hienovaraisemmin sentään, lisäksi tietysti muitakin keinoja, kepulikonstejakaan en kaihda.

• Pirre*
        bessie* kirjoitti:

No ei varmasti kannata :)

Tai riippuuhan se tietysti siitä, missä ympäristössä sitä pitäisi. Nuori mies tietenkin voi pitää missä vain, jos pokka pitää.

Vaatteilla viestittäminen on kyllä mielestäni toimiva keino sekin, mutta ehkä ehkä vähän hienovaraisemmin sentään, lisäksi tietysti muitakin keinoja, kepulikonstejakaan en kaihda.

Entä jos muuttaa vihjeeksi, esim. "Olen ehkä onnellinen yksinkin, mutta..", jne..,

tai "Oisi mukavampaa kaksin", tai "Olethan se jota etsin"..:) ..

no joo..leikki leikkinä jne..hyvähän se tässä on "pilailla"..:)

Antakkee anteeksi, jos olin epähieno..

• bessie*
        Pirre* kirjoitti:

Entä jos muuttaa vihjeeksi, esim. "Olen ehkä onnellinen yksinkin, mutta..", jne..,

tai "Oisi mukavampaa kaksin", tai "Olethan se jota etsin"..:) ..

no joo..leikki leikkinä jne..hyvähän se tässä on "pilailla"..:)

Antakkee anteeksi, jos olin epähieno..

Paremmin minulle sopii sanaton viestintä, ja siinä kyllä on kaikki keinot käytössä
        nykyisin kun metsästän vain live-elämässä ja "catch and release" periaatteella.
        Se on vain hauskaa ajankulua, mutta ei sen oikean etsintää.

Miten niin epähieno?

• ♥ nainen ihanainen ♀
        bessie* kirjoitti:

Paremmin minulle sopii sanaton viestintä, ja siinä kyllä on kaikki keinot käytössä
        nykyisin kun metsästän vain live-elämässä ja "catch and release" periaatteella.
        Se on vain hauskaa ajankulua, mutta ei sen oikean etsintää.

Miten niin epähieno?

@bessie*.

Miten paljon on onnettomia varattuja aviovaimonsa kylmyyttä valittelevia oikein tyrkyllä saaliiksesi?
        Sellaisia viluisia reppanoita on pilvin pimein nettimaailmassa lennosta nappaamasta onkeen kii. Naurattaa se ja antaa palsamia haavoihin. Joten naurakaa vaan te aviovaimot meille vapaille 6-kymppisille "haku-päällä"-naisille. Kyllä mekin nauramme teille, kun miehenne sylissämme kertoo rakkauselämänne ilottomasta harmaudesta :D

• bessie*

@bessie*.

Miten paljon on onnettomia varattuja aviovaimonsa kylmyyttä valittelevia oikein tyrkyllä saaliiksesi?
        Sellaisia viluisia reppanoita on pilvin pimein nettimaailmassa lennosta nappaamasta onkeen kii. Naurattaa se ja antaa palsamia haavoihin. Joten naurakaa vaan te aviovaimot meille vapaille 6-kymppisille "haku-päällä"-naisille. Kyllä mekin nauramme teille, kun miehenne sylissämme kertoo rakkauselämänne ilottomasta harmaudesta :D

Ei niitä nyt niin paljon ole, varsinkin kun "alaikäiset" ja "reppanat" jätän pois laskuista. Hukkareissujakin on usein ollut. Tai on ja on, en minä (nykyään) koskaan vain metsästyksen takia ole liikkeelle lähtenyt.

Silloin kun huvin vuoksi käyn metsästämään, valitsen sopivan niin pian kun sellaisen näen, enkä enää vaihda kohdetta. Lasken onnistuneeni heti kun varmuudella tiedän voivani hänet kellistää, pidemmälle en toistaiseksi ole ollut halukas menemään.
        Eikä siitäkään koskaan voi olla varma kumpi lopulta on se metsästäjä ja kumpi saalis, mutta otanpa vain sen sulan hattuuni, koska kuitenkin onnistuin.
        Läheskään joka kerta en onnistu.

• Pirre*

No en henkilöinyt kehoitustani, tarkoitin sen ihan yleiseksi vihjeeksi, onhan täällä monia yksineläviä..olen ymmärtänyt.

• O-a

Mulla on T-paita " Teeskentelen tervettä ".

• tarpeen olisi

Kerro aloittajalle mistä hän voi tuollaisen paidan hankkia.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tarpeen olisi kirjoitti:

Kerro aloittajalle mistä hän voi tuollaisen paidan hankkia.

@tarpeen olisi:

Kerro aloittajalle ja muillekin yhteystietosi, koska noin asiantuntevalle etädiagnoosin tekijälle on kysyntää.

• tarpeen olisi

@tarpeen olisi:

Kerro aloittajalle ja muillekin yhteystietosi, koska noin asiantuntevalle etädiagnoosin tekijälle on kysyntää.

Terve ei päivystä palstalla kolmea päivää muita kusettamalla.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tarpeen olisi kirjoitti:

@tarpeen olisi:

"muita kusettamalla" ??????????????????????????

Kerro lisää? Mistä noin päättelet?

Itsehän päivystät täällä muille ilkeilläksesi, vieläpä erittäin törkeästi ilkeilemällä: leimaamalla sairaaksi!

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tarpeen olisi kirjoitti:

@tarpeen olisi:

Ahdistaako tämä aihe sinua?
        Vai onko aivan outoa asiaa sinulle?

• tarpeen olisi

@tarpeen olisi:

Ahdistaako tämä aihe sinua?
        Vai onko aivan outoa asiaa sinulle?

Hetken jos vielä jatkaisin alkaisivat vanhat tapasi tulla selvemmin esiin.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        tarpeen olisi kirjoitti:

Hetken jos vielä jatkaisin alkaisivat vanhat tapasi tulla selvemmin esiin.

@tarpeen olis:

Jatka ihmeessä.
        Mutta jatka ketjun aiheesta!

• monesko ero menossa

@tarpeen olis:

Jatka ihmeessä.
        Mutta jatka ketjun aiheesta!

Tämä sinun inttämisesi menee jo vammaiseksi. Ja edelliselle ..tarpeen olisi.. onhan aloittaja selvinnyt jo alkumetreillä.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        monesko ero menossa kirjoitti:

Tämä sinun inttämisesi menee jo vammaiseksi. Ja edelliselle ..tarpeen olisi.. onhan aloittaja selvinnyt jo alkumetreillä.

@monesko ero menossa:

Jopas täällä (vale)lääkäreitä piisaa. Äsken minut diagnostisoitiin sairaaksi ja nyt sitten olen sun hutkimustesi perusteella vammainen. Hui!

• Hannele*

Jo vuosia sitten poikkesimme tyttöystäväni kanssa terassille niin hänen verkkarissaan oli työpaikan mainos " liha on parasta"

• Sika Flex Bond

Minulla on keltainen lätsä, jossa lukee isolla SIKA.

• nappula
        Sika Flex Bond kirjoitti:

Minulla on keltainen lätsä, jossa lukee isolla SIKA.

Porin Jazzeilla myytiin pari vuotta sitten mustia t-paitoja, joissa oli kaikenlaisia valkoisia tekstejä. Mieleen jäi mm. tämä : "On vaikea olla nöyrä, kun on niin v---n hyvä".

• ♥ nainen ihanainen ♀
        nappula kirjoitti:

Porin Jazzeilla myytiin pari vuotta sitten mustia t-paitoja, joissa oli kaikenlaisia valkoisia tekstejä. Mieleen jäi mm. tämä : "On vaikea olla nöyrä, kun on niin v---n hyvä".

Yksinäisyys, haku-päällä-oleminen 6-kymppisellä, jopa (avio)eronnutkin, ovat sen verran noloja ja kipeitäkin asioita asianomaiselle, ettei niitä halua kuuluttaa plakaatein eikä tekstipaidoin, - lippiksin, nyy, niisk.

• &
        nappula kirjoitti:

Kun nyt näyttää asia olevan T-paita, niin vitsikkäin näkemäni oli Axl Rosen rinnustassa: Nobody knows I'm a lesbian.

• bessie*

Yksinäisyys, haku-päällä-oleminen 6-kymppisellä, jopa (avio)eronnutkin, ovat sen verran noloja ja kipeitäkin asioita asianomaiselle, ettei niitä halua kuuluttaa plakaatein eikä tekstipaidoin, - lippiksin, nyy, niisk.

Yhtään ei nolota tunnustaa, että olen yksinäinen kun ei ole miestä, ja että hakukin on päällä, ♥ nainen ihanainen ♀

Se, etten sitä halua plakaatein ja tekstipaidoin kuuluttaa, on tyylijuttu. Ei siis sovi tyyliini. Mieluummin kiväärillä kuin haulikolla.

• av-.,...-.l-.

Hyvin pieni ongelma, tanssissa sen salaisuus--läheisyys puhuminen jne. hyvin yksinkertaista, toimii kaikissa maissa.

• 1943

Miksi tämän asian pitäisi olla helppoa? Pitkän elämäni aikana olen tavannut paljon miehiä ja hyvin harva on kiinnostanut niin paljon, että olen halunnut paremmin tutustua. Samoin lienee miesten laita. Elämäni tärkeillä miehillä on ollut melko paljon naissuhteita ennen minua. Aviomieheni kanssa seurustelin pitkään ja meillä oli sellainen sopimus, että jos parempi löytyy, niin sehän on otettava. Ei löytynyt. Nyt taas vaihteeksi vien tätä ikiomaa elämääni eteenpäin. Teen rästihommia ja puuhailen sellaista, mistä pidän.

• KASSU

No hei. Älä välitä siitä. Meitä miehiä on moneen lähtöön. Kaikki riippuu sinusta itsestä. Mitä haluat? Minä tiedän, että rakkaan ihmisen löytäminen on vaikeaa. En tiedä ylipäätänsä, onko häntä enää minun kohdalla mahdollista löytää? Joskus usko horjuu. Olen kolunnut karaokebaarit sun kaiken maailman tanssipaikat. Seuraa kylleriä löytyy, mutta sitä oikeaa vain ei. Uskon, että se oikea nainen löytyy vaikkapa lähikaupasta tai bensajonosta. En tiedä, mutta näin vain oletan. Voihan se tietysti löytyä täältä keskustelulinjaltakin. Yksinäisyys on joskus siitä hyvä elämänvaihe, että voi testata, pärjääkö yksin? Yksin on pärjättävä, jos kumppania ei ole näköpiirissä. Uskon huomiseen. Usko sinäkin. Vielä se löytyy kumppani meille molemmille. Sulle ja mulle. Sopiva kumppani. Ystävä. Kaveri. Panokum...Sori

• ♥ nainen ihanainen ♀

Kiitos KASSU ♥

Piristit aamuni!
        Sait uskomaan, että "ielä se löytyy kumppani meille molemmille. Sulle ja mulle. Sopiva kumppani. Ystävä. Kaveri. Panokum... :))))))))

• Rowo Gaattori

Tee niinku minäkin. Unohda suomalaiset tumpelot peräkammarin pojat ja vaihda välimerenmaiden käkkäräpäisiin kamakeihin yms. naistenkusettajiin.
      Ne osaa leperrellä ummet ja lammet, nii et orkasmi tulee jo alkumetreillä ja loppupeleissä ne vasta makioita ovatkin.
      Sitten kun vielä suamen tyhmä kansakunta verotetaan kuoliaaksi, että nämä kikolot saisivat pohjolan neitojen pimpsan lisäksi palkkansakin tekemättömästä työstään, niin mietippä sitä?

• mieti vähän

mitä noloa on jos on eronnut...ei mitään, sillä ero tulee usein siitä et toinen pettää tai jättää, tai on väkivaltainen ym.
      sitäkö pitäs hävetä?

• 1943

Jokainen tapaushan on omansa. Varmaan minäkin olisin eronnut, jos olisin väkivaltaisen tai alkoholisoituneen miehen matkaan joutunut. Mutta onnea on ollut tässä suhteessa. Ei pidä liikaa stereotypisoida. Olen keskustellut muiden leskien kanssa siitä, mitä eniten kaipaa menneestä. Monet ovat sanoneet, että sitä arjen elämistä, ihan tavallista elämää. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä, toinen on siinä lähellä jossain.Täällä nämä jutut kääntyvät yleensä seksiin, vieläpä satunnaiseen sellaiseen. Kyllä melko ohuella langalla taiteilee, jos vain seksiin parisuhteen perustaa. Siihen kuuluu niin paljon muutakin.

• Kyllälähteetaas

Naisten ja miesten seuran haussa on se ero että miehet etsivät panoa ja naiset etsivät itselleen elättäjää.

Miesten täytyy yrittää montaa jos joltain saisi sen panon huijattua ilman että tarvitsee alkaa elättää ja naisilla on vaikeaa löytää sitä elättäjää, koska miehet eivät halua maksaa siitä panostaan kohtuuttomasti.

Olisi paljon helpompaa kaikille jos naiset luopuisivat poskettomista haaveistaan.

• jocus*

Vanha viisaus: Nainen tahtoo yhden miehen, joka tyydyttää hänen kaikki tarpeensa. Mies tahtoo monta naista tyydyttämään hänen yhden tarpeensa.

• .
        jocus* kirjoitti:

Vanha viisaus: Nainen tahtoo yhden miehen, joka tyydyttää hänen kaikki tarpeensa. Mies tahtoo monta naista tyydyttämään hänen yhden tarpeensa.

Enpä usko, että edes halu monogamiaan on kiinni sukupuolesta.
        Kuten mikään muukaan asia.
        Turhia stereotypioita jaottelut sukupuolittain.

• 1943

Kapea on elämänkokemus, jos moisen ottaa tosissaan. Koskaan en ole etsinyt elättäjää ja tärkeät mieheni ovat löytäneet naisen, jonka ovat halunneet tehdä onnelliseksi.

• Kyllälähteetaas
        1943 kirjoitti:

Kapea on elämänkokemus, jos moisen ottaa tosissaan. Koskaan en ole etsinyt elättäjää ja tärkeät mieheni ovat löytäneet naisen, jonka ovat halunneet tehdä onnelliseksi.

Mutta et ole pelkkää panoakaan koskaan hakenut?

• ♥ nainen ihanainen ♀

@Kyllälähteetaas:
        "Naisten ja miesten seuran haussa on se ero että miehet etsivät panoa ja naiset etsivät itselleen elättäjää."

Tuo nyt ei pidä yli 6-kymppisillä ollenkaan paikkaansa.
        Yli 6-kymppiset miehet etsivät hoitajaa.
        Yli 6-kymppiset miehet ovat keskimäärin sairaampia ja huonokuntoisempia kuin samanikäiset naiset. Miesten keskimääräinen elinikä on 73,7 vuotta ja naisten 81,2 vuotta Suomessa.
        Jossain suomi24-keskustelussa nainen totesikin "en ole suuntautunut hoitoalalle joten vanhustenhuolto ei erityisemmin kiinnosta."

• bessie*

@Kyllälähteetaas:
        "Naisten ja miesten seuran haussa on se ero että miehet etsivät panoa ja naiset etsivät itselleen elättäjää."

Tuo nyt ei pidä yli 6-kymppisillä ollenkaan paikkaansa.
        Yli 6-kymppiset miehet etsivät hoitajaa.
        Yli 6-kymppiset miehet ovat keskimäärin sairaampia ja huonokuntoisempia kuin samanikäiset naiset. Miesten keskimääräinen elinikä on 73,7 vuotta ja naisten 81,2 vuotta Suomessa.
        Jossain suomi24-keskustelussa nainen totesikin "en ole suuntautunut hoitoalalle joten vanhustenhuolto ei erityisemmin kiinnosta."

Jos he muka hoitajaa etsivät, niin miksi he sitten niin kovasti etsivät aina uutta ja "vonkaavat", eivätkä pydähdy yhteen (aloituksesi), ♥ nainen ihanainen♀?

Luulisi, että lähinnä hoitajaksi kelpaavan löytää aika helposti.

Eiköhän se ole niin, että naisseuraa etsivät 60 miehet etsivät naista joka kaikilta ominaisuuksiltaan vastaa (riittävästi) heidän mieltymyksiään.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        bessie* kirjoitti:

Jos he muka hoitajaa etsivät, niin miksi he sitten niin kovasti etsivät aina uutta ja "vonkaavat", eivätkä pydähdy yhteen (aloituksesi), ♥ nainen ihanainen♀?

Luulisi, että lähinnä hoitajaksi kelpaavan löytää aika helposti.

Eiköhän se ole niin, että naisseuraa etsivät 60 miehet etsivät naista joka kaikilta ominaisuuksiltaan vastaa (riittävästi) heidän mieltymyksiään.

@bessie*:
        "Jos he muka hoitajaa etsivät, niin miksi"

Koska he itse eivät tiedä etsivänsä hoitajaa. Heillä on (liian) hyvin suuret luulot itsestään. ja siitä, mitä voivat naiselle tarjota.

@bessie*:

Niinpä, eiköhän se noin ole :) Ja ne vaatimukset ovat kovat (kohtuuttomat) ja itsetuntemus heikohko (surkea).

• bessie*

@bessie*:
        "Jos he muka hoitajaa etsivät, niin miksi"

Koska he itse eivät tiedä etsivänsä hoitajaa. Heillä on (liian) hyvin suuret luulot itsestään. ja siitä, mitä voivat naiselle tarjota.

@bessie*:

Niinpä, eiköhän se noin ole :) Ja ne vaatimukset ovat kovat (kohtuuttomat) ja itsetuntemus heikohko (surkea).

Kieltämättä miehet tuntuvat esittävän enemmän vaatimuksia kuin naiset, mutta pidän kyllä sitä aivan luonnollisena, enkä osoituksena siitä että heillä olisi liian suuret luulot itsestään.
        Sitä en sano, etteikö heissä sellaisiakin olisi, mutta on niitä varmaan naisissakin.
        Voisihan tuon kovien vaatimusten esittämisen yhtä hyvin ajatella johtuvan siitä, että itsetuntemus on hyvä?

Ajattelen tuolla treffipalstoilla sekä miesten että naisten enimmäkseen olevan vilpittömällä mielellä seuraa etsimässä, enkä oikein usko että sukupuolten välillä olisi muita kuin luonnollisia, tavallisella järjellä ja elämänkokemuksella ymmärrettäviä ja( mielellään myös hyväksyttäviä) eroja.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        bessie* kirjoitti:

Kieltämättä miehet tuntuvat esittävän enemmän vaatimuksia kuin naiset, mutta pidän kyllä sitä aivan luonnollisena, enkä osoituksena siitä että heillä olisi liian suuret luulot itsestään.
        Sitä en sano, etteikö heissä sellaisiakin olisi, mutta on niitä varmaan naisissakin.
        Voisihan tuon kovien vaatimusten esittämisen yhtä hyvin ajatella johtuvan siitä, että itsetuntemus on hyvä?

Ajattelen tuolla treffipalstoilla sekä miesten että naisten enimmäkseen olevan vilpittömällä mielellä seuraa etsimässä, enkä oikein usko että sukupuolten välillä olisi muita kuin luonnollisia, tavallisella järjellä ja elämänkokemuksella ymmärrettäviä ja( mielellään myös hyväksyttäviä) eroja.

@bessie*:
        "Ajattelen tuolla treffipalstoilla sekä miesten että naisten enimmäkseen olevan vilpittömällä mielellä seuraa etsimässä."
        "Voisihan tuon kovien vaatimusten esittämisen yhtä hyvin ajatella johtuvan siitä, että itsetuntemus on hyvä?"

Ajatelle voi, mutta niin se vaan on, ettei ajattlemalla tuo asia selviä. Kokeilepas ja kerro sitten.
        Mielelläni olisin väärässä!

• Hyvä mies.

@bessie*:
        "Ajattelen tuolla treffipalstoilla sekä miesten että naisten enimmäkseen olevan vilpittömällä mielellä seuraa etsimässä."
        "Voisihan tuon kovien vaatimusten esittämisen yhtä hyvin ajatella johtuvan siitä, että itsetuntemus on hyvä?"

Ajatelle voi, mutta niin se vaan on, ettei ajattlemalla tuo asia selviä. Kokeilepas ja kerro sitten.
        Mielelläni olisin väärässä!

@ nainen ihanainen

Kun vielä löytäis naisen , jolta sais silloin kun on tarvetta. Kyllä tää on aika rassaavaa.

• ♥ nainen ihanainen ♀
        Hyvä mies. kirjoitti:

@ nainen ihanainen

Kun vielä löytäis naisen , jolta sais silloin kun on tarvetta. Kyllä tää on aika rassaavaa.

@Hyvä mies.:

Niinpä. Kun vielä löytäis omasta ikäluokastaan miehen, jolta sais , kun haluaa ja joka kykenisi naisensa tyydyttämäänkin.

• tympii jo

kauanko vielä tämä sanaleikki jatkuu? Kaksi jotka saavat tyydytyksensä , meitä taitaa jo nakrattaa inttämisemme. Ja ihanainen , lässytä ikäistesi palstalla. Ai niin sinähän otit fudut sieltä , taas kerran.

• ♥ nainen ihanainen ♀

@tympii jo:

Ei sun ole pakko lukea tätä ketjua!

Harhoja näet! En ole koskaan ollut millään muulla suomi24-ikäryhmät-keskustelupalstalla. Täällä olen ikäisteni seurassa.
        "fudut sieltä , taas kerran" :)))))))))

• ♥ nainen ihanainen ♀

@tympii jo:

Seuraava kommenttisi pitää olla ketjun aiheesta!

• bessie*

Olenko minä toinen noista kahdesta?

Jos olen, tiedoksesi että minulle on aivan sama tympiikö sinua vai ei. Ja sinulle on ilmeisesti sama, että minua tympii tyhmä nakrattaa sana ja se, ettet tunnu tietävän, mitä tarkoittaa sanaleikki.

Kas kun viitsit lukea ja kommentoida, kun niin kovasti tympii?

Etkä sinä rassu ihan oikeaan osunut tuossa "saavat tyydytyksensä" arviossasi, jos siis minua tarkoitit. Saatko itse tyydytyksesi yrittämällä loukata toisia palstalle kirjoittavia?

• ei tullut kauppoja

Kerran yritin etsiä miestä puhelinpalstoilta, vuosia sitten. Eräs ehdokas halusi ensimmäiseksi tietää montako kertaa viikossa haluan rakastella.

Entinen nainen oli kuulemma halunnut liian monesti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe