Taas tuli tieto etten päässyt mihinkään haluamaani opiskelupaikkaan ja jotenkin todella epäonnistunut olo.
Asun tällä hetkellä ulkomailla(Englanti), asunut jo vuoden verran töitä tehden ja nyt minulla on ihan mieletön ahdistus ja stressi siitä mitä tapahtuu syksyllä. Suurin pelkoni on nimittäin palata Suomeen, koska en ollut onnellinen siellä, mutta täällä työsuhteeni loppuu syyskuussa - uutta työtä en välttämättä saa, koska minulla ei ole mitään koulutusta(lukio). Pahin pelkoni on palata vanhempieni nurkkiin missä en alkuunkaan viihtynyt ja ylipäätänsä samalle paikkakunnalle, sillä minua kiusattiin siellä todella paljon. Tahtoisin jäädä tänne opiskelemaan, mutta hain liian myöhään ja kerkeän vasta seuraavan vuoden hakuun - minulle tulee neljän välivuosi vain haahuillen. Oloni on ihan surkea.
En oikeasti keksi mitä teen syksyllä. Olen nyt paniikinomaisesti hakenut tänne eri collegeihin(jotka maksavat tuhansia vuodesta), olen tutkinut eri vaihtoehtoja, tahtoisin ennen kaikkea opiskella melkeistään millä asteella tahansa kunhan se veisi minua vain eteenpäin. Jos palaan Suomeen vanhempieni nurkkiin, niin saisin toki miettimisaikaa, mutta tyhjänpanttina olo on ahdistavaa ja en tahdo hakea töittä kaupungista missä olen koko elämäni ollut pahasti kiusattu/syrjitty - täällä englannissa olen ensimmäistä kertaa elämässä onnellinen.
Neljäs välivuosi kuulostaa niin masentavalta. Toki voisin hakea syksyn hakuihin, mutta mistä ihmeestä saisin loman ja yhtäkkisen rahan lentoihin - en mistään.
Tuntuu, että ajatukset pyörivät vain kehää ja mietin vain "what should I do??!"
Tuntuu, että olen hukassa:-(
4-välivuosi
4
288
Vastaukset
- 4-välivuosi
help:s
- hm
mitä opiskelet ja mitä tei työksesi
- ei kiusaaja
Missä kaupungissa sinua kiusattin?
- ap.
Olen töissä täällä, en opiskele.
Kaupungilla ei väliä, keskisuomessa kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565453- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722510Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701048Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769