Miks tyttöjen shortsit on lyhemmät kuin miesten bokserit?

21o439cy2394v9

Niin ja miksi miesten uimashortsit ovet yli polvien ulottuvat rievut?

Ei tässä oo mitään järkee!

14

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpä pilluun

Jotta kakki pojat näkisivät sun kauniin pillun

• BEAMBUM

Hei homo! mieti toistepäin miehet minishortseissa HYI HEMMETTI

• Mega-Kulli

Mä olin kerran minishortseissa olen mies tai ei ne ihan minejä ollut mutt tosi lyhyet oli ainakin :D just ja just ne peitti pakarat

• lifemocker

tytöillä on perse, jolla hakevat huomiota. miesten perseet eivät ole niin suuressa huudossa

• 1D!

Uuuh miesten perseet =slurp :pppp Öööh, koska pojil lyhyet shortsit näyttää homolt...

• vanhojen muistelija

Joskus 70- ja 80-luvuilla näkyi miehilläkin lyhyitä shortseja.

• nuori

Niin olikohan tämä nuorten palsta vai 70 luvulla eläneiden palsta?

• 14 poika.
        nuori kirjoitti:

Niin olikohan tämä nuorten palsta vai 70 luvulla eläneiden palsta?

Hei haloo, kyllä pojille löytyy lyhkäsempiä uimashortseja kun ne polviin ulottuvat.
        Omat uikkarini ovat 15 cm polvien yläpuolella. Vihaan polvipituisia uimashortseja, kuka pystyy käyttämään niin tyylittömiä riepuja?
        Jos kaupasta ei löydy kuin pitkiä niin voihan ostaa kevyet norm. Shortsit, ei sillä kankaalla niin väliä ole.

Ja kyllä miehille on yhtä pieniä shortseja miehillekkin, mutta suomessa ollaan niih juntteja että leimataan homoksi sellasista, niin ei haluta käyttää. Ne jotka käyttää, niille nostan hattua.

• 14 poika.
        14 poika. kirjoitti:

Hei haloo, kyllä pojille löytyy lyhkäsempiä uimashortseja kun ne polviin ulottuvat.
        Omat uikkarini ovat 15 cm polvien yläpuolella. Vihaan polvipituisia uimashortseja, kuka pystyy käyttämään niin tyylittömiä riepuja?
        Jos kaupasta ei löydy kuin pitkiä niin voihan ostaa kevyet norm. Shortsit, ei sillä kankaalla niin väliä ole.

Ja kyllä miehille on yhtä pieniä shortseja miehillekkin, mutta suomessa ollaan niih juntteja että leimataan homoksi sellasista, niin ei haluta käyttää. Ne jotka käyttää, niille nostan hattua.

Korjaus, *kuin naisillekkin...

• Pikku_Pippeli
        14 poika. kirjoitti:

Oo mutt uimahallissa ei saa uida shortseulla

• slurpsjalat

koska JALAT

• Herkkäpippeli

Mä olin tänään kaupassa ja näin yhen suunnilleen 12v tytön ja sillä oli shortsit jotka näytti että se ois tullu hipsteri-mallisilla pikkuhousuilla kauppaan kivaa oli kyllä katella sen teinipeppua mutta hipstereillä kauppaan onko niin lyhyeitä shortseja jotka näyttää hipsteri-mallisilta pikkuhousuilta vai tuliko se oikeesti kauppaan hipsteri pikkareilla. Kerran rippileirillä meillä oli yks tyttö siellä josta mä sain sellaisen kuvan ett tärkeintä sen kropassa on pimmppi ja peppu stringeissä tietysti se oli ja kokoajan sääteli niitä stringejä sunnilleen niin ett "näkyykö tää nyt pojille että ne haluis mun kaa sänkyyn " ja kerran aamupalalla kaikki samassa ruokasalissa ja siellä se oli ihan oikeesti ei ollu mitää lyhyitä shortseja ei, hipsteri-mallisilla pikkuhousuilla se siellä käveli ja se kattoi mua päin ja hymyili häpeävästi ja seksikkäästi jotenkin sille ett "hups näiksä mulla on vaa hipsterit päällä"

• Anonyymi

No en kans tiiä. Ite oon tyttö ja pidän kyl iha polviin asti olevii shortsei yleensä

• Anonyymi

Oon myös tyttö ja itse en pidä shortseja, mutta on se aika vaikeeta löytää tytöille tarkoitettuja polviin asti olevia shortseja. Ärsyttävää kyl.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2557
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      36
      1530
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      60
      1259
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1182
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      946
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      927
    7. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      763
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      58
      743
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      63
      740
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      90
      712
    Aihe