Miks tyttöjen shortsit on lyhemmät kuin miesten bokserit?

21o439cy2394v9

Niin ja miksi miesten uimashortsit ovet yli polvien ulottuvat rievut?

Ei tässä oo mitään järkee!

14

709

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpä pilluun

Jotta kakki pojat näkisivät sun kauniin pillun

• BEAMBUM

Hei homo! mieti toistepäin miehet minishortseissa HYI HEMMETTI

• Mega-Kulli

Mä olin kerran minishortseissa olen mies tai ei ne ihan minejä ollut mutt tosi lyhyet oli ainakin :D just ja just ne peitti pakarat

• lifemocker

tytöillä on perse, jolla hakevat huomiota. miesten perseet eivät ole niin suuressa huudossa

• 1D!

Uuuh miesten perseet =slurp :pppp Öööh, koska pojil lyhyet shortsit näyttää homolt...

• vanhojen muistelija

Joskus 70- ja 80-luvuilla näkyi miehilläkin lyhyitä shortseja.

• nuori

Niin olikohan tämä nuorten palsta vai 70 luvulla eläneiden palsta?

• 14 poika.
        nuori kirjoitti:

Niin olikohan tämä nuorten palsta vai 70 luvulla eläneiden palsta?

Hei haloo, kyllä pojille löytyy lyhkäsempiä uimashortseja kun ne polviin ulottuvat.
        Omat uikkarini ovat 15 cm polvien yläpuolella. Vihaan polvipituisia uimashortseja, kuka pystyy käyttämään niin tyylittömiä riepuja?
        Jos kaupasta ei löydy kuin pitkiä niin voihan ostaa kevyet norm. Shortsit, ei sillä kankaalla niin väliä ole.

Ja kyllä miehille on yhtä pieniä shortseja miehillekkin, mutta suomessa ollaan niih juntteja että leimataan homoksi sellasista, niin ei haluta käyttää. Ne jotka käyttää, niille nostan hattua.

• 14 poika.
        14 poika. kirjoitti:

Hei haloo, kyllä pojille löytyy lyhkäsempiä uimashortseja kun ne polviin ulottuvat.
        Omat uikkarini ovat 15 cm polvien yläpuolella. Vihaan polvipituisia uimashortseja, kuka pystyy käyttämään niin tyylittömiä riepuja?
        Jos kaupasta ei löydy kuin pitkiä niin voihan ostaa kevyet norm. Shortsit, ei sillä kankaalla niin väliä ole.

Ja kyllä miehille on yhtä pieniä shortseja miehillekkin, mutta suomessa ollaan niih juntteja että leimataan homoksi sellasista, niin ei haluta käyttää. Ne jotka käyttää, niille nostan hattua.

Korjaus, *kuin naisillekkin...

• Pikku_Pippeli
        14 poika. kirjoitti:

Oo mutt uimahallissa ei saa uida shortseulla

• slurpsjalat

koska JALAT

• Herkkäpippeli

Mä olin tänään kaupassa ja näin yhen suunnilleen 12v tytön ja sillä oli shortsit jotka näytti että se ois tullu hipsteri-mallisilla pikkuhousuilla kauppaan kivaa oli kyllä katella sen teinipeppua mutta hipstereillä kauppaan onko niin lyhyeitä shortseja jotka näyttää hipsteri-mallisilta pikkuhousuilta vai tuliko se oikeesti kauppaan hipsteri pikkareilla. Kerran rippileirillä meillä oli yks tyttö siellä josta mä sain sellaisen kuvan ett tärkeintä sen kropassa on pimmppi ja peppu stringeissä tietysti se oli ja kokoajan sääteli niitä stringejä sunnilleen niin ett "näkyykö tää nyt pojille että ne haluis mun kaa sänkyyn " ja kerran aamupalalla kaikki samassa ruokasalissa ja siellä se oli ihan oikeesti ei ollu mitää lyhyitä shortseja ei, hipsteri-mallisilla pikkuhousuilla se siellä käveli ja se kattoi mua päin ja hymyili häpeävästi ja seksikkäästi jotenkin sille ett "hups näiksä mulla on vaa hipsterit päällä"

• Anonyymi

No en kans tiiä. Ite oon tyttö ja pidän kyl iha polviin asti olevii shortsei yleensä

• Anonyymi

Oon myös tyttö ja itse en pidä shortseja, mutta on se aika vaikeeta löytää tytöille tarkoitettuja polviin asti olevia shortseja. Ärsyttävää kyl.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1285
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    5. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      654
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      545
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      463
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      460
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      114
      449
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      435
    17. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      82
      427
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      30
      419
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42