Siinäpä sitä ei kehumista ole, vaan tulipa tuokin asia selville että kannattaa olla varovainen kunnan alueella liikkuessaan.
Myös Rääkkylä näyttää olevan hyvällä sijalla tuossa vertailussa, joten kusipäitä on normaalia enemmän sielläkin jo pelkästään tämän takia.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482747706.html
Tohmajärvi sijoittuu kärkijoukkoon rattijuoppojen yleisyydessä.
5
306
Vastaukset
- daa daa
Venäjä venäjä ja venäläiset, siinä se.
- Ennemminkin
Venäjältä tuotu viina ja kalja jota suomalaiset juo, sillä epäilen vahvasti ettei venäläisistä kovin moni käy riskeeraamaan asialla sillä kotimaassaan he ennättävät varmasti juomaan ja juovatkin enemmän kuin riittävästi.
Epäilen myös vahvasti Tohmajärveltä löytyvän epävirallisia alkomahoolin myyntipisteitä....
- -
85 prosenttia kiinni jääneistä kuljettajista on venäläisiä.
- On nähty monesti
Vai johtuisikohan se siitä, että rajalla puhallutetaan porukkaa päivittäin. Rajan takana vedetään soppaa ja lähdetään liian varhain ajelemaan Suomeen, niin koti- kuin ulkomaisetkin olettavat olevansa ajokuntoisia vaikkeivat sitä ole!
- helan går
Mitäh, eikös se ole luvattua maata, hartaita ja pyhiä ihmisiä. Periaatteella, älkää tulko tyköni, vaan minä tiedän mikä oikein. Ts. ei sitten yhtään ikävä..ja ps.miten MIE käännetään ruotsiksi??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319