Tällainen käveli kuistilla vastaan, kokoa 4-5cm riippuen asennosta.
http://i.imgur.com/dZSrp.jpg
Mikä hämähäkki kyseessä? Iso ja pelottava :(
4
709
Vastaukset
- pläjäystietoa10
Iha selvästi kuuluu joihinki suppilohämähäkkeihi :(:(( koita pärjätä,en kestä itte enää...ainoa asia tämän fobiani keskellä on mukavaa katsoa,tunnistaako enää hämppyjä :( koitan ettii jos sattuis tulemaan ihan tota...sukua vastaan ja siitä lajia :D no voimaa sinne päin :(
Kas! Kiitos tiedosta! Tuohon sukuun ihan selvästi kuuluu mutta vielä en löytänyt mikä se tarkalleen on. Kuistilla hieman pelästyin kun se ravasi mun vierestä kun istuin portailla :/
Kivijalan sisäpuolella on paljon tollaisia suppilomaisia ja tasaisen valkoisia seittejä joissa istuu hämähäkki supussa, mutta ei nekään noin valtavia ole kuin tuo yksi joka on kuvassa.
Toivottavasti ei tule takaisin!
- pläjäystietoa10
voivoi ssua :(( onneksi täällä ei enää ole niin paljo hämmähäkkei kun puita on kaadeltu ympäriltä :D hmmm....voisivatko seitit olla havaittavissa ihan suoraan LAJIKOHTAISESTI vaiko onko jokasella suvulla sitten juurikin samanlaista? no tiedä häntä,mutta...kaikenmoisia hämiksii näkkee kun elää :D ps.aattelin vaan et ellei se olisi se toinen suppilohämähäkki tai se,ei se tegenaria tai se mut se toine :D
- pläjäystietoa10
ei oo selvästi ainakaa niittysuppilohämähäkki mut aattelin voisko se kuitenki kuuluu toho agelena sukuun,mikä lie :D kuitenkin osa näistä voi olla wikipedian mukaan ihmisellekin jotenkin haitallisia,varsinki tollane jenkeissä oleskeleva,että nekroosi.... :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810