Aloitin Proparin Forten käytön 2 kapselin aloituskuurilla /päivä kuten ohjeissa sanottiin. Olin syönyt niitä näin noin 4päivää kun huomasin että minulle oli tullut outoja sivuoireita: kylmä olo, ja sydänkipuja. Myös vatsani alkoi toimia hyvin, vaikka mulla oli ummetusta. Nuo sydän oireet kyllä säikäytti. Soitin apteekkarille joka sanoi syö vain 1/päivä. Kuitenkaan heille ei oltu raportoitu mitään tällaisia sivuvaikutuksia, OUTOA? Pakkauksessa ei ole numeroa, ei valmistajaan yhteystietoja, kenelle ilmoittaa? Onko muut huomanneet tällaisa oireita? No, jatkoin viikon ajan 1/päivä, ja sitten taas kokeilin ottaa 2 kapselia yhtenä oäivänä, sydänoire palasi heti. Mitä tehdä, onko tuosta hyötyä edes syödä 1 kapselia päiväss?
Proparin Fortesta sydänkipuja
sivuoireet
01114
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.