Sain gradusta asteikolla 0-5 vahvan 3 (osioiden keskiarvo siinä karvan alle 3,5). Mitä tämä tarkoittaa sanallisena? Non sine, cumu vai magna. En usko lubenteriin.
2 tyydyttävä
3 on hyvä
4 kiitettävä
Numeerinen vs sanallinen arvosana gradusta
3
739
Vastaukset
- sfsfasfce
Se ei ole 0-7 asteikko!
Periaatteessa "ei ilman kiitosta hyväksytään" on non sine.
Eli minun ei ole kiitettävä, vaan vahva "hyvä". Tällä perusteella se oli B eli "mielihyvin hyväksytään". Toisaalta tuosta nelosesta vitoseen menisivät cumu, magna, eximia ja laudatur. Eli 4 cumu, 4,33 magna, 4,67 eximia ja 5,0 laudatur!
Eihän siinä olisi mitään järkeä!- sfsfasfce
Lueskelin noita kriteerejä lisää.
Jotkut arvosteluosiot olivat kuulemma huikeita ja osa vain tyydyttäviä. Menäänköhän tässä heikoimman arvosanan mukaan?
Laadultaan epätasainen tasapaksusti.
- Lakikylteri
3 = cumu, tai vahva non sine tai heikko magna.
2 = heikko non sine tai lubenter
4 = magna tai heikko eximia.
1 = suunnilleen sama kuin appro, mutta voi joskus tarkoittaa myös samaa, kuin terminologisen arvioinnin juuri ja juuri läpi mennyt lubenter.
5 = Tietenkin laudatur, mutta myös vahva eximia, se vähän vaihtelee tiedekunnittain.
"Sain gradusta asteikolla 0-5 vahvan 3 (osioiden keskiarvo siinä karvan alle 3,5). Mitä tämä tarkoittaa sanallisena?"
Sanoisin että kyse on selvästä cumusta, muttei se magnankaan alaraja ole kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653