Rakastin ex-miestäni enemmän kuin mitään. Hän petti luottamukseni ja väitti minua vielä luulosairaaksi ja hulluksi, vaikka olin täysin oikeassa hänen syrjähypystään. Lopulta myönsi virheensä, mutta silti kohteli minua kuin luulotautista. Kävin pohjalla, sairastuin masennukseen, sain paniikkikohtauksia. Elämä oli aivan kamalaa.
Tapasin kunnollisen miehen. Nyt en kuitenkaan tiedä onko hän siltikään kunnollinen vai valehtelija. En uskalla luottaa häneen. Kun olen hänen kanssaan, maailma on täydellinen ja meillä on niin ihanaa. Kun hän on töissä tai näkee kavereitaan, maalaan piruja seinille, että hän tapailee jotain muuta naista tai vanhoja naisystäviään. Miksi hän tekisi niin? Ei hänellä ole syytä edes, koska meillä on oikeasti asiat todella hyvin! Molemmat olemme esitelleet uuden kumppanin jopa vanhemmille ja muulle perheelle.
Miten pääsisin eroon menneisyyden rakentamasta mieskuvasta - valehtelevasta, toista kunnioittamattomasta keekoilijasta? Exäni jätti minuun niin suuren kolhun, että en olisi uskonut. Tämä olo ja ahdistus tekee minut hulluksi, koska haluan todella luottaa uuteen mieheeni! Hän on ihana ja kaikkea sitä, mitä olen aina toivonut. Miksi teen hänestäkin mielessäni valehtelevan petturin? En haluaisi!!
Olen miettinyt, auttaisiko psykologin kanssa keskustelu ja näin paremman itsetunnon rakentaminen. Siitähän se on kiinni, etten luota enää itseeni. Tiedän, että minulla on ollut aikoinaan aika heikko itsetunto, mutta se vahvistui ja annoin elämän viedä exäni kanssa kun oli niin hyvä olla. Ja se heittäytyminen kostautui, joten päädyin taas aloituspisteeseen.
Olen alkanut vihata nyky-yhteiskuntaa, joka ihannoi itsekeskeistä minäminäminä-ajattelua ja urakeskeistä elämäntapaa. Toisen huomioonottaminen on nykyään harvinaista, saatika empatiakyky. Toki joskus on oltava myös itsekäs, mutta toisen kustannuksella ei pitäisi elämäänsä elää. Sen olen saanut kokea ja tiedän nuolevani haavoja vielä pitkään.
Sielunkumppaneita sekä elämän pikkuohjeita ongelmaani kaipailen.
Maalaan piruja seinille - hulluko?
MiVidaEsLoca
1
165
Vastaukset
- 26
Vahvista omaa minä kuvaasi. Keskity hakemaan niitä asioita joilla saat tuntemaan oman olosi hyväksi. Aika pitää palaveri tuntemuksista.
Kun voit hyvin, heijastuu se myös toiseen.
Epäilemällä ja peloilla saat aikaan sen että työnnät toisen luotasi pois. Alä takerru toiseen vaan elä itse ja anna toiselle myös tilaa elää kanssasi.
Teet itsestäsi repaleisen peloillasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768