Kone herjaa tuollaista tekstiä aina avattaessa. Pyytää ostamaan poisto-ohjelmaa ynnä muuta.
Kuinka tuon saisi poistettua, sillä sehän taitaa olla haittaohjelma?
REGCLAN.PRO
22
11995
Vastaukset
- Apua pian!
Siis oikea otsikko: RegClean Pro
Hakukoneiden mukaan ei näytä olevan haittaohjelma. Poista se ohjauspaneelin Ohjelmat ja toiminnot sovelluksella.
- Apua saatu!
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Hakukoneiden mukaan ei näytä olevan haittaohjelma. Poista se ohjauspaneelin Ohjelmat ja toiminnot sovelluksella.
Suuret kiitokset!:)
- C-virus.
Se on vakoiluohjelma C. Spypot löysi sen tänään.
- ei haitta
Sun on täytynyt ladata ja asentaa se jostain. Löytyiskö se sieltä lisää poista sovelluksia tai ohjelmat ja toiminnot paikasta, josta sen vois poistaa. Mielstäni ku äsken katoin googlesta se ei olisi haittaohjelma vaan rekisterin siivous ohjelma. Mutta mahdollisesti maksullinen kuitenkin siksi herjaa.
- Joku Vaan
Mul on sama ohjelma mut ei oo mikää haitta ohjelma , Kone nopeutui ku poisti jotai 242 reksiteri vahinkoo :D nyt on 60 enää ku sain ilmaseks ku meinasin poistaa.
- C-Virus
Minulla on kassa joku ohjelma(virus), kun ei selain toimi kuin viiveellä.
- S-F-P s
osta viel siihen optimizer pro ni saat hyvästellä rahasi kun et koskaan sinne tunnuksia saa
- C- virus
Onkohan eri ohjelma, mulla toimii.
- toinen joku
Ohjelman asennuksen jälkeen siellä oli kamalasti olemattomia/kuviteltuja/ohjelman todellisuudessa lisäämiä virheitä. Taisipa aiheuttaa sinne lankapuhelinvalikko-kysymyksenkin, että yhdistetäänkö. Ikuna kuuna päivänä en ole siihen dial number-kohtaan mitään laittanut. Tai yritys saa niistä klikkauksista taaloja.
- Ranjua
JEE sain ton typerän reg cleanin vihdoinkin poistettua!!!
- ansassa1
En saa millään poistettua Reg Clean Pro-asennusta!
- C-Virus
Hyvä. Haitta ohjelma se olikin.
- maisa18
en minäkään ja joka kerta kun sammutan koneen ja avaan uudelleen, niin herjaa, vaikka itse ohjelman sain poistettua. ilmoittaa vaan, että korjaa ongelma tai hae uusi kopio ohjelmasta
- maisa18
sain pois: poistetaan kovalevyltä, program files (x86) ja sieltä poistetaan regclean pro ja se toinen puhdistusohjelma, nimeä en nyt muista
- ansassa1
Vielä lisää tästä hiivatin Regclean Pro asennetusta ohjelmasta,jonka asennusta en saa poistettua.Vielä sekin,kun olin maksamassa laskuani netissä,se tunkee sinnekin!
Epäilyttävä,huijaus ohjelma!-Muka sadoittain on ongelmia koneessani,mutta normaalit varotoimenpiteet ja päivitykset sanovat kaiken olevan kunnossa!- C-Virus
Täysi maksaa n.33e takaisin.
Kokeile palauttaa kone palautuspisteiden avulla siihen aikaan jolloin tuota ei ollut koneella.
- maisa18
ei onnistunut
- Ykä
maisa18 kirjoitti:
ei onnistunut
Mulla oli sama ohjelma. Kuvake jopa työpöydällä.
Kun kona alkoi aikojaan tökkimään etsin Googlen kautta
Nortonin Power puhdistajan.
Se ei muuta läytänyt kun tuon samaisen regcleanerin , jonka halusi
poistaa.
Meni siis ihan mukavasti.
Norton löysi ja poisti ongelman.
Ei edes itse tarvinnut vaivautua poistoa miettimään.
Minulla on käytössä toinen v-torjunta ohjelma, joka ei tuohon
mitenkään reagoinut.
Nortonin POWER-poisto ohjelma on ilmainen ja näköjään
myös tehokas.
Suosittelen
- tyhmä ohjelma
kyseinen ohjelma aukes pari kertaa ja kone sammu ittekseen kummallakin kertaa.. Sain sen ite ainaki ohjauspaneelin kautta poistettuu.
- eimikäänkovinhyväohjelma
Sain ton joskus ku vahingossa jotain klikkailin. Sain poistettua ohkelman mutta jätti 2 rekisteriä jotka malvarebytes löysi. Norton360 ei rekisterejä löytäny ees powereraserilla. Jos joku tietää miten vois poistaa noi rekisterit koska tulevat aina uudestaan vaikka ne poistankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620