Mikä on tällä hetkellä paras käytetty auto?
Aika simppeli kysymys. No okei, ei ihan niinkään, mutta mulla on ikää jo sen verran, et alkaa mennä jo sekaisin lapset, ja lapsenlapset, ja monenlaista autoakin olen vuosien saatossa tullut nähneeksi. Aina joskus joku auto unohtuu verottajalta, tai rakennetaan vahingossa pomminkestäväksi.
Kysymys on siis, et onko joku tällä hetkellä edellä muita?
Annan pari esimerkkiä aikaisemmilta vuosilta:
VW Caddy avolava 1,6 diesel. Yksinkertainen ja liki ilmainen diesel-veroiltaan.
Toimi kuin mummon kello, (hytissä kuulosti tosin enemän leikkuupuimurilta).
Kuitenkin koneella ajeltiin jopa puolta miljoonaa kilometriä, ja käyttökulut tuolla Jugoslavian ihmeellä oli olemattomat.
Suksiboxiautot. tasan ( - 10kg.) 1800kg. ei tarvinnut korotuksia kattoon, eikä 80-lätkää takalasiin. Takapenkit piti vain heittää mäkeen, ja liimata päällyste vanerilevyihin, jonka jälkeen ajoneuvo oli vapaa ajoneuvoverosta.
Entä nyt, nykyään autot rakennetaan kestämään vain takuun ajan, onko Volvon 240-740 viimeiset maailman tappiin kestäväksi tehdyt autot. Nuokin alkaa olla jo museokamaa. Bensa kelpaa, mutta sen säästää, jos korjaa itse pikkuongelmat?
No manne-mersutkin oli kestävässä maineessa, mutta ei niilläkään pysty ajamaan kuin fakiirit, eli ei kiitos.
Eli mielipidettä tulemaan, Camry, joku Seat vai joku unohdettu merkki/malli?
Jyrääkö dieselit kärjessä polttoaineen/verojen tehtyä "nokivasarailusta" kalliin harrastuksen, eli onko iso diesel nykyajan Volvo 240, vai löytyykö vielä autoa jonka voi huoltaa ilman merkkikorjaamoita tms.
Mikä on maailman paras käytetty halppisauto nykyään?
Paras auto?
Laarin pohjaa?
2
510
Vastaukset
- Ylivoimaisesti paras
... auto on se, mikä on tullut jo hankittua.
Se on halpa ja hyvä ja helposti saa varaosia. - Parasta ei
yksinkertaisesti ole. Merkillä ei niinkään väliä. Etsi ns "helmi" - se on siinä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938