Olen 23-vuotias yliopisto-opiskelija ja etsin luotettavaa henkilöä, jonka kanssa voisin vuokrata asunnon Oulun Yliopiston läheltä (Linnanmaa, Kaijonharju, Syynimaa). Yhdessä vuokrattaessa asunnon hinta/hlö jäisi n. 250e/kk joten se olisi mainio vaihtoehto kahdelle opiskelijalle ym. Haluaisin muuttaa syyskuun alussa.
Ilmoittele: [email protected]
OULU: Opiskelija etsii kämppistä!
opiskelija
2
187
Vastaukset
Hi Laura, my name is Adeline and I'll be a french exchange-student in Oulun Yliopisto from september to may. I'm looking for a roomate and for an apartment in the exact same neighboorhoods as you and with the same rent. Are you interested in renting an apartment with me? You can contact me at : [email protected] if you want more information about myself.
- opiskelija
Kämppis löytynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202002
- 1551923
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h231493- 49951
- 85919
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23849Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue7827- 112791
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45740Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32725