Onko muut Saunalahden asiakkaat saaneet postia Elisalta? Mulle tuli tänään kirje, jossa sanotaan näin:
"Elisan tytäryhtiö Enia Oy:n toimitiloihin tapahtuneen varkauden yhteydessä on ulkopuolisen tahon haltuun päätynyt atk-laitteita, joista osa on sisältänyt Elisan asiakkaiden nimi- ja osoitetietoja, puhelinnumeroita ja syntymäaikatietoja. Teidän osaltanne tiedot sisälsivät myös salaisen puhelinnumeron.
Todennäköisyys tietojen mahdolliselle väärinkäytölle on käsityksemme mukaan pieni. Suosittelemme teitä kuitenkin tarkkailemaan mahdollista tietojenne poikkeavaa käyttöä. halutessanne vaihtaa salaisen puhelinnumeronne tai kysyäksenne lisätietoja voitte soittaa maksuttomaan palvelunumeroomme 0800-97562.
Pahoittelemme tapahtunutta. Terveisin Elisa."
Saunalahti toimii Elisan verkossa, joten okei, niillä voi olla mun tiedot. Mutta mitä ihmettä jollain tytäryhtiöllä on asiaa säilyttää Saunalahden asiakkaiden henkilötietoja? Hyvin menee!
Asiakkaiden henkilötietoja päätynyt varkaiden haltuun
3
185
Vastaukset
- jomppareinikka
Onkohan Elisa ja Enia käsitellyt tietoja oikein? Jos olisi minun tiedoista kyse, tekisin selvityspyynnön tietosuojavaltuutetulle.
http://www.tietosuoja.fi/uploads/f1p2581e2l2c3g9.pdf Saunalahti käyttää mun tietoja vääri.Onko mahdolista saada korvauksia?
- ei yksityisyyttä
Niillä on hommat hukassa. Lähes kaikki hakkeroinnit osuu heihin koska suojaukset on ala-arvoiset. Selkein tällä hetkellä on Matkaopaslehden sivusto joka on ollut viikkoja jumissa. Nordealla rahaliikenne takkuaa jatkuvasti, hommaa hoitaa Elisa / saunalahti.
Mitä tulee aloittajan tilanteeseen,niin en ymmärrä miksei salattuja tietoja sisältäviä levyjä säilytetä kassakaapissa. Nuo tiedot on myös heidän myyntipisteissä olevissa koneista löydettävissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474414Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1143542Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391845- 1061773
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131607Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1201511HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81274- 781226
- 1091096
- 521051