Sotkamossa se kuulostaa olevan huomioliivit ja suomussalmella jahti-eräasu.
Kuhmon kansallispuku?
16
1304
Vastaukset
- paikallinen11
70-luvun verkkarit tai samalta vuosikymmeneltä maastopuku.Vieremällä Ponssen puku
- TeemuKL
Kuhmossa villapaita suuren vatsan kanssa...
- dsfsdfdsf
Väärin..
Kaljakori kädessä, Koff-lippis päässä, kuset housussa ja maha paljaana.. Hienoa, todella hienoa.... - es/mf fani
ei kyllä se on es tai mf käden jatkeena
- faKTA On
Kuhmon kansallispuku on miehillä dimexit päällä...
Kuhmolaisen miehen pukee rautakauppa Lehto =) Dimex tai Jahti-Jakt.
- yksilöllisyyttä
Hyvänen aika missä muotitietoisuus? Eikö ole väliä millaisena mennään? Jos melkein kaikilla pukeutumisessa sama periaate, niin onko pelko siinä suuri että menee lehteen että nyt se osti uuden takin?
- Kuhmon kukko
Kuhmolainen mies täyttää kaikki pääkaupunkiseudun taksi kuskien ulkonäkövaatimukset.
1: suuri suu
2: iso maha
3: surkastuneet sukupuolielimet.
Työttömyys Kuhmossa on ratkaistu. Kaikki äijät taksi kuskeiksi hesaan.- uutestisynthyny
Sinä se tutkit ukkoin munat kuin entinen lääkäri
- Gay kukko?
Jos on enemmänkin kertynyt tietoa miesten elinten koosta. Käytitkö mittaa, kättä vaiko paikkaa johon aurinko ei koskaan paista tutkimuksissasi?
- katotaan tavara
Gay kukko? kirjoitti:
Jos on enemmänkin kertynyt tietoa miesten elinten koosta. Käytitkö mittaa, kättä vaiko paikkaa johon aurinko ei koskaan paista tutkimuksissasi?
Metsästysseurat-Munanmittaajat
- miestenmiehet
katotaan tavara kirjoitti:
Metsästysseurat-Munanmittaajat
Caliber
- jokamies
Vain eliitillä on varaa dimexeihin. Halpahallin maastohousut on pop. Henkseleitä unohtamatta.
- huoltiksenOmpeluseur
munamartoilla hame henskeleillä
- erilainen
Voi hitsi en taida sulautua kuhmon alueelle ollekhaa.
- huonotarjonta
Ei tarvi. Kuhmossa eliitin erottaa erilaisesta pukeutumisesta. Muistuttaa helsingin ja venäjän tyyliä. Mutta mitäs pistät päälles jos ei kaupoissa ole muuta valikoimaa, kuin kahisevia tuulipukuja, ja vaatteita, joita käyttämällä olet kävelevä mainostolppa? Pitää mennä ostamaan siistit vaatteet muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265